Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Dickens schreef op 22 juli 2014 @ 21:21:

Lila-Lolly?JA!
Alle reacties Link kopieren
Doutzen Kroes



'Kleinkind voor Demi Moore en Bruce Willis'



Demi Moore en haar ex-man Bruce Willis verwelkomen binnenkort hun eerste kleinkind.



Tallulah Willis, de 20-jarige dochter van de ex-geliefden, is 20 weken in verwachting.

"Excited to meet my new little friend #happy #newlife #newbeginnings #babyonboard #bless", schrijft ze bij een Instagramfoto van haar blote buik.

Demi en Bruce, die in 1998 uit elkaar gingen, hebben nog niet gereageerd op de zwangerschap van hun dochter.
quote:misschicken schreef op 23 juli 2014 @ 10:46:

'Kleinkind voor Demi Moore en Bruce Willis'



Demi Moore en haar ex-man Bruce Willis verwelkomen binnenkort hun eerste kleinkind.



Tallulah Willis, de 20-jarige dochter van de ex-geliefden, is 20 weken in verwachting.

"Excited to meet my new little friend #happy #newlife #newbeginnings #babyonboard #bless", schrijft ze bij een Instagramfoto van haar blote buik.

Demi en Bruce, die in 1998 uit elkaar gingen, hebben nog niet gereageerd op de zwangerschap van hun dochter.Toch hoeft het niet per se waar te zijn wat Tallulah allemaal schrijft. Er zijn namelijk ook foto's opgedoken waarop ze haar buik weer kwijt lijkt te zijn. Bovendien plaatst ze foto's van grote koppen koffie en reageren volgers dat de jongste dochter van Moore graag grapjes maakt over dergelijke dingen.
Ik hoorde bij boulevard anders dat Peter en Virginia uit elkaar zijn?
quote:Starshine schreef op 23 juli 2014 @ 16:19:

Ik hoorde bij boulevard anders dat Peter en Virginia uit elkaar zijn? NIET!
Actrice Zoe Saldana in verwachting van eerste kind

Zoe Saldana is inderdaad in verwachting van haar eerste kind. Geruchten dat de 36-jarige actrice zwanger is, zijn woensdag bevestigd door haar woordvoerder.



Dat schrijft het Amerikaanse entertainmenttijdschrift The Hollywood Reporter.

Saldana, bekend van films als Avatar en Star Trek, krijgt haar eerste kind met de Italiaanse kunstenaar Marco Perego. De actrice trouwde vorig jaar juni in Londen in het geheim met de Italiaan.

Wanneer het kind het levenslicht moet zien, is niet bekendgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een plaatje, het dochtertje van Nicolette
Wie is die dame eigenlijk hierboven (foto's met verse baby). Zegt mij helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompiedoe schreef op 23 juli 2014 @ 19:20:

Wie is die dame eigenlijk hierboven (foto's met verse baby). Zegt mij helemaal niets.Zij komt uit de serie Jersey Shore. Beetje ordinair programma over te veel zuipende mensen in 1 huis, wat op MTV was een paar jaar geleden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nick Lachey en zijn vrouw verwachten een tweede kindje.



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 23 juli 2014 @ 19:23:

[...]





Zij komt uit de serie Jersey Shore. Beetje ordinair programma over te veel zuipende mensen in 1 huis, wat op MTV was een paar jaar geleden.aah dank je. Nou begrijp ik ook waarom ik haar niet ken, heb dat programma nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die derde foto, met die roze kleding, heel lief
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 23 juli 2014 @ 19:50:

Ik vind die derde foto, met die roze kleding, heel lief



He bah, die vind ik juist vreselijk. Die enorme lagen plamuur op dat mens, die enge nagels.

Ik hou meer van puur natuur, geloof ik


Alyssa Milano
quote:laylalala schreef op 23 juli 2014 @ 19:59:

[...]





He bah, die vind ik juist vreselijk. Die enorme lagen plamuur op dat mens, die enge nagels.

Ik hou meer van puur natuur, geloof ik

Enge nagels? Ow...ik heb hetzelfde nu, puur natuur



Hoe oud is Lola-lily? Die is volgens mij net zo oud als onze dochter, maar wat een bos haar heeft Lola zeg! Dochter hier heeft echt nog van dat dunne haar, net geen baby-haar meer maar ook echt nog geen bos haar
Peuter ekstensjuns
North West, de elf maanden oude dochter van Kim Kardashian en Kanye West, heeft donderdag haar eerste stapjes gezet.



"Ons meisje heeft deze week haar eerste zwemlessen gehad en zette haar eerste stapjes toen ze uit het zwembad kwam", schrijft de realityster op Twitter.

Op de foto die Kim bij de tekst plaatste is te zien hoe de realityster haar dochter, gewikkeld in een gele handdoek, tegen zich aandrukt. "Mama en papa zijn zo trots op je", schrijft ze bij het kiekje.

Kim Kardashian beviel vorig jaar juni van haar eerste kindje.



Alle reacties Link kopieren
quote:laylalala schreef op 23 juli 2014 @ 19:59:

[...]





He bah, die vind ik juist vreselijk. Die enorme lagen plamuur op dat mens, die enge nagels.

Ik hou meer van puur natuur, geloof ik Ja ben ik met je eens hoor. Maar de pose, die vind ik heel schattig en integer! (voor zover dat kan in een wij-willen-aandacht-fotoshoot! )
Alle reacties Link kopieren




Kim Kardashian & een bedekte North West
quote:misschicken schreef op 24 juli 2014 @ 09:40:

North West, de elf maanden oude dochter van Kim Kardashian en Kanye West, heeft donderdag haar eerste stapjes gezet.



"Ons meisje heeft deze week haar eerste zwemlessen gehad en zette haar eerste stapjes toen ze uit het zwembad kwam", schrijft de realityster op Twitter.

Op de foto die Kim bij de tekst plaatste is te zien hoe de realityster haar dochter, gewikkeld in een gele handdoek, tegen zich aandrukt. "Mama en papa zijn zo trots op je", schrijft ze bij het kiekje.

Kim Kardashian beviel vorig jaar juni van haar eerste kindje.



Is leuk hoor, baby- peuter- en kleuterzwemmen heeft hier heel goed geholpen om dochter over haar angst in het zwembad heen te krijgen.
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 juli 2014 @ 12:36:

[...]



Is leuk hoor, baby- peuter- en kleuterzwemmen heeft hier heel goed geholpen om dochter over haar angst in het zwembad heen te krijgen.

Dat zijn geen zwemlessen. Op zwemles leer je je A, B en C te halen.

Baby-, peuter - en kleuterzwemmen is leuk om watervrij te worden, en lekker in het water te spelen.


Ben benieuwd of ze over 10 jaar nog in die buggy zitten
Alle reacties Link kopieren




First pictures: Kelsey Grammer celebrates arrival of sixth child after wife Kayte gives birth to baby boy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven