Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.

20-07-2014 20:14 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over je gevoelens, angsten, kwaadheid, frustraties, en onmacht.

Er zal nog voldoende te discussiëren zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 23 juli 2014 @ 21:49:

Laat Vrijland lekker in zijn toetsenbord stikken.



Mijn schoonmoeder ligt trouwens misschien op sterven(kijken of en hoe ze de nacht door komt). Dit is de meest bizarre week die ik in tijden gehad heb.Sterkte
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Cadou. Mooi idd.



Mooi dat kennelijk de dienst ook op CNN te zien was.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 23 juli 2014 @ 21:53:

[...]



Ik voel een ava-change aankomen bij Charlotte



Nee, cnn uitzending kan ik ook nog niet vinden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 23 juli 2014 @ 21:41:

Ik kijk trouwens weinig CNN, maar ga dat echt vaker doen.Ik ben CNN-verslaafd
@mevrouwjack ik heb niks met rusland. Maar mijn grootmoeder had vroeger matroesjka poppetjes in huis waar ik graag mee speelde. Vandaar de nick.



Thnx iedereen voor de knuffels.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 23 juli 2014 @ 22:07:

[...]



Ik ben CNN-verslaafd





Ik vond het erg integer in beeld gebracht vandaag.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de NL uitzending trouwens erg mooi, fijn dat de verslaggever (vergeet zijn naam altijd) zo min mogelijk zei en vooral de woorden het verhaal liet doen.
Tjezus, wat vals
Er zijn al wel kleine stukjes op YouTube van de cnn uitzending, dus geheid dat de hele uitzending vandaag of morgen opduikt op YouTube.



http://www.youtube.com/watch?v=yXmkwIvSV_I
quote:Cadou schreef op 23 juli 2014 @ 22:13:

Er zijn al wel kleine stukjes op YouTube van de cnn uitzending, dus geheid dat de hele uitzending vandaag of morgen opduikt op YouTube.



http://www.youtube.com/watch?v=yXmkwIvSV_I

Ik hou het in de gaten.

Ik wil deze reportage graag zien; heb cnn even gemaild in de hoop dat zij een link hebben voor de gehele uitzending. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Een hele goede column

http://krag.nu/Items/blog/Waar-zijn-we-mee-bezig/
Off-topic trouwens, maar er is vandaag weer een vliegtuig neergestort hè. Minimaal 40 doden, transasia
quote:jippie55 schreef op 23 juli 2014 @ 22:23:

Een hele goede column

http://krag.nu/Items/blog/Waar-zijn-we-mee-bezig/100% eens.
Alle reacties Link kopieren
* Vanuit de Oost-Oekraïense stad Charkov worden donderdag opnieuw tientallen kisten met stoffelijke resten van slachtoffers van de vliegramp naar Nederland overgebracht. Twee militaire transportvliegtuigen, een uit Nederland en een uit Australië, zullen samen 74 lijkkisten vervoeren. (ANP)



* Net voorbij de poort van de Korporaal van Oudheusdenkazerne werd de stoet ceremonieel begroet door de commandant van de kazerne, kolonel bij de marine Astrid Coppens, en het hoofd van het landelijk forensisch onderzoeksteam. Op het afgesloten militaire terrein zal de komende tijd de identificatie plaatsvinden van de slachtoffers. (ANP)



* Nederlandse experts krijgen hulp van onder anderen Belgische collega's bij het identificeren van de slachtoffers van de vliegramp in het oosten van Oekraïne. Belgische media meldden woensdag dat een Disaster Victim Identification (DVI) team van de federale politie naar Nederland is vertrokken.

De hulp komt na een vraag van het Nederlandse Landelijk Team Forensische Opsporingen (LTFO). Het Belgische team bestaat uit negen mensen. Door de vliegramp kwamen onder anderen vier Belgen om het leven. (ANP)



*Een pro-Russische rebellencommandant in Oekraïne heeft erkend dat de separatisten de beschikking hadden over het BUK-raketsysteem. Dat is het systeem waarmee vermoedelijk het passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines is neergeschoten.

Aleksandr Chodakovski liet weten dat hij pas op het moment van de ramp had gehoord dat de rebellen de beschikking hadden over de luchtdoelraketten. Hij zei ook dat de raketten mogelijk vanuit Rusland naar Oekraïne zijn gebracht. Het luchtafweersysteem is volgens hem mogelijk teruggestuurd naar Rusland om bewijs te weg te werken. (ANP)



* Volgens de Onderzoeksraad voor Veiligheid zal het onderzoeken van de beide zwarte dozen nog geruime tijd vergen. Volgens de raad was de Cockpit Voice Recorder beschadigd, maar was het deel waar de gegevens worden opgeslagen intact. (ANP)



* De zogeheten Cockpit Voice Recorder is een van de twee zwarte dozen van het neergehaalde toestel van Malaysia Airlines. De recorder is "met succes uitgelezen'' en bevatte "gegevens van de ongevalsvlucht''. Donderdag wordt de andere zwarte doos onderzocht.



bron: www.nu.nl
quote:jippie55 schreef op 23 juli 2014 @ 22:23:

Een hele goede column

http://krag.nu/Items/blog/Waar-zijn-we-mee-bezig/Oww
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Martoesjka
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 23 juli 2014 @ 21:49:



Mijn schoonmoeder ligt trouwens misschien op sterven(kijken of en hoe ze de nacht door komt). Dit is de meest bizarre week die ik in tijden gehad heb.Sterkte Matroes
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Matroesjka sterkte





Waarom geeft poetin die pro russen niet de opdracht om volledig mee te werken?
quote:StoraHuntur schreef op 23 juli 2014 @ 22:16:

[...]



Ik hou het in de gaten.

Ik wil deze reportage graag zien; heb cnn even gemaild in de hoop dat zij een link hebben voor de gehele uitzending. Ben benieuwd.Oh, als je antwoord krijgt, wil je die link dan delen? Wil het graag later nog eens terugzien.
Alle reacties Link kopieren
Wie is die slechte presentatoor van nieuwsuur? Wat een lompe pummel.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperWijf schreef op 23 juli 2014 @ 22:36:

Matroesjka sterkte





Waarom geeft poetin die pro russen niet de opdracht om volledig mee te werken?



Mmmmm probleem is dat Poetin ze de laatste tijd heeft laten zitten.

Na de annexatie van de Krim dachten ze in Oost Oekraïne dat Poetin wel te hulp zou schieten bij een aanval van de "facisten uit Kiev" dat deed hij niet, ja materiële steun, meer niet.



De meest gangbare theorie in diverse media (net nog op Nieuwsuur) dat Poetin de greep op de separatisten gedeeltelijk kwijt is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Cadou schreef op 23 juli 2014 @ 22:48:

[...]





Oh, als je antwoord krijgt, wil je die link dan delen? Wil het graag later nog eens terugzien.

Nou, heel snel antwoord van cnn!



Komt ie:



Hello puntje puntje



Thank you for contacting CNN. We are sad to hear you missed the airing of the Dutch honoring the MH17 passengers who died. Unfortunately that content is not available for distribution. You may log on to CNN.com/video to view clips from what was seen on-air. Here are a couple of links to review:

http://www.cnn.com/video/ ... ys-respects-orig.cnn.html



http://www.cnn.com/video/ ... nds-mh17-victims.cnn.html

Others may be uploaded later.



Thanks again for your interest and keep your browser pointed to CNN.



Sincerely,

Brian

Viewer



Dus helaas niet de hele uitzending vooralsnog.

Maar wat een snelle reactie hè.
Alle reacties Link kopieren
Zeker snel stora hunter Heeft er waarschijnlijk ook mee te makendat het bij hen nog een stuk vroeger op de dag is.
quote:StoraHuntur schreef op 23 juli 2014 @ 22:53:

[...]



Nou, heel snel antwoord van cnn!



Komt ie:



Hello puntje puntje



Thank you for contacting CNN. We are sad to hear you missed the airing of the Dutch honoring the MH17 passengers who died. Unfortunately that content is not available for distribution. You may log on to CNN.com/video to view clips from what was seen on-air. Here are a couple of links to review:

http://www.cnn.com/video/ ... ys-respects-orig.cnn.html



http://www.cnn.com/video/ ... nds-mh17-victims.cnn.html

Others may be uploaded later.



Thanks again for your interest and keep your browser pointed to CNN.



Sincerely,

Brian

Viewer



Dus helaas niet de hele uitzending vooralsnog.

Maar wat een snelle reactie hè.Wow! Da's heel snel ja! Ze zullen toch wel meer mailtjes krijgen per dag. Heb je in je mail gezet dat je Nederlander bent, dat ze zo snel hebben geantwoord?
Alle reacties Link kopieren
Supersnel Stoor, netjes, enne wat Cadou zegt misschien?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Cadou schreef op 23 juli 2014 @ 22:58:

[...]





Wow! Da's heel snel ja! Ze zullen toch wel meer mailtjes krijgen per dag. Heb je in je mail gezet dat je Nederlander bent, dat ze zo snel hebben geantwoord?Ja, dat had ik er idd ingezet en ook dat ik niet in NL woon en geen cnn kan ontvangen. Toen kreeg ik een standaard mailtje terug dat ze zsm antwoordden en dit proberen binnen 48 uur. Nou, het was welgeteld een half uur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven