Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
Ik was vandaag bijna vergeten dat I en co bestonden! Wat een verademing Haar FB komt normaal over in elk geval. Ik hoop dat ze klaar is met schoppen en de juiste hulp krijgt. Ze gedraagt zich nu ten minste meer als een moeder.



Wat een analyses over een kleurplaat zeg. Als professional denk ik er zelfs enkel maar over dat het best netjes is binnen de lijntjes is. Niet alles wat een kind doet heeft een grotere betekenis natuurlijk. Ik hoop dat ze goede begeleiding krijgt zodat ze niet zoals nu gebeurd normale dingen problematiseert. Daar is haar kind niet mee geholpen.



Op kritisch vindt men ook altijd wel wat te zeuren he. Nu is het weer gemeen dat ze dat puppy mee heeft genomen en weer mee terug neemt. Als of ze het doet om hem te pesten, volgens iemand daar. Wat een zuur en naar gedoe. Het is toch leuk dat hij even met de puppy kan spelen. Dat is gewoon leuk voor hem en leuk van haar dat ze de moeite doet die honden mee te nemen. Hij is er waarschijnlijk ook aan gehecht, aan de grote dan en een pup is gewoon leuk ook voor even! Zeurpieten, ga lekker in de zon zitten zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 24 juli 2014 @ 20:18:



Op kritisch vindt men ook altijd wel wat te zeuren he. Vlak vooral jezelf niet uit...
Alle reacties Link kopieren
gelukkig is mijn fb vriendje geen volger meer van I



ik zag haar er niet meer tussen staan, pff gelukkig die heeft het licht gezien
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik mis allerlei berichten op kritisch. Wordt daar ook 'selectief gemodereerd'?
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker word dat daar gedaan, kritiek op kritisch mensen die daar vaak posten, als absoluut not done
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:tsjoep-tsjoep schreef op 24 juli 2014 @ 22:33:

[...]





Vlak vooral jezelf niet uit...



Zat je tampon scheef of voel je je persoonlijk aangevallen? Hoe dan ook fijn dat je na twee weken afwezigheid weer terug bent om me hier op te wijzen.



Aangezien ik al weken ziek ben en me niet kan functioneren van de pijn en straks te horen krijg of dat wel of niet chronisch is, doe ik er even niets mee en zeik hier op het forum even lekker van me af, maar dan niet over de rug van een kind.
Ik heb de juiste advocaat gevonden voor moeder. Uitgaan van strijd, wat een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag een korte update..



Maar laat me raden, asjeblieft..



H is nog steeds niet thuis, I zit nog steeds vastgeplakt aan haar laptop, haar leugens en haar drama die zelf niet lijkt kunnen/willen op te lossen?
Goedemorgen dames!



Kritisch wordt ook gemodereerd. Ook zij willen niet dat er iets negatiefs over ze online staat. Ik neem aan en hoop dat het net als al het andere rond deze zaak een stille dood sterft als het niet gevoed wordt. Dat gebeurd nu ook al, zie de rust hier ook. Heel goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 25 juli 2014 @ 10:54:

Ik heb de juiste advocaat gevonden voor moeder. Uitgaan van strijd, wat een goed idee.Had ze geen advocaat die Marco heet?
Tijd voor een slotje!! Wat een onbelangrijk gezever!! De wereld draait door, met meer ellende dan dat van moeder I.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 25 juli 2014 @ 11:12:

Tijd voor een slotje!! Wat een onbelangrijk gezever!! De wereld draait door, met meer ellende dan dat van moeder I.



Duh. Wil je alle topics die niet over het vliegtuig gaan sluiten?

Als het je stoort of niet interesseert, klik het topic dan gewoon niet meer aan
.
Alle reacties Link kopieren
Verrassend : het eerste deel van de poll is van Irmes blog verwijderd. Dat deel waarin een meerderheid NEE zei, op de vraag of de uit huis plaatsing ónterecht was.

De rest van de poll (een minderheid, maar nog steeds 30 procent vindt dat Hans NIET snel naar huis moet) is op een onopvallende plek neergezet.
.
Wat een rust. Nu de zondag nog



De beter mogelijkheden van deze blog zijn denk ik dat alle trollen hun eigen categorie hebben. N M en M V hebben ieder hun eigen stuk. Ze zullen zich wel belangrijk voelen denk ik. :P
Alle reacties Link kopieren
Iemand die zegt politiemedewerker te zijn reageert op aangiftes wegens laster en smaad en oproep lasterlijke posts te melden bij Irme, en zegt dat de politie daar niks aan doet, aan uitingen op facebook en blogs zolang er geen sprake is van oplichting of criminaliteit. Zij wijst Irme erop ze zich op haar eigen blog ook schuldig maakt aan laster.,,Besteed uw tijd aan de opvoeding van uw kinderen of zorg voor een stabiele omgeving.''



Waar de politie wel wat aan doet, zijn vervalste aangiftes: ,,Ik kwam een nogal verdachte aangifte tegen. Deze is in geen enkele vorm een opgenomen verklaring of verhoor door de politie. Dit is een misdrijf en zal gemeld worden. Welke zeer nare gevolgen kan hebben voor Mw Van der Heijden. Dit kan niet zonder gevolgen blijven."





https://www.facebook.com/ ... 6574191550&type=1&theater



Vind ik leuk !
.
Alle reacties Link kopieren
Ja die had ook gelezen, op kritisch werden Gister avond mensen beschuldigd dat zij t waren die deze agent(e) er bij hebben gehaald, ook werd er door de i aanhangers gesuggereerd dat er wel wat gedaan werd met dat soort aangiftes
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Heel vaag dat verhaal over die agent. Er zal wel een kern van waarheid inzitten. Met elke kreet over een ander op FB gaat men niet iets doen, dan moet je het wel bont maken. Een vervalste aangifte met namen publiceren lijkt mij wel iets dat strafbaar kan zijn.



Nieuwe theme song: zo heerlijk ruuuustig



Maar fijn dat ze zich rustig houd en mee lijkt te werken met JZ. Hopelijk komt men zo snel mogelijk tot een goede en permanente oplossing voor H en zijn ouders.
Alle reacties Link kopieren
Van kritisch:



Potver der potver.... Ik volg dit vriezelikken drama al vanaf het begin af aan.... Ik ben maar een buitstaander van moeder irme en hansje.... Bij deze wil ik een helle hoop boosheid van me af gooie op dit moment naar de instansie toe die watten hansje uit huis hebben gehaald bij zijn geweldige mamma.... Waarom als jullie een geweldige instanstie waren dan hadden jullie dit hansje en irme niet aan gedaan waar ze al die jaren zo bang voor zijn geweest..... Nee bij deze ga ik nu zeggen ik vindt dat de instansie waar arme hansje van pas 6jaar onder staat heel erg ONRESPECTLOOS met hansje en irme om zijn gegaan..... Hoelang willen jullie zo een kleine mannetje nog langer vast houden bij jullie denk eens naar..... Jullie doen dat kleine mannetje hansje alleen maar een trama aan om van zijn mamma irme weg van zijn eigen omgeving weg tehouden namens mij zeg ik ook open en eerlijk dat ik dit nog geen normallen gang van zaken vindt dat zo een mooie mannetje en zijn moeder niet samen mogen genieten onder een dak..... Hoelang gaan jullie hansje nog in bezit houden dagen nachten nog weken maanden..... KOM OP LAAT ZIEN ALS JULLIE GEVOEL EN RESPECT HEBBEN HANSJE TERUG KEREN NAAR ZIJN LIEVE MOEDER IRME ZE ZIJN NIET COMPLEET ALS ZE NIET SAMEN ZIJN grtjs van uit maasje anneke EN HANSJE MOET NAAR HUIS KOMEN



Waau, repektt als je zo kan shijve!!

Ik vint dit heel erg ONRESPECTLOOS, julli zijn VRIEZELIKKEN!!
Alle reacties Link kopieren
Al een account? Log dan hier in.
Vooral dat "onrespectloos" betekent dat niet respectvol?



Ik moest stiekem ook lachen om de reactie van sommige



Moeders lijkt zich minder druk te maken dan de volgers, die zit lekker te bbq-en (hoe schrijf je dat?) aan het strand. Daar heb ik trouwens geen oordeel over een mens wordt ook niet beter van thuis zitten sippen. Dit gaat nog wel even duren en om dan als een kluizenaar te gaan leven lijkt mij ook ongezond.
Alle reacties Link kopieren
ga niet zo domme lullen en dom tegen me doen anders moet je me bellen dan kan je het truhg krijgen van mij en dan hoor je mee en dan kan je hellemaal praten
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:yasmijn schreef op 26 juli 2014 @ 23:32:

ga niet zo domme lullen en dom tegen me doen anders moet je me bellen dan kan je het truhg krijgen van mij en dan hoor je mee en dan kan je hellemaal praten



Ik zal je bellen hoor moppie.



Goedemorgen allemaal..
Alle reacties Link kopieren
Het is zondag, wat brengt deze dag :-)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 27 juli 2014 @ 12:37:

Het is zondag, wat brengt deze dag :-)Vooral weer erg veel you tube filmpjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven