Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Beschuit met blauwe muisjes voor Euvgenia Parakhina. Het Russische jurylid van So You Think You Can Dance is bevallen van haar eerste kindje: Rafael Konstantin Joop Jorna.



De kleine Rafael kwam op 23 juli om 12:22 uur ter wereld en woog bij zijn geboorte 3025 gram. Euvgenia is naar eigen zeggen de gelukkigste mens op aarde. "Het gaat hartstikke goed met mij en de kleine, alles is helemaal oké", aldus Euvgenia in RTL Boulevard. Euvgenia is inmiddels de 40 gepasseerd, maar ze liet eerder al aan RTL Boulevard weten dat totaal geen probleem te vinden. "Leeftijd, ik zit daar niet zo mee. Het zijn maar cijfers."





De bevalling verliep vlekkeloos. "Ik mag niet klagen, het ging allemaal heel snel."



Euvgenia ligt nu nog het ziekenhuis, maar kan niet wachten om weer op de been te zijn, en om weer aan de slag te gaan bij So You Think You Can Dance.



De danseres is al jaren samen met RTL-zendercoördinator Jeroen Jorna. Hij heeft al twee kinderen uit een eerdere relatie.



Prachtig kindje van Euvgenia en ze ziet er uit als een blije maar vermoeide moeder. Ik vind het altijd heel verfrissend als "sterren" realistische foto's plaatsen. Ik heb zelf kinderen en mijn omgeving heeft volop kinderen gekregen en krijgt ze nog maar geen enkele moeder in mijn omgeving ziet er fris en fruitig uit, strak in de lak en plamuur vlak na de bevalling. Die foto's komen op mij soms haast onecht over.



Ik (ongeveer zelfde leeftijd) zou er niet aan moeten denken nu nog een baby te krijgen, mijn oudste studeert al! pppfffff
Alle reacties Link kopieren
Bij Doutzen zal het ook niet meer lang duren.



Ben benieuwd naar de naam
quote:misschicken schreef op 24 juli 2014 @ 13:50:

[...]



Dat zijn geen zwemlessen. Op zwemles leer je je A, B en C te halen.

Baby-, peuter - en kleuterzwemmen is leuk om watervrij te worden, en lekker in het water te spelen.Ik ga er vanuit dat ze dat gewoon zwemles hebben genoemd doe ik hier ook weleens.
quote:Blusher schreef op 24 juli 2014 @ 20:04:

Bij Doutzen zal het ook niet meer lang duren.



Ben benieuwd naar de naamIk denk Mem, naar dr moeder.
Alle reacties Link kopieren




Salma Hayek snubs her usual sleek hairstyle for wild curls on shopping trip with her mini-me daughter Valentina
Alle reacties Link kopieren
Mooi figuur Salma!!! Hadden al die Hollywoodsterren dat maar. Magere scharminkels.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige vrouw vind ik dat, Euvgenia Parakhina. En een heerlijke foto inderdaad van een trotse, uitgeputte moeder
Mini me? Mwoa, volgens mij heeft moeders meer tanden
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 25 juli 2014 @ 15:07:

Mini me? Mwoa, volgens mij heeft moeders meer tanden Is dat tegenwoordig in om je dochter een mini-me te noemen? Hoor en lees het plots overal
Alle reacties Link kopieren






Jenelle Evans welcomed her second son Kaiser into the world on June 29.

Now, a month later, the 22-year-old Teen Mom 2 star has opened up her family photo album and shared personal snaps of her one-month-old baby boy on Thursday with all her social networking fans.

Jenelle has her back - and glorious flower tattoo - to the camera in the first picture but Kaiser's little face is perfectly clear as he hangs onto his mama's shoulder.
Doutzen



Enjoyed the beautiful sunset on the Dutch coast yesterday. Still awaiting our baby girl as you can see

Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 24 juli 2014 @ 13:50:

[...]



Dat zijn geen zwemlessen. Op zwemles leer je je A, B en C te halen.

Baby-, peuter - en kleuterzwemmen is leuk om watervrij te worden, en lekker in het water te spelen.Of zoiets, en dat lijkt me helemaal niet verkeerd zeg!

Klik!
Shakira is zwanger van haar 2e kindje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de dochter van Selma Hayek juist heel erg op haar vader lijkt



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
doutze
Alle reacties Link kopieren




Amy Lee has given birth to a son.

On Monday the Evanescence singer, who is married to Josh Hartzler, shared a photo on Instagram of her little boy. The 32-year-old performer captioned the snap, 'Our little cub, Jack Lion Hartzler, is here.'

This is a first child for the Lost In Paradise singer.
quote:dutchie1976 schreef op 29 juli 2014 @ 13:54:

[afbeelding] doutzeIk heb helemaal niets met Doutzen maar vind dat een supergave foto.
Alle reacties Link kopieren
kop maar op hahaha



We might have a cheeky try on our honeymoon': Kerry Katona admits she's broody for baby number SIX as she prepares to marry fiancé George Kay
Goed plan.......
Nog maar een plaatje van Doutzen, ze was vorige week al uitgerekend maar is nog niet bevallen



Cruising around, waiting for a miracle to happen.
Alle reacties Link kopieren
quote:evygreat schreef op 29 juli 2014 @ 22:09:

Goed plan.......Het lijkt mij persoonlijk ook een goed plan als ze haar spraytan abonnement stopt. Ze lijkt wel een lopende wortel!
Stressed is just desserts spelled backwards
http://instagram.com/p/rDanc_zVGX/?modal=true



Doutzen en Lieke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven