Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
quote:misia schreef op 23 juli 2014 @ 18:15:

Dus toen ik me besefte dat ik eigenlijk bang was dat die vent me niet leuk cq een bitch (lijkt aan elkaar gerelateerd in mijn hoofd) zou vinden als ik mijn wensen en behoeften keihard (dwz duidelijk en onomwonden) op tafel zou gooien- zag ik ook dat dat idee me weerhield om ZELF de kaarten uit te delen, aan te geven waar MIJN standaard ligt. Wat ben/was ik bang dat mannen op me zouden afknappen als ik duidelijk ben/was. Heeeeeel langzaam probeer ik nu vanuit mezelf te redeneren, in plaats van vanuit de man in kwestie.



Ik ben nog niet helemaal bijgelezen... maar dit stukje wil ik alvast snel even op reageren, want dit is 300% waar!

Was mijn punt ook lange tijd en ik kan uit ervaring zeggen, dat juist het aangeven van wat JIJ wil, er voor zorgt dat de man in kwestie je nog aantrekkelijker gaat vinden. Lijkt tegenstrijdig, maar het werkt echt zo.
Alle reacties Link kopieren
@misia hoe was je date?



Hier (tot nu toe) niks meer van die ene man gehoord. Nog wel leuk contact met die buitenlandse man die tot nu toe in het buitenland zit, hoop dat ik nog met hem ga afspreken als hij weer terug is. Verder contact met een Australiër die een paar weken in NL is. Alleen contact met hem op tinder maar wel leuk. Zal toch niks serieus van komen dus ik geniet maar gewoon van het leuke contact



Maar nu komt het, ik heb vandaag mijn 1e date in jaren! :P de man in kwestie lijkt ok, op de foto's niet meteen mijn 1e keus maar ach een drankje doen kan geen kwaad leek me... Ik heb ook pas sinds vandaag contact met hem, dan weten we maar gewoon snel of het wat is of niet :P

Nu maar eens bekijken wat ik aan ga trekken...
Alle reacties Link kopieren
Voor wie een steuntje in de rug kan gebruiken: http://www.elephantjourna ... 04/dating-for-introverts/

Ik vind de after-date met jezelf wel een goede ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig naar je date dubdub!



Morgen date nr 3.. dagje dierentuin.. Ik kijk er echt naar uit!
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
@morgana veel plezier morgen, wat een leuk uitje!



De date was ok niet meteen wow, gewoon wel gezellig en wilde hem niet meteen afserveren. Alleen eenmaal thuis toen we weer appten kwam hij met het grapje nummertje 69? (toen ik het over besteleten had, hij zei dat ik zijn nummer had en hem kon bellen om iets te bestellen, haha)

Daar best wel op afgeknapt eigenlijk



Nu vanavond ineens contact met een leuk iemand (lijkt het) gaan nu skypen, benieuwd of dat net zo leuk verloopt als de chat Ik merk alleen dat ik vaak wel wat achterdochtig ben ofzo (zal komen door eerdere ervaring(en) dus dat is erg lastig! Want misschien is hij wel leuk en eerlijk



@misia waar ben je! :O
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, sorry, naast naweeën van griep ook erg vreemde avond gehad met date. Ben echt geschrokken (stuurde erg aan op seks, en we hebben het er ook alleen maar over, en hij maakte een werkelijk verschrikkelijke opmerking die ik hier niet neer ga zetten)....was vandaag hele dag soort van in shock. met vriendin gepraat erover en zij zei: creep. Echt mee kappen Mies.

Meiden, ik weet hoe dit klinkt, na mijn gewoon supergoede gevoel bij/over hem: als een koude douche. En dat is het ook. Ben zo flabberghasted dat ik dus nog niet een update gaf hier. Het is zoals het is: dit moet ik afkappen. No return.

Maar daarmee kom ik op iets dat ik veel belangrijker vind: wat laat ik me makkelijk lijmen. Een man hoeft me maar verschrikkelijk leuk te vinden en dat te zeggen of ik vind m ook leuk. Dan vergeet ik te 'kijken' bijna, en gelukkig niet zo lang meer als vroeger. Nu bij de vierde date goed gezien en besloten dat dit gewoon -hoe vreselijk jammer ook,want dat is het- niet meer wil meemaken.

Het vragen/praten over seks (nogmaals dit verwijder ik straks even) + die rotopmerking: het KLOPT NIET. Zoiets hoort vanzelf te ontstaan, maar nu voel ik me alsof ik een of andere preutse trien ben die niet met hem verder in bed wil na een paar dates. Zo hoor je je niet te voelen bij je vent. Vooral het feit dat het zo'n onderwerp is, brrrr. Echt, rillingen vandaag. Door dat gekke contrast tussen zijn woorden, en dat er UBERHAUPT zoveel over seks wordt gepraat . Heb zo'n enorm koude douche gevoel, want het is niet te rijmen met wat hij de afgelopen weken zei en deed. Maar onderhuids: no, er is iets niet in de haak.

Heel erg fijn dus dat ik met vriendin kon bijpraten, die houden je dan wel even een spiegel voor.

Again, jullie input was en is hierin ook voor mij heel belangrijk. Zeker waar jij over schrijft, Nadine, heeft er zeker ook weer mee te maken. Want ik ging erin mee, maar wat graag merkte ik, om de aandacht. Dat heerlijke gevoel dat een man je dan geeft, en ik denk dat ik dat soms te nodig heb ofzo. Dat maakt me soms blind voor de man achter de woorden.

Ik zeg niet dat ik lang blind blijf.Ik ben wel een wijze vrouw wat dat betreft (en die ezel die zich na 2 keer aan dezelfde steen stoten eens afvraagt wat ie anders kan doen ).

Maar toch, in mij is iets desperates. Een soort enorm verlangen naar 'samen'- en een broos zelfbeeld dat maar wat graag de aandacht, complimenten etc opslorpt van mannen.

Goed om me bewust van te zijn maar nee, erom veroordelen wil ik mezelf er niet meer om.

Het is voor nu vooral ZO balen. Voelde me echt goed bij hem, zag ook een toekomst (niet te ver, maar zeker voorlopig), en nu dit.

Soms krijg ik dat enge gevoel dat ik in een soort slecht karma zit met mannen ofzo. Maar zo te denken helpt me de put nog meer in, dus dit weekend leuke dingen doen.

Met vriendinnen. Wil even geen man in mijn buurt.



Lieverds, ga de redenen waarom ik afknapte op hem zo even verwijderen. T heeft anders wel erg het kaliber van een open(dag)boek.

Ga jullie ook nog even goed bijlezen.

TOT GAUW!! Mies
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik kom even tussen jullie verhalen doorzeilen.



Ben nu een paar weken/een maandje zeer actief aan het daten en ik ben het nu alweer zat. Nou ja, het is wel grappig. Ik zit op een internationale datingsite, dus ontmoet veel expats en wereldreizigers. Prima. Mooie berichtjes. Politieke activisten. Maar de ene keer drink ik bier met een man die voor kamp A is en na een zoensessie tegen me zegt dat hij ècht een serieuze relatie wil. Ik vind hem aardig, maar schrik een beetje terug.

De andere keer dineer ik met iemand die me poëtische berichtjes schrijft waar ik het warm van krijg. Hij is erg anti-kamp A. Hij nodigt me op een eerste date uit om met hem mee te gaan op zakenreis naar het buitenland.Ik vind hem aardig en wil graag naar het buitenland. Maar ook hij spreekt al over de toekomst samen met mij. Als ik niet mee ga op zakenreis, gaat hij ook niet. Wat moet ik hier nou mee? Ik ben in voor allerlei avontuurtjes. Maar elke keer als ik alleen thuiskom in mijn huisje ben ik opgelucht dat ik nog niet getrouwd ben.



Andere keren drink ik bier met jongens die heel gezellig en chill zijn. We lachen veel en ik leer van hun kijk op de wereld. Maar ik vind ze verre van aantrekkelijk, of wel aantrekkelijk maar niet lekker ruiken. Gelukkig willen ze niet met me trouwen.



Pfff misschien stop ik binnenkort wel met dit datinggebeuren. Het meest chille en leuke vind ik nog wel de berichtjes die ik stuur met iemand (geen grapje!) die in de Himalaya's woont. Die ruik ik niet en hij wil ook nog niet direct met me trouwen. Hij schrijft alleen dat ik altijd welkom ben. Hij kan een os voor me melken en thee voor me maken. Dat is een hele opluchting vergeleken bij mannen die me direct mee op zakenreis willen. Pfffffiew.
Alle reacties Link kopieren
@ misia, ik lees net je laatste bericht. Wat ontzettend vervelend! Een man mag gewoon geen misbruik maken van je gevoelens. Wat die gevoelens ook zijn - snel onder de indruk zijn of wat anders.

Ik hoop dat je nu terug kan komen bij jezelf. En dat je daar ook van geniet. Gewoon, je eigen ruimte en vrijheid. Geen vreemde man met vreemde voorstellen. Brrr. Hopelijk is hij nu weg uit je leven?

Knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Oh en als nummer nummer 69 noemen? Dat kan echt niet hoor. Pffff suf.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wat schrijven jullie veel, ik moest helemaal bij lezen... :P



Mies: wat enorm naar voor je. Ik heb niet alles kunnen lezen, ( sommige dingen waren al verwijderd) maar je had je enorm verheugd op je date en nu dit. Heel begrijpelijk dat je baalt en ja... is gewoon kut als het dan zo anders loopt als je dacht / hoopte. En natuurlijk ben je geen preutst we trien. Je moet juist trots op jezelf zijn dat je bij jezelf blijft en het nu gelijk afkapt, hoe rot en tegenstrijdig dat misschien ook voelt. En heel eerlijk? Ik denk dat ik ook zo snel te lijmen zou zijn... Die aandacht die je krijgt is dan toch fijn en ja... dan staar je je misschien iets te snel blind op iemand. Dat is geen schande. Maar het voelt wel heel rot als je dan de deksel zo op je neus krijgt.

Dikke knuffel voor jou! Wees lief voor jezelf de komende dagen! En zoek afleiding...



Maggie: stoer hoor dat je het hebt afgekeapt. Heel goed dat je alleen maar mannen wil die 100 % voor je gaan.



Dubdub: die vent van die pitpoezen klinkt echt als een foute vent. Is toch heel raar als ie met jou over andere vrouwen gaat praten? Voor mij zou het dan, in combinatie met die stripdate opmerking, al niet meer hoeven. En de standje 69 opmerking van de andere meneer... Ja, misschien is het humor. Moet je smaak zijn. Ik zou het niet heel grappig vinden geloof ik... ( Beetje makkelijk / goedkoop / voor de hand liggend).
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Summershoppiing: Ik weet niet of Tinder het voor mij is dan. Ik ben eigenlijk wel echt op zoek naar een serieus iets, maar tinder lijkt me ook wel een makkelijke manier van daten.



Zoals jij het schrijft, ik kan niet dit ( in mijn geval lopen) maar ik kan ook nog een heleboel wel, zo had ik het in mijn profiel tekst ook omschreven en dan nog met een grapje en zo. Want dat is ook hoe ik het zie. Ik ben niet een vrouw met een handicap. Ik ben ik en ja toevallig zit in een rolstoel. Alleen ja ik kreeg dus heel weinig reacties en als ik zelf het initiatief nam leidde dat ook niet echt tot iets. Maar misschien ben ik te ongeduldig geweest.



Hafpipe: kan me voorstellen dat die vent nu in je hoofd zit. Ik zou dat ook heel vreemd vinden. Toch moet je het laten gaan ( hoe makkelijk dat ook klinkt). Waarschijnlijk heeft hij zich beter / leuker voorgedaan dan hij is.



Zephora: ik herken je gevoel wel dat je er soms alweer mee wilt kappen, al klinken jou verhalen wel leuk. Ik heb soms een fase ( zoals nu) dat ik eigenlijk niet zo in internetdaten geloof. Dat ik het allemaal zo geforceerd en gemaakt vindt. Maar zolang je je dates leuk vindt en er niets gebeurd wat jij niet wil, wat is het probleem...?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Morgana: Veel plezier met je date!



Ik heb mijn profieltekst nog niet aangepast. De afgelopen dagen weinig tijd en zin gehad.



Gisteren gegeten met een vriendin die ik niet zo vaak zie maar al wel mijn hele leven ken. Zij vond ook dat ik ook direct open en eerlijk moest zijn wat betreft mijn beperking want "mannen die je om die reden niet willen zijn je niet waard." Ze kon zich echter ook voorstellen dat ik me snel ging vervelen als er dan zo weinig respons kwam. Toch voelt eerlijk zijn voor mij ook beter. Anders ben ik toch niet mezelf.



De komende week ligt het daten (ook) een beetje stil, ik ga op vakantie. Met een groep. En ik ken niemand. Spannend he... Fijn weekend allemaal!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Misia..als ik je bericht zo lees: wat n klojo (understatement). Ik word er ook pissig van, eerst liefjes en leuk doen en zeggen jouw tempo te willen volgen (allen maar woorden dus) maar ondertussen iets heel anders in praktijk tonen en eigenlijk alleen wil werken aan zijn genot.

Take care, hoop dat dit rotgevoel niet lang blijft. Delete deze vent uit je systeem
Alle reacties Link kopieren
Oh en dubdub: dat "geintje" van hem..is zeker een afknapper. Waarom mot alles zo direct sexueel getint zijn?
Alle reacties Link kopieren
Meiden, thanks , jullie idee en feedback over hoe dit overkomt doet me veel goed. Zo stom, begin nu namelijk toch weer te twijfelen of ik t wel goed zag. (ik weet het, don't shoot me, maar dit is the ugly truth)

Ga nu lekker op pad met vriendinnen, even goed alles laten bezinken. Snel weer meer, en veel plezier voor wie allemaal dates hebben (sorry, nog niet alles bijgelezen!)
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
@Misa:
Alle reacties Link kopieren
@misia dikke voor jou! Wat een koude douche is dat geweest! Wat moeilijk om dan nu ineens de knop om te zetten. En voel je alsjeblieft niet stom! Wat Re__ske ook al schreef, ook ik zou me dan snel laten lijmen hoor... Tuurlijk is die aandacht leuk en fijn! En wees trots dat je bij jezelf bent gebleven!

Ik snap wel dat je nu weer gaat twijfelen maar lekker er alles uitgooien bij je vriendinnen en hier



@morgana ik ben heel benieuwd naar je date!



@zephora, re__ske en pina nee het is niet mijn humor, in ieder geval niet met hem was toch al niet heel erg into him maar dit maakte wel dat ik er meteen klaar mee was. Hij sprak me even daarna nog aan dat hij me wel zag. Dus ik dacht wtf waar heeft ie het over. Ja hij had wel gezien dat ik stiekem online was (geweest) op de site waar ik hem van ken. Heb meteen gezegd dat daar niks geheim aan was. Jullie snappen, nu is het helemaal exit



@re__ske die ene pitspoezen vent heb ik nu ook een paar dagen niet gesproken en ik moet zeggen, ben ook niet echt meer met hem bezig! Dus dat voelt wel positief zoals ik dacht kan ik dat nu makkelijk afsluiten nadat ik laatst nog 1x contact had gezocht.



verder zit er van alles op tinder hoor! Ik geloof ook wel dat er mannen op zitten die wat meer serieus op zoek zijn (nee nog geen ervaring maar toch denk ik het )

En heel veel plezier op je reis me onbekenden! ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben!
Alle reacties Link kopieren
Misia en een fijne dag met je vriendinnen!
@ misia, jammer dat je date toch op iets aanstuurde. Veel wijsheid toegewenst bij het overdenken.



@ re_ske, langzame is niet altijd slechter. Soms duurt het even voor een goede match tegenkomt, maar het is wel belangrijk dat het de goede is waar je mee verder gaat.



Bedenk ook dat de rolstoel niet het probleem hoeft te zijn. Er langsheen kijken betekend ook dat ze misschien vinden dat ze om andere redenen niet bij je passen. Je bent een mens en die klikken sowieso niet met iedereen.



@ Zephora, misschien moet je je toch eens richten op 'normalere' mensen. Ze zijn misschien boeiend om mee te praten, maar ze zijn voor een relatie niet geschikt.



Ik heb een date gehad. Hele leuke vrouw om mee te praten en humor en intellect klikken. Maar ik voel hem nog niet voor een relatie. Misschien nog een date (als ze nog wil) om te kijken of het toch gaat werken.
Alle reacties Link kopieren
Jee wat schrijven jullie veel



Halfpipe, ik heb dat ook wel eens gehad dat ik zomaar out of the blue verwijderd werd. Niet van facebook dan want daar voeg ik niemand toe totdat ik ze in het echt heb gezien maar wel gewoon op de datingsite zelf. Ik ben gestopt met me af te vragen waarom iemand dat doet, zonde van je tijd joh! Gewoon je aandacht en tijd besteden aan personen waar je wel leuk contact mee hebt. Ook al is het maar voor zo lang het duurt. Bij mij loopt het lang niet altijd uit op een date zelfs al heb ik echt leuke gesprekken met iemand. Met internetdaten verwatert de aandacht al snel, of dat nou is omdat de ander toch niet interessant genoeg lijkt of dat er ondertussen wat beters voorbij komt geen idee. Maar het doet er voor mij ook niet toe. Graag of niet denk ik dan maar! Wel probeer ik om niet te lang te chatten/appen met iemand want dan krijg alleen maar een beeld in mijn hoofd wat zelden dichtbij de waarheid komt. En ik bel meestal ook in ieder geval één keertje om te horen hoe iemand klinkt, ook al vind ik bellen met mensen die ik niet ken heel eng.



Misia, wat ontzettend balen zeg van je date. Dat is inderdaad wel even een vervelende koude douche die je over je heen krijgt. Dikke knuffel ook van mij. Ik ben eerlijk gezegd benieuwd wat hij heeft gezegd dan maar begrijp dat je dat voor je wilt houden. Kun je het niet gewoon tegen hem zeggen dat je het raar/vervelend vond dat hij dat tegen je zei? Afhankelijk van zijn reactie daarop kun je dan bekijken of je hiermee verder wil of niet.

En ik herken heel erg wat je schrijft over dat verlangen en bijna een soort van desperate gevoel hoor, dat heb ik net zo. Het lijkt me zo heerlijk om weer eens knetterverliefd te worden en dat je wereld alleen nog maar even om die ene persoon draait. Maar ja, de realiteit is even anders op het moment. Weinig om verliefd op te worden materiaal tegen gekomen de laatste tijd Maar al doende leert men niet dan, dus ik date vrolijk verder!



Zephora welke site is dat waar jij op zit? Klinkt best grappig namelijk! Ik ben niet echt op zoek naar iemand die een os kan melken (kunnen die gemolken worden dan?) en thee voor me kan maken, maar internationaal daten lijkt me wel leuk.



Dubdub wat een rare gast die over die pitspoezen en de rest begon. Weg ermee zou ik zeggen. Als iemand ook maar een klein beetje geïnteresseerd zou zijn zouden ze echt niet naar andere vrouwen kijken laat staan er over beginnen.



Renske, fijne vakantie! Je moet denk ik doen wat jij zelf prettig vindt voor wat betreft informatie in je profiel. Het hoort bij je dus iemand heeft dat maar te accepteren natuurlijk. Maar je kan het natuurlijk ook gewoon in een gesprek vermelden, haken ze dan af dan is het ook maar duidelijk (en zijn ze je niet waard moet je maar denken).



Hier niet zo heel veel nieuws te melden. Vanmiddag heb ik een date met iemand waar ik al een tijdje af en toe mee aan het appen ben. Dat werd wat minder maar de laatste week was het opeens toch wel weer leuk. Ik weet niet zo goed of het nou echt mijn type is maar ja daar kom ik vanmiddag snel genoeg achter denk ik dan maar

Gisteren zou ik ook een date hebben maar die had ik afgezegd, had er niet zo'n goed gevoel meer bij nadat hij wat aparte dingen had gezegd. Oa over die vliegramp, zelfs als hij het als een grapje bedoelde was het niet oké. Dus dat was een snelle exit!



Geniet van jullie zondag!
Alle reacties Link kopieren
Pozza, hoe was je date?



Gisteren een bericht gekregen via de site van een man. Leuk bericht wel. Het was ook met recht een bericht, niet zo van goh leuk wil je appen.

Ik heb eveneens een langer bericht terug gestuurd, antwoord gegeven op zijn vragen. ( Leuke, normale vragen).



Maar ja. Nu stond er dus niet in mijn profiel dat ik rollend door het leven ga. Ik heb besloten dat dat, als hij antwoord op mijn vandaag verzonden bericht, in mijn volgende bericht maar moet komen. Anders blijft het zo'n hobbel die ik moet nemen, En het blijft toch aan hem of hij ons contact dan wil voortzetten of niet.



Foto's stond op dit moment bij mij uitgtschakeld ( alleen op verzoek) maar mijn foto heb ik wel meegestuurd. Als je goed kijkt kun je daar een deel van de rolstoel ook op zien maar goed. Ik wacht af.



Morgen op vakantie. Ben rete zenuwachtig. Zit even in de fase van: en ik wilde alleen ( met onbekende mensen dan) op vakantie omdat>??? Ik moet ff door de zure appel heen, Komt vast goed...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
@sybreed en? Is het al duidelijk of jullie nog een keer op date gaan?



@pozza goed dat je de date hebt afgezegd die niet goed voelde! Hoe reageerde je 'date'? Ook wel heel raar als hij daar grapjes of rare opmerkingen over maakt...

En hoe was je andere date? Was het net zo leuk als later op de app? Was het je type?





@Re__ske niet te krampachtig doen over je rolstoel!! Iemand moet jou leuk vinden om jou. Dat je je rolstoel noemt kan ik wel begrijpen hoor maar een leuke vent die geïnteresseerd is in jou kan verder kijken dan dat. En ik kan mij ook zo voorstellen dat hoe groter jij het maakt, hoe groter het ook voor de man is.



Ik hoop/denk dat je een leuke vakantie krijgt! Ja nu is het even heel spannend maar het is een avontuur! Daar hoort spanning bij





Ik heb morgen ehm, ja ik zie het graag als date maar we hebben afgesproken om ergens koffie te drinken. Het is een Australiër die hier waarschijnlijk een paar weken is (vanwege de ramp, gaat straks helpen slachtoffers terug te vliegen) en we drinken graag hetzelfde drankje bij Starbucks dus na een paar keer heel erg leuk chatten heb ik gevraagd of hij morgen wat met mij bij Starbucks wil drinken. Hij zei sure en ook meteen dat hij de koffie dan betaald.

Verder ga ik niet over analyseren (eind van het gesprek was een beetje van gotta go now en als er wat tussenkwam, wat hij niet verwachtte, zou hij het laten weten. En nog een Cya )

Dus ik moet van mezelf denken aan de leuke chats en dat hij meteen positief antwoorde en hij moest nu nog werken dus kan ook best dat hij ineens zo weg moest.

Verder komt ie uit Australië dus kan er niks serieus uit voortkomen Maar wat ik tot nu weet vind ik het wel een hele leuke man dus een koffie drinken kan nooit kwaad. Ik ben er ook best zenuwachtig voor en tja hoe gaat het zijn? Inderdaad puur 1 koffie, het was gezellig en dag maar weer of kletsen we zo gezellig dat we nog een stukje gaan lopen ofzo.



Maar ok, hersens uit, we zien het morgen wel!
Alle reacties Link kopieren
Ach, het wordt vast leuk! Gewoon alles op je af laten komen..en lekker genieten. Ik ben ook wel eens alleen op vakantie geweest en zag daar van tevoren best tegenop, maar het was echt ontzettend leuk. Je ontmoet veel makkelijker mensen dan wanneer je met iemand anders samen bent.



Je zou het inderdaad in een volgend berichtje kunnen noemen, maar ik zou er als ik jou was ook niet een al te big deal van maken. En geloof me, als je niks meer hoort is het echt niet gezegd dat dat om die reden is. Het komt zo vaak voor dat iemand opeens niks meer laat horen, ik kijk er echt al niet eens meer van op. Maar daar moet je natuurlijk niet vanuit gaan van tevoren, als het contact leuk is en de berichten over en weer leuk zijn gewoon doen!



Mijn date was eigenlijk gewoon erg leuk. Hij was nog veel leuker dan verwacht in het echt. Ik had er niet echt hoge verwachtingen van, maar toen ik hem zag staan had ik wel echt even een wow-momentje. We hebben drie uur op een terrasje zitten kletsen en toen moest ik naar huis omdat ik mijn broer had beloofd om op mijn nichtje te passen vanavond. En vanavond hebben we ook alweer even zitten appen en hij vond het ook erg leuk en gezellig. Nu gaat hij woensdag twee weken op vakantie dus zien we elkaar voorlopig niet, maar dan moeten we als hij terug komt maar gewoon eens verder kijken

Er is verder niets gebeurd met zoenen ofzo, maar daar ben ik nooit zo van op een eerste date. Gewoon heel beschaafd (of saai ) drie kussen op de wang bij het afscheid. Na zijn vakantie zullen we wel zien of we echt een beetje indruk op elkaar hebben gemaakt of niet! Ik ben in ieder geval positief verrast en zit nu voor mezelf nog helemaal aan alles te denken wat hij verteld heeft allemaal. Hij is wel een beetje apart volgens mij maar wel op een leuke manier dus ik ben benieuwd naar het vervolg.
Alle reacties Link kopieren
Dubdub dat klinkt leuk, even koffie drinken met een Australiër. Gewoon naartoe gaan, ook nog wel interessant om te horen wat hij hier doet of gaat doen dan natuurlijk. Lijkt me heel zwaar om ook maar iets met die ramp van doen te hebben.



En wat van ver komt is lekker toch, dus wie weet?
Alle reacties Link kopieren
Hier een date deskundige ;)

Ik date nu sinds november en het is een superleuke tijd, want erg toffe mannen ontmoet!

Je loopt een tijdje met iemand op, zo zie ik het. Soms gebeuren er dingen die je kwetsen, maar de nadelen vallen in het niet bij de leuke ontmoetingen!

Op lange termijn houd je een heel leuk netwerk over. Met sommigen app ik, anderen spreek ik af, met paar wat passie... En nu dan op weg naar iets serieuzers. Even zien hoe dat loopt. In elk geval kun je via Tinder ook iets serieus nastreven hoor, geen probleem. Vanaf het begin af aan alert zijn op signalen. Bv snel willen appen etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven