Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:waranaka schreef op zaterdag 26 juli 2014 10:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mrsnem in "Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3"" class="messagelink">mrsnem schreef op 26 juli 2014 @ 10:27</a>:</b>

Helaas is de analyse dat passagiers nog maximaal 15 seconden hebben geleefd, afgedaan door een andere onderzoeker. Er zullen een aantal slachtoffers zijn die nog geleefd hebben en bij bewustzijn waren tijdens de val (die ca 4 minuten duurde) en zijn overleden door de impact van het vallen op de grond..

[...]</div></blockquote>Nou, fijn dat één van de deskundigen er anders over denkt. Maar moet'ie dat nou wereldkundig maken? Uit piëteit met de nabestaanden had hij ook zijn mond kunnen houden. Als je het artikel leest zie je dat deze man ook zeker wel begaan is met de nabestaanden. Ik kan me niet verplaatsen in een nabestaande maar ik kan me voorstellen dat zij ook graag willen weten wat er echt met hun geliefde is gebeurd. Al zal dit pas na identificatie / autoptie / onderzoek duidelijk worden, en niet na alleen dit artikel.
Geniet van elke dag!
op 10km hoogte is er gewoon niet voldoende zuurstof als de druk wegvalt.
Alle reacties Link kopieren
Sensy12 Wat een mooie posting.

Ben er stil van
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 12:26:

op 10km hoogte is er gewoon niet voldoende zuurstof als de druk wegvalt.

Wel genoeg voor een minuut en tegen die tijd ben je al naar 7,5 km gevallen waar genoeg is voor 5 minuten en dat is genoeg om de impact met de grond bewust mee te maken.

Verder is volgens het artikel, gebaseerd op de schade op het materieel, de druk waarschijnlijk niet in één keer weggevallen.
Sensy



En volgens mij vergissen sommige mensen zich tussen wat rouwen en meeleven is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dahlia74 schreef op 26 juli 2014 @ 12:25:

[...]





Er zit ook een groot verschil tussen 10.000 km en 10.000 m (= 10 km). 10.000 km overleef je zeker niet.Moest inderdaad meter zijn i.p.v. kilometer. Ik zal ' t wijzigen.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
quote:schattigheid schreef op 26 juli 2014 @ 12:48:

[...]



Wel genoeg voor een minuut en tegen die tijd ben je al naar 7,5 km gevallen waar genoeg is voor 5 minuten en dat is genoeg om de impact met de grond bewust mee te maken.welnee, 10 seconden omschreef een deskundige het eerder deze week. Hypoxie google maar eens
quote:schattigheid schreef op 26 juli 2014 @ 12:48:

[...]



Wel genoeg voor een minuut en tegen die tijd ben je al naar 7,5 km gevallen waar genoeg is voor 5 minuten en dat is genoeg om de impact met de grond bewust mee te maken.



Da's niet waar hoor; het is een kwestie van secondes. Waarom denk je anders dat je als ouder éérst je eigen masker moet opzetten? Juist anders is er geen tijd meer om het bij een ander te doen.

Of vind je het wel lekker een sensationeel idee dat ze alles bewust hebben meegemaakt?
quote:nylover schreef op 26 juli 2014 @ 12:12:

Hij kon zich het klappen van de mensen nu ook veel beter voorstellen. 'Je wilt iets doen.' Ik kan me heel goed voorstellen dat je 'iets' gaat doen op het moment dat de situatie je aangrijpt en je niet weet wat je kunt doen. Maar dan vind ik het nog steeds geen gepast gedrag om lawaai te gaan staan maken als er een begrafenisstoet passeert.
quote:schattigheid schreef op 26 juli 2014 @ 12:48:

[...]



Wel genoeg voor een minuut en tegen die tijd ben je al naar 7,5 km gevallen waar genoeg is voor 5 minuten en dat is genoeg om de impact met de grond bewust mee te maken.

Verder is volgens het artikel, gebaseerd op de schade op het materieel, de druk waarschijnlijk niet in één keer weggevallen.

Geloof wat je geloven wilt, als dit je gevoelens van angst en horror meer aanwakkert en je wilt dat graag dan is er niemand die je daarin iets in de weg legt.



Maar vooralsnog is de theorie dat de impact van een raket de druk meteen laat wegvallen. Aanwijzingen dat het anders zou zijn is speculatief en nergens op gebaseerd. Zeker niet op basis van foto's aangezien bekend is dat er op grote schaal gemanipuleerd is met het materiaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 26 juli 2014 @ 12:11:

[...]



Hi Jellywobble, het kreng van het Vivaforum dat altijd wel iets te verzinnen heeft tegen mij.



Stalker.Ik heb gister geloept en zag idd dat het lijkt dat ze je op het forum volgt en vervelende opmerkingen maakt richting jouw kant. Heb je dat wel eens gemeld bij de mods?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 26 juli 2014 @ 11:56:

Iemand al de colmn van Grunbergen gelezen?Nee, waar is dat te lezen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:schattigheid schreef op 26 juli 2014 @ 12:53:

[...]



Ik kan me heel goed voorstellen dat je 'iets' gaat doen op het moment dat de situatie je aangrijpt en je niet weet wat je kunt doen. Maar dan vind ik het nog steeds geen gepast gedrag om lawaai te gaan staan maken als er een begrafenisstoet passeert.Dus klappen als de stoet langs komt is niet chique maar er op aanspelen dat de slachtoffers alles bewust een minuut of 5 hebben meegemaakt is dat wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 juli 2014 @ 12:54:

[...]





Ik heb gister geloept en zag idd dat het lijkt dat ze je op het forum volgt en vervelende opmerkingen maakt richting jouw kant. Heb je dat wel eens gemeld bij de mods?Ik zal eens gaan staffen. Dank
quote:StoraHuntur schreef op 26 juli 2014 @ 12:58:

[...]





Dus klappen als de stoet langs komt is niet chique maar er op aanspelen dat de slachtoffers alles bewust een minuut of 5 hebben meegemaakt is dat wel? blijkbaar, en dan linken naar een artikel waar men aan het speculeren is op basis van foto's van lichamen en wrakstukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 26 juli 2014 @ 08:59:

Zolang het leed niet bij ons op de stoep staat, kunnen we veilig wegzappen, roepen dat de massahysterie maar afgelopen moet zijn zodat we terug kunnen keren naar RTL Boulevard (breaking news: Patty Brard gaat trouwen!), delen we op het internet sneren uit naar mensen die meeleven, projecteren we onze afkeer van de dood door mensen die "te koop lopen" met hun tweedehands verdriet voor nepperds uit te maken, geeft het woord "respect" een nare smaak in de mond en als klap op de vuurpijl roepen dat wij niets te maken hebben met het leed van anderen want het waren niet onze familieleden, vrienden en collega's die in dat vliegtuig zaten.



Als je het mij vraagt, leven we juist niet genoeg mee en beseffen we niet dat dit ons allemaal treft. Ik pleit niet voor apathisch voor ons uitstaren, verzinken in moedeloosheid, ons laten lam slaan door wat er gebeurt. Ik pleit wel voor een wat dieper besef dat sneren uitdelen in topics zoals deze (en ik zie genoeg sneren voorbij komen, ook in andere topics) op mij overkomt als het pissen op een schaars goed: verbondenheid. Pissen op wat mensen voelen en denken. Pissen op menselijkheid die door sommigen gezien wordt als een zwakte, valse sentimentaliteit, massahysterie. Pissen op woorden als "respect" en "waardigheid". Stel je voor dat een onbekende uit Lutjebroek die geen ziel verloren heeft tijdens een ramp zich toch wonderbaarlijk verbonden voelt met anderen die het leed wél getroffen heeft. Schandalig! Hoe durft iemand die op geen enkele wijze betrokken is bij deze ramp zijn/haar gevoelens te uiten!



Nuchterheid is goed, niemand betwijfelt dat hoop ik. Maar nuchterheid sluit leed en rouw niet uit. Persoonlijk, maatschappelijk of wereldwijd. Het is er. En zolang het mijn kleine zielige persoontje niet raakt (wat sommigen denken), dan kan ik sneren uitdelen dat anderen maar eens moeten ophouden met zo dramatisch te doen, zich niet moeten aanstellen want het zijn toch niet hun dierbaren die daar op de velden lagen weg te rotten, de tv moeten uitzetten en weer verder moeten met het dagelijks leven



News flash: dit is het dagelijks leven. En wat er gebeurt,treft iedereen. Als je het mij vraagt zijn we niet gevoelig genoeg en zijn we de kunst van ons inleven in anderen aan het kwijtraken en hebben we dat vervangen door een schijnzekerheid die we - zodra die wordt aangetast - verdedigen door te pissen op anderen.



Ik vind het jammer dat zelfs op een topic over een ramp van dit formaat en van een niet te bevatten impact, sommigen het gore lef hebben om even voorbij te huppelen, te pissen op een aantal forummers en doodleuk doorgaan op andere topics om ook daar hun azijnpisserij tentoon te spreiden. Het zijn precies die mensen die met hun zogenaamde "nuchtere verstand" niet kunnen wachten om te schoppen tegen menselijkheid, respect en medeleven.



Voor iedereen die oprecht meeleeft: RESPECT!Ik hou van jou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 12:54:

[...]



Geloof wat je geloven wilt, als dit je gevoelens van angst en horror meer aanwakkert en je wilt dat graag dan is er niemand die je daarin iets in de weg legt.



Maar vooralsnog is de theorie dat de impact van een raket de druk meteen laat wegvallen. Aanwijzingen dat het anders zou zijn is speculatief en nergens op gebaseerd. Zeker niet op basis van foto's aangezien bekend is dat er op grote schaal gemanipuleerd is met het materiaal.



Ik ben principieel tegen betutteling en leugens. Ik ben dus juist niet bang voor de waarheid. Ik heb het recht om niet met mijn kop in het zand te leven.



Er is geen enkele theorie vooralsnog de meest geldende. De experts verschillen van mening.



Het enige nieuws dat bekend is over het materiaal is dat er niet mee gerotzooid is (zwarte dozen). Waar heb jij vandaan dat er op grote schaal mee gemanipuleerd is? Of verzin je dit nieuws nu zelf.
quote:schattigheid schreef op 26 juli 2014 @ 13:04:

[...]





Ik ben principieel tegen betutteling en leugens. Ik ben dus niet juist niet bang voor de waarheid. Ik heb het recht om niet met mijn kop in het zand te leven.



Er is geen enkele theorie vooralsnog de meest geldende. De experts verschillen van mening.



Het enige nieuws dat bekend is over het materiaal is dat er niet mee gerotzooid is (zwarte dozen). Waar heb jij vandaan dat er op grote schaal mee gemanipuleerd is? Of verzin je dit nieuws nu zelf.

O, ja de waarheid.

Bel even met het onderzoeksteam, want die zijn nog niet op de hoogte van de waarheid. Je hebt zelf niet eens kennis van alle nieuwsfeiten.
quote:StoraHuntur schreef op 26 juli 2014 @ 12:58:

[...]





Dus klappen als de stoet langs komt is niet chique maar er op aanspelen dat de slachtoffers alles bewust een minuut of 5 hebben meegemaakt is dat wel? Liegen tegen mensen om de waarheid achter te houden omdat jij denkt dat dat beter voor ze is, dat is walgelijk en respectloos.
Alle reacties Link kopieren
wat hebben al die theorieën voor zin?

de slachtoffers kunnen niet meer navertellen wat er die laatste minuten gebeurd is en de experts waren er niet bij.



wij weten het dus niet, niemand weet het.
wij slapen nooit.
quote:schattigheid schreef op 26 juli 2014 @ 13:05:

[...]



Liegen tegen mensen om de waarheid achter te houden omdat jij denkt dat dat beter voor ze is, dat is walgelijk en respectloos.Liegen? wie liegt? doe niet zo raar
Alle reacties Link kopieren
Schattigheid, waarom vind jij het zo belangrijk om te melden dat deze mensen misschien wel enorm hebben geleden?

Wat is daar de meerwaarde van?
quote:schattigheid schreef op 26 juli 2014 @ 13:05:

[...]



Liegen tegen mensen om de waarheid achter te houden omdat jij denkt dat dat beter voor ze is, dat is walgelijk en respectloos.Huh, en net schreef je dat er geen eenduidigheid over was hoelang je al dan niet iets meekrijgt op die hoogte. En nu lieg ik? Dan liegen we nog altijd samen hoor.
quote:Scamp schreef op 26 juli 2014 @ 13:06:

Schattigheid, waarom vind jij het zo belangrijk om te melden dat deze mensen misschien wel enorm hebben geleden?

Wat is daar de meerwaarde van?De mods hebben duidelijk gemaakt dat dit een nieuwstopic is en geen condoleanceregister. Als je het nieuws niet kunt handlen dan moet je niet bij mij zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:schattigheid schreef op 26 juli 2014 @ 13:11:

[...]



De mods hebben duidelijk gemaakt dat dit een nieuwstopic is en geen condoleanceregister. Als je het nieuws niet kunt handlen dan moet je niet bij mij zijn.

Niet om de vragen heen draaien.

Waarom vind jij het zo belangrijk om dit te melden?



Ik kan er wel tegen hoor. Wees niet bang.



Vraag me af wat de meerwaarde is. Provoceren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven