Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Cadou schreef op 26 juli 2014 @ 16:18:

[...]





Vanavond 18.00 is er persconferentie in Kharkov van het LTFO van wie nu wat doet daar.Thanks; wie weet dat we íets wijzer worden.
quote:Phoolan schreef op 26 juli 2014 @ 16:08:

http://online.wsj.com/art ... od=WSJ_hp_RightTopStories



Verhaal van de dorpelingen van de crashsite



Ach, mijn hart gaat ook uit naar deze dorpelingen. Zelfs zij zijn dus schijnbaar tegengehouden door de separatisten om ook maar iets van hulp te bieden.



Mijn hart blijft huilen ...
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 26 juli 2014 @ 15:47:

Uiteindelijk is het natuurlijk de vreselijke onwil die de boel zo stagneert. Oke, het is niet veilig daar maar uit peïteit zou je een week een staakt het vuren kunnen afspreken om te zoeken, te bergen en te onderzoeken. Echt hoor, die mannen daar, wat moet je nou met zulke onmensen?



Precies...................



Op een of andere wijze veranderen mensen op het moment dat ze

een geweer in hun handen krijgen.

Dan merken ze dat hun omgeving, noodgedwongen, luistert en wordt het van kwaad tot erger.



Misschien dat Rutte er maar weer eens een telefoontje naar Poetin aan moet wagen, vreselijk om zo afhankelijk te zijn van een derde partij.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Op nu.nl staat dat de eerste nabestaanden op de crash site zijn geweest, uit Australie.



Een stel uit het dorpje zou ze hebben rondgereden.



Serieus? Ik bedoel, het kostte zoveel moeite om ze naar huis te krijgen, en zij kunnen daar zonder problemen rondwandelen?
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat dit pijnlijk en oneerlijk aanvoelt voor andere nabestaanden
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Dahlia74 schreef op 26 juli 2014 @ 14:29:

Onderzoekers zijn helaas tegengehouden



http://www.nu.nl/vliegram ... gehouden-in-oekraine.htmlMet welke reden?



Ik las gisteren ergens dat Poetin er op had aangedrongen om een eerlijk onafhankelijk onderzoek. Volgens mij is er heel veel argwaan.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 26 juli 2014 @ 18:06:

[...]





Met welke reden?



Ik las gisteren ergens dat Poetin er op had aangedrongen om een eerlijk onafhankelijk onderzoek. Volgens mij is er heel veel argwaan.De onderzoekers worden tegengehouden i.v.m de veiligheid, er wordt daar hevig gevochten.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsw schreef op 26 juli 2014 @ 17:05:

[...]





Ach, mijn hart gaat ook uit naar deze dorpelingen. Zelfs zij zijn dus schijnbaar tegengehouden door de separatisten om ook maar iets van hulp te bieden.



Mijn hart blijft huilen ...Huh?? maar de mensen in dat dorpje horen toch bij de separatisten?? By the way, er is blijkbaar behoorlijk schandalig geplunderd en alles wat foets is krijgt de rebel op zijn nek. Kan me wel voorstellen dat ze nieuwsgierigen niet doorlaten...net zoals de politie hier ook mensen niet doorlaat als er iets vreselijks is gebeurd.



Ik weet niet of het zo is, ik probeer het alleen te begrijpen want ik vind het allemaal zo onmenselijk.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Francelle schreef op 26 juli 2014 @ 18:11:

[...]



De onderzoekers worden tegengehouden i.v.m de veiligheid, er wordt daar hevig gevochten.Maar er zou toch een staakt het vuren zijn zodat de onderzoekers hun werk konden doen? En die nabestaanden die er wel konden lopen, hoe kan dat dan?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 26 juli 2014 @ 18:13:

[...]





Maar er zou toch een staakt het vuren zijn zodat de onderzoekers hun werk konden doen? En die nabestaanden die er wel konden lopen, hoe kan dat dan?

Blijkbaar houden beide partijen zich niet aan deze afspraak.

En die nabestaanden hebben alle waarschuwingen naast zich neer gelegd.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 26 juli 2014 @ 18:11:

[...]





Huh?? maar de mensen in dat dorpje horen toch bij de separatisten?? By the way, er is blijkbaar behoorlijk schandalig geplunderd en alles wat foets is krijgt de rebel op zijn nek. Kan me wel voorstellen dat ze nieuwsgierigen niet doorlaten...net zoals de politie hier ook mensen niet doorlaat als er iets vreselijks is gebeurd.



Ik weet niet of het zo is, ik probeer het alleen te begrijpen want ik vind het allemaal zo onmenselijk.Heb je de link gelezen? De mensen werden niet tegengehouden door de seperatisten, ik haal dat er in ieder geval niet uit.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik ff niet reageer op het voorstaande, maar zo bij 1 vandaag een item over Frans Timmermans.



Wellicht interessant voor Charlotte e.a.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
http://www.ad.nl/ad/nl/31 ... -doen-nieuwe-poging.dhtml
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsw schreef op 26 juli 2014 @ 17:05:

[...]





Ach, mijn hart gaat ook uit naar deze dorpelingen. Zelfs zij zijn dus schijnbaar tegengehouden door de separatisten om ook maar iets van hulp te bieden.



Mijn hart blijft huilen ...Die monsters houden iedereen tegen die hulp wil bieden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En nee Missie, echt niet alle inwoners van dat dorpje zijn separatist, veel van hen zijn gewone burgers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 26 juli 2014 @ 18:28:

Sorry dat ik ff niet reageer op het voorstaande, maar zo bij 1 vandaag een item over Frans Timmermans.



Wellicht interessant voor Charlotte e.a. Ik kijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Moonlight82 schreef op 26 juli 2014 @ 18:28:





Wellicht interessant voor Charlotte e.a.
http://www.nu.nl/buitenland/3838228/mog ... ebied.html



Donderdag pas. Mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 26 juli 2014 @ 19:11:

http://www.nu.nl/buitenland/3838228/mog ... ebied.html



Donderdag pas. Mogelijk.Dat is nog ver weg zeg
Alle reacties Link kopieren
Dit is een lang topic met veel reacties, dus het zal ongetwijfeld al besproken zijn, maar wat een mooie toespraak van Frans Timmermans. Kippenvel!



( ook zijn uitspraak vond ik mooi, nu eens een keer niet zo steenkolenengels als de meeste Nederlanders spreken, maar hij sprak echt prachtig Engels)
quote:Phoolan schreef op 26 juli 2014 @ 19:14:

[...]





Dat is nog ver weg zegIk vind het ongelooflijk treurig.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 26 juli 2014 @ 19:20:

[...]





Ik vind het ongelooflijk treurig.Ja.dat is het.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 26 juli 2014 @ 19:15:

Dit is een lang topic met veel reacties, dus het zal ongetwijfeld al besproken zijn, maar wat een mooie toespraak van Frans Timmermans. Kippenvel!



( ook zijn uitspraak vond ik mooi, nu eens een keer niet zo steenkolenengels als de meeste Nederlanders spreken, maar hij sprak echt prachtig Engels)Je bent inderdaad héul erg mosterd, maar er zijn hier zoveel Frans Timmermansfans dat het je vast vergeven wordt
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoolan schreef op 26 juli 2014 @ 19:14:

[...]





Dat is nog ver weg zegInderdaad. Maar tegelijkertijd is het wel belangrijk dat het een weloverwogen beslissing is, je stuurt toch een hoop mensen een oorlogsgebied in.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoolan schreef op 26 juli 2014 @ 16:08:

http://online.wsj.com/art ... od=WSJ_hp_RightTopStories



Verhaal van de dorpelingen van de crashsite

Pff.. wat een indrukwekkend artikel.



Ik hoop dat er snel een einde aan deze situatie komt, ik hoop dat iedereen hulp krijgt bij het verwerken, en ik hoop dat al die zogenaamd respectvolle Nederlanders die op elk lullig nieuwsberichtje beginnen te blaten over hoe respectloos de mensen daar zijn, oh ze verplaatsen de lichamen, oh er zijn geen persoonlijke spullen meer, wat een schoften, zich de ogen uit hun kop schamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven