Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen na een tijdje weggeweest te zijn is er veel gebeurt

ik ben nog niet zwanger maar loop wel bij de gyn heb een cyste van 7 cm in me rechter eierstok 3 sept terug om te kijken of die is gegroeit zo ja krijg ik een operatie maar ik kan en mag kinderen maken zei de gyn had verder geen gevolgen dus nu ronde 7 en wachten tot 3 aug...ik ben nu aan zwanger worden pillen van etos

iemand daar ervaring mee?

ik hoor wel hele goeie verhalen erover
Toch stiekem getest kon het niet laten.. cb digitale gaf niet zwanger maar ik had geen goede urine en hoor mn nod pas vrijdag te hebben.. mn lijf gelooft de test niet terwijl ik dat voorheen wel meteen deed
Alle reacties Link kopieren
Hoi is er nog plek op het wachtbankje?

Ik heb net m'n vruchtbare periode gehad en mag nu weer 2 lange weken afachten.... hoewel meestal krijg ik een week van te voren al bruinverlies waardoor het niet echt spannend is. Mijn nod zal rond 11 augustus zijn.

Dit is ronde 7 voor ons en ben net begonnen met de Etos zwanger worden pillen. Hoor er positieve verhalen over dus ben benieuwd . Succes allemaal!
Haha laury89 en daarom heeft te vroeg testen dus geen zin

Bij een negatieve test denk je dan namelijk "maar het was ook nog veel te vroeg", dus wat doe je dan? Afwachten en paar dagen later nog eens testen (als je niet al ongesteld bent geworden ondertussen). Kun je net zo goed gelijk afwachten
Haha is ook ! Erg hè ik weet het gewoon en toch test ik denkende van ja maar stel dat hij al wel zwanger aangeeft ..dan weet ik het al haha
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor alle zwangeren!! Gezellig dat er meer meiden bijkomen! Voor mij nu nog een paar dagen wachten, zaterdag nod!! Zo spannend! Heb vlak voor menstruatie last van pukkeltjes en opgeblazen buik, verder niks. Nu beetje gevoelige borsten/tepels en af en toe steekjes in m'n buik. Vraag me af of het komt omdat ik er nu zo op let... Het is pas ronde 2 voor ons!! Duimen en afwachten.. En proberen toch niet stiekem vroeg te testen
Laury Een ander nadeel van vroeg testen is dat hij positief kan zijn en een dag later negatief. Er kan nog zoveel misgaan voor de NOD, waardoor je toch nog gewoon ongesteld kan worden..



@druivensap Ander topic kan maar het is weer eens een andere vraag als 'mijn test was negatief, kan ik nu alsnog zwanger zijn ' dus ik vind hem wel leuk. Ik denk dan in de richting van aardappelen, noten en kaas. Ik weet niet of je ook veel sport? Topsport kan je kansen op zwangerschap ook beperken, je lichaam legt dan gewoon het 'mama worden' deel stil. Maar als je gewoon normaal en regelmatig ongesteld wordt is er volgens mij geen noodzaak om aan te komen of minder te sporten.



Tenminste dat hoop ik... Zit zelf ook op de 'grens' 50 kg bij 163 cm met 3-4 keer in de week sporten.



Welkom Marijntje en Dali!



Voor mij is de NOD maandag. Ik heb 1 test klaarliggen voor dinsdag. Ronde 8, 1e kindje.
Alle reacties Link kopieren
Spannend voor de dames waarbij hun NOD al nadert! Ik duim voor jullie! Mijn NOD is pas 11 augustus, dus ik mag nog even wachten. Ik heb ook testen besteld, dus morgen heb ik die in huis. Dan ga ik de 12e maar eens testen of doen jullie het altijd op je NOD?



Ik ben 1.82 en weeg 62 kilo, ben altijd slank geweest. Ook niet veel dus en ik eet gewoon gezond en vrij veel. Altijd 3 maaltijden en in de ochtend en middag een tussendoortje, veel fruit en groente, dus meer kan ik ook niet doen;-) Maar als iemand toch nog tips heeft, altijd welkom?



Voor mijn man en mij is het ronde 1, eerste kindje:D
Alle reacties Link kopieren
@druivensap..... idd heel spannend. Ik kan gelukkig wel wachten tot na mn NOD ... als ik niet ongesteld word hebben we gezegd vrijdagavond een test te doen.

Maar mn gevoel zegt dat het niet raak is..maarja je weet het het niet he. Geduld hebben........

Zal voor iedereen duimen die binnenkort NOD heeft!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Babbel, we hebben gelijk onze nod :-)



Wie hebben er nu of binnenkort hun nod? Ben benieuwd en de duimen draaien :-)
Hier vrijdag nod
Alle reacties Link kopieren
quote:dali80 schreef op 29 juli 2014 @ 22:00:

Spannend Babbel, we hebben gelijk onze nod :-)



Wie hebben er nu of binnenkort hun nod? Ben benieuwd en de duimen draaien :-)Ooooh spannend he! Fijn dat ik een lotgenootje op dezelfde datum heb:-) test jij meteen in de ochtend de 11e of niet? Mijn man wil dat ik het niet meteen doe, maar een dag later, maar denk dat ik niet kan wachten!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Laury, voel je wat?



Babbel ik weet het nog niet ik denk dat ik ook niet kan wachten hoor hihi
@dali genoeg om te denken dat het deze keer raak is.. vandeweek savonds kots misselijk, erg gevoelige borsten, kleine kraampjes. . Helaas zijn het ook symptomen dus kunnen duiden op de aankomende menstruatie en 2 testen geven nog geen streep dus we wachten af, eisprong is pas 8 dagen geleden. (Heb een erg laat ei en korte cyclus haha )
Alle reacties Link kopieren
Spannend Laury... klinkt wel als echte symptomen vooral misselijk zijn wanneer ga je weer testen?
Alle reacties Link kopieren
Misselijk is toch vanaf ongeveer 6weken?



Ik denk dat ik maar een bestandje ga aanmaken met al die data om voor iedereen op de juiste momenten te kunnen duimen, haha!



Mijn nod is 7 augustus, dus nog een week. Ik ga niet testen (zeg ik nu haha), tenzij ongesteldheid een paar dagen uitblijft. Ik merk nog helemaal niks. Ja, erg veel puistjes. Maar ik weet niet of dat raar is, want ik ben pas net van de pil af, dus ik weet eigenlijk niet wat er "normaal" gebeurt gedurende een maand voor mij.
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
He meiden mag ik met jullie mee kletsen? Ik heb 2/3 aug m'n NOD. Ik voel van alles zoals elke maand dus durf niet te hopen maar ik hoop t zo!



Ik ben vanaf nov 2013 bezig en heb in maart n miskraam gehad. Heb een kindje van bijna 3.



Wat ik nu voel:



- Af en toe steken in m'n borsten.

- Puistjes.

- Opgezette buik.

- Rommelende darmen.

- Ongesteldheid krampen.

- Met vlagen misselijk.



Dus het zijn klachten die alle kanten op kunnen.
Alle reacties Link kopieren
dga dames graag schrijf ik eventjes mee mijn nod is 14/8 dus nog eventjes geduld. na een mk vorige maand



succes en hopelijk een vruchtbare maand
Alle reacties Link kopieren
Dag Weekend en Wiennie, schuif fijn bij ons aan, al zijn jullie omstandigheden natuurlijk naar! Allebei mk, dat is balen! :( Hoop dat er snel ander nieuws is!
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!



Ik heb eventjes niks van mij laten horen vanwege teveel er mee bezig zijn en steeds maar weer een teleurstelling..

maar ik volg jullie altijd nog!



Ik heb een paar vraagjes even kijken of anderen dit ook wel eens hebben gehad.

2 dagen voor nod kreeg ik bruine afscheiding (dit was 10 dagen na mijn eitje)

Nu al op dag 5 en nogsteeds ietsje afscheiding met wat slijm( excuus voor het vieze onderwerp! )



Ik heb geen buikpijn en er zit geen vers bloed bij alleen met afvegen zie ik het... normaal ben ik 8 tot 9 dagen flink ongesteld..



Ik heb 4 dagen geleden savonds getest met clearblue digital maar die deed het niet er kwam een boekje in beeld...



Op de achterkant van de plas strip zag ik heel erg licht een 2e streepje daarna meteen een action test gepakt en die was negatief... Ik durf nu niet meer te testen..



7 dec 2013 gestopt met de pil en ik gebruik elke maand ovulatie testen... 17 juli heb ik mijn eitje gehad.



pff ik weet het even niet meer Lastig dit zeg!



groetjes iris
Alle reacties Link kopieren
Oh Weekend je nod in het weekend spannend zeg!



Echt naar dat jullie allebei een mk hebben gehad



druivensap, spannend he net van de pil en nu nog een weekje afwachten
Alle reacties Link kopieren
quote:dali80 schreef op 30 juli 2014 @ 12:11:

druivensap, spannend he net van de pil en nu nog een weekje afwachten



Haha, eigenlijk helemaal niet, Dali. Ik ben met wat verbouwdingetjes bezig thuis, dus het komt wel goed uit als ik niet direct zwanger ben. Is dit de ultieme zelfbescherming of wat?? Al laat ik die verbouwdingetjes direct voor wat ze zijn als ik wél zwanger zou zijn, natuurlijk, want dan gaan we direct over op een kinderkamer.



Jij zit in ronde 8, hè? Lijkt me frustrerend. Hoe ga je daar mee om?
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Hahaha idd ultieme zelfbescherming



Het is zeker heel erg frustrerend maar ja je doet er niets aan he? Maar elke maand die teleurstelling... Ik heb al wat traantjes gelaten hoor...

Bij mijn vorige zwangerschappen was ik vrij vlot zwanger maar goed blijf rustig en geduldig (ahum) afwachten hihi
Alle reacties Link kopieren
Thanx voor het welkom!



@ druivensap: haha dat is wel ultieme zelfbescherming! Hopelijk ben je snel zwanger en kan lekker de klusjes laten liggen voor de sterke mannen.



@ dali: hier ook al 2 x gelijk zwanger dus nu al een half jaar bezig en word er ongeduldig van 😞 dus snap je wel goed en hier ook 'rustig' afwachten ;-p



@ bloempjuh: haha een boekje in beeld, betekend zeker dat hij verkeerd is maar wel gek! Zwanger van n boek
Alle reacties Link kopieren
@wiennie: wat vervelend die miskraam ik weet hoe je je voelt. Je hebt nog even tot je NOD hopelijk kom je de dagen goed door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven