Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
Alle reacties Link kopieren
Sorry! ik had er overheen gelezen



onder moet een plusje staan en die 2 erboven staan 2 streepjes naast elkaar.



Dankjewel!

we hebben er 8 maand over gedaan.

Heel veel teleurstellingen gehad vaak mijzelf voor de gek gehouden dat ik het zeker wist, maar dit keer totaal niet verwacht!



Ik geloof het nog niet helemaal maar dat komt vast nog wel hihi!





Nu hopen dat het goed blijft gaan



Ik ga voor jullie allemaal Duimen soms duurt het even maar voor je het echt door hebt staan er ineens 2 streepjes!!
Gefeliciteerd Bloempjuh!



En jij ook marijntje met je verjaardag. Hopelijk volgt er volgende maand een verlaat verjaardagscadeautje.
Alle reacties Link kopieren
Bloempjuh gefelicteerd wat een leuk nieuws!!! Inderdaad hopen dat het goed gaat...maar daar moet je wel vanuit gaan anders maak je jezelf gek. Echt super voor jullie!!!

Fijn te horen dat het dus nog kan ook als is er bruinverlies..... en anders gewoon weer doorgaan ... komt vanzelf een keer.
Alle reacties Link kopieren


Jeej Bloem! Wat leuk voor je!!
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend bij een aantal!! Hoop op goed nieuws!

Bloempjuh gefeliciteerd!!



Thanks voor jullie lieve berichtjes!!

Valt me tegen hoe ik er van baal dat het niet gelukt is.. Gaan nu ronde 3 met clomid in!

Kan alleen heel weinig vinden over waarom ik zo snel na eisprong ongesteld ben geworden! Had 19 juli pos ovulatietest, 11 dagen later m'n menstruatie... Ze zeggen altijd 14 dagen na eisprong..
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej bloempjuh wat leuk!!! Gefeliciteerd!



Hier ook bruinverlies dag 11 van m'n cyclus denk dat het geen goed teken is. Had ik vorige maand ook en dat was dus ook n voorbode van m'n menstruatie. Al was t bij bloempjuh dus wel goed nieuws.



Maar goed ben nu even niet zo leuk vandaag en kan weinig hebben. Moet echt m'n best doen om niet te bitchen tegen iedereen
Alle reacties Link kopieren
@marijntje: het kan vanaf dag 10 tot ongeveer dag 17 doorgebreken. Als het maar meer dan 10 dagen is. Dus opzich kan het wel maar als je later gewend ben is het even wennen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Bloempjuh Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik schuif ook aan op het zenuwslopende wachtbankje.

Wat een herkenbare verhalen. De hoop.de teleurstelling

en natuurlijk ook de mooie berichten.

Ik en mijn vriend zijn in maart gestopt met de pil.had wel

verwacht dat er enige spanning bij mij vooral zou zijn

maar niet dat ik er zo mee bezig zou zijn. Mijn vriend is 38

en ik ben 34 en de kans dat het langer duurt is natuurlijk groter.

Mijn nod is trouwens 7 aug.gelukkig een druk weekend en

Week voor de boeg.dus de nodige afleiding. Ben benieuwd naar

Jullie verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Marijntje, ik heb ook een late ovulatie.. Test positief op zondag 2,5 week na eerste dag menstruatie (wo/do) en dan na 1,5 week weer positieve ovulatie test (zondag). Super stipt.... Alleen heb ik de 6e en 7e dag pas heftig bloedverlies en met krampen (ma/di), laatste 2 dagen dus, dus misschien moet ik dat pas als echt menstrueren tellen? Dat zou wel weer meer kloppen met de 2 weken dat je de menstruatie en ovulatie hebt.. :/



Ben vandaag iig nog steeds niet ongesteld, maar ik durf geen hoop te hebben!!! Als ik zo'n late ovulatie heb, zal mn hcg ook later voldoende aangemaakt worden, zodat ik positief test?



We wachten het geduldig af, ik zit pas in ronde 3..



3 maal.....?



Gefeliciteerd Bloempjuh!! :D
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

Ik lees af en toe met jullie mee, maar nu begint het toch heel erg te kriebelen dus schrijf ik ook graag mee.



Ik heb vorige maand een mk gehad. Het was mijn eerste zwangerschap, uiteindelijk met 13 wk curretage. Daarna 1x ongi (denk ik) geweest. Tussendoor 2x lichte bloeding (volgens de gyn was dat normaal na een mk) en nu wachten op mijn NOD. Volgens oude cyclus is dat 3 aug, volgens gemiddelde 28 dgn cyclus is dat 7 aug ( die houd ik ook aan). Ik heb ook voor het eerst geëxperimenteerd met ovutesten op vakantie, en ze gaven een paar keren positief aan.



Ik vind het zo spannend. Woensdag voelde ik allemaal steken in m'n onderbuik. Tja, dat kan ook beginnende kramp zijn. Gister ontzettend last gehad van hormonsters, maar dat kan ook beginnende ongi zijn. Het lijkt alsof m'n boobies iets groter zijn, maar kan ook gezichtsbedrog zijn (het voelt niet gevoelig). Kortom, wachten sucks :p



Zit nu alleen te denken, 3 aug testen (soort van cyclus voor mk) of 7 aug (ongeveer 14 dgn na ei). Wat denken jullie?



Gefeliciteerd aan de zwangeren!

En nog gefeliciteerd met je verjaardag (kan op app niet terugscrollen), heb je een leuke dag gehad?
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik trouwens ook de mega 'zwanger worden' pillen vd kruidvat, maar vooral vanwege het foliumzuur
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
@moi33, lees nu dat jij NOD ook 7 aug is. Is het voor jullie ook de eerste? Succes met wachten!
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.



Helaas ben ik deze morgen van het welbekende bankje afgevallen en dus toch ongesteld geworden .. Misschien Door de spanning dat toch wat langer op zich heeft laten wachten..

Dus nieuwe, ronde nieuwe kansen..... en het geduld word weer op de proef gesteld

ondertussen blijf ik jullie verhalen wel meelezen... en voor iedereen die bijna Nod heeft veel succes (ook voor de andere natuurlijk)!!!
Alle reacties Link kopieren
Bam, weet jij al meer..?

jij had toch ook je nod woensdag of donderdag... ben benieuwd. Hoop goed nieuws voor jullie.
Welkom oreos

Balen dat het de vorige keer niet goed gegaan is. Hopen dat het snel weer raak is.
Alle reacties Link kopieren
Oreos: de eerste samen.vriend heeft al dochter van 14
Hier nog steeds afwachten

Voel wel de bekende rugpijn en zeurend gevoel dus ga er gewoon vanuit dat ik helaas ongesteld word
Alle reacties Link kopieren
Balen lieffies! Hier nog helemaal niks... Geen menstruatie tekenen en geen zwangerschapskwaaltjes.. Ga er wel gewoon vanuit dat ik wat later ongesteld word deze ronde. Zelfbescherming denk ik



Keep you posted!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Moi en Oreos. Mijn NOD is ook 7 augustus! (waarschijnlijk, want ik ken mijn cyclus nog niet zo goed, is pas de tweede ronde)



Lieffies, wat jammer voor je! Op naar de volgende ronde :(



Bam en Laury, ik zit heel hard voor jullie te duimendraaien!!
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Ah balen lieffies..
Alle reacties Link kopieren
Pompidom....



Iemand verstand van late ovulaties? Stel dat t dan raak is duurt t ook langer voor het hormoon voldoende aangemaakt is? Nja duurt niet langer natuurlijk maar als dan je menstruatie uitblijft en de zwangerschapstest is ook negatief... Normaal zit er 2 weken tussen ovulatie en menstruatie, bij mij dus korter... Dan lijkt het me wel normaal dat je op de NOD nog niet positief op hcg test?



Probeer mezelf niet voorbarig blij te maken maar dat is toch wel erg moeilijk als je normaal altijd regelmatig bent en nu overtijd...



Fingers crossed!
@bam same here... ei is pas 10 dagen geleden terwijl ik vorige keren wel na een cyclus van 27 dagen ongesteld werd
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden, ik zit ook op het wachtbankje, dus ik lees hier wel af en toe mee. Ik zag dat er wat meiden zijn die vragen hebben over testen met een late ovulatie. Ik ken iemand die pas laat in de cyclus haar eisprong heeft, terwijl haar cyclussen wel 29 dagen zijn. Ze is nu voor de tweede keer zwanger en had bij beide zwangerschappen pas 1,5 week na NOD een positieve test. Ook uit echo's ed bleek bij beide zwangerschappen dat die 1,5 week korter waren dan je normaal zou verwachten obv laatste menstruatie.

Volgens mij zijn die testen van 4 dagen voor NOD etc gebaseerd op 10 dagen na eisprong, omdat de bevruchte eicel moet innestelen etc voordat je lichaam hcg aan maakt. Als je dan normaal na 11 dagen al ongesteld wordt ofzo en je doet hem 4 dagen vooraf, doe je hem eigenlijk al op 7 dagen na eisprong. Maar goed, dat is mijn eigen redenering

Ik hoop dat jullie toch zwanger zijn, ondanks de negatieve testen.

Ik zit zelf nog wel een weekje op het wachtbankje.
Alle reacties Link kopieren
Hier er ook afgevallen



Spannend BAM! Kan nog dat je ei later was of als je zwanger ben t langzaam opbouwt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven