Buren boos aan de deur i.v.m. herriemakende kat

28-07-2014 23:37 169 berichten
Grrr even stoom afblazen hoor! Ik heb vandaag mijn kat opgehaald die nog bij mijn ex woonde maar waar hij niet meer voor kan zorgen. Beestje is natuurlijk in de war en aangezien ze een Oosters Korthaar is kan ze behoorlijk schreeuwen. Ik weet dat dit ook weer overgaat als ze gewend is aan de nieuwe omgeving. Nu staat de buurvrouw net op de stoep gelijk helemaal in de aanval dat die herrie moet stoppen want haar baby wordt er wakker van. Ik nog proberen uit te leggen hoe de vork in de steel zit maar ze wilde niet luisteren en ik ben zo dom geweest me mee te laten sleuren in haar boze bui aangezien ik de afgelopen maanden meerdere malen wakker ben geworden van haar baby als die keihard lag te schreeuwen. Heb alleen nooit boos bij haar aan de deur gestaan aangezien ik snap dat ze die baby moelijk stil kan krijgen en dat dit erbij hoort. En geloof me als die baby ligt te janken gaat dat rustig een uur door. Ook overdag. Ook als mijn vriend nachtdienst heeft. Dus ja dat heb ik haar nu alsnog voor haar voeten geworpen dat ze eens moest weten hoe vaak wij om de meest onmogelijke tijden hebben wakkergelegen. "die kat moet NU stil anders bel ik de politie" riep ze nog. Zit hier te trillen als een rietje met mijn gordijnen dicht. Ik snap heus wel dat het irritant is dat de kat jankt maar dit gaat ze echt geen weken doen hooguit 3 dagen tot ze beetje gewend is. Overigens hoor ik hier regelmatig in de straat krolse katten en die maken nog meer herrie. Bah ik wou dat ik de loterij won zodat ik lekker vrijstaand kon gaan wonen. Zou de politie hier echt voor aan mijn deur komen???
quote:barrelroll schreef op 29 juli 2014 @ 01:01:

Desnoods nu zelf al even bellen, dan weet de politie iig jouw kant van het verhaal al mocht de buurvrouw doorzetten.



Sterkte, ik hoop dat je nog een beetje slapen kunt.Slim dat ga ik meteen even doen...kan je nagaan kan niet meer helder denken door dit gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 juli 2014 @ 01:00:

Denk eerder dat ik wat rustgevends voor mezelf nodig ga hebben of werken feliway stekkers ook op mensen? Haha valeriaan druppels kattenkruid zie het al voor me komt vriend thuis vind ie 3 stonede katten en mij giechelend op de grond met een leeg pak koekjes ernaast. That's the spirit! En wat Barrelroll zegt vind ik ook wel een goed idee.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 juli 2014 @ 00:52:

Katten waren redelijk rustig maar net stond die trut hier op mijn deur te bonken en nu beginnen ze weer ja daar kan je op wachten. Ik zit boven met het licht uit dus als de politie al komt doe ik niet open. De auto is weg aangezien vriend nachtdienst heeft dus fuck dit. Adrenaline giert door mijn lijf.



Jee Grumpy wat een klote situatie. Deur niet open doen voor die mafklappers hoor



Tip: je kan hatsetats onder de negeerknop doen he
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 juli 2014 @ 01:02:

[...]



Slim dat ga ik meteen even doen...kan je nagaan kan niet meer helder denken door dit gedoe.Niet alleen door dat gedoe, hoor. Ik was er ook niet op gekomen. Enneh... Lekker slapen, zometeen!
Ik hen alleen de OP en de laatste pagina gelezen.



Wij hebben een ouderwetse Siamees, dus ik weet wat voor geluid dat kan produceren, en een blauwe Rus. Beide komen buiten. Dus ik paai mijn buren sowieso door tijdens vakanties hun konijnen te doen, gras te maaien etc. Bovendien zorg ik dat het contact leuk blijft. Dan kunnen ze veel hebben. Nu hebben we gelukkig veel muizen in de buurt, tuurlijk door dat konijnenvoer, en is mijn siamees een ongelooflijke rover. Dat zorgt voor credits Wij hebben dan ook geen last van muizen.



Kortom zorg voor credits.



Feliway helpt bij ons erg goed, al zet ik het alleen in voor de Rus, dat is een stresskip namelijk.
Pfff nou er is geen melding binnengekomen voor zover die agent wist. Er is als het goed is een aantekening gemaakt dat ik gebeld heb. Ben heel rustig gebleven net en heb al aangegeven dat ik verwacht dat deze situatie hooguit een paar dagen gaat duren. Bovendien ook aangegeven dat ik eergister een kat buiten hoorde schreeuwen en dat het kan zijn dat ze die gehoord heeft (mijn katten komen niet buiten). Pfff ben nog steeds klaarwakker baal echt enorm dat mijn vriend er niet is. Die heeft de hele week nachtdienst dus elke avond zit ik nu met die gekke buren opgescheept als ze miauwen wat ze overdag natuurlijk niet horen aangezien ze dan met hun blaffende hond in de tuin zitten. Grrrr.
Feliway ga ik morgen halen. Met vorige buren had ik prima contact voor ik ging samenwonen. Zij zorgden ook voor de katten als ik op vakantie ben.



Schiet me ineens nog een raar incident te binnen met dezelfde buurvrouw. Die heeft paar maanden terug tegen de ex van mijn vriend lopen klagen in de supermarkt dat wij op een zekere zaterdagavond te luidruchtige seks hadden. Wat helemaal niet zo was aangezien dat het eerste weekend was dat ik zijn kinderen zou ontmoeten. Het laatste wat je dan gaat liggen doen is seks hebben en herrie maken. Ik schaamde me dood want nu dacht ex dat wij lak hebben aan de kinderen wat absuluut niet zo is. Gelukkig heeft mijn vriend een giga redelijke ex die gelukkig blij voor ons is dus heb haar op het hart kunnen drukken dat we helemaal niks gedaan hebben dat weekend en dat geloofde ze. Had ook heel anders kunnen lopen.
Buurvrouw stond op de deur te bonken terwijl de katten stil waren? Jakkes wat een aso volk!



Edit, waaaat? Tegen een ex klagen over seks? Ze spoort niet!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een vriendin of een familielid die zich niet zomaar laat overdonderen door dit gezellige buurvrouwtje en die misschien tijd heeft om even langs te komen? Morgenavond, bedoel ik dan - niet nu nog, midden in de nacht. Je hoeft natuurlijk niet direct de confrontatie te zoeken, maar ik denk dat het fijn is als je er niet alleen voor staat, mocht buurvrouw weer op hoge poten voor je deur staan!
quote:Rooss4 schreef op 29 juli 2014 @ 01:24:

Buurvrouw stond op de deur te bonken terwijl de katten stil waren? Jakkes wat een aso volk!



Edit, waaaat? Tegen een ex klagen over seks? Ze spoort niet!



Ja bij de kassa stond ze achter mijn vriends ex en ging ze klagen hierover. Ex appte mijn vriend hierna gelijk zo van waar zijn jullie mee bezig? Dus toen hebben we gelijk voorgesteld om even te praten met zijn drietjes en heb ik haar ook uitgelegd dat we JUIST rekening met de kinderen houden zeker gezien het toen de eerste keer was dat ik het weekend daar was. Maar sowieso. Dit gebeurde op een zondagmiddag dus het ging volgens buuf echt over die zaterdagavond. Wat niet kan want we bewaren de luidruchtige seks toch echt voor de zondagavond als kids weer terug zijn naar hun moeder



Maar voor t zelfde geldt was ex helemaal gaan flippen natuurlijk en dan waren de rapen gaar geweest. Ik durf dit verhaal van vanavond dus echt niet tegen mijn vriend te vertellen want die heeft twee standen. 99 procent van de tijd is hij een goedzak maar hij is groot en breed en heeft een zware stem en het laatste wat ik wil is John Williams op mijn stoep tenzij het is om het huis op te knappen.
Om dit kleine onschuldige poesje gaat het. Maar wat een herrie komt er uit dat kleine beestje!



Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 juli 2014 @ 01:34:

[...]

Ik durf dit verhaal van vanavond dus echt niet tegen mijn vriend te vertellen want die heeft twee standen. 99 procent van de tijd is hij een goedzak maar hij is groot en breed en heeft een zware stem en het laatste wat ik wil is John Williams op mijn stoep tenzij het is om het huis op te knappen.



Dit soort dingen achterhouden lijkt mij niet de beste strategie, Grumpy.

Als jouw vriend groot, breed en een beetje goed gebekt is weet hij wellicht precies hoe hij deze mensen moet aanpakken.
En nou is het afgelopen!
Gave kat TO!



Mijn ziet er uit als een schattige schele pluizenbal maar is wel de meest bloeddorstige van de buurt.
Ik ben bang dat het uit de hand loopt want hij ziet er veel stoerder en groter uit dan hij is want hij is eerder een stille wat meer teruggetrokken nerd. Totaal niet goed in dit soort dingen hij is echt verlegen al zou je dat gezien zijn uiterlijk totaal niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
TO, het is denk ik wel belangrijk om geen angst te laten zien. Je hoeft echt niet te schelden of te krijsen als een viswijf. Maar als het echt zo'n typisch typetje is, die blijven dit herhalen als ze denken ermee weg te komen. Als jij je gaat verschuilen achter jouw vriend, dan heb je dat geval iedere keer op de stoep staan als zijn auto weg is en zij even haar frustraties er uit moet gooien.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Die is leuk! Ik hoop echt voor je dat de buren je verder met rust laten. Misschien morgen even met de wijkagent babbelen om wat tips te krijgen hoe je dit niet verder uit de hand laat lopen? Met het ex verhaal erbij klinken ze steeds vervelender.



Enne, mocht je echt niet kunnen slapen, dan is dit ook altijd wel een fijn tijdverdrijf:



new.livestream.com/FosterKittenCam/TheFabulousFosters









Moeten ze wel in beeld blijven natuurlijk...
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 juli 2014 @ 23:59:

Gewoon naar beneden lopen. Vragen hoe het werk opschiet. Ff de schutting bewonderen. En dan zeggen 'buurman, ik lig met migraine op bed, zouden jullie aub ietsie zachter kunnen praten?'

Negen van de tien zijn gewoon redelijk alsjij het ook bent. En uit het raam komt gewoon agressief over.Is heel super knap als je dat kunt middenin een migraine aanval. Ik zou nog niet eens mijn bed uit kunnen komen, laat staan een raam open doen, laat staan naar beneden gaan en gezellig praten. Ik kan niet eens praten tijdens een aanval, want 1 van de kenmerken van een dergelijke neurovasculaire aandoening is dat je spraakuitval kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 29 juli 2014 @ 00:22:

[...]

Nooit migraine gehad zo te lezen.



Als ik een fikse aanval heb, kan ik me slecht bewegen, niet helder denken en praat ik of ik dronken ben.



Dus nee, dan ga je niet kletspraatjes aanknopen, een half afgebouwde schutting bewonderen en stroop smeren.



Dan pers je er een nette zin uit en rolt weer je bed in.Ik ga op de vroege ochtend even bitterballen bakken voor bij mijn mosterd.
Ik zou voortaan gaan klagen bij de buuf als haar baby het op 'n krijsen zet. Als je zelf ook geluidsoverlast veroorzaakt heb je geen recht van spreken.
Hoe is het GrumpyCat? Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook gewoon geen luidruchtige seks hebben als je andere mensen ermee lastig valt en dat heb je dus op zondagmiddag gedaan. Ik vind dat dus een beetje tokkie als je weet dat mensen 't kunnen horen. Maar dat is mijn mening. Verder is ze een zeur en een beetje raar. Misschien hormonen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een liefje!!!
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
TO, sterkte met die gekke buren. Denk dat ze zelf half overspannen zijn doordat hun baby veel huilt, en ze dus niet veel kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreemde reacties hier....

TO zou zeuren als ze er iets van zegt als volwassen kerels in HAAR tuin staan te schreeuwen tegen elkaar?

Die kerels reageerden buiten proportie met hun grote bek.



TO, ik vind je ontzettend tolerant dat je zelf nooit geklaagd hebt over hun blaffende hond.

Verder vind ik dat buurvrouw ver buiten haar boekje ging met die opmerking over de zogenaamde luidruchtige seks op zaterdagmiddag. Waar bemoeit ze zich mee....
quote:funky2901 schreef op 29 juli 2014 @ 08:20:

Je moet ook gewoon geen luidruchtige seks hebben als je andere mensen ermee lastig valt en dat heb je dus op zondagmiddag gedaan. Ik vind dat dus een beetje tokkie als je weet dat mensen 't kunnen horen. Maar dat is mijn mening. Verder is ze een zeur en een beetje raar. Misschien hormonen?



Het ging erom dat ze de ex van mijn vriend op zondagmiddag aanspreekt bij de super over de avond ervoor (zaterdagavond) en dat was de eerste avond dat ik een weekend daar was samen met hun kinderen. We hadden nieteens seks die avond dus wij stonden natuurlijk enorm voor lul en hadden mazzel dat ex onze versie geloofde.



En als we seks hebben dan doen we dat op onze manier ik ga geen sok in mijn mond proppen omdat de buren me misschien horen. Het is altijd voor middernacht en niet om 4 uur ofzo en het enige wat ze eventueel horen is de climax. Of wat gestommel van het bed. Thats life. Ik zou er ook totaal niet wakker van liggen als ik de buren zou horen maar dat doe ik nooit dus misschien zit het m daar wel in



Hier heel rot geslapen ik werd s'nachts ook nogeens giga ongesteld inclusief buikkrampen terwijl ik geen feminax in huis had dus ik moet er even uit om dat te halen. Er ligt een briefje in de bus dat de pakketbezorger een pakje heeft afgegeven ...bij de buren. Yeeey! Waar is hier de nooduitgang?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven