Hoe erg is 40 plus zijn?

29-07-2014 19:44 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 20 jaar en nu al erg bezig met ouder worden en verval. Het lijkt me doodeng ouder en lelijker worden. Het verval, de rimpels, kringen, vlekjes, lichaam niet meer strak.



Ik doe nu wat ik kan om jong te blijven maar iedereen moet er aan geloven ook ik uiteindelijk. Mijn enge leeftijd is 30 jaar maar ik denk dat ik er nog goed uit kan zien tot 40 dan zullen rimpels en minder strakke huid onvermijdelijk zijn. Ik wil gelukkig geen kinderen dus dat scheelt in slappe huid, striae en hangborsten maar nog.



Voor de 40 plus vrouwen hier hoe is het om zo oud te zijn? Krijg je nog aandacht van mannen, word er naar je gekeken en hoe ga je er mee om.



Ik snap dat voor sommige vrouwen uiterlijk niet belangrijk is dus dat zal minder spelen. Voor iemand als mij is het heel belangrijk. Lijkt me heel leeg leven als het wegvalt.



Iemand die me kan geruststellen voor de toekomst? En niet de cliche dingen als je moet blij zijn als je de 40 kan halen genoeg mensen die het niet halen, gaat om innerlijk blabla.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:nerdopviva schreef op dinsdag 29 juli 2014 20:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nwdesie in "Hoe erg is 40 plus zijn?"" class="messagelink">nwdesie schreef op 29 juli 2014 @ 20:15</a>:</b>

[...]





<a href="http://www.scientias.nl/vrouw-heeft-men ... -man/88494" class="link">http://www.scientias.nl/v ... e-danken-aan-de-man/88494</a></div></blockquote>Dat is een theorie, geen wetenschappelijk bewijs.Kind is pas 20 hoe moet ze dat weten?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 juli 2014 @ 19:47:

Aandacht van mannen? Ja van verkopers omdat ze je iets willen aansmerenVooral antirimpelcreme.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 29 juli 2014 @ 19:48:

Helaas geen serieuze reacties men voelt zich dan waarschijnlijk teveel aangesproken.Zou dat misschien ook kunnen komen door eerdere topics van je en hoe je daar op gereageerd hebt ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:]jessicaaa schreef op 29 juli 2014 @ 20:18[/message]:

huh ik dacht dat veertigers helemaal hot waren? De rijpere vrouw, milfs,40 het nieuwe 30 etc etc. Is toch juist helemaal hot nu. Of is dat alweer uit? Ik hou het niet meer bij soms





een goddelijke viking van een jaar of 25 probeerde mij vanmiddag nog het bed in te praten.

dus vlgns mij is de milf nog steeds in trek.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in juni dit jaar 40 geworden en echt daags na mijn verjaardag merkte ik al verschil.

Rimpels,haren op de kin en niet een bouwvakker die naar mij floot.

Nu bijna 1,5 maand later is het helemaal om te janken gewoon.



Ik heb vandaag de inschrijving voor een seniorenwoning de deur uit gedaan want ik voel gewoon dat de tijd nabij is dat ik me in een hokje opsluit en de deur niet meer uitkom. Ik wil al die mannen en jonge vrouwen natuurlijk geen trauma aandoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 juli 2014 @ 20:19:



Wij liggen niet krampachtig onze buik in te houden en te bedenken in welk standje we het voordeligst uitkomen.



Striae, een buikje, spataderen, vinden ze allemaal geen probleem. De ervaring telt. Echt.Whehe. Dit gebeurt nu ook niet hoor. Als ik vriendinnen mag geloven. En mijn eigen leven. Het is immers zoals het is.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 juli 2014 @ 20:19:

Wat Meds zegt, ik geef ook alleen maar door wat die jonge mannen mij vertellen.



Wij liggen niet krampachtig onze buik in te houden en te bedenken in welk standje we het voordeligst uitkomen.



Striae, een buikje, spataderen, vinden ze allemaal geen probleem. De ervaring telt. Echt.





Geen striae, geen spataderen hier.

Wel een buik, maar daar wordt binnenkort iets aan gedaan!

Lange leve de plastische chirurgie!
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 29 juli 2014 @ 20:10:

[...]





Alle vrouwen van 20 zijn niet goed in bed? En alle veertigers wel? Geloof er niks van. Daarnaast zijn mannen visueel ingesteld en denk dat ze meer aan hun trekken komen met een lichaam van iemand in de 20 dan in de 40. Bovendien hebben veel vrouwen van die leeftijd kinderen gehad wat niet veel goeds doet voor borsten en vagina.



Maar is daar een onderzoek naar? Heb je linkje?Er is maar één manier om langer jong te blijven, NIET neuken. Van een ranzige vrijpartij word je in één keer een jaar ouder. Ze zeggen niet voor niets: "wie vrijt, die slijt". Alles gaat ervan lubberen, daar is geen bevalling en borstvoeding voor nodig.
verba volant, scripta manent.
Goh to als dit jouw problemen blijven in het leven dan mag je god op je blote knietjes bedanken.



Zou me eerder druk maken of die drie hersencellen waar jij blijkbaar over beschikt het wel uithouden tot je 40 bent.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zeggen dus dat ik me zorgen maak om niks het word alleen maar beter?



Als ik 40 plus ben heb ik betere seks, meer mannelijke aandacht, zit ik beter in mijn vel kortom gewoon gelukkiger. Nou fijn zeg wat een opluchting
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 29 juli 2014 @ 20:19:

[...]





Dat is een theorie, geen wetenschappelijk bewijs.en nog hartstikke secundair ook. Het gebruikt het theorietje dat mannen op jonge vrouwen vallen om een ander theorie te onderbouwen.
Ik had laatst een knappe jinge gynaecoloog, dertig schat ik, die naar mijn verzakking keek. Laat ik het er maar bij houden dat ik na ampele minuten al zei:

'ow dokter, wat doet u nu?'
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 29 juli 2014 @ 20:03:

[...]





Sorry maar dat lees ik hier vaker en vind het zo moeilijk om het te geloven. Als ik op straat loop zie ik mannen vooral kijken naar jonge vrouwen. Ik zelf kijk ook naar mooie vrouwen en die zijn vaak niet 40 plus. En het is toch ook wetenschappelijk bewezen dat mannen op jonge vrouwen vallen. Biologisch gezien toch ook.



Als jij mij ziet geloof je echt niet dat ik 45 ben. Nee, geen foto.

Echt als je denkt dat 40 plus erg is dan maak er voor die tijd maar een eind aan.
Dat is dus ook een groot nadeel. Al die mannen die met je willen rampetampen
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 29 juli 2014 @ 19:44:

Voor iemand als mij is het heel belangrijk. Lijkt me heel leeg leven als het wegvalt.



.Ik vind dat als je dit belangrijk vindt je al een erg leeg leven hebt. En inderdaad als het dan wegvalt heb je niks meer want ik heb het idee dat jij het niet van je karakter moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 29 juli 2014 @ 20:22:

Jullie zeggen dus dat ik me zorgen maak om niks het word alleen maar beter?



Als ik 40 plus ben heb ik betere seks, meer mannelijke aandacht, zit ik beter in mijn vel kortom gewoon gelukkiger. Nou fijn zeg wat een opluchting Als het nou niks is, wordt het nog niet automatisch beter.
quote:nwdesie schreef op dinsdag 29 juli 2014 20:22 Jullie zeggen dus dat ik me zorgen maak om niks het word alleen maar beter?



Als ik 40 plus ben heb ik betere seks, meer mannelijke aandacht, zit ik beter in mijn vel kortom gewoon gelukkiger. Nou fijn zeg wat een opluchting Nee dat zegt niemand. Voor bepaalde vrouwen wordt het beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 29 juli 2014 @ 20:22:

Jullie zeggen dus dat ik me zorgen maak om niks het word alleen maar beter?



Als ik 40 plus ben heb ik betere seks, meer mannelijke aandacht, zit ik beter in mijn vel kortom gewoon gelukkiger. Nou fijn zeg wat een opluchting Klopt
Je bent zelf een theepot
quote:valentinamaria schreef op 29 juli 2014 @ 20:21:

[...]





een goddelijke viking van een jaar of 25 probeerde mij vanmiddag nog het bed in te praten.

dus vlgns mij is de milf nog steeds in trek.Ha, dat had ik van de week op t strand aan mijn broek hangen. Een man van een jaar of 55 dit t opnam tegen een surferboy. Gelukkig kwam mijn man me redden van al dit schoons want anders weet ik niet hoe de dag was afgelopen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 40 en ik vind het prima. Ik ben blij met mijn man, onze zoon, mijn werk, mijn hobbies, mijn vrienden. Er zitten een paar grijze haren tussen de rode, ik heb een paar rimpels in mijn voorhoofd, maar die had ik al midden 20, dus dat is niet ingetreden na mijn 30e of 40e. Ik leef meer in het moment dan toen ik 20 was, ik geniet meer, ik heb meer rust. Ik heb nog sjans, maar geniet meer van echt contact met mensen om me heen. Mijn borsten zijn wat slapper sinds de zwangerschap, maar over mijn schouder lukt zeker niet. En ik hoop dat ze nog bijtrekken, want zoon is nog geen jaar oud.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 juli 2014 @ 20:24:

Dat is dus ook een groot nadeel. Al die mannen die met je willen rampetampenPfff nou. Ik ben hier hele dagen bezig met het wegklikken van PB'tjes van jonge goden die op zoek zijn naar een lekkere milf om mee te k(l)etsen. Ik krijg er gewoon een muisarm van.
Alle reacties Link kopieren
tja whopper, dan vergeet je spontaan je verzakking en flubberbuik.

ik heb nu best wel spijt dat ik er niet op ingegaan ben, maar straks ken ik zijn moeder.
wij slapen nooit.
quote:Lady-Voldemort schreef op dinsdag 29 juli 2014 20:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Hoe erg is 40 plus zijn?"" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 29 juli 2014 @ 20:24</a>:</b>

Dat is dus ook een groot nadeel. Al die mannen die met je willen rampetampen</div></blockquote>Pfff nou. Ik ben hier hele dagen bezig met het wegklikken van PB'tjes van jonge goden die op zoek zijn naar een lekkere milf om mee te k(l)etsen. Ik krijg er gewoon een muisarm van. Ja gisteren nog ene Luc
quote:nwdesie schreef op 29 juli 2014 @ 20:22:

Jullie zeggen dus dat ik me zorgen maak om niks het word alleen maar beter?



Als ik 40 plus ben heb ik betere seks, meer mannelijke aandacht, zit ik beter in mijn vel kortom gewoon gelukkiger. Nou fijn zeg wat een opluchting Nou ja, niet persé. Maar je hoort dat het bij veel vrouwen wel zo werkt. Ik vond mezelf met 20 helemaal niks, met 25 een hele pief en met 30 dacht ik dat ik een lekker wijf was. Nu met 45 weet ik gewoon wat ik waard ben. En anderen zien dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Als je dit topic terugleest op je veertigste verjaardag, in het bijzijn van je man, kinderschare en de hond en de kat denk je: "ik was een beetje dom".
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven