Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
Overigens: Liara; ik ben het zowat met elke post van jou eens.
Dank je TAM .
Alle reacties Link kopieren
En heus niet alle moslims denken zo maar zelfs de wat normaal rustige nette moslims krijgen hatelijke dingen uit het toetsenbord van mensen waar ik het absoluut niet van had verwacht





De beste vriend van m'n zusje is Palestijns en zij is joods. Zo kan het ook
.
Alle reacties Link kopieren
Feit is dat ISREAL land heeft geroofd! Midden in de arab wereld. Genocide plegen want niemand zegt toch wat, ze moeten zich toch verdedigen tussen al die enge landen.. Tja Europa moest van ze af en had nog wat goed te maken. Palestina is al voor 80% opgegeven nu de rest nog.



Ze zeggen dat het hun beloofde land is en de palestijnen moeten naar de filistijnen. Ze beginnen met kinderen uitmoorden, of wil je zeggen dat die bommen per ongeluk neerdalen op VN scholen, ziekenhuizen etc. Ik heb niks tegen thora joden maar wel tegen de ZIONISTEN die deze wereld beheersen.
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op donderdag 31 juli 2014 09:16 Guttegut wat weer een vertoning hier. 'Die moslims dit, wat een kutvolk, ' omdat 1 moslim hier iets plaatst op een radicale manier. Maar andersom mag blijkbaar wel? En ik begrijp de aanduiding ' die moslims' ook nooit. Waarom doen jullie dat? Vind het maar raar allemaal.Een? Ik zie niets anders op social media daar heb ik het over
.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2014 @ 09:38:

[...]



Een? Ik zie niets anders op social media daar heb ik het overHet is maar net wat je opvalt denk ik. Andersom worden er net zulke verschrikkelijke dingen gezegd. Het blijft me verbazen dat deze kwestie, die zo ingewikkeld is, en zo moeilijk op te lossen, voor jou zo zwart wit kan zijn.
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 09:37:

Feit is dat ISREAL land heeft geroofd! Midden in de arab wereld. Genocide plegen want niemand zegt toch wat, ze moeten zich toch verdedigen tussen al die enge landen.. Tja Europa moest van ze af en had nog wat goed te maken. Palestina is al voor 80% opgegeven nu de rest nog.



Ze zeggen dat het hun beloofde land is en de palestijnen moeten naar de filistijnen. Ze beginnen met kinderen uitmoorden, of wil je zeggen dat die bommen per ongeluk neerdalen op VN scholen, ziekenhuizen etc. Ik heb niks tegen thora joden maar wel tegen de ZIONISTEN die deze wereld beheersen.Dat bombarderen is ook verschrikkelijk. Hoe moeten ze anders de bommen/raketten onklaar maken die Hamas daar verstopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotslove schreef op 31 juli 2014 @ 09:57:

[...]





Dat bombarderen is ook verschrikkelijk. Hoe moeten ze anders de bommen/raketten onklaar maken die Hamas daar verstopt?



Hebben die kindjes granaten onder hun bedjes verstopt? Dit is oorlog tegen kinderen, ze worden niet gespaard. Jongste was een paar dagen oud.

Bekijk de beelden eerst er worden hele woonwijken onder vuur genomen, straten weggevaagd. De hel op aarde, je ruikt overal de dood.

Ziekelijk!! zoals ik eerder zei Israël heeft altijd excuus klaar en mensen als jij slikken dat als zoete koek..
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 31 juli 2014 @ 09:42:

[...]





Het is maar net wat je opvalt denk ik. Andersom worden er net zulke verschrikkelijke dingen gezegd. Het blijft me verbazen dat deze kwestie, die zo ingewikkeld is, en zo moeilijk op te lossen, voor jou zo zwart wit kan zijn.wat jij vind interesseert me eerlijk gezegd niets. ik was eerst voor niemand, koos geen kant totdat ik dat hele social media gebeuren zag en die demonstraties en die haat zag. En nee, dat was niet zo met de joodse demonstratie.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 09:37:

Feit is dat ISREAL land heeft geroofd! Midden in de arab wereld. Genocide plegen want niemand zegt toch wat, ze moeten zich toch verdedigen tussen al die enge landen.. Tja Europa moest van ze af en had nog wat goed te maken. Palestina is al voor 80% opgegeven nu de rest nog.



Ze zeggen dat het hun beloofde land is en de palestijnen moeten naar de filistijnen. Ze beginnen met kinderen uitmoorden, of wil je zeggen dat die bommen per ongeluk neerdalen op VN scholen, ziekenhuizen etc. Ik heb niks tegen thora joden maar wel tegen de ZIONISTEN die deze wereld beheersen.



Mooi stukje geschiedvervalsing hier...

Zonder de joden was het land waar de verschillende Arabische mensen wonen uit trans-jordanie (Palestijnen bestonden vroeger helemaal nog niet) een woestijn zijn. De arabieren kwamen af op de welvaart die de joden brachten en claimen nu dat het hun land is. Er woonde toen er niet meer dan 300.000 arabieren. Nu wonen er vele miljoenen mensen in de regio. een stijging van duizenden procenten moslims en dat zijn van oudsher zeker allemaal "palestijnen"? Laat me niet lachen, het zijn gewoon arabieren uit andere streken. Hebben ze er dan wel zoveel recht op als ze pretenderen?



Verder hebben joden dit land gekocht van de weinige arabieren die er toen woonden, niet ingepikt. dit is trouwens ook bevestigd door Amin_al-Hoesseini. Wellicht konden de arabieren door de nijpende financiële situatie niet anders. Maargoed als je zo krampachtig vasthoudt aan een oud boek is het lastig om te innoveren op gebied van landbouw, irrigatie en bewatering...



Het probleem is simpel.

De arabieren/Palestijnen erkennen het recht op een joodse staat niet en zullen doorgaan tot deze is weggevaagd. Israël moet zich wel verdedigen



Tot twee keer toe is isreal aangevallen door de arabische staten. Israël heeft vervolgens in ruil voor vrede bezette sinaii woestijn teruggegeven aan de Egyptenaren (Egypte is het enige Arabische land dat israel erkent als joodse staat). Iets dat de beste man uit Egypte (naam even kwijt) niet in dank werd afgenomen door de andere leden van de arabische liga. Hij werd vermoord en werd zien als verrader...Jodenhaat anyone?



In 2000 heeft Arafat het vredesoverleg laten klappen. Ook hier waren de israelies bereid land op te geven in ruil voor vrede en erkenning.



Hamas is niet bereid tot vredesoverleg of wat dan ook (het uitroeien en vernietigen van de joden staat immers in hun handvest), maar wil liever bommen blijven gooien. Met andere woorden. Als israel de wapens morgen neerlegt, worden ze overlopen. Als de Arabische landen dit doen, en israel als joodse staat erkennen. is er vrede...



Nb. mooi dat mijn stelling: van pagina 42 (het gaat niet zo zeer om landjepik, maar om diepgewortelde jodenhaat bij moslims) al een paar pagina's later wordt bevestigd door een 'gematigde' moslima. Laten we trouwens ook niet vergeten dat 3/4 van de moslims in NL syriegangers steunt... Het gaat geweldig met de multiculti hier...!
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2014 @ 10:08:

[...]





wat jij vind interesseert me eerlijk gezegd niets. ik was eerst voor niemand, koos geen kant totdat ik dat hele social media gebeuren zag en die demonstraties en die haat zag. En nee, dat was niet zo met de joodse demonstratie.Prima, moet je ook zelf weten, ik zeg toch ook niet dat je moet vinden wat ik vind. Maar zitten nu eenmaal op een discussieforum, dus tja, dan krijg je dat.
Alle reacties Link kopieren
Hier een moslim die niet tegen Joden is.

Jammer dat je alle moslims over een kam scheert Isa.



Beer interessant stuk. Maar waarom geloven moslims dan dat Palestina is ingenomen en door de UK aan de Joden is gegeven?
Alle reacties Link kopieren
quote:glaas_beer schreef op 31 juli 2014 @ 10:14:

[...]





Mooi stukje geschiedvervalsing hier...

Zonder de joden was het land waar de verschillende Arabische mensen wonen uit trans-jordanie (Palestijnen bestonden vroeger helemaal nog niet) een woestijn zijn. De arabieren kwamen af op de welvaart die de joden brachten, en claimen nu dat het hun land is. Er woonde toen er niet meer dan 300.000 arabieren. Nu wonen er vele miljoenen mensen in de regio. een stijging van duizenden procenten moslims en dat zijn van oudsher zeker allemaal "palestijnen"? Laat me niet lachen. het zijn gewoon arabieren uit andere streken.

Verder hebben joden dit land gekocht van de weinige arabieren die er toen woonden. dit is trouwens ook bevestigd door Amin_al-Hoesseini



Het probleem is simpel.

De arabieren/Palestijnen erkennen het recht op een joodse staat niet en zullen doorgaan tot deze is weggevaagd. Israël moet zich wel verdedigen



tot twee keer toe is isreal aangevallen door de arabische staten. Israël heeft vervolgens in ruil voor vredede bezette sinaii woestijn teruggegeven aan de Egyptenaren (Egypte is het enige Arabische land dat israel erkent als joodse staat). Iets dat de beste man uit Egypte (naam even kwijt) niet in dank werd afgenomen door de andere leden van de arabische liga. Hij werd vermoord.



In 2000 heeft Arafat het vredesoverleg laten klappen. Ook hier waren de israelies bereid land op te geven in ruil voor vrede en erkenning.



Hamas is niet bereid tot vredesoverleg of wat dan ook (het uitroeien en vernietigen van de joden staat immers in hun handvest), maar wil liever bommen blijven gooien. Met andere woorden. Als israel de wapens morgen neerlegt, worden ze overlopen. Als de Arabische landen dit doen, en israel als joodse staat erkennen. is er vrede...



Nb. mooi dat mijn stelling: van pagina 42 (het gaat niet zo zeer om landjepik, maar om diepgewortelde jodenhaat bij moslims) al een paar pagina's wordt bevestigd door een 'gematigde' moslima. Laten we trouwens ook niet vergeten dat 3/4 van de moslims in NL syriegangers steunt... Het gaat geweldig met de multiculti hier...!Gelukkig dat het probleem simpel is. Dan is een oplossing vast zo gevonden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 31 juli 2014 @ 10:18:

[...]





Gelukkig dat het probleem simpel is. Dan is een oplossing vast zo gevonden!



yep. De situatie met egyte en sinaii en de afspraken in 2000 bevestigen dit toch?

als arabieren/palestijnen/moslims het recht op een joodse staat erkennen en er vreedzaam naast willen leven is er vrede.. Dat de gemiddelde moslim geen nuance of consensus kent, zal het nog wel even doorgaan zo. Erg dat er zoveel kinderen onder moeten leiden.
Alle reacties Link kopieren
@Glas-Beer.



Bespaar de moeite volgende keer. ik lees jou lap tekst volgende niet eens want dan kan ik net zo goed sprookjes boek erbij pakken.

Gelukkig geloof jij er wel in!



hoe kom je aan die 3/4 moslims die syriegangers ondersteunt?? referendum gehouden..
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 10:17:

Hier een moslim die niet tegen Joden is.

Jammer dat je alle moslims over een kam scheert Isa.



Beer interessant stuk. Maar waarom geloven moslims dan dat Palestina is ingenomen en door de UK aan de Joden is gegeven?Daarom zei ik daarna ook, niet allemaal. Ik heb ook een aantal moslim vrienden en ik respecteer hun mening maar zij zouden nooit zeggen dood aan alle joden en aan het gas etc. Een vriend van mij was zelfs bij een demonstratie pro gaza, mag toch? Als je normaal doet maar niet als je nare dingen roept en zwaait met isis vlaggen. Dat maakt me boos en ik zie het heeeel veel. Zelfs op mijn FB van moslims, uiteraard ontvriend, dat soort onzin hoef ik niet te zien. En dan begin ik ze idd spuugzat te worden. (niet allemaal maar echt een heleboel denken wel zo en gooien alles het net op)
.
Boo23 3kwart nederlandse moslims steunt syriegangers
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 10:27:

@Glas-Beer.



Bespaar de moeite volgende keer. ik lees jou lap tekst volgende niet eens want dan kan ik net zo goed sprookjes boek erbij pakken.

Gelukkig geloof jij er wel in!



hoe kom je aan die 3/4 moslims die syriegangers ondersteunt?? referendum gehouden..Hoe kun je weten dat het een sprookje is, als je het niet eens wilt lezen, Boo? En kun je met linkjes komen waaruit het tegendeel blijkt? Ik ben oprecht geïnteresseerd, want ik wil dit conflict graag begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist dat moslims alle joden over een kam scheren, een heleboel. Dus op een gegeven moment verdwijnt idd mijn respect. Kan er niets aan doen, zo voel ikdat. De joodse mensen hier worden er op aangekeken. Met 9/11 keken wij toch ook niet alle moslims erop aan? Tenminste niet zo extreem, misschien een aantal. In syrie zijn het moslims die vermoorden maar dan hoor je ze niet kutmoslims maar nu zijn het wel kutjoden?
.
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 10:17:

Hier een moslim die niet tegen Joden is.

Jammer dat je alle moslims over een kam scheert Isa.



Beer interessant stuk. Maar waarom geloven moslims dan dat Palestina is ingenomen en door de UK aan de Joden is gegeven?Probleem is, dat dit soort lui wel namens "alle moslims" spreken. Misschien zou het handig zijn als moslims die het daar niet mee eens zijn, eens openbaar stelling daartegen zouden nemen. Al is het maar door ze vriendelijk doch dringend te verzoeken om alleen voor zichzelf te praten.
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 10:27:

@Glas-Beer.



Bespaar de moeite volgende keer. ik lees jou lap tekst volgende niet eens want dan kan ik net zo goed sprookjes boek erbij pakken.

Gelukkig geloof jij er wel in!



hoe kom je aan die 3/4 moslims die syriegangers ondersteunt?? referendum gehouden..Ik begrijp eigenlijk niet wat jij op een discussieforum komt doen als je categorisch weigert om argumenten te lezen en enkel je eigen riedeltje steeds maar weer grijs draait. Eerlijk gezegd, vind ik dat niet al te intelligent overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Isa88, ik welke wereld leef jij?? 9/11 hebben de zionisten zelf in scene gezet! Als excuus om moslims uit te moorden! Omdat ze een bedreiging vormen voor hun plannen voor deze wereld. Jouw hele leven wordt door hun beheerst. Ga je eerste verdiepen in wat er echt gebeurd in deze wereld, ipv wat ze jouw laten geloven wat er gebeurd, voordat je hier onzin komt uitkramen.
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 10:47:

Isa88, ik welke wereld leef jij?? 9/11 hebben de zionisten zelf in scene gezet! Als excuus om moslims uit te moorden! Omdat ze een bedreiging vormen voor hun plannen voor deze wereld. Jouw hele leven wordt door hun beheerst. Ga je eerste verdiepen in wat er echt gebeurd in deze wereld, ipv wat ze jouw laten geloven wat er gebeurd, voordat je hier onzin komt uitkramen.





Ik kan echt bijna niet geloven dat dit echt is.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij woonden er in 1947 1,2 miljoen Arabieren in Israel. Dat zijn er iets meer dan het door glaas-beer genoemde aantal.



Het aantal Arabieren in Israel daalde de jaren erna wel fors: er zijn meer dan 700.000 'vrijwillig' of gedwongen vertrokken.
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 10:47:

Isa88, ik welke wereld leef jij?? 9/11 hebben de zionisten zelf in scene gezet! Als excuus om moslims uit te moorden! Omdat ze een bedreiging vormen voor hun plannen voor deze wereld. Jouw hele leven wordt door hun beheerst. Ga je eerste verdiepen in wat er echt gebeurd in deze wereld, ipv wat ze jouw laten geloven wat er gebeurd, voordat je hier onzin komt uitkramen.Zo zo, en welke plannen hebben Zionisten met deze wereld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven