Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 10:07:

[...]





Hebben die kindjes granaten onder hun bedjes verstopt? Dit is oorlog tegen kinderen, ze worden niet gespaard. Jongste was een paar dagen oud.

Bekijk de beelden eerst er worden hele woonwijken onder vuur genomen, straten weggevaagd. De hel op aarde, je ruikt overal de dood.

Ziekelijk!! zoals ik eerder zei Israël heeft altijd excuus klaar en mensen als jij slikken dat als zoete koek..





Nee, dat schrijf ik ook niet. Ik schreef dat Hamas zijn wapens opslaat in gebieden waar de kwetsbare van de samenleving zitten. En dat vind ik schandalig. En israel moet wel iets doen tegen de wapens die ze hebben.



Dat het in Gaza nu verschrikkelijk is dat geloof ik meteen.



Ik vind het erg vervelend dat jij tegen mij zegt dat ik alles voor zoete koek slik. Je kent mij niet en ik stelde jou een vraag die je niet beantwoord. Nog een keer dan maar. Hoe moet israel volgens jou de wapen opslagen onklaar maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 10:47:

Isa88, ik welke wereld leef jij?? 9/11 hebben de zionisten zelf in scene gezet! Als excuus om moslims uit te moorden! Omdat ze een bedreiging vormen voor hun plannen voor deze wereld. Jouw hele leven wordt door hun beheerst. Ga je eerste verdiepen in wat er echt gebeurd in deze wereld, ipv wat ze jouw laten geloven wat er gebeurd, voordat je hier onzin komt uitkramen. hahahahaha muts
.
Alle reacties Link kopieren
Wat is jullie mening over dat gezin dat op werkvakantie naar Israel gaat? Syriegangers maar dan anders? Of helden die de mensen in nood gaan helpen
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 10:47:

Isa88, ik welke wereld leef jij?? 9/11 hebben de zionisten zelf in scene gezet! Als excuus om moslims uit te moorden! Omdat ze een bedreiging vormen voor hun plannen voor deze wereld. Jouw hele leven wordt door hun beheerst. Ga je eerste verdiepen in wat er echt gebeurd in deze wereld, ipv wat ze jouw laten geloven wat er gebeurd, voordat je hier onzin komt uitkramen.Dat ze een bedreiging vormen heb je gelijk in, zulke rare gedachtes houden ze er op na. bah bah
.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 31 juli 2014 @ 10:40:

[...]





Hoe kun je weten dat het een sprookje is, als je het niet eens wilt lezen, Boo? En kun je met linkjes komen waaruit het tegendeel blijkt? Ik ben oprecht geïnteresseerd, want ik wil dit conflict graag begrijpen.



Speciaal voor u! Hij is Amerikaanse Jood en zijn vader heeft in het leger gezeten. Hij brengt het heel duidelijk over. Hoop dat je er de tijd voor neemt.



http://www.youtube.com/watch?v=TOaxAckFCuQ#t=271
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... eel_bedreigt_Joden__.html





Lekker volkje ja.
.
quote:Baudolino schreef op 31 juli 2014 @ 10:18:

[...]





Gelukkig dat het probleem simpel is. Dan is een oplossing vast zo gevond

e



n!



Het probleem is inderdaad simpel. Aan de Palestijnse kant is er maar 1 oplossing mogelijk en dat is dood aan alle Joden. Geen andere compromis mogelijk, zelfs al sterven zij er zelf aan.



Een andere oplossing is er niet, omdat de moslim wereld geen andere accepteert.



En daar zit het gigantische probleem.
Alle reacties Link kopieren
Israël doet een ander aan wat zichzelf ooit is aangedaan. Men vergeet snel blijkbaar...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivarita schreef op 31 juli 2014 @ 11:06:

Israël doet een ander aan wat zichzelf ooit is aangedaan. Men vergeet snel blijkbaar...Rare vergelijking meid
.
quote:vivarita schreef op 31 juli 2014 @ 11:06:

Israël doet een ander aan wat zichzelf ooit is aangedaan. Men vergeet snel blijkbaar...Weer een opmerking waarvan je kan merken dat iemand een ander nablaat zonder echt te weten waar het over gaat.
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 10:47:

Isa88, ik welke wereld leef jij?? 9/11 hebben de zionisten zelf in scene gezet! Als excuus om moslims uit te moorden! Omdat ze een bedreiging vormen voor hun plannen voor deze wereld. Jouw hele leven wordt door hun beheerst. Ga je eerste verdiepen in wat er echt gebeurd in deze wereld, ipv wat ze jouw laten geloven wat er gebeurd, voordat je hier onzin komt uitkramen.



Hahahahahaha



Zelfs moslim daden is de schuld van de Joden. Lachwekkend
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotslove schreef op 31 juli 2014 @ 10:58:

[...]





Nee, dat schrijf ik ook niet. Ik schreef dat Hamas zijn wapens opslaat in gebieden waar de kwetsbare van de samenleving zitten. En dat vind ik schandalig. En israel moet wel iets doen tegen de wapens die ze hebben.



Dat het in Gaza nu verschrikkelijk is dat geloof ik meteen.



Ik vind het erg vervelend dat jij tegen mij zegt dat ik alles voor zoete koek slik. Je kent mij niet en ik stelde jou een vraag die je niet beantwoord. Nog een keer dan maar. Hoe moet israel volgens jou de wapen opslagen onklaar maken?Sorry is niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen. Is er nou echt geen andere manier om die tunnels/bommen op te sporen? Ze hebben een van de beste legers ter wereld en genoeg spionnen die daar lopen. Ik verafschuw de manier waarop het nu gaat. Beroerd wordt ik ervan. Lekker makkelijk om vanaf de lucht alles plat te gooien en paar gezinnen meer of minder. Ze kiezen voor makkelijke en kort termijn oplossing. Ze vergeten 1 ding; zo creëer je meer haat. En de wereld heeft de zionisten inmiddels door.
love more, worry les
quote:unwrittensmiles schreef op 31 juli 2014 @ 11:02:

Wat is jullie mening over dat gezin dat op werkvakantie naar Israel gaat? Syriegangers maar dan anders? Of helden die de mensen in nood gaan helpenIk vind ze net zo gestoord als de Syriëgangers.
quote:vivarita schreef op 31 juli 2014 @ 11:06:

Israël doet een ander aan wat zichzelf ooit is aangedaan. Men vergeet snel blijkbaar...Ja, dat is waar. Israël wordt beschoten en ze schieten terug.
quote:vivarita schreef op 31 juli 2014 @ 11:06:

Israël doet een ander aan wat zichzelf ooit is aangedaan. Men vergeet snel blijkbaar...





Wat een domme vergelijking. In WO2 werden Joden op industriële wijze vermoord vanwege het feit dat ze Joods waren.

In Israel is al jarenlang een conflict gaande, ook Palestijnen hebben bloed aan hun handen, ook kinderbloed.

Men vergeet snel blijkbaar...



en de andere kant gebruikt het als propaganda: pro-Palestijnse groep gebruikt bloedbad fam. Fogel als propaganda
Alle reacties Link kopieren
Iedere zelfdenkende wezen weet inmiddels wel dat 9/11 opgezet is! Fucking Inside job!!!!!!
love more, worry les
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:04:

[...]





Speciaal voor u! Hij is Amerikaanse Jood en zijn vader heeft in het leger gezeten. Hij brengt het heel duidelijk over. Hoop dat je er de tijd voor neemt.



http://www.youtube.com/watch?v=TOaxAckFCuQ#t=271@Boo: ik krijg het filmpje niet ingeladen. Ik probeer het vanmiddag nog eens!
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:18:

Iedere zelfdenkende wezen weet inmiddels wel dat 9/11 opgezet is! Fucking Inside job!!!!!!Túúrlijk. en al die duizenden toeschouwers van de 9/11 aanval waren figuranten betaald door Joden want die zijn allemaal stéénrijk
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:18:

Iedere zelfdenkende wezen weet inmiddels wel dat 9/11 opgezet is! Fucking Inside job!!!!!!Boo, echt, hier valt mijn mond alweer van open. Geloven jullie dat nou echt?
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2014 @ 11:05:

http://www.telegraaf.nl/b ... eel_bedreigt_Joden__.html





Lekker volkje ja.

Echt shocking!!

Ja, duizenden Joden worden bedreigd. Heel veel Joden hebben persoonlijke beveiliging. Talloze winkels met een Joodse eigenaar worden bedreigd met brandstichting.

Joden in Amsterdam of de andere grote steden kunnen niet meer herkenbaar als Jood (met keppeltje of een kettinkje met Davidsster) over straat.

Allemaal dankzij de gelovigen van de religie van de vrede.

Ze hebben het gemunt op willekeurige Joden, die niks met het conflict te maken hebben.

Hét bewijs dat het hier om pure Jodenhaat gaat.
Volgens mij zit Israel ook achter de tsunamie in z.o. Azië. En achter de aardbeving op Haiti. En dat mijn kantmaaier het vanochtend opeens niet meer deed vind ik ook hoogst verdacht.
Arrestaties voor leuzen bij pro-Palestijnse demonstratie

Er zijn strafbare uitingen gedaan tijdens de pro-Palestijnse demonstratie in Den Haag vorige week. Hiervoor zijn twee verdachten aangehouden.

Arrestaties voor leuzen bij pro-Palestijnse demonstratie



Dat meldt het Openbaar Ministerie donderdag. Het gaat om een 32-jarige man uit Amsterdam en een 32-jarige man uit Den Haag. De twee verdachten zijn opgepakt voor "strafbare teksten."

Het OM verdenkt de twee van het 'aanzetten tot geweld tegen een bevolkingsgroep wegens geloof en ras'. Ook worden ze verdacht van groepsbelediging.

Het OM heeft samen met twee tolken beelden bekeken van de demonstratie, waar ongeveer honderd radicale moslims op af waren gekomen. De tolken vertaalden los van elkaar teksten die door het OM als strafbaar worden gezien.

Op het moment van de protesten constateerde de politie geen strafbare feiten. Daar was een agent bij die Arabisch spreekt.

Tijdens de betoging werden anti-Joodse leuzen geroepen en droegen de demonstranten zwarte vlaggen van de islamitische terreurbeweging ISIS. Een verslaggeefster van GeenStijl die door demonstranten werd bedreigd, moest door de politie worden ontzet. Het conflict in de Gazastrook was de aanleiding voor de demonstratie.

Van Aartsen

De gemeente Den Haag vindt dat het grondrecht om te demonstreren zo fundamenteel is dat ook mensen met een omstreden mening een demonstratie moeten kunnen houden. "Ook als die door anderen als schokkend wordt ervaren."

Burgemeester Jozias van Aartsen kreeg veel kritiek deze uitspraken. De internationale Joodse mensenrechtenorganisatie Simon Wiesenthal Center stuurde de burgemeester er een brandbrief over. In een verklaring liet hij dinsdag weten 'diep geraakt' te zijn door de 'onheuse en onterechte aantijgingen'.
quote:StoraHuntur schreef op 31 juli 2014 @ 11:29:

Volgens mij zit Israel ook achter de tsunamie in z.o. Azië. En achter de aardbeving op Haiti. En dat mijn kantmaaier het vanochtend opeens niet meer deed vind ik ook hoogst verdacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:18:

Iedere zelfdenkende wezen weet inmiddels wel dat 9/11 opgezet is! Fucking Inside job!!!!!!Als je zo vatbaar bent voor propaganda van je mede-moslims, ben je niet bepaald zélf een 'zelfdenkende wezen'. Überhaupt zijn religieuzen over het algemeen geen 'zelfdenkende wezens'.
Alle reacties Link kopieren
@meivogel

Amerika heeft zoveel voordelen eraan gehad. Alle wetten werden overschreden voor de zogenaamde strijd tegen terroristen? vb Guatanamo Bay. Ze hebben controle over iedereen en luisteren alles af!

Ze vallen Afghanistan aan terwijl jaren later Osama ( vriendje van Amerika) in Pakistan gevonden wordt?

alQaida wordt door Amerika zelf gefinancierd. Waar komt opeens dat ENGE ISIS vandaan? Hoe ontstaat zoiets? Is nu heel raar wat ik zeg maar ik denk dat die soennieten door Amerika (zionisten) gefinancierd worden. Sjiieten is een ander verhaal daar vallen Iran enz onder.
love more, worry les

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven