Oogjes dicht en snaveltjes toe #29

07-06-2014 21:38 1550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 29

Waarin:

De laatste lichting babies, te weten Meiske, Dotje, Kees, Popsie en Jan van resp. Tesstan, Luna, 26gelukkig, Alisan en Ensimone, groeit als kool en slaapt als roosjes. Maaiert bloeit op en Dribbeltje vindt rust en gezondheid op het landgoed van Chryssa-zonder-wifi, ons eigen stadsmeisje op het platteland. Waarin Mimpje met bliksembezoekjes tropische hitte naar Nederland brengt en schone lucht naar haar drietal. Waarin Zaza heerlijk doorslaapt terwijl manlief alle nachten doet, en Veulen en Gazelle voorthuppelen door het leven. Waarin Majeba haar eigen grenzen goed bewaakt en thuis de boel weer op de rit krijgt, en de nachten steeds langer worden. Waarin Noppie op tijd rust neemt en niet teveel gaat zwemmen. Loco geniet van de paardjes en de jongens. Yam geniet van de meiden en een man die snel weer lekker aan de bak is.

Waar de tribune vol is met Nops, Jsd, Tess, Chryssa, Alisan, Ensimone, Majeba, Zaza en 26 en natuurlijk wijn en kaas. De droeftoeter weer klaar staat op de schoorsteenmantel, Brocotje als altijd bij ons is, we snel weer meeten en natuurlijk....

iedereen lekker doorslaapt!

Oogjes dicht en snaveltjes toe #28

Oogjes dicht en snaveltjes toe #27

Oogjes dicht en snaveltjes toe #26

Oogjes dicht en snaveltjes toe #25

Oogjes dicht en snaveltjes toe #24

Oogjes dicht en snaveltjes toe #23

Oogjes dicht en snaveltjes toe #22

Oogjes dicht en snaveltjes toe #21

Oogjes dicht en snaveltjes toe #20

Oogjes dicht en snaveltjes toe #19

Oogjes dicht en snaveltjes toe #18

Oogjes dicht en snaveltjes toe #17

Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 29e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieYamuna326-1-09 / juli '122 meisje geboren!Noppie402-7-10 / 17-4-082Smurfen zijn te vroeg wakkerMajeba3324-10-09/122Broertje loopt!Ark431-2-10 / 2-1-122 Spoco & Aco Alisan39 3 heeft er nu 3 Mimpje28 3-09 / 9-10 / 7-12 3tropische hitte! Jsd321-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 / aug '122handleiding kwijt van Veulen Gazelle TessTan3020-03-10 3Stan mag wat langer uitslapen. Meiske vooralsnog geen snavel26Gelukkig3208-10 / 12-13 2 Muppet doet het goed, Keesje nog beterChryssa3227-10-10 / aug '12 2 Terroristen mogen wat langer uitslapen op het plattelandPucker2801-11/ 6-2013 2 R valt zelf in slaap (nu L nog) Lunaster288-2011/ eind 2013 2Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapen, Dotje geborenEnsimone37medio 2010, eind 2011 en mei 20143 Nicky, Simone en Jantje- Volendams glorie
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ik had dat uitslapen natuurlijk nooit moeten opschrijven. Vannacht was ruk en vanochtend was het vroeg .



Majeba, shit dat het met lief niet beter gaat .
Alle reacties Link kopieren
Oh wat balen Tess!!



Hier een complete horrornacht. Lief met een slaappil en ik 2 rellende kids...... Geen idee wat er was maar vooral veel gehuil en gemopper.

Maar goed, de dag is weer begonnen en wij gaan zo boodschappen doen en dan lekker even naar de kabouters ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Of ik nu maar even uit wil leggen hoe het spinnenwebdraad in het lijf van de spin komt en hoe het kan dat dat nooit op is...... En hoe het kan dat iedereen er aan vast blijft plakken maar de spin zelf niet..... pfffff......
Alle reacties Link kopieren
Morning,



Nacht oke, een keer eruit voor MaaierT die lag te brullen dat hij een mug in zijn kamer had.

Vanmiddag met hem naar de kinderchirurg voor het consult over zijn liesbreuk. Zal mij benieuwen.



Man en ik hebben besloten dat we rond de Kerst een paar dagen met z'n tweetjes weg gaan. Ons eerste tripje zonder Terroristen in 4 jaar! Joechei, ik heb er nu al zin in .



Tess, balen van je nacht.



majeba, Jammer dat jullie toch geen nieuwe kast konden vinden. En heel vervelend dat het nog niet lekker gaat met je lief.



noppie, Hoe is het op de camping? Hopelijk geen gespook 's nachts?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Chryssa, hoe is het gegaan bij de kinderchirurg?



Wij gaan morgen naar de KNO arts. Vanmiddag bij de huisarts geweest omdat Uk weer vol zit. Toen ik net een half uurtje thuis was, werden we al gebeld of we morgenochtend om half 9 konden. Er was een afzegging, dus een gaatje.

Eens kijken wat hij/zij te zeggen heeft.
Alle reacties Link kopieren
MaaierT wordt 21 Augustus geopereerd. Als het goed is 's ochtends naar het ziekenhuis en 's avonds weer naar huis.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Chryssa! Duurt nog best wel lang trouwens.....
Alle reacties Link kopieren
Spannend chryssa! Wat betreft gespook op de camping mogen jullie massaal gaan duimen, vannacht was prima maar vanmorgen sliep rellie tot 9.00 u wat ik al niet vertrouwde en vanavond om 18.30 stortte hij in en wilde niet eten, had oorpijn en wilde naar bed.....,,,,,,,ik duim voor een goede nacht en geen oorontsteking op de camping.
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Ik duim met je mee Nop!



Chryssa, spannend! Heeft Maaiert er nu eigenlijk last van? En wat een lekker vooruitzicht, met de kerst samen weg. Het duurt alleen nog even .



Majeba, dat is wel snel geregeld, morgen naar de KNO!



Verloofde was nog even met de kindjes naar voren en bracht ze pas tegen 23:00 uur thuis... Ze liggen elke avond al laat, rond half tien, in bed hier. Maar dit was gezien de wallen van Tessje echt niet handig denk ik. Want ze worden morgenochtend toch weer wakker van Meiske. Ik ga dus ook maar snel naar bed, Verloofde is met twee buurmannen nog iets drinken.
Alle reacties Link kopieren
Geen oorpijn gehuil vannacht, wel een nat bed bij smurf. Gelukkig heeft lief de boel gelijk gewassen en hangt het al in het drooghok. Rellie slaapt nog. Die is echt niet helemaal normaal hoor. Vertrouw het nooit als hij zo lang slaapt traumaatje denk ik
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Oei tess dat is inderdaad wel heel laat. Hoe gaat het nu? Zin ze nog te genieten?

Chryssa weet je al waar jullie heen gaan?

Majeba succes vandaag!
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Morning,



Nacht goed. MaaierT nu op school, vanmiddag eerste keer ambulante begeleiding thuis. Ben benieuwd.



Denk dat we naar Berlijn gaan met Kerst. Ook een beetje als jubileum, want begin januari zijn we vijf jaar getrouwd.



majeba, Hoe laat moet je naar de KNO?



noppie, Gelukkig een goede nacht!



Tess, Oei, dat is wel erg laat ja, 23.00 uur.



MaaierT is weer behoorlijk hysterisch de laatste dagen, terwijl hij afgelopen vrijdag en het hele weekend juist enorm rustig en bereikbaar was. Is nu al een aantal dagen helemaal niks meer van over. Ben blij dat hij meestentijds op school is, want ik word gek van het drukke gedoe en gekrijs. Geen idee ook waarom hij nou opeens weer zo omgedraaid is, ik kan maar niet ontdekken wat zo'n spiraal nou precies triggert.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Chryssa hier ook van die vlagen dat ie 'zo' is. Je hebt ook weleens geschreven dat je het 's ochtends al aan hem kan zien, dat is hier ook zo.



R vannacht wezen logeren. Heerlijk rustig thuis. L en ik hebben spruw, ik heb zo verschrikkelijk veel pijn
Alle reacties Link kopieren
Wat naar van die spruw, Pucker! Heb je iets van medicijnen? Of dat andere spul, gentiaan violet ofzo?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Spruw

Chryssa iets om neer te leggen bij de ab?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ik net gedaan. Zij vroeg natuurlijk of ik iets kon terughalen dat het het getriggerd heeft, maar het enige dat ik zou kunnen bedenken is het feit dat we afgelopen maandag verdwaald zijn tijdens die stortbui, of misschien het feit dat hij verkouden is en dus niet helemaal fit. Maar verder geen bijzondere gebeurtenissen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Chryssa wat houdt ambulante begeleiding precies in? En hoe was het vandaag?



We hebben sinds gisteren medicijnen voor de spruw. Bij L zie ik al niks meer, bij mij voelt het elke voeding alsof hij mijn tepel eraf bijt.
Alle reacties Link kopieren
Autsj! Pucker, hoe lang duurt het voor het over is? Ik heb het bij Uk ook gehad maar kan me niet meer herinneren hoe lang dat duurde.



Chryssa, hopelijk vandaag een relaxtere dag!



Tess, gisteravond de kids iets eerder naar bed hoop ik



Noppie, Rellie nog niet ziek?



Hier een redelijke nacht, om 4 uur even gespook maar daar is Lief heengegaan.

Uk lijkt wel weer verkouden te worden...... hoop dat we dat na woensdag een beetje gehad hebben.

Straks naar mijn ouders en daarna lunchen met een groep. Mijn ouders zijn vandaag 45 (!!!!) jaar getrouwd!

(zit me net te bedenken dat wij dan van de 5 jaar getrouwd waren, ik geloof de 27e)
Alle reacties Link kopieren
Nee rellie niet ziek,slaapt elke ochtend tot een ur of 9!!!!!! Hij wordt nu net wakker. Echt bizar, hij snapt principe, later naar bed= Later opstaan. Smurf niet, maar ja die snapt weer andere dingen

Gisteravond giller: rellie lag al drie kwartier in bed, zie hem eruit kruipen, slippers aan, komt naar buiten en zegt: zoooooooo daar ben ik dan weer!!!! Ik kijk hem kennelijk heel verbaasd aan. Zegt ie: hee, Huh, wat is hier nou aan de hand zeg? Ik kwam niet meer bij, zo zijn nest ingeslingerd. Lag binnen 10 min te pitten gister maar niet naar strand geweest vanwege de oren, wel fanatiek met otrivin, lijkt te werken. Waren op tijd erbij denk ik.
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Haha die rellie. Wat heerlijk dat hij het uitslapen doorheeft! R zei gisteren 'wat krijgen we nou?' Dat was ook zo grappig.



45 jaar getrouwd. Wauw. Echt heeeeel lang.
Alle reacties Link kopieren
Nacht goed, Terroristen 06.00 uur wakker. MaaierT is hels, totaal hysterisch en niet voor rede vatbaar. Ik word er gestoord van. Alleen maar achter Dribs aan jagen, klieren en drammen. Had ze net allebei aan een andere kant van de kamer gezet met speelgoed en Dribs gaat enthousiast aan de slag, maar MaaierT zit binnen 2 seconden weer bovenop haar. Brullen natuurlijk. "Maaieh, ga weg! Ik wil niet met jou speleh!". Maar hij heeft er geen boodschap aan. Ik word daar zo moe van soms. En ik vind het ook echt sneu voor hem. Hij wil zo graag, maar hij pakt het faliekant verkeerd aan. Dribs is hem soms spuugzat en wil gewoon rust, maar hij kan de verleiding van de prikkels en de aandacht gewoon niet weerstaan. En hij bedoelt het zo goed, hè. Stoot Dribs net haar hoofd, komt hij naar haar toe: "Ach Dribbie, heb je je hoofd gestoten? Kom, ik zal er een kusje op geven". En Dribs gillen: "Neee! Ga weg!". Echt lullig om te zien. Maar ik snap haar ook wel weer. Ik denk dat ik ook gillend gek zou worden van zo'n grote broer.



Dribs is zelf ook chagrijnig trouwens. Ze heeft kiezenleed en staat de hele tijds ongelooflijk smerige stinkscheten te laten. Het lijkt wel alsof er een doos rotte eieren voorbij komt als ze langs loopt .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Zucht... Enorm drama net bij Dribs naar bed brengen. MaaierT wilde persé mee, maar hij kan het gewoon niet laten om dan de boel op stelten te zetten. Traphekje dicht smijten terwijl Dribs nog naar boven klimt en maar doorgaan ondanks waarschuwen. Mijn hemel. Ben echt uit mijn slof geschoten. Krijsen, niet normaal. Eenmaal beneden intens verdrietig. "Mama, jij moet niet boos zijn. Ik ben zo verdrietig!". Huilen, huilen, huilen. Tijd met hem op schoot gezeten, uitgelegd dat ik ook niet boos wil zijn, maar dat het niet leuk is dat hij nooit luistert, dat hij constant Dribbeltje dwars zit. Zegt 'ie opeens: "Ik snap het niet". Dus ik vraag wat hij dan niet snapt. Komt eruit dat hij niet snapt waarom hij niet kan stoppen met dingen die niet mogen en dat hij dat zo lastig vindt. "Het is zo druk in mijn hoofd".



Allemachtig. Ik heb echt met hem te doen, arm kereltje. Maar man, man, ik word er soms zo gek van.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Chryssa ik voel met je mee. Hier ook weer geklier. R zegt trouwens altijd dat hij het leuk vindt om L pijn te doen... R heeft gisteren 4x in zn broek geplast en vandaag ook weer een keer. Waarom??? En waarom iedere keer op de bank??? En hoe krijg ik die vieze lucht er uit? Ik ben in staat om naar ikea te rijden en een nieuwe bank te kopen. Bleh. En dan mag R gewoon niet meer op de bank zitten
Alle reacties Link kopieren
Oh bah Pucker, piesen op de bank is echt niet fijn. Misschien voorlopig overdag iets van een zeiltje erover?



Dat geklier van MaaierT, het is echt een soort dwangneurose ofzo, je kunt lullen als Brugman, maar op dat moment is hij gewoon niet voor rede vatbaar. Het is sterker dan hemzelf, hij MOET dat hekje dichtsmijten, hij MOET aan mijn haren trekken, hij MOET achter Dribs aanjagen tot er iemand struikelt en het dus ellende is. Hij wéét dat het niet mag, maar hij MOET het doen. Ik vind het sneu, maar ik word er ook gillend gek van. En Dribs ook.



Met hem spelen is ook redelijk kansloos, want hij doet gewoon echt helemaal niks zelf. Hij laat mij de hele treinbaan bouwen, mij de poppetjes op de trein zetten, etc. Ik had een zogenaamd 'fantasiehuis' gebouwd (allemaal verschillende huisjes en die dan aan elkaar vastgemaakt met trapjes en verschillende hoogtes enzo) en het enige dat hij doet is ervoor gaan liggen en constant zeggen: "Dit is een fantasiehuis, dit is een fantasiehuis". En oh wee als Dribs er één vinger naar durft uit te steken en er iets mee doet dat hij niet had ingecalculeerd, want dan is het huis te klein en ontsteekt hij in wilde woede. Echt, ik word er zo moe van op zulke dagen. Hij zit zichzelf zo enorm in de weg, draait zich compleet vast en kan dan geen weg meer terug vinden.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Even een zwaai vanuit subtropisch zuidelijk oord! Heerlijk zeg, we genieten echt. Tis hard werken, een vakantie met baby en peuter maar hoe fijn om echt even met elkaar eruit te zijn.



die Rellie



Chryssa zou de MaaierT niet gebaat zijn bij medicatie? En wat deed de AB? Misschien is hij daarvan vandaag ook zo 'dwars'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven