fukbuddy via Facebook virus?

03-08-2014 09:41 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



Gisteren wilde ik een column (Youp van t'Hek) uit de NRC lezen via mijn FB app (iPhone), tot mijn verbazing werd ik door gelink naar een melding van iemand die mij als Fukbuddy wilde hebben. Ik kon niet verder, niet terug naar gewoon Facebook of wat dan ook dan OK drukken, dus toestemming geven aan diegene mij als Fukbuddy wilde hebben. Daarna kon ik dus wel gewoon verder met facebooken maar heb ik niet kunnen ontdekken wat aan de hand was aangezien geen enekele app heb voor dating of iets dergelijks.



Ik vond dit gebeuren alles behalve leuk en vraag ik me af of ik nu een virus heb op mijn iPhone. Op internet kan ik verder niets hier over vinden. Iemand iets dergelijks meegemaakt?



Bedankt alvast, Ikhierhuh



(sorry voor de eventuele spelfouten )
Alle reacties Link kopieren
quote:mayolijn28 schreef op 03 augustus 2014 @ 13:26:

Mocht je de app ook niet meer kunnen afsluiten via de home-button en je iPhone ook niet via de normale manier uit kunnen zetten, dan kan je de iPhone (of iPad) herstarten door de home-button en de aan/uitknop rechtsboven tegelijk ingedrukt houden, totdat het Apple-logo weer verschijnt.

Dan hoef je hopelijk niet meer op "Ok" te klikken bij zoiets vaags!Tja, ik zal dit niet meer vergeten als mijn telefoon me weer zoiets flik. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik had een topic verwacht van een vrouw waarbij de man beweerde dat ie écht niet wist hoe ie aan een fukbuddy was gekomen maar dat t waarschijnlijk een Facebook virus was geweest
quote:advies schreef op 03 augustus 2014 @ 15:44:

Ik had een topic verwacht van een vrouw waarbij de man beweerde dat ie écht niet wist hoe ie aan een fukbuddy was gekomen maar dat t waarschijnlijk een Facebook virus was geweest



Ik dacht dat er een website in de geschiedenis van de PC stond en haar vriend gezegd heeft dat het door Facebook komt.



Bestaat het "verkeerd begrepen topic titels" topic nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:advies schreef op 03 augustus 2014 @ 15:44:

Ik had een topic verwacht van een vrouw waarbij de man beweerde dat ie écht niet wist hoe ie aan een fukbuddy was gekomen maar dat t waarschijnlijk een Facebook virus was geweest Hahahahahah. Nee, niks met mannen te maken vandaag, tenminste van mijn kant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven