Moderator Seks

26-05-2008 20:01 1856 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort! :)

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de sekspijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5 :angel:
Die heb ik, samen met nog een aantal reacties, verwijderd wegens offtopic. Er zijn genoeg andere topics om je ongenoegen te uiten over de sekspijlerregels c.q. het forum.
Labelle schreef op 07 juli 2008 @ 10:04:

Viva Angel 5:

Waar is mijn posting gebleven op het topic: wondje op eikel, wat kan dat zijn?
Dat vroeg ik me ook al af! :-d.
Nou, zie antwoord aan Labelle dus.
Aha, en toen dachten jullie. Ach die van antiono. die laten we staan. Want die is niet offtopic en met kritiek op viva zelf.
Antonio schreef op 06 juli 2008 @ 22:45:

Ja hallo angel, in iedere Viva kan ik een piemel zien in anybody, maar een meid die een geslachtsziekte kan ontlopen door goed te kijken, die moet dat maar niet mogen want een eikel is 18+? Kom op zeg! Herpes is levenslang hoor!
Antonio schreef op 06 juli 2008 @ 22:50:

Een lul in een lichaamsopening is 18+ trouwens, niet een lul an sich.

Is een borst geen 18+ trouwens? Ik heb flink wat borsten voorbij zien komen hier. Lekker hoor. Of mocht ik dat niet vinden?
Nee hoor, die staan er nog omdat dat direct ging over een edit-actie van mij in hetzelfde topic. Affijn, lees er in wat je er in wíl lezen.
Je laatste zin is totaal overbodig, en doet meteen je eigen uitleg ten onder. Ik proef er onverschilligheid en cynisme uit, en dat siert een angel niet.
Ik ga die discussie niet met je aan Labelle. Lees wat je wil lezen, zoals ik al zei. Verder klachten over mijn functioneren kun je kwijt bij de forumredactie via forum@viva.nl
Ik hoef geen discussie, mijn klacht is al in mijn vorige posting geuit.

Lees wat je wilt lezen, en doe ermee wat je ermee wilt doen.
Verwijderd wegens 18+: Lekkere kerels
Angel, kun je even kijken naar het topic Mijn man heeft sex gehad met man en dan met name de bijdrage van Labelle Geplaatst op Wednesday 09 July 2008 21:37
Dank je Willem, ik heb ingegrepen.
Dan ben ik benieuwd of DMJN ook een waarschuwing heeft gekregen wegens het onnodig beledigen van de vriend van TO.

Wegens zijn nutteloze bijdrage, en wegens zijn oorlogspadmentaliteit die duidelijk naar voren komt.

Ik word namelijk erg moe over zijn zeer botte postings(met name naar vrouwen) zijn homofobie, het opscheppen van zijn pimpleven en bijbehorende auto. En zijn veelvuldig GODVERDOMME gebruik met bijbehorende capslock.

Dat dat nog zomaar kan hier, ik dacht dat de sexpijler dit soort types niet wilden hebben.
Goeiemorgen Angel5,

Zoals je wel opgemerkt zult hebben heeft men een beetje moeite met hoe zich te gedragen in de visvijver. Zoals Run zonet opmerkte hoort er toch een soort spel bij zodat mensen kunnen zien hoe de ander is, dit als vervanging van de IRL ter beschikking staande zaken als knipoogjes enzo.

Je had gezegd dat er geen verhaaltjes mochten, maar toch is dat een leuke basis voor het gebruikelijke draai-er-omheen-spel. En buiten dat is het gewoonweg ronduit vermakelijk. Ik zou dan ook graag willen pleiten voor herinvoering van de camping. Met al het geouwehoer wat dan ontstaat kan men zo wel zien hoe anderen zijn, qua humor, scherpzinnigheid etcetera.

Is dat een plan?

Thnx!
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Viva Angel5 schreef op 23 juni 2008 @ 11:52:

Ja Roland, dat heb ik gelezen en vond ik een goed idee, daarom ook de vivsvijver, dus één ipv vier plekken. Maar het gaat alweer zoals altijd; ik pleit ergens voor om jullie tegemoet te komen, maar natuurlijk is dat weer niet genoeg voor sommigen en die blijven weer doorzeuren om meer. Of anders. Maar het is nu zoals het is, laat de visvijver zichzelf eerst maar bewijzen. Gaat dat goed dan kunnen we altijd nog weer kijken hoe en wat we kunnen veranderen c.q. toevoegen.
Ik zal het nog maar eens quoten :-p
Viva Angel5 schreef op 11 juli 2008 @ 10:20:

[...]Ik zal het nog maar eens quoten :-p

Zucht.... Goed Jan-Peter, begrepen....

;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Fixed Joey!
Maar het is nu zoals het is, laat de visvijver zichzelf eerst maar bewijzen.

Wat valt er allemaal onder bewijs? ;-)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Lees mijn posts hierover, en gij zult het antwoord ontdekken Tonkje.
Viva Angel5 schreef op 12 juli 2008 @ 21:39:

Lees mijn posts hierover, en gij zult het antwoord ontdekken Tonkje.
Aha! Bij deze heb ik een queeste! :-P
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Het zijn net onverzadigbare tieners. Altijd maar een stapje verder willen. Zet hem op angel.
Het topic "Ode aan Willem" is verwijderd, het is niet toegestaan om topics te openen voor/over andere forummers, muv de verjaardagstopics.
Vief, zou je willen overwegen om de naam van het topic 'rare plekken' te willen veranderen in 'rare locaties' oid? IK dacht nl aan een SOA, bleek het om sexlocaties te gaan... :)
:-d

Lijkt me een prima plan, aangezien er in het topic zelf ook al commentaar op was ;-)
tum tum schreef op 13 juli 2008 @ 21:45:

Vief, zou je willen overwegen om de naam van het topic 'rare plekken' te willen veranderen in 'rare locaties' oid? IK dacht nl aan een SOA, bleek het om sexlocaties te gaan... :)
Klopt tum, die opmerking maakte iemand anders ook al. Goed plan!
Mosterd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven