Manipulatie van gedachten.

20-08-2014 22:26 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was net een stuk van Batman forever aan het kijken en wat me opvalt is hoe het vol zit met illuminati/ vrijmetselarij symbolen. Ik heb het vroeger weleens gekeken en toen viel me dat allemaal niet op. Wat ik denk zijn dat een aantal dingen een spiegeling van de realiteit zijn zoals bv ze gebruiken de naam gnn wat natuurlijk in het echt cnn is. In dit verhaal proberen de slechteriken dan de tv te gebruiken voor gedachten manipulatie in het echt denk ik dat de illuminati o.a. via tv de gedachten van mensen probeert te manipuleren dat doen ze al heel lang. Het maakte toch wel weer een beetje wakker.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 augustus 2014 @ 00:37[/message]:

[...]



dat moet dan dus het jaar O zijn geweest. 2009 volgens de Christelijke traditie, dus we leven nu in het jaar 5





en niemand maakt dit openbaar, want dan moeten de kerstdagen op een andere datum.

en das veel te lastig, vooral voor de economie.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 21 augustus 2014 @ 00:38:

of de schorpioen.



misschien is zijn sterrenbeeld ook schorpioen.Dat zij Micky heet is ook geen toeval natuurlijk. BGB heeft niet voor niets dat Plaatje van Disney geplakt.
quote:loquase schreef op 21 augustus 2014 @ 00:37:

[...]



Die link is makkelijk gemaakt. Jesse Curry was hoofd van de politie van Dallas toen Kennedy vermoord werd.Jij bent heel goed. Deze verbintenis heeft er toe geleid dat de erven van Kennedy en Curry samen een "school" zijn begonnen in Dallas. Het is mijn niet duidelijk waar de kinderen voor worden opgeleid maar dat het duistere zaken zijn is duidelijk: http://educationblog.dall ... curry-middle-school.html/
quote:valentinamaria schreef op 21 augustus 2014 @ 00:38:

of de schorpioen.



misschien is zijn sterrenbeeld ook schorpioen.zijn sterrenbeeld is vast the warrior
Alle reacties Link kopieren
Adam Curry is een maagd zie ik.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
op die curry school zitten de klonen van Adam.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 21 augustus 2014 @ 00:43:

Adam Curry is een maagd zie ik.

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahah - haalt adem - hahahahahahahahahahahahahahahaha

Hoehoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoehahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa

Hohahohahohahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
das ook een verzonnen geboortedatum natuurlijk.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 21 augustus 2014 @ 00:45:

op die curry school zitten de klonen van Adam.

Ja, tuurlijk, slim bedacht. Dat is dus weer die connectie met manipulatie, genetische manipulatie.

Griezelig hoor, hoe werkelijk alles met elkaar samenhangt.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlaktes schreef op 20 augustus 2014 @ 22:26:

Ik was net een stuk van Batman forever aan het kijken en wat me opvalt is hoe het vol zit met illuminati/ vrijmetselarij symbolen. Ik heb het vroeger weleens gekeken en toen viel me dat allemaal niet op. Wat ik denk zijn dat een aantal dingen een spiegeling van de realiteit zijn zoals bv ze gebruiken de naam gnn wat natuurlijk in het echt cnn is. In dit verhaal proberen de slechteriken dan de tv te gebruiken voor gedachten manipulatie in het echt denk ik dat de illuminati o.a. via tv de gedachten van mensen probeert te manipuleren dat doen ze al heel lang. Het maakte toch wel weer een beetje wakker.Nou dat is jammer voor die mannen, doel voorbij geschoten. Manipulatie is vooral bedoeld dat he onopgemerkt gebeurt. Nu heb jij de boel verraden. Pas op dat ze je niet komen zoeken om wraak te nemen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:loquase schreef op 21 augustus 2014 @ 00:52[/message]:

[...]



Ja, tuurlijk, slim bedacht. Dat is dus weer die connectie met manipulatie, genetische manipulatie.

Griezelig hoor, hoe werkelijk alles met elkaar samenhangt.





ja, brrr..

en daar kom je dan op een doordeweekse avond op het vivaforum achter.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 augustus 2014 @ 00:24:

[...]



Was dit de tempelierus van Curry?





Nee, dat is deze :





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Micky die Adams tempelierus vasthoudt...........toeval bestaat niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
WTF de heilige Paal!
Alle reacties Link kopieren
het blauwe bloed van adam,s heilige paal.

is dat een geheime Disney film BGB?
wij slapen nooit.
En hij is blauw. Zit Adam in dat Pino pak?
volgens mij moet die film deze kerst uitkomen. Micky en de zoektocht naar zijn heilige Paal
Alle reacties Link kopieren
Als je er over na gaat denken is het toch allemaal prachtig opgezet? Ik bewonder dat enorm. Ik ben dan ook een illuminatie groepie fan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
wat een enorm lelijk paaltje trouwens.

echt iets voor zo,n reptielachtige.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
En dat is niet de enige verwijzing naar die gouden dan wel blauwe pik van Adam.





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
als die pik blauw wordt is er iets aan de hand.

nu, met Mickey, is t ie weer even goud.

t is net een thermometer, Adam regelt ook het weer.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 21 augustus 2014 @ 01:05:

[...]





ja, brrr..

en daar kom je dan op een doordeweekse avond op het vivaforum achter.Nou, zeg dat wel! Ineens valt alles op zijn plek. Hoe heb ik tot vanavond zo blind kunnen zijn. Dit Boek ligt al jaren op mijn nachtkastje. Nu begrijp ik pas waar het werkelijk over gaat.
Alle reacties Link kopieren
allemachtig loquase, hier val ik helemaal stil van!!!

wat een openbaring, hier kan niemand meer omheen.



wat moeten we ermee, stilhouden of gelijk de krant bellen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
en moet Obama dit weten, of krijgen we dan een boycot op de Nederlandse worst?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
De meeste boodschappen worden onzichtbaar voor het oog verspreid via internet. Ze beinvloeden je onderbewuste ermee, waardoor je wordt gehersenspoeld en precies doet wat zij willen.



Ik begin dus ook niet aan internet, net als computers en smartphones e.d! Ik doe alles gewoon ouderwets met pen en papier en zo en raad jullie dringen aan dat ook te doen!
Spreuken 18:2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven