Seks
alle pijlers
chatsex
maandag 14 juli 2008 om 20:37
Wie doet wel eens aan chat-sex? Met een onbekende of althans iemand die je alleen van de chat bv kent? Zonder camera laat ik duidelijk zijn. en dan ook tot je beiden klaar bent...zeg maar. Op het vriendin-forum durfde niemand zijn mond open te doen. Hier wel? Of ben ik de enige die dit soms doet en het voelt dubbel, ene kant spannend en lekker, andere kant oei..ben ik dat???
Groetje, Bettineke.
Groetje, Bettineke.
dinsdag 15 juli 2008 om 21:23
Hoi Bettineke,
Ik vind het ook leuk om via msn dingen te doen en zeggen die ik irl niet zou durven. Heb hier een vast contact voor die ik nu al ruim een jaar via chat ken. Soms hele gewone gesprekken, maar soms: spatten de vonken er vanaf.
Hoe dan ook, ik geniet van deze extra aandacht en zou het zeker missen als ik dit contact niet meer had.
Geniet er nou maar gewoon lekker van!
Ik vind het ook leuk om via msn dingen te doen en zeggen die ik irl niet zou durven. Heb hier een vast contact voor die ik nu al ruim een jaar via chat ken. Soms hele gewone gesprekken, maar soms: spatten de vonken er vanaf.
Hoe dan ook, ik geniet van deze extra aandacht en zou het zeker missen als ik dit contact niet meer had.
Geniet er nou maar gewoon lekker van!