Ben ik de enige? Na een paar uur met kipfilets gaan mijn borsten ontzettend jeuken. Ik doe ze altijd van te voren inpoederen met talkpeoder, maar dat helpt niks.
Als ik ze gedragen heb heb ik dagenlang jeukende borsten.
ik heb ookt eens een aanbieding kipfilet geprobeerd (voor drie euro), maar een ding weet ik zeker dan liever die twee erwten op een plankje dan die vieze plakkerige dingen
ik heb ookt eens een aanbieding kipfilet geprobeerd (voor drie euro), maar een ding weet ik zeker dan liever die twee erwten op een plankje dan die vieze plakkerige dingen
heb er volgens mij ook niet echt op mijn charmanst uitgezien die dag. Zat de hele tijd (on)opvallend te voelen of ze er nog zaten en niet ernaast hingen
ik die dingen een paar jaar dagelijks gedragen... ondingen zijn het! het plakt, het jeukt, je krijgt er een zere nek van...
op een dag besloot ik dat ik het helemaal zat was met die dingen en heb ik ze nooit meer gedragen... heb nu zelfs geen beha meer nodig (nouja, alleen bij special occasions dan ;) )
het viel me toch mee dat ik nooit opmerkingen erover heb gekregen want ik ging optisch toch van een volle b cup naar zo plat als een dubbeltje :P
Leuk ja.. Kipfilets.. ik heb ze ook eens gehad.. met zo'n plakding.. dat zou helemaal aan je borsten vormen.. nou ze vielen er na een half uur af EN inderdaad die jeuk.. nee ik houd het ook liever bij de flink gevulde bh's
btw.. ook niet echt handig met die dingen als je eerste date met een jongen zoent.. en hij voelt dat... iieeek