Mode & Beauty alle pijlers

Jeukende borsten door kipfilets

15-07-2008 21:57 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige? Na een paar uur met kipfilets gaan mijn borsten ontzettend jeuken. Ik doe ze altijd van te voren inpoederen met talkpeoder, maar dat helpt niks.

Als ik ze gedragen heb heb ik dagenlang jeukende borsten.

Herkenbaar? Tips?
Kipfilets???
Herkenbaar ik gebruik altijd bak en braad van Croma.. X-D
Vind je het niet prettiger om voorgevulde bh's te dragen?

Dan heb je daar geen last van omdat ze in de bh verwerkt zijn.

Plus dan kunnen ze er ook niet uitvallen ;o)
De vulling in je bh om hem voor te vormen of up te pushen ambrosia.

Nee, ik heb er geen last van eigenlijk.
mmmmz misschien moet je ze eerst bakken voor dat je ze erin doet. Gaat het rauw niet plakken en stinken naar een tijdje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
(zou het komen doordat ik het niet draag? :rofl: )
Spinster schreef op 15 juli 2008 @ 22:00:

De vulling in je bh om hem voor te vormen of up te pushen ambrosia.

Nee, ik heb er geen last van eigenlijk.

Ok geen echte kipfilets dus. Domdomdom van mij ;-)

Maar ik heb nooit vulling dus geen idee, sorry.
je hebt blijkbaar een wat gevoelig huidje, misschien ben je zelf allergisch ervoor... Dus ik zou ze gewoon niet meer dragen, probleem opgelost...
Ik draag meestal voorgevulde of push- up. Zit allemaal IN de bh verwerkt. Negens last van.

Ja soms aant eind van de dag denk ik.... pfff uit dat ding...maar dat heeft iedereen wel es :)
70F hier, dus nee, 'k zou het niet weten.....
En als je scholletjes probeert ?

http://img.alibaba.com/photo/100796397/Tarbot_Whole_Fillet_Slice.jpg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
extrahalo schreef op 15 juli 2008 @ 22:04:

je hebt blijkbaar een wat gevoelig huidje, misschien ben je zelf allergisch ervoor... Dus ik zou ze gewoon niet meer dragen, probleem opgelost...
Wat akelig praktisch nou weer. We kunnen toch ook 46 pagina's aan deze heikele zaak besteden? Nu is het gelijk al weer opgelost.
Ja, ik herken het probleem. ik heb ze van de week maar weggegooit. Dan maar een BH met extra vulling!
wuiles schreef op 15 juli 2008 @ 22:06:

[...]

Wat akelig praktisch nou weer. We kunnen toch ook 46 pagina's aan deze heikele zaak besteden? Nu is het gelijk al weer opgelost.
:rofl:
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

[...]

:worship:
Peas on earth!

[...]

X-D
Overigens heb ik maar gewoon geaccepteerd dat 't niet méér zal worden dan 't is... dat scheelt weer een hoop kipfilets ;-)
Peas on earth!
ik heb ookt eens een aanbieding kipfilet geprobeerd (voor drie euro), maar een ding weet ik zeker dan liever die twee erwten op een plankje dan die vieze plakkerige dingen
PrinsesOpDeErwt schreef op 15 juli 2008 @ 22:34:

Overigens heb ik maar gewoon geaccepteerd dat 't niet méér zal worden dan 't is... dat scheelt weer een hoop kipfilets ;-)
itsme26 schreef op 15 juli 2008 @ 22:37:

ik heb ookt eens een aanbieding kipfilet geprobeerd (voor drie euro), maar een ding weet ik zeker dan liever die twee erwten op een plankje dan die vieze plakkerige dingen
X-D
Peas on earth!
prinses mede erwtenhouder van me

heb er volgens mij ook niet echt op mijn charmanst uitgezien die dag. Zat de hele tijd (on)opvallend te voelen of ze er nog zaten en niet ernaast hingen
ik die dingen een paar jaar dagelijks gedragen... ondingen zijn het! het plakt, het jeukt, je krijgt er een zere nek van...

op een dag besloot ik dat ik het helemaal zat was met die dingen en heb ik ze nooit meer gedragen... heb nu zelfs geen beha meer nodig (nouja, alleen bij special occasions dan ;) )

het viel me toch mee dat ik nooit opmerkingen erover heb gekregen want ik ging optisch toch van een volle b cup naar zo plat als een dubbeltje :P
Leuk ja.. Kipfilets.. ik heb ze ook eens gehad.. met zo'n plakding.. dat zou helemaal aan je borsten vormen.. nou ze vielen er na een half uur af EN inderdaad die jeuk.. nee ik houd het ook liever bij de flink gevulde bh's ;-]

btw.. ook niet echt handig met die dingen als je eerste date met een jongen zoent.. en hij voelt dat... iieeek :-|

Ja misschien moet ik deze eens proberen ;]

:rofl:
After Eden heeft mega push up bh's met gel kussentjes,

Geeft je minimaal een cup maat extra ;-) en een mooie gevormde tiet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven