Ik ben toch echt niet de enige vrouw

23-08-2014 13:48 85 berichten
die een gloeiende hekel aan winkelen heeft, niks om sieraden geeft, geen gigantisch volle kleerkast heeft, laat staan een immense berg schoenen, liever klust en in de tuin kluunt dan de tijd te verdoen bij een nagelstudio en wel vies wordt van maar niet vies is van klussen, timmeren, boren, verven, zagen en spitten?



En toch ben ik geen bootwerker met het uiterlijk van een halve bouwvakker, ben echt wel vrouwelijk, gebruik ook make-up, zorg dat mijn haar goed zit en als ik echt weg moet kan ik beeldig zijn maar geef gewoon helemaal verder niks om al die blijkbaar typisch vrouwelijke tralala en man vindt me beeldig.





Ik ben blijkbaar een cultuurbaarbaar maar vast niet de enige

Vertel, vertel



(editje dan maar voor wie het niet snapt: ludiek bedoeld topicje hoor )
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ongelofelijk goed kaartlezen! (Beter dan mijn vriend ) Mag ik dan ook bij de club?



O ja en ik draag zelden make up, heb een kort kapsel, ben niet zo van het shoppen, haat cupe cakes, draag nooit rokjes en kijk graag naar detectives en Thrillers.



(Kijk wel graag romcoms en kijk nooit naar horror enz omdat ik dan slecht slaap. Ook kan ik tot-aal niet inparkeren. )
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 23 augustus 2014 @ 14:17:

wat voor dode dieren villen jullie dan? katten?







Niet zo spannend hoor. Een kip of een konijn. Of wild.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat winkelen, gebruik geen make-up of sieraden en houd absoluut niet van romantische films of romantisch gedoe. Ik houd van series zoals Game Of Thrones en horrorfilms.



Ik ben maar 1,60m en heel fijn gebouwd, dan zie je er al snel 'schattig' en 'breekbaar' uit, maar eens men mij leert kennen...



Ik probeer wel af en toe hakken te dragen sinds ik een merk heb ontdekt dat heel comfortabele hakken heeft. Ik vertik het om iets te dragen dat pijn doet.



Dus een vrij normaal mens, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
quote:valentinamaria schreef op zaterdag 23 augustus 2014 14:17 wat voor dode dieren villen jullie dan? katten?Wat ik tegenkom, of wat me aangeboden wordt;)
quote:doornroosje9 schreef op 23 augustus 2014 @ 14:28:

Ik ben maar 1,60m en heel fijn gebouwd, dan zie je er al snel 'schattig' en 'breekbaar' uit, maar eens men mij leert kennen...

Men vindt mij op het eerste gezicht ook altijd zo schattig met mijn 1.58m
1x is genoeg
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 augustus 2014 @ 13:55:

O ja.



Voetballiefhebber en Air Maxjes draagster.



Dat ook nog.



Een Band of Brothers





Jij klinkt als een vrouw waar ik samen mee op onze Air Maxjes een hele dag kan gaan winkelen en afsluiten met bier en pizza en een Band of Brothers marathon. Wanneer heb je tijd?



Of mssn een supercup wedstrijdje kijken?
Alle reacties Link kopieren
Toch maar een inhoudelijke bijdrage:)



Ik zie er wel heel vrouwelijk uit, leef in jurkjes met dikke panty's, maar dat is omdat dat gewoon zit als pyjama. Ik heb alleen niet zo heel veel setjes kleding, ik denk dat ik per jaar 1 jurk koop ofzo. Hakken draag ik bijna nooit. En verder heb ik genetisch gewoon ronde vormen geërfd, daar kan ik niks aan doen.



Make up draag ik puur functioneel: zoals een acteur make up draagt, gebruik ik make up om beter te kunnen 'articuleren' (ik geef les met mijn ogen, zeg maar), of omdat er een themafeestje is. Sieraden zitten in de weg, daar zit ik aan te plukken of leg ik af en vergeet ze in de trein ofzo.



Wel doe ik aan yoga, heb altijd gedanst en geturnd, dat dan weer wel, dat heeft vast ook invloed gehad op mijn vrouwelijke verfijning, maar ook dat ik niet terugdeis voor een beetje klimmen en klauteren. Maar ik vind klussen in huis leuk, ben beledigd als iemand voorstelt dat mijn vriend mijn fiets wel kan repareren en mijn beste vak op school was wiskunde. Kaartlezen kan ik als de beste.



Ik ben tot mijn 35e nog nooit naar de kapper geweest en daarna ga ik ongeveer 1x per 9 maanden. Een schoonheidssalon oid heb ik nog nooit van binnen gezien. Welnessdagjes lijken mij verschrikkelijk saai.



Ok, dieren villen doe ik niet aan, maar goed, ik eet ze ook niet op.



Ik vond het heerlijk als puber om voor mijn bijbaantjes door de modder te banjeren en stond met mijn moeder bomen te zagen.



En oh ja, iedereen is verbaasd dat ik nog geen enkel kledingstuk heb gekocht voor de baby in wording, due date over 2 weken;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lang haar, draag sieraden en rokjes/jurkjes. Ik vind het leuk om te winkelen Kan geen kaartlezen, raak overal de weg kwijt. En wat klussen in huis of in de tuin betreft, daar heb ik mijn vriend voor Net als het bier, dat mag hij allemaal opzuipen. Verder ben ik ook vrij tenger gebouwd inderdaad.



Ik heb een hekel aan dunne hakken en weiger iets aan te trekken wat niet comfortabel is. Als ik ga winkelen ben ik erg snel klaar en hoef ik niet tien keer rond te draaien en te twijfelen of ik iets wel of niet wil hebben. Verder haat ik te drukke winkels en de uitverkoop. Ik winkel liever op rustige dagen en koop zo een heleboel in een keer. Verder ben ik erg nuchter, draag alleen mascara (alleen als ik er zin in heb) en ook geen nagellak of verdere make-up.



Tot welke categorie hoor ik?
Alle reacties Link kopieren
Hm ik hou niet van winkelen(haat het woord shoppen) draag weinig make-up ,amper sieraden en ook zeker niet de nieuwste mode. Hakken doe ik niet aan en jurken zelden.



Ik hou niet van klussen en tuinieren maar wel van bier drinken.

Net samen met man half uur in de slijter gestaan om speciaal biertjes voor vanavond uit te zoeken.



En ik eet liever hamburgers dan cupcakes.



Ik heb trouwens wel een volle schoenenkast maar dat is omdat ik moeilijke voeten heb en nog wel eens miskopen doe
Ik ben niet rijk genoeg om van winkelen te houden
Alle reacties Link kopieren
Weinig tot geen make-up Check

Niet op hakken kunnen lopen Check

Hekel aan winkelen Check

Kort haar Check

Werken in de bouw Check

Goeie klussen Check

Bier drinker Check

Tuin bijhouden Check



Maar ook gek op jurken en draag ze graag in mijn vrije tijd. En ik heb nog nooit gehoord dat ik niet vrouwelijk genoeg zou zijn. Wel heel soms dat ik me niet vrouwelijk genoeg zou gedragen ...
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
De tuin bijhouden vind ik trouwens een typisch vrouwelijke klus (of heb ik teveel BBC gekeken en denk teveel aan de typische Engelse huisvrouwen-met-teveel-grond-hobby?)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe alle klusjes in huis. Draai m'n hand ook niet om voor zwaar of vuil werk.

Air Max-jes zijn mijn favoriete schoenen.

Romantische films? Uitverkoop? Lieve zwierige jurkjes? Mini Coopers en andere 'schattige' auto's? Zum kotzen!

Ben gek op snelheid en hoogtes. Ruige sporten

Als kind was ik een ware Tomboy.



Voor vakantie pak ik m'n koffer een paar uur van tevoren. Man heeft 'm al 3 weken ingepakt bij de deur staan. Hij werkt ook strikt a.d.h.v. paklijstjes



Máár. Ik ben absoluut vrouwelijk. Van buiten.
Alle reacties Link kopieren
En qua huishouden houd ik er wel mannelijke standaarden op na, geloof ik. Behalve bij mijn vriend, maar die overtreft alle standaarden;). Elke andere vrouw zou heel hard weghollen (een aantal heeft dat ook gedaan;).
Hahaha, ik zit hier zo te lachen, you made my day en sommigen van jullie zie ik haast zo voor me
Heel veel kleding en schoenen en heb nooit genoeg. Draag graag lange oorbellen en mijn schoenen hebben een hak, meest sleehak, omdat ik daarop naar China kan lopen. Geen make up!



Mijn huis heb ik tot de laatste vierkante millimeter zelf opgeknapt en ik kan eigenlijk alles op technisch gebied, alleen de vloer is door iemand anders gedaan.

Een lekker zwaar biertje past altijd, liever spareribs dan haute cuisine en ik kijk graag naar rampenfilms, zeker de laatste jaren is de vernietiging van Amerika prachtig in beeld gebracht. Ook avonturenfilms hebben mijn voorkeur, maar ik kan ook erg genieten van leuke vrouwenfilms of Engels historische films
Alle reacties Link kopieren
O, en ik vang alle dikke harige spinnen



Of de half-dode dieren die de kat weer binnen heeft gesleept



En bij rare geluiden ben ik degene die 's nachts naar beneden gaat om te checken
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ineens denken aan mijn schoonzusje, die zo graag echt vrouwelijk en elegant wilde zijn. Komt ze aan op een verjaardag, make up netjes, haren omhoog gestoken, straks kokerrokje aan en bloesje met kant, enorme hakken onder de schoenen. Kortom het toonbeeld van vrouwelijkheid. De dame gaat staan, loopt naar de gang, en laaaaat me toch een scheet!
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
.
.
quote:koffieprut schreef op 23 augustus 2014 @ 15:12:

Ik moet ineens denken aan mijn schoonzusje, die zo graag echt vrouwelijk en elegant wilde zijn. Komt ze aan op een verjaardag, make up netjes, haren omhoog gestoken, straks kokerrokje aan en bloesje met kant, enorme hakken onder de schoenen. Kortom het toonbeeld van vrouwelijkheid. De dame gaat staan, loopt naar de gang, en laaaaat me toch een scheet!







Mijn vriend en ik doen boerwedstrijden. Wie de hardste laat en het laatste 'woord' heeft wint
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 23 augustus 2014 @ 14:58:

De tuin bijhouden vind ik trouwens een typisch vrouwelijke klus (of heb ik teveel BBC gekeken en denk teveel aan de typische Engelse huisvrouwen-met-teveel-grond-hobby?)Als ik aan de tuin denk denk ik eerder aan gras maaien en struiken snoeien, maar hij is idd ook de persoon die de planten water geeft binnen en buitenshuis. Het enige wat ik doe is soms wat onkruid uit de grond trekken als hij ook bezig is met de aarde omspitten
Alle reacties Link kopieren
Underkoffer



Altijd welkom in het zonnige zuiden des lands!



Fijn hè, voetbalseizoen weer begonnen!

Al de hele afgelopen week Europees voetbal!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Je bent lesbisch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven