Entertainment alle pijlers

OMGwtf

23-08-2014 12:41 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net dit gezien: Anaconda



IK VOEL ME OUD! WTF!



Ik probeerde er nog een positieve draai aan te geven in mijn hoofd door te denken: ja, maar in ieder geval zien we hier vrouwen die trots zijn op hun lichaam zonder dat ze hyperend slank zijn en bladiebla



Direct daarna dacht ik: omgwtf maar dit kunnen we GEEN gezond vrouwbeeld noemen!



En nu ben ik even zo van de leg dat ik niet anders kon dan het hier even te posten. pfff
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 23 augustus 2014 @ 16:41:

[...]





Ik vind dat nog wel meevallen in die stoeipakjes, wat ik wel zeker weet is dat ze er later, als bejaarde vrouw, er wel mismaakt uit zal zien met die siliconen schijven in haar lijf.Ze kan ze eruit laten halen, ritssluiting erin en ze heeft meteen een paar extra zakken.
verba volant, scripta manent.
Uit 1977
Wow Nicki ziet er zo veel beter uit met zwart haar en minder overdreven make up!



best lekker nummer!
Ik begrijp dit maar niet. Net zoals Beyoncé. Als je jezelf hebt neergezet als artiest en veel geld hebt verdient waarom kies je hier dan voor?

Ik zou me lekker laten gaan qua uiterlijk en me concentreren op mijn kunst, experimenteren met zang en muziekstijlen etc.

Ik begrijp daarnaast de trots op de bilpartij en laten zien dat maat 0 niet de norm is, maar al die bananen, geknoeide melk etc... Zo plat.
quote:Merisi schreef op zaterdag 23 augustus 2014 12:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Twentysomethingg in "OMGwtf"" class="messagelink">Twentysomethingg schreef op 23 augustus 2014 @ 12:55</a>:</b>

[...]



Dat maak jij ervan. Je kunt het ook anders zien: dat vrouwen kunnen doen waar ze zin in hebben. Ook als dat dansen is met je billen half uit je broekje.</div></blockquote>



Willen ze dat? Of zijn ze zo geindoctrineerd dat ze denken dat ze zich zo willen profileren?

Ik heb zo mijn vraagtekens bij de vrije wil in dit soort clips. Wat een onzin. Denk dat er heel wat meiden dólgraag in zo'n filmpje willen. Omdat ze bekend willen worden, geld verdienen, hopen dat ze ontdekt worden, ze zijn waarschijnlijk hartstikke trots op hun lichaam. Laat ze lekker. Ik zit er niet mee, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Girls on film, uncensored 1981
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Die girls on film-versie mocht niet op tv uitgezonden worden destijds. Te sexy.
Alle reacties Link kopieren
Waarvan ben je nou zo onder de indruk To? Vind het eerlijk gezegd nogal overdreven hoe je reageert. En nee, ik ben zeker geen twintiger
Alle reacties Link kopieren
En wat te denken van When the lady smiles. Die mocht ook niet!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
http://koenschyvens.files ... om/2012/08/psp-poster.jpg



1971. Dus....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 23 augustus 2014 @ 17:06:

Uit 1977



Kijk nou, hier ook gewoon tepels in beeld.

Het is toch, samen met Sabrina, het bewijs dat we tegenwoordig echt wel preutser zijn dan een aantal jaren geleden. Of misschien wel oversexter, omdat we blote billen en tepels als iets zien dat teveel de nadruk legt op sex.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 23 augustus 2014 @ 18:03:

http://koenschyvens.files ... om/2012/08/psp-poster.jpg



1971. Dus....ja, fantasties!
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 23 augustus 2014 @ 17:06:

Uit 1977
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 23 augustus 2014 @ 18:02:

En wat te denken van When the lady smiles. Die mocht ook niet!Oh, die heb ik altijd heel erg dirrrty gevonden. Niet minder geniaal trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:30:

[...]





Oh, die heb ik altijd heel erg dirrrty gevonden. Niet minder geniaal trouwens.Het aller aller dirty-est uit die hele clip is Barry Hay die 'and I lov'it, hmmmm i lov'it' zingt, met die kop of ie klaarkomt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 23 augustus 2014 @ 18:38:

[...]



Het aller aller dirty-est uit die hele clip is Barry Hay die 'and I lov'it, hmmmm i lov'it' zingt, met die kop of ie klaarkomt.Geweldig nummer!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Frizz schreef op 23 augustus 2014 @ 15:40:

[...]





Ik vind haar liedjes dan vaak wel weer leuk, maar ik snap gewoon niet waarom je je zo moet profileren als zij doet. Ik zou haar veel mooier vinden als ze zich met wat meer klasse kleedde en zij en haar man hun seksleven wat meer privé hielden.



Net als dat ik Mariah Carey práchtig vond in haar lange jurk toen ze beroemd werd, en al dat gegeil van later gewoon niet zo mooi vond.



Ben ik oud? Nee denk ik niet. Ik hou van sexy maar sexy met klasse.



Toen was ze ook best bloot wel. Alleen paar cupmaten minder



https://www.youtube.com/watch?v=UIt3dx4an9c
God wat was ze eigenlijk mooi:



https://www.youtube.com/w ... ndex=2&list=RDUIt3dx4an9c
quote:Mevrouw75 schreef op 23 augustus 2014 @ 15:50:

[...]





Ik moest bij het zien van de clip en de OP opeens aan deze fantastische jaren 80 clip denken :



Deze dus.



Whahahahaha en daar krijg ik deze melding en bij die van Nicky Minaj niet:



This video may be inappropriate for some users.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 augustus 2014 @ 19:49:

[...]





Toen was ze ook best bloot wel. Alleen paar cupmaten minder



https://www.youtube.com/watch?v=UIt3dx4an9cWel een beetje bloot maar toch mooi bloot? En zonder gekronkel enzo.
quote:Frizz schreef op 23 augustus 2014 @ 19:54:

[...]





Wel een beetje bloot maar toch mooi bloot? En zonder gekronkel enzo.O zeker geen lelijk bloot!
Alle reacties Link kopieren
Deze dan: https://www.youtube.com/w ... ndex=3&list=RDUIt3dx4an9c



Supersexy vind ik. Maar helemaal niet bloot. En goeie zangeressen hebben dat gekronkel erbij ook helemaal niet nodig als je het mij vraagt.
Behoorlijk smakeloos. Sowieso snap ik niet goed waarom zo veel vrouwelijk artiesten zo goed als naakt moeten optreden. Zowel Madonna, Britney, Mily Cyrus. Je zou bijna denken dat ze ergens de aandacht vanaf willen leiden.
Ik bedoel geen borsten en billen en decollete en gekronkel nodig hoor om sexy te zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven