Entertainment alle pijlers

OMGwtf

23-08-2014 12:41 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net dit gezien: Anaconda



IK VOEL ME OUD! WTF!



Ik probeerde er nog een positieve draai aan te geven in mijn hoofd door te denken: ja, maar in ieder geval zien we hier vrouwen die trots zijn op hun lichaam zonder dat ze hyperend slank zijn en bladiebla



Direct daarna dacht ik: omgwtf maar dit kunnen we GEEN gezond vrouwbeeld noemen!



En nu ben ik even zo van de leg dat ik niet anders kon dan het hier even te posten. pfff
Alle reacties Link kopieren
Men moet toch wat doen om tegenwoordig uniek over te komen. Alles is al wel een keer de revue gepasseerd toch? Ik vind het allemaal niet zo schokkend en ook niet boeiend eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 augustus 2014 @ 13:57:

Ik word echt oud.



Ik ken deze dames totaal niet.



Is dat heel erg?



Nee lieverd, is niet erg. Kom hier We zijn denk ik van dezelfde generatie, opgegroeid met clips van Duran Duran - Wild Boys en Franky Goes to Hollywood - Two Tribes.



Wat ik verder van de clip vind/mijn interpretatie: zij kan schudden met haar billen, half-klaar-komen met slagroom en een banaan, het hele pakket aan seks showen, maar ZIJ bepaalt wat er mee gebeurt. Zo zie ik het einde van de clip ook: haar seksualiteit is van haar en hoe graag de man zijn anaconda ook in haar wil steken, it ain't gonna happen.



Maar misschien ben ik wel zo verknipt dat ik het ook allemaal niet helder zie hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 23 augustus 2014 @ 14:13:

Men moet toch wat doen om tegenwoordig uniek over te komen. Alles is al wel een keer de revue gepasseerd toch? Ik vind het allemaal niet zo schokkend en ook niet boeiend eigenlijk.Ja precies. Toen skinny 'in' was, massale uitbraken van anorexia en boulimia. En nu de trend volle billen schijnt te zijn, schieten de vet-in-je-billen-spuiten-klinieken als paddenstoelen uit de grond.
Ik vind de 'muziek' (muziek kun je het niet echt noemen wat mij betreft) erger dan het clipje hoor. Zelf weten toch, of je met je dikke billen wil schudden.

Ik vind grote konten ook wel mooi. (Toegegeven, mooie grote konten dan ).
Alle reacties Link kopieren
ik ben 25 en kende deze clip ook niet.



Of deze vrouwen beter zijn dan die graatmagere modellen? Absoluut niet. Dit is nog steeds niet realistisch te noemen.

Ik zou ook wel zulke grote billen en borsten willen in combinatie met zo'n strakgetrainde buik.
quote:ladyveraa schreef op 23 augustus 2014 @ 12:48:

Hoezo voel je je oud? Ik ben 20 maar zie mezelf dit niet zo snel doen hoor.

Erger me dood aan die wijven zoals Nicki Minaj en Kim Kardashian, die door hun gedrag en keus van kleding doen alsof een vrouw alleen uit borsten en billen bestaat.

Persoonlijk vind ik zo'n lichaam echt allesbehalve mooi/aantrekkelijk.Prachtig toch? Ik zie liever borsten en billen dan sommige size 0 en kleiner modellen.
quote:winterteen schreef op 23 augustus 2014 @ 13:02:



Ik kan me voorstellen dat er jochies zijn die daar een verknipt beeld van krijgen.



Zal wel meevallen. Ze zien dagelijks om zich heen totaal andere dingen. Op een uitzondering na.
Alle reacties Link kopieren
Maar dit zagen we 20 jaar terug toch ook al? Ik zie niets nieuws, heleboel billen. Zag ik toen ook, zapte ik toen ook van weg.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 23 augustus 2014 @ 14:07:

Ik vind het meest lachwekkende nog dat die kerel over zijn anaconda rapt.



Sir mix a lot! I like big butts and I cannot lie...



On topic: ik kende de clip niet. Maar ik denk dat het wel een wat ruimer beeld geeft dan enkel die hele dunne vrouwen met zo'n gapend gat tussen de dijen (een 'brugkut' heb ik hier geleerd). In deze categorie heb je bijvoorbeeld ook Iggy A, die heeft ook een flinke bilpartij maar bijna niets 'op de plank'.

Maar in principe is het niets anders dan clips uit de nineties ('me so horny' van 2livecrew, thongsong van sisqo (?), etc.). Sex sells. Of je daar nu een verantwoord feministisch tintje aan wil geven a la Beyoncé, een soort van slettenmanifest a la Nicky of Iggy, komt op hetzelfde neer: marketing van een product.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 23 augustus 2014 @ 13:33:

Mijn OMGWTF is nog meer gericht op de muziek geloof ik, wat een vreselijkheid.Dit dus. De beelden schokken mij totaal niet (meer). De muziek daarentegen, afgrijselijk!
Slettenmanifest

Maar slettenmanifest of niet, ik zou als ik een man zou zijn niet in de buurt van Nicky durven komen. Die komt me ondanks haar clips een stuk zelfstandiger/feministischer/hoejehetookwilnoemen over dan Beyoncé.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 augustus 2014 @ 15:02:

Slettenmanifest

Maar slettenmanifest of niet, ik zou als ik een man zou zijn niet in de buurt van Nicky durven komen. Die komt me ondanks haar clips een stuk zelfstandiger/feministischer/hoejehetookwilnoemen over dan Beyoncé.Eens. Ik snap ook niet dat veel viva-forummers Beyoncé zo'n maatschappelijk verantwoorde artiest vinden. Haar vent staat mooi te gillen "I got that hot bitch in my home" (Niggaz in Paris) en zij kweelt daar een liedje overheen over haar gelukkige huwelijk. En dat wordt gezien als het promoten van gezonde seksdrive binnen een monogame relatie. Maar waarom je die boodschap in de bijbehorende clip moet ondersteunen met een niets verhullend negligé staat te kronkelen en te kreunen in de camera, is beyond me.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:lemoos2 schreef op 23 augustus 2014 @ 15:12:

[...]





Eens. Ik snap ook niet dat veel viva-forummers Beyoncé zo'n maatschappelijk verantwoorde artiest vinden. Haar vent staat mooi te gillen "I got that hot bitch in my home" (Niggaz in Paris) en zij kweelt daar een liedje overheen over haar gelukkige huwelijk. En dat wordt gezien als het promoten van gezonde seksdrive binnen een monogame relatie. Maar waarom je die boodschap in de bijbehorende clip moet ondersteunen met een niets verhullend negligé staat te kronkelen en te kreunen in de camera, is beyond me.Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:barrelroll schreef op 23 augustus 2014 @ 13:13:

Dan vind ik deze toch erger: http://youtu.be/V7Nw9_erkyEWhihi die kunnen gekke dingen met hun billen
Alle reacties Link kopieren
Eens hoor, met Lemoos en Star. Prachtige woordkeuze over Beyonce.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb ik niets tegen Beyoncé, ze kan mooi zingen. Haar liedjes zijn gewoon niet mijn smaak (of ik ben er echt te oud voor). Ik vind die marketing gewoon zo doorzichtig als water. Doe mij maar een Mary.J.Blige, Missy Elliot of Toni Braxton.



Jeej, ik word ook echt oud
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 23 augustus 2014 @ 12:49:

wat zou er na de grote-billen-hype komen?

super brede schouders?



Ik ben wel blij met de grote billen hype



Tsja, vind het een ordinaire clip, dat heeft meer met smaak te maken, maar ben niet in shock ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 23 augustus 2014 @ 15:36:

Overigens heb ik niets tegen Beyoncé, ze kan mooi zingen. Haar liedjes zijn gewoon niet mijn smaak (of ik ben er echt te oud voor). Ik vind die marketing gewoon zo doorzichtig als water. Doe mij maar een Mary.J.Blige, Missy Elliot of Toni Braxton.



Jeej, ik word ook echt oud



Ik vind haar liedjes dan vaak wel weer leuk, maar ik snap gewoon niet waarom je je zo moet profileren als zij doet. Ik zou haar veel mooier vinden als ze zich met wat meer klasse kleedde en zij en haar man hun seksleven wat meer privé hielden.



Net als dat ik Mariah Carey práchtig vond in haar lange jurk toen ze beroemd werd, en al dat gegeil van later gewoon niet zo mooi vond.



Ben ik oud? Nee denk ik niet. Ik hou van sexy maar sexy met klasse.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 23 augustus 2014 @ 12:57:

Met zo'n paardenreet ben je in mijn ogen mismaakt.ik vind mezelf helemaal niet mismaakt. Gelukkig maar, moet ik me nog gaan schamen ook omdat ik een voor Europeaanse standaarden andere bilpartij heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 23 augustus 2014 @ 13:10:

Ja, en in de jaren '90 wilden vrouwen grotere borsten in navolging van Pamela Anderson. Baywatch enzo.



Ik snap werkelijk waar niet waarom dit in 2014 nog schokkend wordt gevonden.



Florida's 'blow my whistle baby' is van vergelijkbaar kaliber.



Ik moest bij het zien van de clip en de OP opeens aan deze fantastische jaren 80 clip denken :



Deze dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 23 augustus 2014 @ 13:22:

[...]





Nog niet maar ik durf er heel wat onder te verwedden dat er pubers rondlopen die ook zo'n kont willen.En wat dan nog? Als puber wilde ik juist geen kont hebben, want dat was mode (Kate Moss en consorten waren hot and happening). Zit je daar met je enorme bilpartij als Hollands meisje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 23 augustus 2014 @ 15:50:

[...]





Ik moest bij het zien van de clip en de OP opeens aan deze fantastische jaren 80 clip denken :



Deze dus.



Ik moest zelfs eerst inloggen omdat de inhoud 18+ is.



Ik vind de clip van TO ook niet schokkend. De muziek daarentegen is tenenkrommend. Ik vind Beyoncé trouwens ook niets.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 23 augustus 2014 @ 16:04:

[...]





Ik moest zelfs eerst inloggen omdat de inhoud 18+ is.



Ik vind de clip van TO ook niet schokkend. De muziek daarentegen is tenenkrommend. Ik vind Beyoncé trouwens ook niets.Haha, ja ik ook. Als kind zag ik trouwens niet eens dat haar bikini hartstikke doorschijnend is en af en toe een deel tepel onthult. Dat sleezie kijken in de camera en dan die bikini wulps optrekken viel me ook nooit op (onschuldige naïeve ik toen;).
quote:MarianneDavids schreef op 23 augustus 2014 @ 12:57:

Met zo'n paardenreet ben je in mijn ogen mismaakt.Ik vind dat nog wel meevallen in die stoeipakjes, wat ik wel zeker weet is dat ze er later, als bejaarde vrouw, er wel mismaakt uit zal zien met die siliconen schijven in haar lijf.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, Sabrina die haar tepels gewoon in de videoclip liet zien. Ik was een puber en vond het wel een goedkope actie, maar verder niks schokkends. Net zoals deze billendames.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven