Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
O.
quote:honeymoonquiz schreef op woensdag 27 augustus 2014 15:47 Het is minnaressendag vandaag volgens mij."Het is minnaressendag vandaag volgens mij."



Sorry ben een groentje hier.

Ik zat vol verbazing die verhalen te lezen.

Zo makkelijk,zo normaal en zo veel!

Dus vandaar mijn topic
quote:*lelie* schreef op 27 augustus 2014 @ 16:08:

[...]

"Het is minnaressendag vandaag volgens mij."



Sorry ben een groentje hier.

Ik zat vol verbazing die verhalen te lezen.

Zo makkelijk,zo normaal en zo veel!

Dus vandaar mijn topic Zit hier ook nog niet zo lang, vind het ook onvoorstelbaar hoor.
Huh? "Het topic 'Ex stuurt leeg mailtje na drie maanden geen contact. Wat hou' is verwijderd ivm privacy."
Alle reacties Link kopieren
Zeker teveel privé-informatie in die lege mail.
Welke privacy? Open dan geen topic!
quote:ainne schreef op 27 augustus 2014 @ 16:29:

Zeker teveel privé-informatie in die lege mail.
Alle reacties Link kopieren
quote:honeymoonquiz schreef op 27 augustus 2014 @ 15:47:

Het is minnaressendag vandaag volgens mij.Inderdaad: duidelijk internationale vreemdgangersdag vandaag! Wat een toestanden en geen enkele vreemdgaande TO denkt er aan om een keer hand in eigen boezem te steken, willen alleen maar horen hoe zielig ze wel niet zijn.....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:oudblond schreef op 27 augustus 2014 @ 16:31:

[...]





Inderdaad: duidelijk internationale vreemdgangersdag vandaag! Wat een toestanden en geen enkele vreemdgaande TO denkt er aan om een keer hand in eigen boezem te steken, willen alleen maar horen hoe zielig ze wel niet zijn.....*Me niet verwijten, ben allesbehalve een bitch, maak enkel maar een gezin en huwelijk kapot...*
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:honeymoonquiz schreef op 27 augustus 2014 @ 15:47:

Het is minnaressendag vandaag volgens mij.12 september is de dag van scheiding weer ..
Het leven is geen lolletje maar een krentebolletje
Alle reacties Link kopieren
Als je nou een mening hebt over minnaressen, doe dat dan in dat topic



Ik vind het een beetje zwak om hier te gaan zitten janken over hoe slecht minnaressen wel niet zijn.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Hadden ze me wel eens eerder mogen vertellen, dat het vandaag minaressendag is. Waar vind ik op deze korte termijn nog een gewillige vent? En de mijne verwacht mij straks thuis voor het eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 augustus 2014 @ 16:42:

Als je nou een mening hebt over minnaressen, doe dat dan in dat topic



Ik vind het een beetje zwak om hier te gaan zitten janken over hoe slecht minnaressen wel niet zijn.Oe gevoelige snaar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Miss.Innuendo schreef op woensdag 27 augustus 2014 16:42 Als je nou een mening hebt over minnaressen, doe dat dan in dat topic



Ik vind het een beetje zwak om hier te gaan zitten janken over hoe slecht minnaressen wel niet zijn. Ik vind ze ook bah! Iemand een zakdoekje over voor mijn gejank??
Ow jeetje mag je niet over alle topics napraten? Wat een gekke reactie.
Miss Innuendo: ik maakte een grapje. Daarom ook tussen de sterretjes.

Heb mijn mening ook in de topics gegeven.



Volgens mij is het doel van dit topic juist dat we over alles kunnen praten. Het is niet dat we in het minnaren-topic ons moraal beginnen op te dringen.
quote:Capibara_ schreef op 27 augustus 2014 @ 16:01:

O. Ik ga van de week eens googlen, want die zoek ik ook. Echte pepernoten mmm!
Mag ik hier even gezellig stoom afblazen?



Ik word zo ongelooflijk iebelig van al die lui die maar overal van alles komen roeptoeteren in het kader van de vrijheid van meningsuiting, maar iedereen die het niet met ze eens is de bek snoeren met de mededeling dat ze domme politiek correcte slaapkoppen zijn. Domme politiek correcte slaapkoppen hebben OOK vrijheid van meningsuiting, verdomme!



Was getekend, een domme politiek correcte slaapkop (en daar ben ik trots op).



*En ja, natuurlijk kan ik dit ook in de desbetreffende topics zetten. Maar daar begin ik niet aan. Is niet goed voor mijn bloeddruk*
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 augustus 2014 @ 16:42:

Als je nou een mening hebt over minnaressen, doe dat dan in dat topic



Ik vind het een beetje zwak om hier te gaan zitten janken over hoe slecht minnaressen wel niet zijn.Juist fijn voor de minnaressen dat hun 'tegenstanders' hier komen janken en niet in hun topic. Toch?
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 augustus 2014 @ 17:09:

Mag ik hier even gezellig stoom afblazen?



Ik word zo ongelooflijk iebelig van al die lui die maar overal van alles komen roeptoeteren in het kader van de vrijheid van meningsuiting, maar iedereen die het niet met ze eens is de bek snoeren met de mededeling dat ze domme politiek correcte slaapkoppen zijn. Domme politiek correcte slaapkoppen hebben OOK vrijheid van meningsuiting, verdomme!



Was getekend, een domme politiek correcte slaapkop (en daar ben ik trots op).



*En ja, natuurlijk kan ik dit ook in de desbetreffende topics zetten. Maar daar begin ik niet aan. Is niet goed voor mijn bloeddruk*Adem in.......adem uit.......adem in.......adem uit.
quote:Merisi schreef op 27 augustus 2014 @ 17:11:

[...]





Adem in.......adem uit.......adem in.......adem uit.Het is alweer klaar hoor .
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 augustus 2014 @ 17:09:

Mag ik hier even gezellig stoom afblazen?



Ik word zo ongelooflijk iebelig van al die lui die maar overal van alles komen roeptoeteren in het kader van de vrijheid van meningsuiting, maar iedereen die het niet met ze eens is de bek snoeren met de mededeling dat ze domme politiek correcte slaapkoppen zijn. Domme politiek correcte slaapkoppen hebben OOK vrijheid van meningsuiting, verdomme!



Was getekend, een domme politiek correcte slaapkop (en daar ben ik trots op).



*En ja, natuurlijk kan ik dit ook in de desbetreffende topics zetten. Maar daar begin ik niet aan. Is niet goed voor mijn bloeddruk*Heeft het opgelucht?
Lady-V ik weet op welk topic jij doelt en ik ben erg blij dat ik me eerst heb ingehouden en a. niet op de link heb geklikt en b. niet heb geschreven dat ik niet op de link heb geklikt Ik had denk ik in een hoekje van de kamer gaan zitten huilen als ik daar een reactie op had gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Lady-Voldemort: Blijven ademen hoor!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven