Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je wel een leuk topic/onderwerp Nouschi?
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 08 september 2014 @ 18:13:

[...]





Haha, nou, misschien een tijdje geleden dan, maar meestal kan ik het prima begrijpen. Ik vind haar niet heel gek schrijven, ik lees wel eens vreemdere dingen.Nou idd, al op het gumtopic geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 september 2014 @ 18:15:

[...]





Wil ik wel doen maar ik blijf het een stom topic vinden. Zo.

Geeft niks joh



Het is maandag. Het is het vivaforum. Íemand moet het zure visgleufgehalte hier opkrikken.

En we zijn allemaal dankbaar dat jij die taak op je neemt.



Ook jíj mag er zijn!
Alle reacties Link kopieren
Suus, heb je serieus buikpijn gekregen van de verkeerd bezorgde envelop? Is dat niet een beetje overdreven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 08 september 2014 @ 18:17:

[...]





Nou idd, al op het gumtopic geweest?Ghegheghe, ik vind het wel een leuke vraag. Ik heb er alleen geen antwoord op gegeven. Ik voel me een nerd omdat ik wel mijn gummen op maak...
Whoohooo we kunnen een napraat 3!!!!
Alle reacties Link kopieren
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:larva schreef op 08 september 2014 @ 18:26:

Whoohooo we kunnen een napraat 3!!!!eens.
Alle reacties Link kopieren
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:_isis_ schreef op 08 september 2014 @ 18:37:

[...]



eens.Mooie avatar!
quote:Merisi schreef op 08 september 2014 @ 18:44:

[...]





Mooie avatar!

ook eens



Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 17:57:

[...]



Ach, dronken, in de war, psychotisch, drugs, slaapgebrek. Kan van alles zijn. Maar ik zou er niet geschokt van raken als ik jou was.Met mijn zorgblik kijk ik er wat serieuzer tegen aan
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven