Help, mijn nieuwe huisgenoot is vreselijk!

28-08-2014 13:01 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie lijkt jou vreselijk als huisgenoot? TO trapt af: Patty Brard. Ik zou me kapot ergeren.
Alle reacties Link kopieren
Want?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dit word geen lang topic vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Gordon.
En nou is het afgelopen!
Die Ymke van Britt en Ymke.
Nicolette van Dam. Oh en Johan Derksen.
Billy van Utopia lijkt me trouwens ook nogal vermoeiend.
Ja!



Oh en Heleen van Royen met d'r selfiezucht.
Alle reacties Link kopieren
Floortje Dessing, zo'n zurige macrobiotische sojamuts moet ik echt niet als huisgenoot hebben.

Patty Brard lijkt me dan wel weer gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Hugo Borst ook niet, hij ziet eruit alsof hij stinkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op donderdag 28 augustus 2014 13:02 Want?Soms lijkt iemand je gewoon geen leuk persoon. Dat heb ik met haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:damina schreef op 28 augustus 2014 @ 13:14:

[...]





Soms lijkt iemand je gewoon geen leuk persoon. Dat heb ik met haar.Goede reden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik Emile Ratelband niet zou trekken. Dat lijkt mij nou echt iemand die je deur in zijn gezicht zou willen smijten als hij je wakker maakt met TSJAKKKKKKAAAAAAA!!!!!!!!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Herman Brusselmans dan..!
Dries Roelvink.
Iedereen op de hele wereld.
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 augustus 2014 @ 13:18:

Ik denk dat ik Emile Ratelband niet zou trekken. Dat lijkt mij nou echt iemand die je deur in zijn gezicht zou willen smijten als hij je wakker maakt met TSJAKKKKKKAAAAAAA!!!!!!!!!!Ik zag Emile een tijdje terug in Smaken verschillen en vond hem zowaar sympathiek. Best een interessante man. Die drukdoenerij lijkt me dus een act die hij thuis laat vallen.
Alle reacties Link kopieren
Van degenen die hier voorbijkomen ken ik alleen Herman Brusselmans, ik wil hem niet als huisgenoot, hij lijkt me enigszins chaotisch. Trouwens, ik zit al vol met een man en een hond.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Geert Wilders
En nou is het afgelopen!
quote:duistercontinent schreef op 28 augustus 2014 @ 13:22:

Dries Roelvink.

en Deef ook, die gapt met z'n matties je hele huis leeg.



Verder:

Bassie (van Bassie & Adriaan)

Adriaan ook maar

Peter Jan Rens

Gert, van Samson en Gert en z'n hele studio 100 zooi
Alle reacties Link kopieren
Paul de Leeuw.
Alle reacties Link kopieren
waarbij we er vanuit gaan, dat deze mensen thuis hetzelfde zijn als prive? Dat een cabaretier de hele dag grapjes maakt??
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 28 augustus 2014 @ 13:28:

[...]





Ik zag Emile een tijdje terug in Smaken verschillen en vond hem zowaar sympathiek. Best een interessante man. Die drukdoenerij lijkt me dus een act die hij thuis laat vallen.Ik had hem daar ook gezien hoor, maar ondanks dat zijn hoofdgerecht er heerlijk uitzag (dessert zou ik niet aan moeten denken) is het toch niet een man waarmee ik in een huis zou willen wonen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Starshine schreef op 28 augustus 2014 @ 13:30:

[...]



Peter Jan Rens

We hebben een winnaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 28 augustus 2014 @ 13:36:

waarbij we er vanuit gaan, dat deze mensen thuis hetzelfde zijn als prive? Dat een cabaretier de hele dag grapjes maakt??Precies. Doe dan een topic "aan welke BN'er heb je een hekel". Zo origineel ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven