Help, mijn nieuwe huisgenoot is vreselijk!

28-08-2014 13:01 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie lijkt jou vreselijk als huisgenoot? TO trapt af: Patty Brard. Ik zou me kapot ergeren.
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 augustus 2014 @ 13:37:

[...]





Ik had hem daar ook gezien hoor, maar ondanks dat zijn hoofdgerecht er heerlijk uitzag (dessert zou ik niet aan moeten denken) is het toch niet een man waarmee ik in een huis zou willen wonen.Ik weet zeker dat dat wederzijds is!!!!
Mijn baas!!! Brrrr eikel!
En truffelmaffia..
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 18:49:

En truffelmaffia..Die mis ik echt!
Rene van der Gijp. Ik krijg echt jeuk van die man.



Geer & Goor, Humberto Tan, Chantal Janzen en Linda de Mol lijken me wel weer gezellig
Alle reacties Link kopieren
Samantha (Barbie), walgelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzess schreef op 28 augustus 2014 @ 19:06:

Samantha (Barbie), walgelijkAls dat mijn huisgenoot was, sloot ik haar op in de kelder.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 28 augustus 2014 @ 18:35:

[...]





Goeie, maar daar krijg je dus een ban voor. Ik zat er ook al over te denken. Weet jij al een antwoord?



Jammer de bammer haha! Dan maar geen origineel topic.

Zijn naam ligt op het puntje van mijn tong....zo irritant dit! Nou, toch maar Google geraadpleegd. Albert Verlinde. Hij dus.
Ik wil ook niet samenwonen met de bewoners op mijn werk. (Dementerende ouderen). Lieve mensen hoor, maar mijn geduld duurt maximaal 8 uur.
Alle reacties Link kopieren
peter r. de vries

angela groothuizen

henk jan smith

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven