Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
@Fientje: kan je er svp even bijzetten naar wie we kijken. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad!
quote:shockingblue schreef op 27 augustus 2014 @ 21:13:

[...]



Hij kijkt wel heel erg serieus bij.Misschien is het van meneer K(w)aktus ?
Alle reacties Link kopieren
quote:zandlopertje schreef op 27 augustus 2014 @ 19:40:

Zou Katja weer zwanger zijn? Deze foto werd vandaag bij de Rtl perspresentatie gemaakt.



De hand van ThijsZe ziet er wat voller bij haar taille uit, maar het staat haar goed, vind ik. Wat een prachtige vrouw. Ik hoop dat ze ver van de botox blijft.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 28 augustus 2014 @ 00:14:

@Fientje: kan je er svp even bijzetten naar wie we kijken. Dank je!Kourtney Kardashian
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 27 augustus 2014 @ 16:51:

Bron: RTL nieuws App

Virginia van Eck, de verloofde van Peter Jan Rens, is woest naar aanleiding van een verhaal vandaag in de Telegraaf. In het stuk staat dat Virginia en Peter Jan Rens een tweede kindje verwachten. Virginia ontkent in niet mis te verstane woorden op haar Facebookpagina.

"Als ik erachter kom wie die onzin vertelt, die kan zijn eigen gaan verstoppen", aldus de 22-jarige vriendin van de 63-jarige oud-presentator. "Ik ben er echt helemaal klaar mee. Zeggen dat ik vijf weken zwanger ben terwijl ik toen een galblaasoperatie had!" Vervolgens krijgt Evert Santegoeds van de Telegraaf ook nog stevig de wind van voren.



"Ik heb vorige week nog mijn menstruatie gehad, dus het kan helemaal niet", zo laat Virginia weten aan RTL Boulevard. "We gaan stappen ondernemen tegen Evert Santegoeds. Ik heb een heel goede advocaat in de arm genomen, echt een heel goede."

In het gewraakte artikel staat dat Virginia zelf tegen een aantal campinggasten zou hebben verteld dat ze opnieuw in verwachting is. Virginia en Peter Jan Rens liggen op deze camping, waar zij hun intrek hebben genomen in een chalet, al een poosje onder vuur omdat ze veel overlast zouden veroorzaken met hun stelselmatig hoogoplopende ruzies. Een keer moest de politie er zelfs 's nachts aan te pas komen.

`

Toch bijzonder altijd met die twee. Alsof ál die vrouwen van die camping zo'n verhaal dan de wereld in gaan helpen, zomaar ... jaja. Net als met die breuk. Het staat notabene op zijn én haar Facebook en dan ontkennen dat ze dat zelf gedaan hebben, neeee ze zijn gehacked . Tuurlijk.



Volgens mij zijn ze heel goed met zelf de publiciteit steeds op te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
peter jan wil wel, virginia wil niet meer....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 27 augustus 2014 @ 18:18:

Zico en Nadia(van het programma 'wie trouwt mijn zoon') verwachten hun eerste kindje.NIET ?! Die van die opa ?
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 28 augustus 2014 @ 09:32:

peter jan wil wel, virginia wil niet meer....Ze zaten gisteren bij RTL Late Night, vond de toon van haar reactie echt heel apart. Ze zei zo ongeveer: 'hij is 64 dus met 10 jaar kan hij wel dood wezen. Zit ik met al die kinderen. Lekker dan.'
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 28 augustus 2014 @ 09:35:

[...]



Ze zaten gisteren bij RTL Late Night, vond de toon van haar reactie echt heel apart. Ze zei zo ongeveer: 'hij is 64 dus met 10 jaar kan hij wel dood wezen. Zit ik met al die kinderen. Lekker dan.' Goh ...
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 28 augustus 2014 @ 09:35:

[...]



Ze zaten gisteren bij RTL Late Night, vond de toon van haar reactie echt heel apart. Ze zei zo ongeveer: 'hij is 64 dus met 10 jaar kan hij wel dood wezen. Zit ik met al die kinderen. Lekker dan.'

En dat had ze een klein jaar geleden niet kunnen bedenken?

*mompelt iets als verstand komt met de jaren ofzo*
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren




Op een staafje geplast om te bewijzen dat ze niet zwanger is
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Die vent op de achtergrond kijkt of daar terplekke d'r broek heeft laten zakken.
Alle reacties Link kopieren
boekpresentatie - hilarisch
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren




Anouk post zojuist deze foto op Facebook, Dox (de man die haar veelvuldig bedroog toen ze zwanger/net bevallen was) met het bijschrift: "father&son, beautiful "
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 28 augustus 2014 @ 09:57:

[img]https://pbs.twimg.com/media/BwDYmWwIUAAxl1p.jpg:large[/img]Op een staafje geplast om te bewijzen dat ze niet zwanger is



Het wordt met de dag genanter, de vertoning van die twee.

Enne, poe hee, 12 boeken verkocht. Daar zal het wel bij blijven!

Welk weldenkend mens wil nou een boek van die PJ?
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 28 augustus 2014 @ 11:41:

[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 2968ab5856[/img]



Anouk post zojuist deze foto op Facebook, Dox (de man die haar veelvuldig bedroog toen ze zwanger/net bevallen was) met het bijschrift: "father&son, beautiful "Mooi toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 28 augustus 2014 @ 11:41:

[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 2968ab5856[/img]



Anouk post zojuist deze foto op Facebook, Dox (de man die haar veelvuldig bedroog toen ze zwanger/net bevallen was) met het bijschrift: "father&son, beautiful "Mooie jongetje hoor. Vader mag er qua uiterlijk ook wel wezen.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:zandlopertje schreef op 27 augustus 2014 @ 19:40:

Zou Katja weer zwanger zijn? Deze foto werd vandaag bij de Rtl perspresentatie gemaakt.



De hand van ThijsWaarom denk je dat? Door de hand van Thijs? Ik zie niets van een buikje.
quote:Lisbeth__Salander schreef op 28 augustus 2014 @ 09:34:

[...]





NIET ?! Die van die opa ?Ja inderdaad
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 28 augustus 2014 @ 13:49:

[...]



Mooi toch?Ik vind het echt heel knap hoe ze haar persoonlijke problemen met hem opzij zet voor de relatie tussen vader & zoon, heb ik veel respect voor. En dan zo'n foto op FB zetten, heel mooi!
In het begin mocht hij toch niet zijn zoontje zien?
quote:LouisaVuitton schreef op 28 augustus 2014 @ 14:01:

[...]





Waarom denk je dat? Door de hand van Thijs? Ik zie niets van een buikje.Omdat het een rare plek is om voor een foto je hand te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven