Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 29 augustus 2014 @ 10:38:

Wat doen jullie aan met kerst trouwens?

LV een onderbroek las ik Louie Vuitton onderbroek?
Alle reacties Link kopieren
quote:yadan schreef op 29 augustus 2014 @ 10:44:

[...]





Louie Vuitton onderbroek?Geen idee, ze omschreef hem niet
Je bent zelf een theepot
Nee hoor, gewoon een Zeemannetje.
Alle reacties Link kopieren
LV

Is Louis Vuitton.



Waar je trouwens prachtige onderbroeken van hebt! Ik spreek uit ervaring heb een man die alleen LV, DG ,Hugo boss, Armani & g-star boxers draagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 augustus 2014 @ 10:47:

Nee hoor, gewoon een Zeemannetje.



Samen met Dries?



Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:yadan schreef op 29 augustus 2014 @ 10:50:

LV

Is Louis Vuitton.



Hier niet
Je bent zelf een theepot
quote:yadan schreef op 29 augustus 2014 @ 10:50:

LV

Is Louis Vuitton.



Waar je trouwens prachtige onderbroeken van hebt! Ik spreek uit ervaring heb een man die alleen LV, DG ,Hugo boss, Armani & g-star boxers draagt. Je meent het! Wat een bijzonder leven heb je toch.
quote:SuzanneSuus schreef op 29 augustus 2014 @ 10:50:

[...]





Samen met Dries?



[afbeelding]Oh, die vind ik leuk voor Pasen !
Alle reacties Link kopieren
Zoek een ijdele man en je zult het ook hebben.



Moet je eens na gaan hoe bijzonder je leen word als je een man hebt die zelfs bij zijn pak bij kleurende sokken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dat is passender idd



Maar je gaat toch niet weer die







aantrekken?
Je bent zelf een theepot
quote:Ah ja joh. Er was er toch laatst ook zo-een over een piloot/boekenscout/bandmanager/zwangere adoptie tante?



Die meldt zich nu om de haverklap in dit topic om te roepen hoe ongeloofwaaaaaardig sommige topics toch zijn...




En ze slaat opeens door wegens het gebrek aan aandacht.
Het kwartje valt opeens. De eerste twee letters van de naam van ons forumfossiel dat had aangekondigd om te gaan trollen zijn hetzelfde als de eerste twee letters van de naam... ? Juist.
Alle reacties Link kopieren
Nee toch Capibara? Zij had toch niet aangekondigd?
quote:yadan schreef op 29 augustus 2014 @ 10:58:

Moet je eens na gaan hoe bijzonder je leen word als je een man hebt die zelfs bij zijn pak bij kleurende sokken heeft.Nou zeg. En jouw le(v)en wás al zo bijzonder...
quote:yadan schreef op 29 augustus 2014 @ 10:58:

Zoek een ijdele man en je zult het ook hebben.



Moet je eens na gaan hoe bijzonder je leen word als je een man hebt die zelfs bij zijn pak bij kleurende sokken heeft.Sokken in dezelfde kleur als je pak? Het moet niet gekker worden
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 11:21:

Nee toch Capibara? Zij had toch niet aangekondigd?Ze wachtte haar kans af en zou dan toeslaan. Waar is ze eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara_ schreef op 29 augustus 2014 @ 11:24:

[...]



Ze wachtte haar kans af en zou dan toeslaan. Waar is ze eigenlijk?Ik vind haar afwezigheid erg verdacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me op dit forum zo beperkt, zoveel dingen die ik hardop wil zeggen, alleen zie ik een permaban niet zitten



Hoe gaan jullie om met dit soort innerlijke forum conflicten?
quote:yadan schreef op 29 augustus 2014 @ 10:50:

LV

Is Louis Vuitton.



Waar je trouwens prachtige onderbroeken van hebt! Ik spreek uit ervaring heb een man die alleen LV, DG ,Hugo boss, Armani & g-star boxers draagt. gaap
Ik forum al 12 jaar ofzo, zeg altijd wat ik denk, ook niet altijd aardig, maar ik heb nog nooit een ban gehad. Zelfs geen waarschuwing. Je moet het wel een beetje verpakken
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 11:40:

Ik voel me op dit forum zo beperkt, zoveel dingen die ik hardop wil zeggen, alleen zie ik een permaban niet zitten



Hoe gaan jullie om met dit soort innerlijke forum conflicten?ik zeg het dan altijd maar tegen mijn man
Alle reacties Link kopieren
Lieve geduldige man meds
Alle reacties Link kopieren
Thordis, doet jouw Afrikaans voodoo-mannetje ook aan het vinden van de perfecte man?
Achgossie, Yadan kan zelf al niet eens meer bijhouden wat ze allemaal heeft verzonnen...quote:Het hele moeilijke juridische verhaal, kort en simpel;

In Amerika denken ze in hokjes. Ik ben een ' 2de rangs staats burger want ik heb ook een Greencard, ben een allochtoon.' Mijn vriend is een ras echte Amerikaan, dus een eerste rangs staatsburger.

Greencard aanvragen van eerste rangs staatsburgers gaan makkelijker, zij kunnen makkelijker adopteren. Ik woon al heel lang daar, maar ik kreeg vragen.....quote:yadan schreef op 29 augustus 2014 @ 10:16:

Heb een Amerikaans paspoort. Maar als het goed is - 5jaar geleden kon het nog wel- kan ik gewoon een Nederlandse paspoort aanvragen.Een Amerikaans staatsburger die een greencard nodig heeft? Een greencard is juist voor mensen zónder Amerikaans paspoort. Het zoveelste feitje dat aantoonbaar niet klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven