Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:redhothead schreef op 29 augustus 2014 @ 21:21:

[...]





Vertel vertel.Zie je wel, jij bent ook para
quote:Alixane schreef op 29 augustus 2014 @ 21:19:

Yasmijn is geen forummer, Yasmijn is het forum!! Nou dat kan denk ik niet want Yas is al het groepje.
quote:StoraHuntur schreef op 29 augustus 2014 @ 21:22:

[...]



Zie je wel, jij bent ook para Egnie, gewoon keinieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 21:21:

[...]





Hèhè, weet ik eindelijk wie Matth0 is. Dat religieuze gebakken ei.Jouw motto bij deze quote Geweldig!
quote:Scamp schreef op 29 augustus 2014 @ 21:26:

[...]



Jouw motto bij deze quote Geweldig!Thanks dear. Ik ga in de herfstvakantie weer naar Blighty, paar daagjes London, verheug me er nu al op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 21:28:

[...]





Thanks dear. Ik ga in de herfstvakantie weer naar Blighty, paar daagjes London, verheug me er nu al op.

Heerlijk!

Ik hoop op lekker weer voor je. Het wordt weer warmer, dus hopelijk houdt dat aan.

London is zo leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2014 @ 21:08:

[...]



Nee maar de kans dat Yasmijn haar kent is 99%
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Topic op werk en studie neemt mss een interessante wending.
quote:Merisi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 18:33 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Sensy12 in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 18:32</a>:</b>

[...]





Zo lief dat je dat zegt (je zat een vet gave open relatie toch?)</div></blockquote>Haha, laat Larva het maar niet horen Wel potverdriedubbeltjes!
quote:Scamp schreef op vrijdag 29 augustus 2014 21:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Merisi in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 21:28</a>:</b>

[...]





Thanks dear. Ik ga in de herfstvakantie weer naar Blighty, paar daagjes London, verheug me er nu al op.</div></blockquote>

Heerlijk!

Ik hoop op lekker weer voor je. Het wordt weer warmer, dus hopelijk houdt dat aan.

London is zo leuk Merisi wij zijn zooo alike; wonen in dezelfde plaats! Ennnn gaan tegelijkertijd naar londen!! Misschien zitten we wel naast elkaar in het vliegtuig! Whoehoee handje vasthoudennnn!
quote:larva schreef op 29 augustus 2014 @ 22:11:

[...]



Merisi wij zijn zooo alike; wonen in dezelfde plaats! Ennnn gaan tegelijkertijd naar londen!! Misschien zitten we wel naast elkaar in het vliegtuig! Whoehoee handje vasthoudennnn!







Leuk joh, London. Ben er al jaren niet geweest, maar heb er echt zin in.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2014 @ 21:08:

[...]



Nee maar de kans dat Yasmijn haar kent is 99%Ze zullen wel mailen.
Alle reacties Link kopieren
* drukke dienst maar nu slapen, korte forumscan gedaan, hopelijk mag ik blijven slapen *



Mèn, wat heeft Nien een uithoudingsvermogen/plaat voor haar kop/ is ze consequent etc
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 30 augustus 2014 @ 04:10:

* drukke dienst maar nu slapen, korte forumscan gedaan, hopelijk mag ik blijven slapen *



Mèn, wat heeft Nien een uithoudingsvermogen/plaat voor haar kop/ is ze consequent etcOvercompenseren noem ik dat. Er zit iets achter..
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 30 augustus 2014 @ 11:11:

[...]



Overcompenseren noem ik dat. Er zit iets achter..Welnee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Neuh Scamp volgens mij zit er niet veel achter.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zoveel haat, waar komt dat vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Mmmm het is denk ik niet haat, dat geloof ik niet. Meer een mening die blijkbaar herhaaldelijk geventileerd moet worden op het internet. Sommige mensen voelen zich beter op een repeat stand en dat maakt mij verder niet zoveel uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Joh, dat is geen haat, dat is gewoon een bepaalde visie waar niet van afgeweken wordt. Alles wat buiten eigen referentiekader valt, is al snel raar of stom. Zijn genoeg mensen die zo in het leven staan zonder dat er haat aan te pas komt.

Valt me eigenlijk nog mee dat er op het forum veel mensen zijn die open staan voor andere ideeen. Zich proberen in te leven en mee te denken ook al valt iets totaal buiten hun eigen wereldje.
Alle reacties Link kopieren
Precies en dat maakt forummen in mijn ogen juist leuk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Scamp schreef op zaterdag 30 augustus 2014 11:21 Zoveel haat, waar komt dat vandaan?



Ik geloof ook niet dat het echt haat is.

Haar/zijn nick vind ik dan juist wel weer grappig. Je schrijft het anders maar spreekt het in het Spaans zo wel uit.."het kind"
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 29 augustus 2014 @ 21:20:

[...]









Nu even serieus: Yas is even weg en het wordt direct een zooitje, dat blijkt maar weer!Present
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Zeg even, ik ben echt niet Yadan.

Ik zou het nl veel beter doen, haha.

Teveel hiaten.
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2014 @ 11:53:

Zeg even, ik ben echt niet Yadan.

Ik zou het nl veel beter doen, haha.

Teveel hiaten.Geen woorden maar daden!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2014 @ 11:53:

Zeg even, ik ben echt niet Yadan.

Ik zou het nl veel beter doen, haha.

Teveel hiaten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven