man zegt mij leuk te vinden, ik geloof hem niet

02-09-2014 00:18 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva forum dames

Lees al jaren de topic's mee, maar post nooit iets.. Omdat ik meestal wel een antwoord op mijn vraag vindt. Haha. Mijn excuus dat ik jullie verveel met een zoveelste dilemma topic, ( ja, vrouwen met hun liefdes dilemma's...) maar ik ben erg benieuwd of jullie mij kunnen adviseren wat ik met deze situatie aan moet. Ik zal proberen om het " verhaal " zo duidelijk mogelijk te vertellen.





6 jaar geleden, gingen rond dezelfde tijd onze relatie's uit, we zitten in dezelfde vriendengroep.. Al snel werd dat een avondje zoenen, dit herhaalde zich een paar weken, totdat ik hoorde dat hij iets met zijn ex vriendinnetje had uitgespookt. ( ik ging toen voor zijn neus ook maar met mijn ex vriend zoenen)



hij is toen 2 jaar vrijgezel gebleven, kreeg uiteindelijk ook weer een relatie, en sinds een jaar weer vrijgezel.( heeft af en toe een scharrel) ik kwam al snel weer in een vervelende knipperlicht relatie met mijn ex. ( een hele moeilijke jongen, waar ik teveel voor opgegeven heb, die mij meerdere malen enorm heeft vernederd , mijn zelfvertrouwen tot het vriespunt heeft laten dalen.)



Als mijn verkering uit ging/gaat beland ik elke keer weer bij hem...zoekt hij of ik weer toenadering. Dan hebben wij het een paar weken leuk samen, totdat we bij het punt " gevoel" aankomen, afgelopen zaterdagnacht bereikte we dit punt weer...in al die jaren ben ik zo ontzettend gekleineerd, dat ik niet geloof dat hij mij leuk, knap en grappig vindt, ook als hij zegt dat ik geen grapje voor hem ben en dat hij wel degelijk gevoel voor mij heeft.( na zijn zeggen was het dan wel bij 1 keer zoenen gebleven of had hij al lang al eens geprobeerd om mij uit de kleren te krijgen) maar dat hij een jaar weg gaat binnenkort, en dat hij niet van mij verwacht dat ik een jaar op hem zou kunnen " wachten "



kreeg zaterdag nog een berichtje dat hij een leuke avond heeft gehad en dat we binnenkort nog maar wat leuks moesten doen. Gezegd dat dit goed was, vervolgens hoor ik niets meer van hem, net als elke keer....

Ik heb expres nog geen contact gezocht, maar weet verder niet wat ik er mee aan moet..

Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
Alle reacties Link kopieren
Dus, als ik het goed begrijp, jullie kennen elkaar al een tijdje als vrienden en nu zoenen jullie ook en hebben seks, en hij gaat een jaar weg?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je eens een tijdje geen 'relatie' aangaan?

Als je niet van jezelf houdt, kun je ook niet van een ander houden.

Werk aan je zelfvertrouwen en wees niet langer de speelbal van anderen.
Speechless
Zoenen met je ex voor zijn neus.

Trekken duwen, stilte, zucht.

Eerst maar eens opgroeien dus.



Nee, ik denk niet dat hij je echt écht leuk vind, dan was hij wel wat zuiniger op je geweest.
Ik denk dat hij je wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg. De redenen die hij opgeeft om geen relatie aan te gaan, zijn smoesjes. Ik zou daar niet intrappen.
Alle reacties Link kopieren
Als hij jou echt zo leuk vond, dan was het jaren geleden al wel wat geworden. Dat is wat ik er van denk.
Alle reacties Link kopieren
Wat Muzemeisje en Rooss schrijven
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:minnimouse schreef op 02 september 2014 @ 00:27:

Als hij jou echt zo leuk vond, dan was het jaren geleden al wel wat geworden. Dat is wat ik er van denk.Kan het niet beter verwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Nee, in al die jaren geen seks, alleen vele malen kusjes.
Geen woorden maar daden. En uit zijn daden blijkt dat hij je gewoon niet leuk genoeg vinden.

Er bestaat niet zoiets als mixed signals. Als iemand je leuk vind, dan merk en voel je dat aan alles.

Dit gaat hem niet worden!
Alle reacties Link kopieren
Weet niet wat hij er mee voor heeft om zo te doen, hij maakt het voor zichzelf op deze manier ook niet makkelijker,

Is het nu zo moeilijk voor een man om gewoon duidelijk te zijn.

Naar andere scharrels is hij wel heeeeeeeeeeeel duidelijk ( waar hij wel mee naar bed is geweest) , Daar zet hij op een hele directe manier een punt achter.

Daar confronteer ik hem wel eens mee, ; Straks ben ik volgende die je dumpt. waarop hij zegt: " jij bent 'truus ' of ' trijntje ' toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Maakt het uit wat zijn redenen zijn om jou als troostprijs na elke mislukte scharrel/date/ex whatever te gebruiken? Uit je laatste post proef ik een beetje dat je speciaal gevonden wilt worden door hem en dat hij jou dat gevoel geeft door je niet te vergelijken met 'truus' of 'trijntje', maar eerlijk gezegd denk ik niet dat hij echt om je geeft. Wat zijn issues ook zijn, werk aan die van jezelf en als je die niet hebt, ga verder met je leven. Je laat je ook een beetje als speelbal gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Achja denk dat elke vrouw speciaal gevonden wil worden.

Hij gaat aankomende donderdag op het vliegtuig, zal hem een goede vlucht wensen en een tijdje alles wat man is mijden haha
Alle reacties Link kopieren
Hij zit in je vriendengroep; als hij jou na een keer neuken de bons geeft is dat voor alle partijen vrij ongemakkelijk.



Zelf ben je ook niet bepaald duidelijk over wat jij zou willen, dus waarom verwijt je dat hem?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
...in al die jaren ben ik zo ontzettend gekleineerd,



Waarom koffiemuts, waarom heb je je in al die jaren zo laten kleineren?? Dat vraag ik mij af.



Verder,

jullie troosten elkaar in een relatiedip, jullie vinden elkaar leuk maar geven niet veel om elkaar vandaar dat elkaar hervinden na een relatiebreuk.



Jullie hebben beiden niet de intentie een relatie met elkaar te beginnen.



Kies voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Waffeltje bedankt voor jouw reactie,



Dat is een goede vraag.....wist ik daar maar een antwoord op, misschien was het dan nooit gebeurd :p



" graag aardig gevonden willen worden" bang om alleen over te blijven, daarom maar de werkelijkheid niet onder ogen willen zien, gesprek niet mogelijk, alles viel onder zeuren. verblind door zijn lieve,knappe uiterlijk
Alle reacties Link kopieren
Wacht even hoor.

Hij kleineert je,hij negeert je,hij gaat voor je ogen met zijn ex staan zoenen.



En jij wilt iets met hen omdat?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hij wil je omdat hij nog niet met je naar bed is geweest. Dat vindt hij blijkbaar spannend. Mannen en hun "jachtinstinct"..... Dit lijkt mij ook zo'n man. Zodra hij je heeft gehad is het klaar en dan gaat hij weer op zoek naar een nieuwe prooi. Ik zou niet zo met me laten sollen.
Alle reacties Link kopieren
Ga aan jezelf werken, v.w.b. je zelfvertrouwen.

Deze meneer had allang werk van je moeten/kunnen maken als hij jou serieus relatiemateriaal had gevonden. Zet hem uit je hoofd en leef je leven.
quote:koffiemuts schreef op dinsdag 02 september 2014 01:12 Weet niet wat hij er mee voor heeft om zo te doen, hij maakt het voor zichzelf op deze manier ook niet makkelijker,

Is het nu zo moeilijk voor een man om gewoon duidelijk te zijn.

Naar andere scharrels is hij wel heeeeeeeeeeeel duidelijk ( waar hij wel mee naar bed is geweest) , Daar zet hij op een hele directe manier een punt achter.

Daar confronteer ik hem wel eens mee, ; Straks ben ik volgende die je dumpt. waarop hij zegt: " jij bent 'truus ' of ' trijntje ' toch niet. Nee, jij bent lekker duidelijk... Misschien is het wel net zo bang. Dat je straks weer bij je ex belandt of zo.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn allebei te kinderachtig voor een relatie.



Sorry, dat is ook weer geen antwoord op je vraag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je mag minimaal verwachten dat als een man dat zegt dat hij het vuur uit zijn sloffen voor je loopt. Dat doet hij niet dus.........
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 02 september 2014 @ 07:13:

Wacht even hoor.

Hij kleineert je,hij negeert je,hij gaat voor je ogen met zijn ex staan zoenen.



En jij wilt iets met hen omdat?



Nee, haha dat is mijn ex vriend, dit is inmiddels over. Dit komt nu niet meer goed.

we zitten met zijn 3en in Dezelfde vriendengroep.



voor de ogen met exen gaan zoenen is inmiddels 6 jaar geleden.

Je verhaal duidelijk in een topic vermelden, is nog best wel een vak apart haha





Precies, ik weet zeker dat dat hem dwars zit, dit benoemd hij ook vaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:koffiemuts schreef op 02 september 2014 @ 00:18:

Hallo viva forum dames

Lees al jaren de topic's mee, maar post nooit iets.. Omdat ik meestal wel een antwoord op mijn vraag vindt. Haha. Mijn excuus dat ik jullie verveel met een zoveelste dilemma topic, ( ja, vrouwen met hun liefdes dilemma's...) maar ik ben erg benieuwd of jullie mij kunnen adviseren wat ik met deze situatie aan moet. Ik zal proberen om het " verhaal " zo duidelijk mogelijk te vertellen.





6 jaar geleden, gingen rond dezelfde tijd onze relatie's uit, we zitten in dezelfde vriendengroep.. Al snel werd dat een avondje zoenen, dit herhaalde zich een paar weken, totdat ik hoorde dat hij iets met zijn ex vriendinnetje had uitgespookt. ( ik ging toen voor zijn neus ook maar met mijn ex vriend zoenen)



hij is toen 2 jaar vrijgezel gebleven, kreeg uiteindelijk ook weer een relatie, en sinds een jaar weer vrijgezel.( heeft af en toe een scharrel) ik kwam al snel weer in een vervelende knipperlicht relatie met mijn ex. ( een hele moeilijke jongen, waar ik teveel voor opgegeven heb, die mij meerdere malen enorm heeft vernederd , mijn zelfvertrouwen tot het vriespunt heeft laten dalen.)



Als mijn verkering uit ging/gaat beland ik elke keer weer bij hem...zoekt hij of ik weer toenadering. Dan hebben wij het een paar weken leuk samen, totdat we bij het punt " gevoel" aankomen, afgelopen zaterdagnacht bereikte we dit punt weer...in al die jaren ben ik zo ontzettend gekleineerd door mijn ex, dat ik niet geloof dat hij serieus neemt wat hij zegt ; dat hij mij leuk, knap en grappig vindt, ook zegt hij dat ik geen tussendoortje voor hem ben en dat hij wel degelijk gevoel voor mij heeft.( na zijn zeggen was het dan wel bij 1 keer zoenen gebleven of had hij al lang al eens geprobeerd om mij uit de kleren te krijgen, ) maar dat hij een jaar weg gaat binnenkort, en dat hij, niet van mij verwacht dat ik een jaar op hem zou kunnen " wachten "



kreeg zaterdag nog een berichtje dat hij een leuke avond heeft gehad en dat we binnenkort nog maar wat leuks moesten doen. Gezegd dat dit goed was, vervolgens hoor ik niets meer van hem, net als elke keer....

Ik heb expres nog geen contact gezocht, maar weet verder niet wat ik er mee aan moet..

Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
Alle reacties Link kopieren
ik denk, he is just not that into you



ken je die film trouwens?



de leukste verhaallijn erin is erg onrealistisch maar vooruit,

anders verkoopt die film niet natuurlijk.



ik zou het initiatief volledig bij hem laten liggen, en als hij niets doet dan klaar. ik zou ook zeker niet een jaar wachten op hem,

ondertussen juist lekker verder kijken



en inderdaad als je nog weinig zelfvertrouwen heb, wordt eerst blij met jezelf zoals je nu bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven