Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
quote:yasmijn schreef op 01 september 2014 @ 09:03:

Ongelooflijk. Ik zit hier al 15 jaar en dan ben je ineens iemand anders Mooi hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 01 september 2014 @ 00:51:

Voor het slapengaan is ook onze yasmijn de punani:



Marie kan het allemaal niet zo goed meer aan, op het vIva forum opereert ze onder de naam Yasmijn en daar werd ze ook genadeloos gedist vandaag. Nobody likes Maria...ze overschat zichzelf enorm. Had ze niet moeten doen.



WeltrustenZe zijn warm, ze halen alleen de Viva-naampjes door elkaar. Maar hé, dat drukt bij jou de pret toch niet? Toch?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
1 * is genoeg
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen, Hoe is het met deze Casus?

Ik ben volledig de draad kwijt , wat een soap is het geworden
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Alle reacties Link kopieren
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen. In Oss is altijd iets te doen (vrij naar HF):



http://ossinhetnieuws.nl/ ... eigt-agenten-met-de-dood/
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
quote:fryskhynder schreef op 01 september 2014 @ 12:19:

Goedemorgen allen, Hoe is het met deze Casus?

Ik ben volledig de draad kwijt , wat een soap is het geworden

De voorstanders van I. zijn vechtend ten onder gegaan en de tegenstanders van I. zijn er mee bezig.



De Viva-link is ontdekt, fervente strijders worden langzamerhand met hun Viva-naam ontmaskerd dus het strijdgewoel is zich aan het verplaatsen. De ontmaskering van K. is een feit en mag niet besproken worden. B.B. bemoeit zich er ook weer mee. Kortom, het gaat nog wel even door.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Ik ben terug gegaan tot pagina 35 ,

Er is amper een touw aan vast te knopen,

Wat ik er zelf even uit pik is dit :



" Verder is het zo dat i vandaag te horen gekregen heeft bij bjz dat ze zich mag laten opnemen en 24 observatie krijgt, te samen met behandeling van haar problemen, Miss op termijn samen met H. Doet ze dit niet dan houd het bezoek recht meteen op.

Het contact met vader gaat verder uitgebouwd worden"



Ik hoop van harte dat dit nu gebeurt en dat de reden is van het offline zijn van haar Facebook, En dat ze hulp krijgt.



Viva link ontdekt ik zit op forum hier vanaf deel 1 en volgens mij is dat niet echt nieuw , Ik denk dat menig voor en tegenstander wel wist dat er hier een topic liep,



Ik had alleen nooit zo veel delen verwacht, Ik heb zelf overal wat mee gelezen op Facebook maar nergens gereageerd , Dat is mij geen nep profiel waard, En zijn er enorm veel mensen die niet goed bij hun hoofd zijn in beide kampen.



Voorts heb ik mij op dat forum aangemeld onder dezelfde naam als hier , Maar daar werd ook zo veel "gefabriceerd" en kwam men niet echt ver meer, Als je vraagt naar bewijzen dan "dat komt later" allemaal zo vaag , Dat ik maar wat afgehaakt ben

Allemaal gissen en raden wie wie is daar. Facebook pagina's komen en gaan sneller dan het licht. vaag vaag vaag



Dus bekend is wie de "bezorgde moeder is oftewel kiddo" . Ach dat zal dan wel , dat neem ik dan maar aan zoals ik het zie "Mij wel best"



Ik hoop dat Moeder hulp krijgt, En dat dat bericht uit Oss van talhyo een gerucht is Maar met I weet je het maar nooit
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Alle reacties Link kopieren
Het is nog steeds zo wazig als in het begin.

geen touw aan vast te knopen en vol met slechte leugens dat het grappig wordt.





Een ding weet ik wel :

Wat een stelletje malloten zij jullie ook zeg hihi
Alle reacties Link kopieren
Ook jij, hi hi



De tegenstanders van I. gaan nog steeds rollebollend over straat. Ene D.v.d.B. aka de welbekende supermarkt met wereldaanbiedingen beweert dat K. zijn informatie onder andere kreeg van de ouders van I.

Zou Bezorgde Moeder dan aanvankelijk de moeder van I. zijn geweest? Verklaart wel de foto's en de AMK-meldingen wat mij betreft.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_199975 wijzigde dit bericht op 01-09-2014 18:09
Reden: last van de dubbele postings-bug
% gewijzigd
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:bungaa schreef op 01 september 2014 @ 14:22:

Het is nog steeds zo wazig als in het begin.

geen touw aan vast te knopen en vol met slechte leugens dat het grappig wordt



Vind je ?

Een week geleden wel, nu niet meer.



Vind het wel verdacht stil hier

Ach de meeste zullen wel een drukke agenda hebben.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Ben door de week druk aan het werk en door de week 'savonds geen puf meer om de soap te volgen.
Al een account? Log dan hier in.
quote:lavendelbleu schreef op 02 september 2014 @ 09:18:

[...]





Vind je ?

Een week geleden wel, nu niet meer.



Vind het wel verdacht stil hier

Ach de meeste zullen wel een drukke agenda hebben.



Complottensmeden kost tijd.



Maar ik neem aan dat het dus rustig is (ik volg het alleen via hier) mooi zo.
Alle reacties Link kopieren
staat de uitspraak al online?
Alle reacties Link kopieren
Is de uispraak al geweest?
Alle reacties Link kopieren
Nog niks gevonden, maar ik vond deze wel toepasselijk in The Never Ending Story [trouwe volgers kennen het] :-)



http://uitspraken.rechtsp ... d=ECLI:NL:RBLIM:2014:7598



Lees terwijl u wacht.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Tepelsteeltje schreef op 02 september 2014 @ 18:47:

Nog niks gevonden, maar ik vond deze wel toepasselijk in The Never Ending Story [trouwe volgers kennen het] :-)



http://uitspraken.rechtsp ... d=ECLI:NL:RBLIM:2014:7598



Lees terwijl u wacht.......Het lijkt er verdomd veel op!! Maar ik lees oa:

et als bovenschrift op de betreffende pagina “Goede Vrijdag wijn- en spijs 29032013.pdf”. dan lijkt het me niet dat dit foto,s zijn van I maar wanneer de fotograaf ook zo,n zaak zou aanspannen zou hij dus ook een grote kans maken om dat te winnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:byhzy schreef op 02 september 2014 @ 19:38:

[...]





Het lijkt er verdomd veel op!! Maar ik lees oa:

et als bovenschrift op de betreffende pagina “Goede Vrijdag wijn- en spijs 29032013.pdf”. dan lijkt het me niet dat dit foto,s zijn van I maar wanneer de fotograaf ook zo,n zaak zou aanspannen zou hij dus ook een grote kans maken om dat te winnen.Er zijn meerdere personen op FB geweest [m/v] die bepaalde [bewerkte] foto's online gezet hebben. Met of zonder de goedkeuring van I...
Alle reacties Link kopieren
Ook met een reclame van wijn en spijs? Jij hebt het ook vanaf het begin hier gelezen en gevolgd: herinner jij je ook deze reclame met foto,s ?
Alle reacties Link kopieren
Ik herinner me heel veel bewerkte foto's. En wijn...bij I, bij mij, bij iedereen ..en heel veel Shultenbrau niet te vergeten!



pdf is geen reclame overigens, maar goed, laat ik je niet slimmer maken
Alle reacties Link kopieren


Ik herinner me er ook wel veel. En wat heb ik moeten lachen om de foto,s waar teksten bij gezet waren

En stel dat dit inderdaad I betreft: Ik begrijp de eiser volkomen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:byhzy schreef op 02 september 2014 @ 21:38:



Ik herinner me er ook wel veel. En wat heb ik moeten lachen om de foto,s waar teksten bij gezet waren

En stel dat dit inderdaad I betreft: Ik begrijp de eiser volkomen!!Dus niet.

Al zou het rond I zijn geweest, had je niet kunnen lachen om zulke bewerkte foto's!...
Alle reacties Link kopieren
Wat ik wil zeggen; de trouwe garde[!] van deze soap [op VIVA!] weet dat er geschillen waren over het verspreiden van al dan niet bewerkte foto's online van I en H.



Vroeg of laat zou dat gevolgen hebben..

MAARRRRRRR dat wil niet zeggen dat de link die ik eerder heb toegevoegd, te maken heeft met de zaak I en H....



Of toch wel?
quote:Tepelsteeltje schreef op 02 september 2014 @ 21:54:

Wat ik wil zeggen; de trouwe garde[!] van deze soap [op VIVA!] weet dat er geschillen waren over het verspreiden van al dan niet bewerkte foto's online van I en H.



Vroeg of laat zou dat gevolgen hebben..

MAARRRRRRR dat wil niet zeggen dat de link die ik eerder heb toegevoegd, te maken heeft met de zaak I en H....



Of toch wel? Alleen maar als die foto's er uitzagen als een smakelijk hapje
Alle reacties Link kopieren
quote:lavendelbleu schreef op 02 september 2014 @ 22:07:

[...]





Alleen maar als die foto's er uitzagen als een smakelijk hapje Gezien de perversiteit van teveel vage 'internet/ FB bekenden/vrienden' op gebied van pedofilie waarmee deze soap omgeven is, kan deze reactie ook als 'ongepast' aangemerkt worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven