Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de link pollewop..

Ik vind Silver Linings Playbook ook wel een leuke film
Alle reacties Link kopieren
Nice! Bedankt, Pollewop!
Alle reacties Link kopieren
Ben vandaag te weten gekomen via een gemeenschappelijke vriend dat hij tegen hem heeft verteld dat hij blij is dat het gedaan is tussen ons en dat ze zelf een weddenschap hebben gesloten, die gemeenschappelijk vriend zegt dat hij wel nog contact met me gaat opzoeken en mijn ex wed van niet. Mooi van je ex en je vrienden moet je het hebben.
Alle reacties Link kopieren
OMG, boterbloempje wat vreselijk kinderachtig!!
Alle reacties Link kopieren
quote:boterbloempje7 schreef op 02 september 2014 @ 23:03:

Ben vandaag te weten gekomen via een gemeenschappelijke vriend dat hij tegen hem heeft verteld dat hij blij is dat het gedaan is tussen ons en dat ze zelf een weddenschap hebben gesloten, die gemeenschappelijk vriend zegt dat hij wel nog contact met me gaat opzoeken en mijn ex wed van niet. Mooi van je ex en je vrienden moet je het hebben.
Pfff. Klote...tja... Nou de mijne zegt niks. Heb je ook niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een vette, vette 3. Vandaag een 6+. Ik weet ook niet waarom. Maar wat vermoeiend, die moodswings.



Maka: i feel you, hier nog een die van de aardbodem verdwenen is. eikel.
Ik Zie nu allemaal vrolijke vakantiefotos van hem via gezamelijke vrienden op fb. :( bah hij ziet er goed uit.
Mannen zijn gewoon eikels, geloof dat mensen moe zijn om mijn moodswings aan te horen, dam maar even hier. Klote zooi,... Kan er helemaal niks mee.
Alle reacties Link kopieren
Yup, gewoon hier spuien. Die ex van mij checkt ineens in op plekken op facebook. Allemaal kroegen. Alsof ie wil laten zien: kijk mij eens lekker outgoing zijn. Jaja, en met mij altijd overal te moe voor zijn. Of te druk. Of geen zin.
Tja.. Schijnbaar moet ie zichzelf heel erg bewijzen. Vind jij het ook zo moeilijk dat het waarschijnlijk of gewoon eigenlijk definitief is?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me eenzaam en dan ga ik denken "Oh hij is nu met haar vast wel leuke dingen aan het doen"..

Hij laat ook niks meer van Zich horen. Schijnbaar gelukkig zonder mij.. Bah bah..

Ach jaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
Ja, heel moeilijk te verteren dat het definitief is. En ook wat Liekeroem zegt: eenzaam, en hij lekker met haar samen.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil me denk ik laten zien door die check-ins dat hij met haar die dingen doet.
Alle reacties Link kopieren
Als hij dat normaal nooit deed, dan wil die de wereld iets bewijzen "kijk, ik ben gelukkig.. Ik onderneem allerlei dingen" etc..

Eigenlijk zou je het moeten "liken" .. Of juist doen alsof t je niks boeit.. Zou t hem niet gunnen..

M'n ex had ook een liefdesfoto gepost op fb, terwijl hij dat nooit deed. Ik heb het geliked.

Ik gun t hem niet meer im te laten zien dat ik zwak ben. Vroeger gedaan.. Nu laat ik zien dat ik een sterke vrouw ben.

Ik post ook allerlei leuke profielfotos en zo.. Sterk en onafhankelijk en ik heb hem niet nodig !!
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik laatst gepost had hier dat het weer aardig goed met me ging, heb ik sinds gister weer een terugval.

Ik had al een vermoeden dat hij een ander wijf had (foto's van gezien), is dit vermoeden nu dus bevestigd. Hij heeft een nieuwe vriendin. Ik ben hier achter gekomen omdat hij een nieuwe profielfoto op fb heeft gezet, met daaronder reacties van haar met "lieverd" etc.

Tegen mij zei hij altijd "Op een profielfoto hoor je alleen te staan" en nu staat hij dus met haar.

Wat doet het pijn. Steeds gaan mijn gedachten naar wat ze samen doen, etc. Ook twijfels aan mezelf, of ik wel leuk genoeg was als vriendin en of ik geen dingen anders/beter had kunnen doen. Heel slecht, ik weet dat ik er niet aan moet denken, maar toch gebeurt het.



Zucht... Hoe lang gaat dit nog duren? En ik herken wat je zegt Pollewop, soms vraag ik me ook af of ik ooit weer iemand tegenkom, waar ik me net zo gelukkig mee ga voelen!



Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Zazzel, ook aan jou wil hij iets bewijzen, dat ie gelukkig is etc.. Vooral omdat hij vindt dat je normaal alleen op de foto moet staan.

Niet je laten kennen en blijf positief en ga hem niet boos appen etc..

Het gaat heel langzaam maar het komt wel goed denk ik hoor.
Alle reacties Link kopieren
Geez ik voel me ook heel slecht vandaag. Gister ging het wel redelijk maar nu voel ik weer paniek en verdriet. BLEH! Ik wil er gewoon klaar mee zijn, doorgaan met mijn leven, het leven weer leuk vinden.



Zazzel, natuurlijk doet het pijn, dat is ook heel logisch. Mag je ook boos om zijn!! Onbegrijpelijk hoe mannen denken en handelen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zie hoe ik me in begin voelde (toen ik hier voor het eerst schreef), merk ik dat ik behoorlijk vooruit ben gegaan.

Het wordt beter en soms heb je een terugval, maar dat is dan niet lang en je merkt dat je toch iedere dag er steeds minder aan denkt.

Sterkte dames, het komt allemaal goed met ons
Alle reacties Link kopieren
Pollewop, inchecken op Facebook deed mijn eerdere ex ook en dan met hele happy teksten bol van intens liefdesgeluk. De werkelijkheid was anders, die relatie heeft nooit lekker gelopen en er was constant ruzie.



Mijn update: ik dacht dat er een ander was maar dat bleek niet zo te zijn. De hele gebeurtenis waarin ik hem woedend met mijn "bewijs" confronteerde wis ik het liefst uit mijn geheugen. Niet mijn beste actie tot nu toe. Hij wil kijken of er meer in zit en nog geen afscheid van elkaar nemen maar ik heb mijn twijfels. Het is te vaak stukgelopen.
Alle reacties Link kopieren
Zazzel: ik heb toen ik het hoorde, drie dagen vrijwel onafgebroken lopen huilen. Ik wist niet dat een mens zo veel kon huilen...



Het IS ook klote als hij een nieuw mens heeft. En dat doet pijn. Ik begin daar nu pas een beetje van te bekomen. En nog moet ik gedachten aan hun twee-en blokken. Anders word ik gek.

Dat inchecken, dat deed hij inderdaad zelden, tot nooit. Hij was altijd nogal op zijn privacy. Ik reageer er niet op, ik like niks, ik neem geen contact op. Hij wil me denk ik op die manier laten zien waar hij allemaal is met zijn nieuwe chick.

Iemand had er wel onder gezet: "Zo, weer in de kroeg?... die en die brouwerij is ook leuk."



Hij is niet bevriend met haar, dus dat zie ik gelukkig allemaal niet.



Vandaag en gisteren gaat het redelijk. Ik geef het een 7. Dinsdag en maandag een vette 3. Dus ja: het wisselt enorm.



Monroe: denk goed na, je bent hier toch al best lang mee bezig? (met knipperlichten? of was dat nou iemand anders?).
Alle reacties Link kopieren
Maar even: zouden die mannen nu ook écht gelukkig zijn met hun nieuwe vriendin? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen. Maar dat kan heel goed aan mij liggen.



Dat e dus echt gewist bent, uit hun geheugen en dat ze oprecht met de nieuwe verder gaan? Hoe DOEN ze dat?
Alle reacties Link kopieren
1 Afleiding (helpt mij ook). Ze kunnen niet afgeleid zijn en toch verdriet hebben zoals wij. Iets met hokjes dichtdoen als andere hokje opengaat.

2 Ze kunnen hun verdriet ook verwerken met een vrouw erbij.

3 Mannen zijn niet zo kieskeurig.

4 Echt besef komt later als hun relatie niet meer zo nieuw en spannend is zoals eerst. Ze merken dat gras dan toch niet groener is.

5 ze willen niet alleen zijn, dus mag ook met iemand zijn voor wie ze niet per se liefde voelen.

Ehm..

Iemand meer ?
Alle reacties Link kopieren
@Liekeroem: ja, in een week of tien verandert er wel het een en ander. Maar het gaat langzaam.



En ik weet niet of jullie dit ook herkennen, maar ik heb bijvoorbeeld ook dat ik me een tijd lang wel redelijk voel (meestal in het geval van afleiding), net of ik er een beetje overheen ben. En dan maak ik me weer druk dat ik het misschien niet echt zo voel, maar het gewoon even vergeten ben zeg maar. Alsof ik bang ben dat ik het niet goed aan het verwerken ben. Heel gek misschien, kan het haast niet uitleggen. Alsof ik niet blij kan zijn van 'Hee, ik voel me beter', maar dat ik dan denk 'Ik besef het niet, het voelt net alsof hij er nog is, etc'.



Het gaat ook zo op en neer. Soms voel ik me zo in en in alleen. Dan mis ik mijn steun en toeverlaat, uit de tijd dat het allemaal nog goed ging en we zoveel van elkaar hielden...



En nee, ik denk ook niet dat ik nog iemand ooit zo leuk ga vinden of er zo verliefd op ga zijn en nee, ik vind het leven nu ook niet leuk en vraag me af of die lust nog terug komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:brabarba schreef op 04 september 2014 @ 16:03:





Het gaat ook zo op en neer. Soms voel ik me zo in en in alleen. Dan mis ik mijn steun en toeverlaat, uit de tijd dat het allemaal nog goed ging en we zoveel van elkaar hielden...



En nee, ik denk ook niet dat ik nog iemand ooit zo leuk ga vinden of er zo verliefd op ga zijn en nee, ik vind het leven nu ook niet leuk en vraag me af of die lust nog terug komt.Exact hoe ik het voel en me ook afvraag. Echt: precies dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven