Sex gehad maar viel tegen en nu spijt

09-09-2014 09:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Ik heb een probleem. Ongeveer 10weken geleden is mijn toenmalige vriendin er vandoor gegaan met een ander. Dat was 5 weken voor dat we zouden trouwen. Nu heb ik gisteren sex gehad met de moeder van een klasgenoot van mijn dochter. Er was geen penetratie maar de rest wel. Nu viel het behoorlijk tegen en heb ik er eigenlijk spijt van. Ik denk dat ik het gedaan heb omdat ik het gevoel miste van gewild zijn, aandacht krijgen en het missen van de sex nadat je elf jaar kon wanneer je wilde. Het probleem is nu hoe ga ik haar dat zeggen. Ik heb het gevoe dat zij er meer van verwacht. Heb haar duidelijk gezegd dat ik nog niet toe ben aan een relatie maar toch heb ik een schuldgevoel richting mezelf, mijn dochtertje en toch ook naar mijn ex. Ik weet dat het stom is maar ik kan er niks aan doen! Hoe kan ik dit goed oplossen zonder dat ik haar kwets?
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje79 schreef op 09 september 2014 @ 10:24:

En verder wil ik iedereen bdanken die wel serieus kan reageren op dit soort forums en degenen die dat niet kunnen, get a life!!!



Dus als je - in jouw ogen - niet serieus reageert heb je geen leven?



Als je een probleem hebt, heb je dan wél een leven? Of een stom leven? Of ook geen leven?

En als je een stom probleem hebt, hoe zit een en ander dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Noem vrouwen nóóit vrouwtjes, dat staat zo denigrerend!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Behalve als je het over vrouwtje Theelepel hebt. Dan mag het.

Bij vrouwen die zo groot zijn dat ze niet in je bestekla passen, is het woord vrouwtje denigrerend. Het komt over alsof je deze hele helft van de mensheid niet zo heel erg serieus neemt.



Bedoel je vast niet zo, er zijn legio mensen die dat woord gebruiken zonder erbij na te denken, maar we helpen je graag bewust te worden van het effect van je woordkeuze.



Voor de rest: kan gebeuren, voel je vooral niet te schuldig, wees eerlijk en hoffelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het over diegenen die iemand af gaan lopen zeiken. Als je iets leest waar je het niet mee eens bent of zelfs belachelijk vind kan je toch ook gewoon verder kijken in plaats van alleen maar af te zeiken. Maar goed. Ik veroordeel niemands leven maar als je niks zinnigs kan zeggen zeg dan gewoon niks. Dan heb je in mijn ogen niks beters te doen dus dan zeg ik get a life. Heb het niet over jou of over de anderen die wel gewoon een mening kunnen geven. Als ik die indruk gegeven heb dan was dat niet de bedoeling
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit de bedoeling om wie dan ook te kleineren. Zal inderdaad het woord vrouwtjes niet meer zo gebruiken heb er geen bedoelingen mee
Wat zul jij je kl*te voelen dat je vriendin er zo vandoor ging... Viel de "seks" niet tegen omdat je een soort schuldgevoel / gevoel van bedrog jegens haar voelde?

Waar je niet voor openstaat, kun je ook niet van genieten.

Als dat het geval is, vergeet dan niet dat dit niet jouw schuld is. Voel je ook zeker niet onzeker omdat ze er met een ander vandoor is.

Maar ga ook niks forceren tot je er echt aan toe bent en nieuwe "vrouwtjes" (klinkt indd best denigrerend ) toe kunt laten in je leven.



Ik zou zeggen, vertel haar de waarheid. Uiteraard niet zeggen dat de seks tegen viel.

Zou het niet kunnen dat ze er zelf al vanuit gaat dat het maar éénmalig was? Aangezien je duidelijk aangaf geen relatie te willen..
En wie weet, misschien hoef je het niet te vertellen. Er zullen niet veel vrouwen zijn die gisteren seks hebben gehad met de vader van een klasgenootje van hun kind. Zeker niet met een vader die tien weken gelden verlaten is door zijn toekomstige bruid vijf weken voor de bruiloft. Misschien zit die vrouw ook wel op Viva en heeft ze je verhaal al gelezen!



Tip: maak je verhaal minder duidelijk herkenbaar. Seks enkele dagen gelden met een vrouw die je kende, maakt niet uit waarvan, je hebt onlangs je relatie verbroken en er waren trouwplannen, dekt ook de lading!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 09 september 2014 @ 11:21:

En wie weet, misschien hoef je het niet te vertellen. Er zullen niet veel vrouwen zijn die gisteren seks hebben gehad met de vader van een klasgenootje van hun kind. Zeker niet met een vader die tien weken gelden verlaten is door zijn toekomstige bruid vijf weken voor de bruiloft. Misschien zit die vrouw ook wel op Viva en heeft ze je verhaal al gelezen!



Tip: maak je verhaal minder duidelijk herkenbaar. Seks enkele dagen gelden met een vrouw die je kende, maakt niet uit waarvan, je hebt onlangs je relatie verbroken en er waren trouwplannen, dekt ook de lading!Hey wil je niet het echte verhaal hier uit de doeken doen! TO had juist de details zo aangepast dat het niet meer herkenbaar was.
"Ik krijg aandacht genoeg van de vrouwtjes" oh, gatverdamme. Vraag me af welke "vrouwtjes" je daarmee aantrekt. Wat een loser.
Vrouwen zijn allergisch voor het woord 'vrouwtJES'. Vaak vinden ze het ook niet sexy als je jezelf vosJE noemt en praat over babbeltJES.

Toch scoor jij gewoon seks bij de moeders op het schoolplein dus je zult vast wat goed doen.

Ik zou zeggen, niet meer bij de moeders van die school. Gewoon ergens anders je ding doen. Uitgaan ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Naar die vrouw toe zou ik niet zeggen dat de sex tegenviel, maar dat je er echt niet klaar voor bent om nu al verder te gaan.



Rchting je ex hoef jij je echt niet schuldig te voelen! Heel lullig hoe het gegaan is...



Zou er niet te veel meer over zeggen als ik jou was. En niet meer met moeders afspreken waar je dochtertje bij in de klas zit. Je weet hoe vrouwen kunnen zijn. Voor je het weet, weet iedereen van dit "avontuurtje". Iets dat je denk ik, niet wilt.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 september 2014 @ 09:56:

Wees je er wel van bewust dat die vrouw zich gebruikt kan voelen. Ook als het initiatief van haar uit is gegaan.Waarom zou zij zich gebruikt moeten voelen? Sorry hoor maar als die vrouw zich gebruikt voelt vind ik dat ten eerste heel vreemd, en ten tweede had zij dat moeten bedenken voordat ze in bed dook met de man uit de topic die zei geen relatie te willen hebben.



Lieve vosje79, een schuld gevoel is nergens voor nodig. Jouw ex zal verder gaan met haar leven en dat moet jij ook doen. En iedere man en iedere vrouw heeft een behoefte aan aandacht en seks. Je hebt aangegeven dat je nog niet klaar bent voor een relatie, dus de seks was geheel vrijblijvend. Nergens voor nodig, dat schuldgevoel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven