Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Lieve Lamaatje,

Voor jou ook een goed weekend!

Liefs.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lamaatje,



Een knuffel voor jouw in deze moeilijke dagen. Hoop dat je nog een beetje kunt genieten



Ik sluit me graag aan bij bovenstaande dames!!





Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, waar halen jullie die plaatjes toch vandaan??
Google
Slaap lekker voor straks, lieve Lamaatje!



Andere ladies: alvast goede nachtrust voor straks!
Alle reacties Link kopieren
quote:bestpittig schreef op 13 september 2014 @ 20:22:

Hahaha, waar halen jullie die plaatjes toch vandaan??

Dat vraag ik me ook steeds af.

Verder geniet ik er gewoon maar van. Grumpy's, Lama's, lekkere ontbijtjes, van alles en nog wat.

Ik heb een hele fijne middag gehad. Mijn astrovriendin heeft alle boeken uitgezocht die ze graag wilde hebben. Het is echt een flinke stapel geworden. Daar ben ik ook echt blij mee. Ze is gezellig blijven eten.

Lekker slapen allemaal.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Jij ook een goede nacht!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een gezellige middag met je vriendin hebt gehad en dat je boeken een liefdevol plekje krijgen. Welterusten!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Trusten, Lamaatje!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker lieve Lama!
Alle reacties Link kopieren
Hey Lama.

Tof dat je gisteren zo'n fijne dag hebt gehad, hoop dat je vandaag weer zo'n dag zult hebben!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Een hele fijne dag vandaag Lama. Hopelijk weer net zo mooi als gisteren.
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Hoi Lamaatje, gelukkig weer zo'n mooie nazomer dag! Lekker het raam open en genieten van frisse lucht. Of je moet aan een drukke straat wonen, dan is het wat minder . . . .









Hey, ik ga er lekker op uit
Alle reacties Link kopieren
Even uit de meelezer modus gekomen om mijn ervaring met een hopice te delen, als familielid. Voor mij betekende een hospice vooral dat ik in alle rust afscheid kon nemen, omdat de zorg (ook de medische) overgenomen werd. Dus ik hoefde niet meer te stressen over de klachten van mijn familielid, niet na te denken of de huisarts nou wel of niet gebeld moest worden etc., maar dat deden de medewerkers van het hospice. Uiteindelijk heeft het hospice ook mijn familielid rust gegeven, omdat hij ook zag hoeveel zorgen wij om hem hadden. Toen die eenmaal overgenomen waren, kon hij in alle rust het leven los laten.

Lamaatje, veel sterkte de komende tijd, voor jou en voor je familie.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Beste Lamaatje,



Dit topic heeft inmiddels al meer dan 5000 reacties. Om ervoor te zorgen dat het forum snel blijft werken openen we eigenlijk altijd een nieuw topic wanneer er eentje op meer dan 3000 reacties zit. Zou je zelf een nieuw topic kunnen openen? Mocht dit je door omstandigheden niet lukken dan willen wij het ook wel voor je doen.



Met vriendelijke groet,



Beheerder Viva Forum - http://forum.viva.nl/
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven