Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Dag lamaatje, ook de groetjes van mij.



En een voor de fun erbij.
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Lamaatje. Hoop dat je goed zult slapen ondanks dat je vandaag al veel hebt geslapen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Trusten, Lama!
Slaap lekker lieve lama!
Alle reacties Link kopieren
Goodnight Lama, sweet dreams and don't let the bedbugs bite
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Lieve Lama.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker, Lama.
Life is short. Eat dessert first.
Vanavond wedstrijd gehad. Verloren. Maar wel vooruitgang met t team. Dan kruip ik moe maar voldaan in bed. En eerste wat ik doe is op viva app kijken hoe t met je gaat lama. Sws kijk ik meerdere keren per dag hoe t gaat. Hoop dat je lekker slaapt. Tot morgen. ?
Vraagteken moest een smiley zijn. Welterusten.
Goedemorgen Lamaatje!

Heb je vannacht toch nog kunnen slapen

na het slaapdagje van gisteren?

Misschien heb je vandaag wat meer energie.

Fijne dag in ieder geval, liefs!




Goeiemorgen Lamaatje,

Ik sluit me aan bij cesium24

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Lama



Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Goed geslapen hoor. Het gaat allemaal wat achteruit. Staan wordt lastig, dus kan eigenlijk niet van bed. Saturatie wordt minder..

De ochtenden zijn sowieso lastig. Hopelijk in de middag wat beter.



Fijne dag allemaal.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:AsoTut schreef op 11 september 2014 @ 08:44:

[afbeelding]you too aso
odi et amo
Hai Lamaatje, vervelend dat het minder gaat. Gelukkig heb je nog wel je eetlust.
Alle reacties Link kopieren
Rot hoor, Lamaatje.



Jij ook -naar omstandigheden- een goede dag gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Lamaatje. Hoe vervelend dat je bemerkt dat alles weer een stuk minder gaat. Zat net even te denken aan toen je de scootmobiel kreeg. En nu wordt binnenshuis je voortbewegen al ingeperkt. Zou zo graag willen dat ik een toverstafje had en dit hele rottige ziekteproces terug kon draaien.

Krijg je nog wel bezoek om je wereld wat groter te maken? Even andere mensen om mee te praten, andere verhalen horen, andere gezichten. Of heb je daar minder behoefte aan nu je je minder voelt?

Wens je voor vandaag toch weer de nodige genietmomenten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren




Ik wens je een goede dag, Lamaatje. Veel liefs
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Lief lamaatje,



ik hoop dat je vandaag vanuit je bedje kan genieten van het zonnetje dat schijnt. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Lama!



Ik hoop dat je vanuit je bed een leuk uitzicht hebt. Heel veel voor vandaag en ik duim dat je middag weer wat beter is!



(PS: ik heb zo'n doosje gevouwen, wat is dat leuk en makkelijk! Volgens mij heb ik de smaak te pakken )
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lama, wat lastig om steeds wat van je kunnen te moeten inleveren. Maakt de lagere saturatie je ook moe?
Alle reacties Link kopieren
Ha Lieve Lama,



Van mijn psycholoog kreeg ik het advies elke dag mijn zegeningen te tellen. Hoe vaak sta ik er juist niet bij stil dat gezond opstaan niet zo vanzelfsprekend is. En iets simpels als een rondje lopen, boodschappen doen of gewoon drentelen in je huis voor jou al een gepasseerd station is.



Om met Annie M.G. Schmidt te spreken zeg ik dan altijd tegen mijzelf: Zeur niet! (Of hoguit 5 minuten per dag).



Wens je een ontspannen middag in de zon toe.



Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dappere lama,

Lang geleden dat ik hier iets geschreven heb, maar lees nog steeds (bijna wel dagelijks) mee.

Wat frustrerend dat je steeds meer in moet leveren. En dat je daar geen grip op hebt, hoe graag je dat ook zou willen.

Hoop vooral dat je je niet al te benauwd zult voelen... dat lijkt me zo akelig.

Waar ik werk krijgen patiënten met hevige benauwdheid ook wel eens oramorph voor zonodig (dit is zeg maar een morfinedrankje). Helpt vaak tegen het benauwde gevoel en geeft wat rust. Misschien is het een optie? En anders negeer je het maar...

Aangezien ik verder niets voor je kan doen, blijf ik je volgen en aan je denken (al heb je daar niets aan misschien).
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Kun je wel naar buiten?



Ik hoop van wel.

Als het in Zeeland tenminste net zo'n lekker weer is als hier!



Dag lama!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven