Kleine dingetjes waar je niet tegen kunt

15-09-2014 18:34 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn kleine dingetjes waar jullie niet tegen kunnen? Om te verduidelijken wat ik bedoel, trap ik af.

-Opengescheurde lege enveloppen op tafel (de rondslingerende inhoud vind ik niet erg, het gaat echt om de rafelige envelop)

-Een rol wc- of keukenpapier die bijna leeg is. Dat laatste velletje waar de rol al doorheen schemert:bah!

-Thuis oorbellen dragen. Heel gek: ik draag de hele dag door oorbellen zonder problemen, maar zodra ik thuis de dremprl kver ben, moeten ze af. Nu jullie!
't Is al met al een heel gedoe
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 september 2014 @ 10:06:

- Afspraken die op het laatste moment worden veranderd/niet doorgaan.Kan ik ook echt niet tegen! Vreselijk! !
quote:miedo schreef op 15 september 2014 @ 20:30:

-Die hardnekkige wrat onder mijn voet die alle stikstofbehandelingen zonder problemen weerstaat.

Probeer eens wat anders dan stikstof. Salicylzuur schijnt beter te werken dan stikstof.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 15 september 2014 @ 20:46:

Keuzemenu s aan de telefoon. Dan let je even niet op want je droomt weg en BAM, kun je overnieuw beginnen. De combinatie met voicerespons brengt helemaal het beest in me omhoog. Zeg nu uw straatnaam, ik: molenweg, computerbitchvoice: u zegt prins Hendriklaan, klopt dat, toets 1, klopt dat niet, toets 9 om terug te keren naar het hoofdmenu en helemaal overnieuw te beginnen.Ik zoek het bedrijf altijd eerst even op op http://keuzemenu.info/. Dan kan ik vast lezen welke opties ik moet kiezen.
(Misschien moet ik een Vraag het Ikeaverslaafde-topic beginnen )
Alle reacties Link kopieren
quote:morrowind schreef op 16 september 2014 @ 23:32:

- Kletsnatte, opgefrommelde vaatdoeken, zomaar ergens op het aanrecht gesmeten. Bah!



Met een vaatdoek een vlek op de vloer schoonmaken en dan bovenstaande...
Alle reacties Link kopieren
Het geluid van watten

Mensen die hoorbaar eten, vooral smakken en knappende kaken

Onnozele mensen

Kinderen die janken of gillen om hun zin te krijgen

Mensen die niet direct begrijpen wat ik bedoel

De liefde die m'n buurman voor z'n cirkelzaag heeft (hoeveel dingen heeft een mens te zagen????)

Slome mensen als ik haast heb (bijna altijd dus)

Regen als ik geen paraplu bij me heb

Een hele mooie week en dan net slecht weer als ik een dagje thuis ben

Slome autorijders



En zo kan ik nog wel even doorgaan. Nu lijkt het net alsof ik me de godganse dag loop te ergeren, maar niks is minder waar. Ik stap er ook heel snel overheen.
Alle reacties Link kopieren
Dat iedereen, behalve ik, bijna lege verpakkingen achter laat.

Een fles melk met 1 slok. Een wc rol met 1 velletje. Een lege pot koffie etc etc etc.



Ik ben dus altijd de restjes aan het opmaken en een nieuwe open aan het maken of op aan het hangen.

Dat mijn man, hoevaak ik het hem ook lief vraag, zijn haarborstel op het doosje wattenstaafjes legt.



Afwas op het aanrecht



Een leeg kattenvoerbakje



Rondslingerende dingen op de trap
Alle reacties Link kopieren
- Bezette vriendinnen die alles met hun partner doen en nooit tijd hebben voor vriendinnen onder elkaar.

- Mensen die voor mijn neus klef gaan doen

- Een steentje onder mijn schoen

- Alles waar roomboter en kaas in zit. Zowel de geur als de smaak maakt me misselijk.

- Dazen die om je hoofd vliegen

- Mensen die hard roepen

- Negatieve kritiek

- Afgekapt worden midden in een gesprek. Zonder sorry te zeggen. Dat gebeurt soms al in de 2e zin. Dan probeer ik er in een stilte op terug te komen en tettert er weer iemand anders doorheen. Over iets heel anders. Alsof ik niet boeiend genoeg ben.
Instanties die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze je, als je op de negeer-knop hebt gedrukt, meteen weer bellen.



Of instanties die hun zooi zo slecht op orde hebben dat ze mij 3 dagen achter elkaar moet bellen over hetzelfde, terwijl het op dag 1 al afgehandeld was.



Instanties die mij in de problemen brengen en dan zeggen dat het de schuld is van een andere instantie.



Instanties in het algemeen, eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die meteen opstaan als t vliegtuig net is geland..... Blijf zitten, t duurt echt nog n tijd voordat je eruit kunt!!!! En dan zo scheef moeten staan omdat ze onder t bagagerek staan...



Haak aan mijn nagel, vooral aan wollen stoffen blijven haken....



Mensen die eerst al hun boodschappen inpakken, nadat ze gescand zijn... En dan pas zucht .... pas gaan kijken hoe ze gaan betalen.... Pin halverwege en pak je boodschappen erna in!!!!!!



Geld terug krijgen, en dat ze dan de munten op je biljet leggen.... Wat er geheid afkukelt!!!!!



Verder gaat t best relaxed met me...
Mensen die hun nagels vijlen in het openbaar en het gruis dan gewoon wegblazen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan mensen die 100x naar de bekende weg vragen omdat ze onzeker zijn. En ik vind het stom dat ik te nietig ben om te zeggen: wat denk je zelf?



En aan mensen die zich overal druk op maken en dat met een lang verhaal uitleggen terwijl je het na de eerste zin al snapt. (En dan wil ik het liefste afsluiten met: goed verhaal, lekker kort 😁😁😁)



Mensen die zich overal druk om maken: chillex, who cares, ontspan! Ik vind het zo zonde van m'n energie om me overal druk on te maken!



Ik vind het hilarisch om 100 te rijden rechts op de snelweg en dan stressende mensen achter me zien rijden. Dat vind ik zo bijzonder, het boeit me totaal niet als mensen te langzaam rijden, dan haal ik ze gewoon in.



En ik vind bumperklevers wel heel irritant want Hun haast is dan gevaarlijk voor mij. Ik heb er inmiddels de perfecte oplossing voor: gas los en koppeling in. En dan wachten. Buiten de bebouwde kom valt het kwartje meestal als ik ben afgeremd tot 30km/uur, en als ze afstand houden rij ik weer normale snelheid
Alle reacties Link kopieren
Het gevoel hebben dat ik moet niezen, en dat het dan op het laatste moment niet lukt.
Volgens mij zou ik ieders ergernis zijn hier op het forum.
quote:Groupie schreef op 18 september 2014 @ 01:10:

Ik heb een hekel aan mensen die 100x naar de bekende weg vragen omdat ze onzeker zijn. En ik vind het stom dat ik te nietig ben om te zeggen: wat denk je zelf?



En aan mensen die zich overal druk op maken en dat met een lang verhaal uitleggen terwijl je het na de eerste zin al snapt. (En dan wil ik het liefste afsluiten met: goed verhaal, lekker kort 😁😁😁)

Je bent een gevaar op de weg.

Mensen die zich overal druk om maken: chillex, who cares, ontspan! Ik vind het zo zonde van m'n energie om me overal druk on te maken!



Ik vind het hilarisch om 100 te rijden rechts op de snelweg en dan stressende mensen achter me zien rijden. Dat vind ik zo bijzonder, het boeit me totaal niet als mensen te langzaam rijden, dan haal ik ze gewoon in.



En ik vind bumperklevers wel heel irritant want Hun haast is dan gevaarlijk voor mij. Ik heb er inmiddels de perfecte oplossing voor: gas los en koppeling in. En dan wachten. Buiten de bebouwde kom valt het kwartje meestal als ik ben afgeremd tot 30km/uur, en als ze afstand houden rij ik weer normale snelheid
Ik bedoelde....je bent een gevaar op de weg.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik niet tegen kan zijn niet, of half afgesloten verpakkingen, het laten staan van de laatste restjes, inclusief het net niet leeg drinken van een beker.

Schoenen netjes uittrekken op de mat maar ze dan vervolgens pal voor de deur laten staan zodat de eerstvolgende die binnenkomt zijn nek er over breekt.

Kinderkleding over de stoelleuning laten hangen als ze beneden zijn uitgekleed.



Maar verder hou ik heel veel van hem



In het algemeen erger ik mijzelf vooral aan mensen die niet stil zijn in de stiltecoupe, mensen die niet weten wat ze besteld hebben terwijl jij net met 4 zware en gloeiend hete borden gevraagd hebt wie wat heeft, onnozel doen terwijl mensen echt niet onnozel zijn en dat soort futiliteiten.
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Alle reacties Link kopieren
Emmetje dat valt reuze mee hoor!

Ik rij gewoon 100 op de snelweg, maar als mensen dan gaan lopen stressen omdat ik 'maar' 100 rijd vind ik dat raar.



En ik rij buiten de bebouwde kom gewoon de toegestane snelheid, maar als er vervolgens een aso aankomt (meestal een Audi trouwens, hoe zit dat?) die keihard rijd en vervolgens bij me gaat bumperkleven, ja dan laat ik het gas los. Inheb een kind in de auto, ik ga me echt niet laten opjagen.
Het kastdeurtje bij de buren dat zo te horen echt gesmeerd moet worden. Soms wil ik er wat van zeggen, maar dan denk ik: waar maak ik me toch druk om, laat zitten.
Andere fietsers die heeeeel dicht achter me blijven fietsen, zodat ze zelf uit de wind blijven en met me mee liften. Net nog gruwelijk aan geergerd. Haal me in of fiets langzamer, maar maak geen misbruik van MIJN inspanning.

Zo. Dat lucht op.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 17 september 2014 @ 20:02:

Mensen die hun nagels vijlen in het openbaar en het gruis dan gewoon wegblazen.Zo heb ik een collega die rustig zijn nagels gaat zitten knippen, en als ik daar wat zeg van mij het idee geeft dat het heel normaal is, idioot.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Rammelende sleutelbossen.....
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier best wel wat bekende zaken voorbij komen. Mijn top:



- fietsers die niet opletten omdat ze met de telefoon bezig zijn en je bijna aanrijden (vaak als ik aan het hardlopen ben, en nee daar zijn geen trottoirs).

- sowieso mensen die heel de dag met hun telefoon bezig zijn en deze niet weg leggen als ze in gesprek/gezelschap zijn van anderen. Zo aso.

- mensen die alleen maar zeuren en klagen. Echt. De. Hele. Dag.

- mensen die ontevreden zijn over dingen waar ze zelf debet aan hebben en er vaak iets aan kunnen veranderen.

- dan men zeurt over het feit dat ik geen kinderen heb en andere gerelateerde zaken als: Over het feit dat ik het echt niet druk kan hebben, want ik heb geen kinderen. Over het feit dat ik niet weet wat ik mis. Over dat ik nog jong ben en mij wel ga bedenken enz.



Eigenlijk kan ik het samenvatten als: telefoons, klagers en mensen die geen respect hebben voor een afwijkende keuze/mening.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:Anoniem3001201501 schreef op 15 september 2014 @ 22:54:

[...]



Oh en HOME niet te vergeten en die harten en die huisregelsborden, ik moet me dan echt inhouden om geen real life facepalm te maken



Vreselijk! Een straat hierachter, stuk of 8 rijtjeshuizen en in de vensterbank van ieder huis staat een bordje LOVE .



Mijn achterbuurman heeft ieder jaar met kerst een mega grote opblaas sneeuwbeer op zijn dakterras die minstens 1 keer per dag omwaait, dan een half dag omgewaaid blijft liggen, weer overeind staat om de dag erna weer om te liggen.

En ik MOET er gewoon naar kijken iedere dag wanneer ik er langs rijd of ie weer omgevallen is.



Mensen die hun vingers 'knakken' wil ik accuut slaan.



Mensen die tig keer achter elkaar bellen wanneer je je telefoon niet opneemt.



Mensen die achter iedere zin jonguhhhh of weet juuuhhh of je weet toggggg zeggen. Praat normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven