Kleine dingetjes waar je niet tegen kunt

15-09-2014 18:34 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn kleine dingetjes waar jullie niet tegen kunnen? Om te verduidelijken wat ik bedoel, trap ik af.

-Opengescheurde lege enveloppen op tafel (de rondslingerende inhoud vind ik niet erg, het gaat echt om de rafelige envelop)

-Een rol wc- of keukenpapier die bijna leeg is. Dat laatste velletje waar de rol al doorheen schemert:bah!

-Thuis oorbellen dragen. Heel gek: ik draag de hele dag door oorbellen zonder problemen, maar zodra ik thuis de dremprl kver ben, moeten ze af. Nu jullie!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 15 september 2014 @ 22:11:

Wat ben jij toch lief Zouden de mensen die ik dat bord cadeau doe dat ook zeggen.....?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op maandag 15 september 2014 20:11 Gezoen met oud en nieuw, verjaardag etc. Sociaal geaccepteerde aanranding. Ik gruwel er van.Ik hou altijd mijn arm gestrekt, kunnen ze niet in mijn buurt komen
quote:whopper schreef op maandag 15 september 2014 21:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Krullevaer in "Kleine dingetjes waar je niet tegen kunt"" class="messagelink">Krullevaer schreef op 15 september 2014 @ 21:54</a>:</b>

Ik kan trouwens ook echt niet tegen het zien of horen van tandenpoetsen. Ik kan het al bijna niet verdragen dat ik zelf m'n tanden moet poetsen, maar van anderen is het echt nog veel walgelijker!</div></blockquote>

Ja maar ja, het is wel veel gezonder dan niet poetsen. Dan krijg je gaatjes en rotten je tanden weg. Als ik nooit had gepoetst zou ik nu geen tanden meer over hebben

Sorry ik vind mezelf even heel erg grappig nu. Zeker ook heel ergerlijk? Hahaha, ik weet het. Echt een behoorlijk grove fout in de schepping dat tanden kunnen rotten! Ik heb trouwens wel bovengemiddeld veel gaatjes. Dat gekwijl en dan die smaak van tandpasta en het kokhalzen als ik de achterste kiezen moet poetsen... Afschuwelijk! Hebben anderen dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Mijn collega herkent me nu meteen: een thermoskan gaat na een tijdje 'piepen' als er teveel druk op zit. Daar kan ik echt niet tegen, ik hoor het door alles heen en dan moet het gewoon ophouden.
quote:Fiorah schreef op 15 september 2014 @ 22:28:

Mijn collega herkent me nu meteen: een thermoskan gaat na een tijdje 'piepen' als er teveel druk op zit. Daar kan ik echt niet tegen, ik hoor het door alles heen en dan moet het gewoon ophouden.Ow ja dat is vreselijk! Ik heb nu een solo theekan en daar kan dit niet mee. Wat een genot.
Alle reacties Link kopieren
• als de deken niet goed in de hoes zit

• en het laken te groot is voor het matras

GOED moet het liggen, hoe laat het ook is (mijn arme man laat het altijd maar gewillig en bibberend over zich heen komen)



• andere mensen die zich aan kleine dingen bij mij ergeren. "Wil je dat theezakje even opruimen? Ik vind dat echt heel irritant". Doe ff normaal, denk ik dan haha. Terwijl ik zelf ook zulke stomme dingen doe.



• vriend die chips eet *kraakkrakchrkrsst*
Alle reacties Link kopieren
Oh! En het aller- allerergste ooit: mensen die zeggen dat ik te hard praat. Woest word ik ervan! Geen idee waarom en het slaat nergens op, want ik praat ook behoorlijk hard. Maar als ze het dan zeggen ben ik gewoon instant chagrijnig
Alle reacties Link kopieren
- Mestgeur

- Geen zeep bij toiletten

- Bruine kruimels op de toiletvloer waarvan je niet weet of het grond of poep is

- Enquêtes via telefoon, verkopers aan de deur of mensen die willen dat je goede doelen steunt. Waar het geld van je rekening wordt gehaald. Die altijd "ja maar" antwoorden als je "nee" zegt.

- Het snelle riedeltje bij supermarktkassa's: "Goedemorgen Bonuskaart bij? Koopzegels? Fijne dag nog!?" En dan nog geen 2 seconden later alweer tegen de volgende.

- Stoplichten die op rood staan als net iets te laat vertrokken bent
- Irritante menselijke geluiden, met name hoorbaar slikken / smakken / slurpen.

- Muziek over de koptelefoon waar vervolgens de hele ruimte alsnog van kan meegenieten.

- Volle prullenbakken

- Ontbrekende voorraad toiletpapier / lege rol aan de houder

- Een huiskamer of aanrecht vol vaat na twee dagen

- Burenrumoer en blaffende honden
quote:made@kate schreef op 15 september 2014 @ 21:01:

Ik erger me ook aan al die Actionmeuk voor al die ramen hier in de wijk. Echt, voor het straatbeeld is het geen aanwinst, die Action hier. Vooral die letters: Welcome, love... Jammer dat de welstandscommissie daar niks van mag vinden.Oh en HOME niet te vergeten en die harten en die huisregelsborden, ik moet me dan echt inhouden om geen real life facepalm te maken
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 15 september 2014 @ 22:23:

[...]



Zouden de mensen die ik dat bord cadeau doe dat ook zeggen.....? Jij kunt vast wel een potje breken
Alle reacties Link kopieren
- Ik erger me als iemand de badkamerdeur open laat staan: mijn slaapkamerdeur botst er dan tegenaan als ik 'm opendoe. Schrik ik me het rambam van met mijn slaapkop.



- Ik erger me als iemand het over 'groter als mij' heeft... NEEEEE, groter DAN IK! Verder krijg ik de kriebels van grammaticale- en spelfouten, met name in zakelijke documenten.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
-watten.... Brrrrr kippenvel

-handdoeken/badjassen die aan de lucht gedroogd zijn hebben hetzelfde effect, jakkes!!

-grammaticaal verbeterd worden, vooral in een discussie.

-open lades, kastjes en soms ook deuren en gordijnen..... (Dit klinkt wel erg obsessief nu ik het zo lees)

-sokken bij elkaar zoeken, ben er ook mee gestopt haha. Vind ik zo een tijdverspilling..
Alle reacties Link kopieren
Vroeger kon ik niet tegen half leeggelopen, rimpelige ballonnen :D

Ook post-its heb ik iets mee... geen idee waarom haha. Best vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Sloffende mensen, die hun voeten (dus) niet goed optillen.

Mensen, al dan niet sloffend, die vlak na in- of uitgang stil gaan staan.

Fluitende mensen - al dan niet sloffend.
Alle reacties Link kopieren
quote:waaromdan schreef op 15 september 2014 @ 19:08:





Afwas op het aanrecht. Ik heb geen vaatwasser dus in de gootsteenbak of gelijk afwassen



Grappig. Ik word juist pissig als de afwas in de spoelbak wordt gezet. Als je dan wat anders af wil spoelen staat het in de weg of spettert het water op. Afwas graag op het aanrecht laten staan (of direct afwassen natuurlijk). Ook irritant: als er droge afwas in het afdruiprek staat, dat niet opruimen maar er weer natte vaat overheen zetten zodat dat wat al droog was weer nat wordt. En vlekkerig.

Een schilderij rechthangen bij iemand anders thuis heb ik gisteren nog gedaan :-)



Een nieuwe: muziekjes in de sauna(tuin) of aan een zwembad. Daar kan ik vreselijk agressief van worden. Als ik lig te relaxen wil ik rust aan mijn kop en geen gejengel. Ik moet dan altijd aan Eurodisney denken, daar staat ook een speaker in elke plantenbak. Het is al 20 jaar geleden dat ik daar was, maar ik krijg It's a small world after all nog steeds niet uit mijn hoofd.
.
Wat lees ik vaak: fluitende mensen

Ik word daar juist altijd heel vrolijk van, zeker als het heel vroeg op de ochtend is.
Ik kan niet tegen kinderen. Ook niet tegen mannen. Ook niet tegen veel vrouwen.
quote:ladyveraa schreef op 16 september 2014 @ 09:11:

Ik kan niet tegen kinderen. Ook niet tegen mannen. Ook niet tegen veel vrouwen.Wel tegen jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Heel irritant: mensen die vuile kopjes, mokken, bordjes, bestek e.d. in de gootsteen parkeren. Zodat, als je de kraan/gootsteen nodig hebt of iets wilt afgieten of afspoelen, eerst de hele meuk eruit moet vissen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Mijn buurvrouw die eindeloos in de tuin zit te telefoneren. Nu ook weer. Ramen en deuren dicht, maar ik kan het hele gesprek volgen. Elke dag weer, oeverloos geleuter. Tegen wil en dank deel van al haar privé beslommeringen. Het gaat maar door en door en doooooooor.......
quote:NYC schreef op 16 september 2014 @ 09:02:

Wat lees ik vaak: fluitende mensen

Ik word daar juist altijd heel vrolijk van, zeker als het heel vroeg op de ochtend is.Dan zéker: eat shit and die!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 16 september 2014 @ 09:17:

Heel irritant: mensen die vuile kopjes, mokken, bordjes, bestek e.d. in de gootsteen parkeren. Zodat, als je de kraan/gootsteen nodig hebt of iets wilt afgieten of afspoelen, eerst de hele meuk eruit moet vissen.Dat bedoel ik dus.
.
Alle reacties Link kopieren
-Mensen die op de fiets zitten met muziek in de oren en meezingen, als het nu mooi was, maar het klinkt niet, doe het dan ook niet.

-Eetgeluiden, slikken, smakken en met mond open. Met name harde dingen als snoep en chips, brr die geluiden.

-Hele kleurige huizen, met alle kleuren door elkaar heen, ik wil dat een huis rust uitstraalt en daar wil ik zelf aardetinten bij, smaken verschillen gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 15 september 2014 @ 22:54:

[...]



Oh en HOME niet te vergeten en die harten en die huisregelsborden, ik moet me dan echt inhouden om geen real life facepalm te maken



Ja dit! Die 'decoratie' waar precies op staat wat het is of waar het voor dient. Soup, Tea, Magazines, Love, In dit huis hebben we elkaar lief bla bla blaaaa'



Mensen op drukke fietspaden die bij elke 'afdaling' meteen stoppen met fietsen om 'uit te rijden', waardoor ik op de rem moet.



Mensen die ineens midden op straat stil gaan staan. TAAAAHH!



Mensen die dingen zeggen als; ik heb nú toch iets ontdekt! Ik smeer wraps in met roomkaas en beleg ze met zalm en sla en dan rol ik ze op. met een prikkertje er in heb je een heel origineel verjaardagshapje' Ik ben meteen uitgepraat met dat soort mensen.



Als je mensen iets uit moet leggen waarvan je denkt; hoe heb je dit kunnen missen?! Zo vroeg een collega laatst wat die ice bucket dinges was.



Mensen in het algemeen



Collega's die hele basic kantoordingen nog steeds niet onder de knie hebben, zoals optellen in excel en dat dan aan mij komen vragen. Geen probleem als je hulp nodig hebt, maar dit soort dingen moet je gewoon kunnen om een salaris te krijgen.



Collega's in het algemeen.



Ik ben een zuur, cynisch chagrijnig mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven