Geld & Recht alle pijlers

Auto van de zaak kwijt

12-09-2014 16:06 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft onlangs promotie gemaakt en is verkoopleider geworden van een vestiging in ons dorp. Bij deze functie hoort geen auto maar wel een goed salaris. Hij mag een kleine auto van het terrein meemen als hij ergens een keer moet zijn.

Mijn man heeft er geen problemen mee, maar ik wil niet dat hij daarin gezien wordt in zon upje..



Ik heb hier grote problemen mee. Tot voor kort reden wij een BMW uit de 3 serie. Prachtauto om te zien. Om de twee jaar stond er een nieuw nummerbord voor de deur. Wat moet de buurt wel niet denken, de familie en mijn vriendinnen. Nu staat er een oude Toyota voor de deur die ons handenvol met geld kost. Een beurtje kost wel 300 euro. Nu ben ik nogal van de mooie auto's (BMW vooral) en ik had hem vaak het hele weekend mee met om te gaan stadten tenissen enz. Nu moet ik steeds 80 euro aan benzine gaan tanken.



Een baan zonder auto is geen baan vind ik. Wat nu met de caravan??? Ik heb al uitgerekend dat de vakantie ons alleen aan brandstof naar Zuid Frankrijk 500 euro gaat kosten.



Mijn man zit er niet mee en zegt en geeft niet zoveel om een auto en zegt: "het is maar een auto!!! Het verschil in salaris is zo groot dat verdien ik zo terug"



Zo denk ik er niet over!! Omdat hij nu niet dagelijks naar klanten hoeft is ook zijn kleedvergoeding komen te vervallen. Soms gaat hij casual op fiets naar het werk. grrrrrrrrrr



Sorry maar ik moet dit even kwijt.Wat nu?? Ik ga niet in die japanner ....
Alle reacties Link kopieren
Serieus een up?! Dat is geen Japanner maar een prachtige Duitse wagen die bijna alleen maar nieuw te verkrijgen zijn... Alsof je je moet schamen om een nieuwe auto te moeten rijden die potverdorie ook nog eens helemaal van jezelf is en niet van een leasemaatschappij!
Alle reacties Link kopieren
Whoehaha; ik snapte al niet waarom ik me de laatste tijd plotseling zo geweldig voelde; maar dat komt natuurlijk omdat we nu beiden in een Audi rijden.

Wat een verhelderend inzicht
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurman rijdt BMW. Misschien kan je met hem aanpappen.





(Kleinigheidje: hij is getrouwd. Én 65 jaar.)
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op woensdag 17 september 2014 19:52 Mijn buurman rijdt BMW. Misschien kan je met hem aanpappen.





(Kleinigheidje: hij is getrouwd. Én 65 jaar.) :-D
Alle reacties Link kopieren
Bmw , audi , benz rijders zijn jagers?? Hahaha...

Ben je erg goedkoop als je als vrouw hiermee (graag) wordt gevangen.

Vooral als 2ehands (enkele jaren oud) zijn de autos goedkoper dan je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor een auto een man heeft... Dat maakt me echt niet uit. Ik en mijn vriend delen een oude Peugot en daar heb ik totaal geen problemen mee! Ik denk dat ook voor veel vrouwen spreek.
Alle reacties Link kopieren
Och och, er staat geen leaseauto meer voor de deur straks.

En dan gaat ie ook nog eens casual gekleed, op de fiets notabene, naar zijn werk.



Meid, wat zal de buurt er wel niet van zeggen....de áfgang!!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:vanzoggel schreef op 16 september 2014 @ 12:28:

Nou ja....



Rare reacties allemaal. Is het raar om een BMW als voorkeurs auto te hebben?

Is het raar dat ik een man die geen mooie auto van de zaak heeft zie als een schaap? (Ik denk dat de meeste vrouwen er zo over denken)



Mannen zijn jagers, de beste jagers hebben de beste veren om mee te pronken en de beste genen. Vrouwtjes zoeken dus een goede jager, en dus de beste genen voor het nageslacht. Deze mannen rijden BMW, Audi, etc etc. Een schaap in een suffe Toyota, daar word ik niet nat van...grrrrrrr



Meid, ga een andere kerel zoeken.

Zo ééntje die wel in een dure leasebak rijdt, wel in pak naar zijn werk gaat, daardoor nooit thuis is, geen aandacht heeft voor jou of zijn gezin, zelfs in het weekend nog zit te werken, en dus nooit leuke dingen wil doen, maar hé, die verdient wel lekker, rijdt in een leasebak, en brengt jou geld in het laatje waar je dan lekker van kan shoppen. Staat ook zo leuk tegenover de buurt. Kun je je tenminste weer vertonen.



Als jou dat geluk geeft, dan ben ik bang dat je bij je glazenwasser zonder leaseauto die casual en op de fiets naar zijn werk gaat (maar wel happy is en alle tijd heeft waarschijnlijk) nooit gelukkig zal worden.

En dat ligt niet aan hem, dat ligt aan jou!!!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
BMW, verkoopleider, tering wat een paupers zijn jullie. In minder dan een Maserati zie jij mij echt niet instappen.



BMW nog wel, nee, dan kan je nog beter een 13 jaar oude Ford Ka rijden, maak je tenminste nog iets van een statement.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Vanzoggel, ik zou dingen tegen je willen zeggen die niet mogen op dit forum. Doe even normaal zeg. Zo duur is een auto dus, nooit geweten?



Werk je zelf ook? Anders betaal je toch van je eigen verdiende geld een BMW als dat zo belangrijk voor je is? Werken voor je spullen is heel normaal, hoor.



En casual gekleed op de fiets naar z'n werk...! Het moet toch niet genânter worden.
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
meid meid meid, wat een vervelende situatie ben je in beland!

Ik zou als ik jou was zo snel als mogelijk zorgen voor een goeie scharrel. 1tje die in landrover rijdt ofzo, een lekkere opvallende auto en die lekker pontificaal in het zicht laten zetten op de momenten dat je man er niet is.



En je man verzoeken om die lelijke japanner op de hoek van de straat te zetten. Is hij nou helemaal gek geworden, om jou zo te kakken te zetten!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand echt zo is...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Kind, ik ben het helemaal met je eens. Echt, de horror?! Afgrijselijk! Als ik mijn Audi Q8 kwijt zou raken zou ik echt never nooit niet de deur meer uit komen. No way dat ik in een andere auto ga rijden. Een dure auto is het ultieme wat je kunt bereiken in het leven. Dat geeft het leven pas zin!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 september 2014 @ 11:25:

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand echt zo is...Ik hoop ook zo dat dit nep is...
Had ik maar een motto.
Ik vroeg net aan mijn man of hij ook niet eens aan de auto-van-de-zaak moest, en hij antwoordde met 'beeeeehhhh'. Wat nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:Purpie schreef op 18 september 2014 @ 11:37:

[...]



Ik hoop ook zo dat dit nep is... Tuurlijk is dit nep.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Wat enorm zielig voor je..... maar misschien kan je man met mijn man contact opnemen, hij is ook zo`n zielenpiet die op z^n fiets na zijn werk gaat. Hij kan zich wel een BMW permitteren, ziet alleen het nut er niet van in...........
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha yes ik heb een echte man in zijn Audi TT zalig toch he to zo een echte man naast jou en jij als vrouw die uit zo een pracht auto mag stappen. En ook eens mee kan shoppen. Zalig he ja ik weer het nu ja jij hebt dat niet he in je oude Japannertje woops.



Ah mens een BMW is ook een auto waarin je je dood kan rijden hoor net als die Japanse rammelkar. Wordt volwassen. Je man gaat werken en je hebt een auto zijn vrouwen die zelfs die luxe niet hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik in elk topic trap, ik geloof alles. Nu heb ik er eindelijk een waarvan zelfs ik meteen door heb dat ie nep is.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeeee, itsman rijdt een audi en heeft een pak. Ik heb de perfecte man woehoeoeoe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:vanzoggel schreef op 16 september 2014 @ 12:28:

Mannen zijn jagers, de beste jagers hebben de beste veren om mee te pronken en de beste genen. Vrouwtjes zoeken dus een goede jager, en dus de beste genen voor het nageslacht. Deze mannen rijden BMW, Audi, etc etc. Ik vind de veren van een bmw/audi anders niet zo bijzonder:





Deze zijn vele malen mooier (en als de man ze goed inzet opwindender ):

Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Als dit serieus is, dan moet je echt nodig professionele hulp gaan zoeken. Dan gaat het niet goed met jou.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 18 september 2014 @ 19:52:

Jeeeeeeee, itsman rijdt een audi en heeft een pak. Ik heb de perfecte man woehoeoeoeIk ben net getrouwd met een man zonder pak, en rijdt een peugeot uit 2004 moet ik nu gaan scheiden?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven