Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Dit soort statistieken zijn nogal verneukeratief. In eerste instantie zullen alleen de mensen reageren die herkenning zien, dus alle minnaressen met gelabelde huisgenoten. En daarbij, ik zie zoveel labels overal, zie de relatiepijler, in hoeveel gezinnen is er gemiddeld genomen een label? Geloof niet dat het hier hoger ligt.

Ex had geen officieel label, wel autistische trekjes natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Wist 't wel, komt gedoe van, al dat gelabel

Voor mij is het geen excuus hoor. Ik wil gewoon een minnaar (liefst meer) voor de ontzettende lekkere geyligheid erbij!!
Marana, dan gebruiken we de falsificatie methode van popper en gaan we proberen te falsificeren dat het gemiddelde vrouwen met een gelabelde in huis of als ex hier hoger ligt dan gemiddeld door te bewijzen dat het overgrote deel van de minnaressen geen man/ex of kind met label heeft hier. Meldt u maar labellozen.



Diver succes met inpakken.



truste iedereen!
quote:lenabakker schreef op 18 september 2014 @ 23:15:

Oranje, klinkt heerlijk. Is het een speedboot of een catamaran. Of eigenlijk gewoon zo'n banaan waar je op kan varen?





Ik lig hier nu helemaal dubbel om die banaan, daar zie ik mezelf al sex op hebben....



Een zeilbootje, gelukkig met een douche.
Alle reacties Link kopieren
Oranje en Look, een dag dolce far niente is ook belangrijk.

Lekker lummelen in huis, ouwehoeren op het internet en vooral genieten van niets doen.



Hart, openlijk ouwehoeren over gevoelens heb ik van mijn vrouw geleerd.

Dat krijg je nou van een open relatie.



Lena, ik ben zonder label.

Tenzij ontzettend opgewonden kunnen zijn een label is?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nee seksverslaafd ben ik niet, ben type 1 bipolair maar goed gereguleerd dmv medicatie.



De tegelzetter is een scharrel van een half jaar geleden, eens per twee maanden ofzo neemt hij contact op en ik ga dan wel. Heeerlijk lijf heeft die gast en hij is lekker knuffelig.



Over knuffelen gesproken, tangoman wil miet knuffelen met me, ivm hechting/verliefd worden. Hebben jullie dit al eens meegemaakt? Ben vannacht twee uurtjes bij hem geweest, was weer lekker..
les jeux sont faits..
Labelloze meldt zich Man heeft geen label, kind ook niet, en ik ook niet. We zijn allemaal ontzettend gewoon, normaal functionerend en voor het grootste deel zonder major issues. Maar ja, ik heb dan ook geen minnaar meer
Wie een label heeft (of er mee leeft) geeft minder snel op. Echte doorzetters zijn het. Hoi Karamella!
Labelloos en minnaarloos meldt zich. Dat zou wat zijn hee, als ik ook nog issues zou hebben!



Fangbang, jawel.. minnaar 1 wilde niet knuffelen om die reden. Vond ik niet zo leuk. Bij binnenkomst één en al opgewondenheid, klaar om de grote bespringtruc uit te halen, na de seks afstandelijk, soms zelfs afwerend tot de geilheid het weer over nam. Nope, niet leuk.
Anouk, vind ik leuk



Man heeft de diagnose ligt autist. Maar ik ben het met jullie eens dat sommige dingen gewoon ook een man/vrouw verschil zijn. En ik denk dat iedereen wel 1 of 2 autistische trekjes heeft.



Zelf heb ik ook een label, depressie gehad. Ja, gehad. Ik kan er nu heel erg goed mee om gaan. Oa door therapie en medicijnen en ik heb zeker nog wel eens een slechte dag, maar ja, welk mens heeft dat nu niet?



En inderdaad zoals Anouk zegt. Mensen met een label of met een geliefde die een label heeft zijn vechters! Alleen mijn vechtlust is na jarenlang op geraakt.



@fang, lijkt me helemaal niets, een minnaar die niet wil knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Hl,

O vandaar dat verschil

Wij hebben het laatst toevallig gehad over sex met een ander.Man zei daar geen behoefte aan te hebben maar zei daarna dat ik dat volgens hem best wel eens zou willen.Nou,niet zomaar sex met een ander maar de enorme lust van het begin vind ik wel heerlijk.Jammer dat als je al iemand heb gevonden waar je oud mee wil worden dat gevoel nooit meer mag beleven.Als er een pilletje voor komt om dat weer even met je huidige partner te beleven zou ik hem bestellen.



Gisteren binnenpretje met nmr 1.Ik vroeg hem de deur dicht te doen waarop hij zei dat dat een afwijking van mij is.Dat alle deuren in huis dicht moeten zijn.Klopt,compensatiegedrag denk ik omdat ik de deuren op sociaal niveau vaak onterecht open heb staan.Vind ik wel humor.Ben benieuwd wat een psych hier mee zou doen.



Ano*k,

Dat autisme,is dat dan op latere leeftijd vastgesteld?en in een lichte vorm?

Ik heb van dichtbij te maken met autisme maar die persoon zou nooit een "normale"relatie kunnen krijgen.



Diver,

Man heeft ook geen vrienden,zelfs niet zakelijk.Enkel "vrienden" via mijn vriendinnen.Hij heeft de kinderen en mij en is daar helemaal happy mee.Ik zie het niet als handicap zolang hij daar gelukkig mee is.
Bedoelde het wel een beetje tongue-in-cheek hoor, dat "doorzetten" met die minnaars
Alle reacties Link kopieren
quote:lenabakker schreef op 18 september 2014 @ 20:36:



Nell, ik dacht dat het wel duidelijk was dat nr. 2 verder wilde met je? Waarom is dit nieuw? Zijn er al concrete plannen voor na de zakenreis in oktober? Zoekt hij al een andere woning of bereid hij anderzins zijn scheiding voor?



Voor mij was dit een verrassing omdat hij gesloten is op vlak van gevoelens uiten.

Als hij dan zo open vertelt hoe hij het ziet samen met mij, dan schrik ik daar wel een beetje van ja.

Op de koop toe stuurde hij me gisterenavond voor het slapengaan nog een berichtje met de '4 woordjes'.

In al die tijd, ook niet tijdens onze eerste 'poging' heeft hij ze durven uitten. Toen ik hem antwoorde dat ik aangenaam verrast was was zijn reply dat hij weet dat hij veel te gesloten is en dat hij daardoor onterecht twijfel zou creëren en dat wil hij echt niet.

Ik was toch wel even van mijn voetjes geveegd.

Heerlijk.



Hij heeft alle scenario's uit de doeken gedaan die hij mogelijk acht en heeft ze uitgedacht. Hij bereid zich voor denk ik, ik zet ondertussen geen druk.
Alle reacties Link kopieren
Bella,

Wat veranderd er gevoelsmatig voor jou bij deze oplossing om als vrienden in 1 huis te blijven wonen?

Je zult nog steeds verantwoordelijk zijn voor het hoge regel niveau in jullie huishouden en de sociale kring.Voor zover ik begrijp gaan jullie de schijn ophouden naar de buitenwereld.Je blijft dus mantelzorger van jouw man.En is dat niet juist wat jou zo opbreekt binnen jullie relatie?
@Hart: ja, een lichte vorm. En later geconstateerd. Autisme spectrum hè, oftewel: er zijn een hoop variaties op een thema.
Alle reacties Link kopieren
@Hart autisme is er in vele varianten, ook de professionals zijn er nog niet uit. En ja wat is een * normale* relatie, in een instituut waar ik regelmatig op visite ga wonen mensen die het thuis niet redden. Van alles door elkaar down, autisme, zwaar lichamelijk gehandicapt. De meesten hebben relaties met mensen die ook in het instituut verkeren. Het gaat daar dan wel min of meer onder begeleiding en wordt er op toe gezien dat er geen misbruik wordt gemaakt. Bij wie ik op visite ga heeft nu al twee jaar zware verkering met alles erop en eraan, hij is 22 jaar zijn vriendin ook.
Alle reacties Link kopieren
Gradaties binnen het autisme zijn er zeker.Lijkt mij niet makkelijk om daar binnen een huwelijk mee om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Geheel off topic natuurlijk.

Maar ik probeer me een voorstelling te maken van een huwelijk met een autistisch persoon.

Ik weet niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij een lichte vorm en hoe zich dat uit.

Puur interesse.
Een relatie met partner die autisme heeft.

"Eigenlijk is een huwelijk met een auti, zoals ik mezelf noem, heel eenvoudig: je partner hoeft zich maar aan een paar regels te houden en alles loopt op rolletjes: geen onverwachte dingen doen, hem gewoon zijn gang laten gaan, geen romantiek en sociale activiteiten verwachten, zorgen dat zijn natje en droogje goed geregeld is en je hebt geen kind aan hem. Helaas bleek mijn vrouw er een iets ander verwachtingspatroon op na te houden."



Partners noemen ook positieve en leuke kanten:

"Ik ben heel speciaal voor hem";

"Hij is zo anders dan de macho's op mijn werk";

"Hij is aantrekkelijk op een bijzondere manier";

"Hij heeft een aparte humor die ik leuk vind";

"Hij biedt mij zekerheid";

"Hij is net een wandelende encyclopedie, ik geniet van al zijn kennis";

"Hij is heel zachtaardig en zorgzaam".



Relatie met partner met autisme.
Alle reacties Link kopieren
Dank Ano*k,

Daar zie ik inderdaad autisme in.Alles bij hetzelfde laten,geen spontane dingen,geen sociale dingen verwachten en dat jij heel speciaal bent.

Dat hij jou loslaat op fysiek gebied is wel bijzonder want inlevingsvermogen is ook nog wel vaak een probleem toch?
Alle reacties Link kopieren
En wat een helder artikel!

Heel duidelijk nu hoe dat zich uit binnen een huwelijk.
Daar hebben we dan ook heeeel lang over gedaan Hart, om op dit punt te belanden;) Wat meespeelt is dat hij de afgelopen 3 jaar doordeweeks in het buitenland is (dus we leven al een groot deel ons eigen leven) en dat we deze zomer de scheiding bijna hadden ingezet. Op mijn initiatief. Sindsdien praten we opener dan tijden daarvoor en worden dingen onomwonden bij de naam genoemd. Hij beseft dat hij door de energie en aandacht die hij in zijn werk stopt, mij in de kou laat staan. En we hebben samen bedacht en besloten dat we de ander zijn/haar "tweede liefde" gunnen.

Dat ik al een tijdlang een diepe -echtere zo je wil- verbondenheid voel met mijn nr. 2 (lees in het artikel het gemis aan saamhorigheid en het gevoel van eenzaamheid bij een autistische partner) kan en wil ik hem niet vertellen. Onnodig pijnlijk en kwetsend. Want mijn echtgenoot houdt wel degelijk van mij, op zíjn manier.



Niet quoten please..
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad een heel erg herkenbaar artikel An*k! Volledig van toepassing hier thuis bij man en kind. Alles volgens regels en gepland etc en daarom 'moet' deze niet gelabelde vrouw wel even uit dd band springen met een minnaar!
@Nell: een samengesteld gezin is heel hard werken en brengt vaak veel problemen. Het komt wat naïef over dat jullie romantische fantasieën vooral over hem en jouw kinderen gaan. Of is dit zijn manier om jouw hart te vinden ? Ik zou eerst gaan scheiden en bouwen aan je eigen leven met kids en rustig kijken hoe het ontwikkeld met minnaar voor je de kinderen erbij betrekt
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie dat ik het labeltje van mijn man eigenlijk nooit als aanleiding of oorzaak heb gezien voor mijn interesse buiten de deur? Ik wilde gewoon andere seks, dacht ik En dat is ook wel zo hoor, maar ik zie toch wel wat dingen ineens waar ik over na ga denken... Niet dat het verder iets uitmaakt voor wat ik doe hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven