Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
quote:lenabakker schreef op 18 september 2014 @ 21:37:

Eigenlijk zouden we eens moeten inventariseren wie hier een man of kind(eren) met label hebben. Zou dat statistisch hoger zijn in het minnaartopic dan gemiddeld?

Hier dacht ik aan toen jij je ex beschreven had, eerlijk gezegd.



Ik zou me niet verbazen.



Het is een soort vlucht





En ben ik dan ook verkeerd bezig als ik ook de vruchten van de huwelijk ooit plukken wil, na al dat ellende meegemaakt te hebben?

Alles, alles heb ik achergelaten. Alles wat ik kon heb ik gegeven.
Nee Diver. Daar vind ik helemaal niks verkeerds aan.
Welke vruchten precies?



Op zich niks mis mee mits hij daarvan op de hoogte is.
Diver, het is ook zo zwaar. En op een gegeven moment ben je alleen maar bezig met strijden, strijden voor je kind, strijden voor begrip bij je partner over en weer, strijden voor een eigen plekje in de chaos om je heen, strijden voor je relatie, strijden voor rust. Wanneer je denkt het een te hebben bereikt, stort het ander in. En voor leuke dingen heb je geen energie meer. Slopend is het. En ik was ALTIJD ziek. Elke verkoudheidje, elk griepje, jawel die kwam bij mij langs. Heb ik nu een heel stuk minder. Ook ex voelt zich veel beter. Want je hebt niet meer die strijd tussen van iemand houden en toch niet gelukkig zijn, het gevoel van falen en schuldig zijn etc.
Oja dat is wel een terechte nuancering Roos;)
Alle reacties Link kopieren
Lena, als jij dat met jouw ex al achter de rug hebt waarom wil jij dan weer een relatie met een man die een enorme rugzak heeft?



Hier thuis zijn overigens geen psychische labels.

Mijn vrouw had de pech een fatale spierziekte te krijgen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Ano*k schreef op 18 september 2014 @ 21:57:

Oja dat is wel een terechte nuancering Roos;)Daar word ik voor betaald mein liebe!
quote:lenabakker schreef op 18 september 2014 @ 21:56:

Ook ex voelt zich veel beter. Want je hebt niet meer die strijd tussen van iemand houden en toch niet gelukkig zijn, het gevoel van falen en schuldig zijn etc. Dat gevoel van opluchting, een zekere rust, ervaar ik ook na de gesprekken met nr. 1. Niet meer de druk van "we moeten nog vanalles met dit huwelijk". Heeft dat ook positief gewerkt op hoe jullie nu met elkaar omgaan?



Zwáár onderbetaald coach !
Alle reacties Link kopieren
Ja, plak mij ook maar in dat lijstje: man autistisch en kind met label... Plus alle verantwoordelijkheid thuis en daarbuiten hebben voor alles wat geregeld moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Vruchten van samen de zonsondergang van ons leven tegemoet te gaan.



In een levensfase waarin wederzijdse libidos al lang uitgedoofd zijn. En de edele delen niet van andere uitgezakte velletjes te onderscheiden zijn. En je alleen elkaars hand nog vast kan houden.



En dit hele minnaar verhaal op een ouwe versleten grap lijkt.





Want daar zie ik hem wel in zitten, met mijn man. En 'Ik ben er klaar voor!' roepen :spongebob:
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht: lieve autistische man en lief kind met label :-) Hou helemaal niet van labels...
En wat Lena beschrijft is dus precies wat ik ook al jaren doe, ik ben gewoon op. Ik ben ook de laatste tijd fysik daardoor niet meer in orde.



Alles maar dan ook alles moet ik doen en regelen, gaat man een keertje wel mee dan staat hij er bij en kijkt er naar. Inderdaad de druk van, de relatie moet goed zijn. Ik moet sociale contacten onderhouden, ik moet de huishouding draaien, ik moet zelfs regelmatig zorgen dat mijn trouwe viervoeters een gevulde waterbak hebben en als ik weg ga schrijf ik het op. Alles vind hij wel best. En nee, dst kan ik niet meer. Vandaar ook dat ik denk dat wat we nu beslote hebben alleen maar goed kan uit pakken. Gewoon omdat je niet meer moet. Natuurlijk zullen er moeilijke tijden komen, maar voor ons denk ik dat dit heel goed werkt. Idd zoals Lena zegt, geen strijd meer hoeven voeren.



Hier dus een man met label en een kind niet. Miss gaat dat ooit nog komen, maar voorlopig is het gewoon een heerlijk vrolijk en makkelijk kind dus ik denk dat het mee gaat vallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lenabakker schreef op 18 september 2014 @ 21:49:

poef



ex: adhd bi polair depressies hoogbegaafd

kind 1: adhd pdd nos hoogbegaafd

kind 2: bloedziekte gewoon anders door ziekenhuis jeugd



ik: dyspraxie depressies
Hadden jullie vandaag niks beters te doen? Ik denk dat ik 200 beichtjes heb doorgeworsteld! En ik heb het al zo smoordruk!



Noekie, blij je weer te lezen!



Ik heb weinig te klagen lees ik, hier is alles senang. Leuke dingen in het vooruitzicht, de bootsman waar ik van geniet en leuke andere, niet direct erotische contacten.



Dikke kus en knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
quote:highlander schreef op 18 september 2014 @ 22:01:

Lena, als jij dat met jouw ex al achter de rug hebt waarom wil jij dan weer een relatie met een man die een enorme rugzak heeft?



Hier thuis zijn overigens geen psychische labels.

Mijn vrouw had de pech een fatale spierziekte te krijgen.

Dat is natuurlijk nog veel zwaarder, wat jij meegemaakt hebt met je vrouw. Lijkt me niet eens te vergelijken.



Je vraag over de rugzak van BV is heel terecht. Het verschil zit hem erin dat zijn persoonlijkheid, karakter, wijze van omgaan met dingen, hoe hij in het leven staat en tegen de wereld aankijkt, wat hij wil in een relatie en hoe hij met zijn partner om wil gaan, enorm matcht met mij. Hij lijkt heel veel op me. Het past gewoon heel goed. Die rugzak, daar ben ik aan gewend met hem en dat maakt wie hij is.En andersom ook hoor, ben ook niet de makkelijkste.

Waar ik meer een probleem mee heb is de problematiek die zal ontstaan met zijn vrouw bij scheiding, die zal heel heftig zijn en dat effect zal de zwaarste last zijn denk ik.



En waarom wil ik het. Ik hou van hem en geloof echt dat het kan werken en we allebei heel gelukkig zouden zijn met elkaar. Net zoals dat we dat nu ook zijn maar dan het hele complete pakketje.
Oh ik had het lijstje maar weggehaald omdat ik dacht dat niemand erop wilde. Hhaha. Ik maak hem ff.



Lena: ex en kind met label

Nouwnouw: man en kind met label

Loui, ex, kinderen en zelf een label

Bella: man met label, kind labelloos.



Plak jezelf er maar in. Even quoten en dan toevoegen.
quote:Ano*k schreef op 18 september 2014 @ 22:02:

[...]

Dat gevoel van opluchting, een zekere rust, ervaar ik ook na de gesprekken met nr. 1. Niet meer de druk van "we moeten nog vanalles met dit huwelijk". Heeft dat ook positief gewerkt op hoe jullie nu met elkaar omgaan?



Zwáár onderbetaald coach !

Ja, het is veel relaxter nu, de druk is weg. En dan bedoel ik met name de druk van mij uit van het hopen en verwachten op iets dat hij nooit kan geven en van hem uit de druk wetende dat hij zal falen. Dat is anders want omdat het geen liefdesrelatie meer is, is het heel veel relaxter.



Eerlijk gezegd, als ik om me heen kijk denk ik dat ik een betere relatie met mijn ex heb, dan menig mensen met hun man of vrouw.
Oranje, is er al feitelijk OP de boot geneukt?
Alle reacties Link kopieren
Haha, en dan op de koelkast plakken Lena
Alle reacties Link kopieren
Lena, door haar karakter en pragmatische manier van omgaan met haar langzame afsterven heb ik het niet als zwaar ervaren.

Zij was gewoon vaak woest omdat zij haar lichaam steeds minder in haar macht had.

Dan kon zij haar minnaar weer ongegeneerd in de rondte vloeken tot zijn grote plezier.

Toen ik haar leerde kennen domineerde zij al haar aanbidders al in de rondte.

Volgens haar was ik de enige die niet onder de indruk raakte van haar dominantie.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:lenabakker schreef op 18 september 2014 @ 22:15:

Oh ik had het lijstje maar weggehaald omdat ik dacht dat niemand erop wilde. Hhaha. Ik maak hem ff.



Lena: ex en kind met label

Nouwnouw: man en kind met label

Loui, ex, kinderen en zelf een label

Bella: man met label, kind labelloos.

Ano*k: man met label, kinderen labelloos.



Plak jezelf er maar in. Even quoten en dan toevoegen.Zo?
Wat een fantastisch mooi mens moet jouw vrouw geweest zijn, high. Je schrijft altijd zo mooi en vol liefde over haar. Is gewoon echt heel leuk om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik label, kind label



Verder hier alles rustig, wat gaan jullie hard zeg! Gisteren de tegelzetter geneukt en straks ff langs tangoman nog.
les jeux sont faits..
quote:Ano*k schreef op 18 september 2014 @ 22:30:

[...]

Zo?

Ja zo bedoel ik! Komt helemaal goed met dit onderzoek.



Overigens, ik heb nooit statistiek gehad dus ik kan alleen concluderen dat, kijkend naar de cijfers, er een overwegend groot aantal aanwezigen op het minnaressen topic te maken heeft met iemand met een label in het gezinsleven. Of er een causaal verband bestaat tussen het minnaressenschap en het ervaren van het gezinsleven met iemand met label, is niet af te leiden uit de cijfers daar er meer factoren meewegen in de keuze om minnares te worden.

Zo, daar kan de commissie van Diederik Stapel helemaal geen negatief commentaar op hebben, lijkt me.
quote:lenabakker schreef op 18 september 2014 @ 22:15:

Oh ik had het lijstje maar weggehaald omdat ik dacht dat niemand erop wilde. Hhaha. Ik maak hem ff.



Lena: ex en kind met label

Nouwnouw: man en kind met label

Loui, ex, kinderen en zelf een label

Bella: man met label, kind labelloos.



Plak jezelf er maar in. Even quoten en dan toevoegen.

Kind 1 geneuzel

Kind 2 gedoe

Kind 3 ook niet geweldig (en dat gaat me op dit moment écht aan mijn hart

ex. beetje depri.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven