Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op vrijdag 19 september 2014 17:34 Infinity, jouw motto Mister Worldwide to Infinity you make the roof on fire.Ja uit datzelfde nummer inderdaad . Ik wou eerst de zin doen die jij hier schrijft maar ik vond het stukje erna leuker.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Dag dames, nu de zoveelste zwangerschap in mijn omgeving is aangekondigd (en ik geheel sociaal wenselijk meeklets en geïnteresseerd doe - en oprecht blij voor de aanstaande ouders ben) kom ik me ook maar eens aansluiten bij jullie clubje, want ja, ik hoor er bij hier

Altijd al geweten dat ik zelf geen kinderen wilde, vind ze tot op zekere hoogte best leuk en gezellig en grappig en lief, maar mijn eigen rust en vrijheid is me nog veel liever

Gelukkig kennen mijn naasten me goed genoeg om te weten dat ze een boze blik krijgen als ze vragen wanneer het bij ons ervan gaat komen (ruim 3 jaar samen) en krijg ik die vraag alleen nog van mensen die ik pas net heb leren kennen. Er zijn er nog maar weinig die na mijn 'nee' nog durven te zeggen 'wacht maar, dat komt nog wel'

Meest irritante opmerking; "wat jammer, je zou zo'n goede moeder zijn want je bent echt leuk en goed met kinderen!"

Euhm, ja klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze dan 'dus' ook maar moet willen. Kan ik ook zeggen, wat jammer dat je een kind hebt gekregen want je had zo'n goede carrière kunnen maken... Maar die hou ik voor me want O wee als je dat durft te zeggen

Vanavond heerlijk met vriend en hond op de bank een filmpje en dan de komende week weer lekker alle tijd voor mijn studie, werk, het bijhouden van het prachtige, schone, altijd opgeruimde huis, en totaal pedagogisch onverantwoord roken als een ketter. O ja uitslapen doe ik liefst dagelijks. En I love my life

Zo dat was mijn -geniet van het kindvrij zijn- bijdrage die in mijn omgeving absoluut niet, maar hier hopelijk wel op z'n plaats is

Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Welkom DappereGerbera!
Alle reacties Link kopieren
Welkom! Wat een leuke nick heb jij. En ja hoor je bijdrage past hier uitstekend.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Welkom dappere gerbera!! Leuk dat je mee komt schrijven ?
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Hier een meelezer die geniet van al die kindvrije mensen. Die heerlijke berichten. Ben zelf kapster en komt dus van alles over de vloer. Mijn bazin is zwanger, en toen vroeg iemand mij gister of ik het warm krijg van die dikke babybuik. Neeeeeee zei ik, totaal niet! En ga ik nooit krijgen ook. Ik heb een heerlijk huis,vriend en geld om lekker aan ons zelf te besteden. And i love it very much!
Leef & laat leven!
Leuk dat we elke keer weer nieuwe aanhangers erbij krijgen! Kindvrij zijn wordt steeds populairder!
Haha aanhangers, klinkt erg sectarisch
Alle reacties Link kopieren
We zijn alleen een uitstervend ras, zo zonder kinderen
Alle reacties Link kopieren
Haha geeft niks,heerlijk dat je er zelf voor kan kiezen toch? Bewust kindvrij!
Leef & laat leven!
Voor mijn "op zoek naar nieuw werk" traject had ik van de week mijn eerste trainingsochtend. Na het voorstelrondje voelde ik me wel een beetje buitenbeentje. Geen partner, geen kinderen. Niet dat ik om dat laatste rouwig ben maar het voelde toch als vroeger, jij hoort er niet bij... stom hoor!
quote:SilverShadow schreef op 20 september 2014 @ 23:22:

Voor mijn "op zoek naar nieuw werk" traject had ik van de week mijn eerste trainingsochtend. Na het voorstelrondje voelde ik me wel een beetje buitenbeentje. Geen partner, geen kinderen. Niet dat ik om dat laatste rouwig ben maar het voelde toch als vroeger, jij hoort er niet bij... stom hoor!Oh juist bij werkgerelateerde zaken en sollicitaties kun je er juist goed mee voor de dag komen dat jij niet gehinderd wordt door kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 20 september 2014 @ 23:22:

Voor mijn "op zoek naar nieuw werk" traject had ik van de week mijn eerste trainingsochtend. Na het voorstelrondje voelde ik me wel een beetje buitenbeentje. Geen partner, geen kinderen. Niet dat ik om dat laatste rouwig ben maar het voelde toch als vroeger, jij hoort er niet bij... stom hoor!Ah jammer dat je je het buitenbeentje voelde, dat is een rottig gevoel. Maarrrrr, ik ben benieuwd, wat voor soort training is dat die je volgt? Gaat dat via een outplacementtraject?
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Ja, dat is in het kader van het outplacement traject. Kijken waar je krachten en voorkeuren liggen, hoe maak je een goed cv en sollicitatiebrief, hoe zet je social media in, zoals LinkedIn.
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 19 september 2014 @ 17:42:

[...]





Maar ja dat weet je toch niet van te voren? Ik heb al vaak gevlogen en ik heb nog maar een keer meegemaakt dat een peuter helemaal overstuur was. Volgens zijn moeder had hij erg last van zijn oren. Dat kun je nou juist wél van tevoren weten, dat een klein kindje in een vliegtuig last gaat krijgen van zijn oren. Toch?
quote:saartjuhzes schreef op 21 september 2014 @ 12:06:

[...]



Dat kun je nou juist wél van tevoren weten, dat een klein kindje in een vliegtuig last gaat krijgen van zijn oren. Toch?Ja, so what? Daar ga je toch niet voor thuis blijven? Ik vind juist mensen die zich laten binden door kinderen en dan maar opeens met de auto naar de camping gaan, vele malen suffer, dan ouders die hun kleine kind gewoon meeslepen naar Azie of Amerika. Die vlucht is maar een paar uur. Als kindvrije kies je gewoon 'n stoel in het vliegtuig die niet in de buurt van de galley's/wc's is waar ze doorgaans mensen met baby's stallen.
Alle reacties Link kopieren
Neehoor. Al vaak gevlogen, Uiteraard ook kinderen op de vlucht meegemaakt. Het merendeel heeft nergens last van.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ok, dacht dat dat altijd gebeurde
quote:himalaya schreef op 21 september 2014 @ 12:09:

Neehoor. Al vaak gevlogen, Uiteraard ook kinderen op de vlucht meegemaakt. Het merendeel heeft nergens last van.En als het al gebeurt meestal pas als de landing wordt ingezet. Da's dan hooguit 'n half uurtje ofzo.
Alle reacties Link kopieren
http://www.lindanieuws.nl ... kko-komt-opeens-dichtbij/



"Veertig miljoen van de zuurverdiende Nederlandse belastingcenten verlaat in de vorm van kinderbijslag ons land. Het overgrote deel hiervan komt in Marokko en Turkije terecht."



waarom???
Alle reacties Link kopieren
http://www.lindanieuws.nl ... ie-van-disneyland-vaders/



Stuk voor stuk lekkertjes!



Jammer van de kids op de arm...
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 21 september 2014 @ 12:09:

Ik vind juist mensen die zich laten binden door kinderen en dan maar opeens met de auto naar de camping gaan, vele malen suffer, dan ouders die hun kleine kind gewoon meeslepen naar Azie of Amerika. Als ik kinderen had zou dat echt wel bepalend zijn voor het soort bestemmingen dat ik uitkoos.



Als je met vrienden ergens heen gaat houd je toch ook met hun wensen rekening?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 21 september 2014 @ 12:12:

[...]



En als het al gebeurt meestal pas als de landing wordt ingezet. Da's dan hooguit 'n half uurtje ofzo.Ik moet toegeven dat ik het ook niet aan kan horen omdat ik het zo zielig vind. Je hoort soms echt dat ze pijn hebben..
quote:saartjuhzes schreef op 21 september 2014 @ 14:00:

[...]

Als ik kinderen had zou dat echt wel bepalend zijn voor het soort bestemmingen dat ik uitkoos.



Als je met vrienden ergens heen gaat houd je toch ook met hun wensen rekening?Een baby/peuter heeft nog niets in te brengen, bovendien hebben ze nog geen benul van de wereld om zich heen dus kunnen ze nog helemaal niet aangeven wat ze leuker vinden en waarom. De ouders bepalen dus en hoe ouder het kind wordt, hoe meer inbreng het kan krijgen omdat het dan ook voorgaande ervaringen kan vergelijken.
quote:saartjuhzes schreef op 21 september 2014 @ 14:01:

[...]



Ik moet toegeven dat ik het ook niet aan kan horen omdat ik het zo zielig vind. Je hoort soms echt dat ze pijn hebben.. So what? Ik heb ook wel 'ns oorpijn bij de landing, vooral als ik verkouden ben. Gaat vanzelf wel weer over. Als de ouders slim zijn spuiten ze er wat neusspray in en geven ze het kind een snoepje zodat het blijft zuigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven