Mode & Beauty alle pijlers

Winterschoenen.. hoe moeilijk kan het zijn?

21-09-2014 09:54 84 berichten
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar winterschoenen. Ik slaag alleen iedere keer niet. Ik wil er niet al teveel geld aangeven max. 125 euro. Vind ik al duur zat. Maar ik ben best wel kieskeurig dus als ik via google wat zie heb ik weer iets duurzaams uitgekozen van een of andere hiker shop en kostten die schoenen al gauw 300 euro..



Ik heb vrij stevige kuiten, meestal krijg ik alles wel aan, maar nu ik afgelopen jaar iets ben aangekomen vind ik het net worstenbenen.. Geen gezicht!!



Ik wil korte enkellaarsjes die ook leuk zijn onder een jurk. Het liefst niet zwart , want dat draag ik al best veel. Ik heb maat 36, en het voordeel daarvan is dat sommige merken dat ook als kindermaat verkopen. Dus ik heb best wat keus.. Hetgeen wat het dan alleen weer lastig maakt, is dat ik wel schoenen wil die niet alleen mooi zijn, maar die ook geschikt zijn om een beetje mee te wandelen. Daarnaast bij voorkeur ook nog is van binnen gevoerd met wol oid, want mijn tenen hebben het heel snel, heel koud! Toch nog een heel eisenpakket... Zou ik daarom niet slagen?



Ik heb deze gepast, maar die vond ik niet staan in combinatie met mijn benen.

http://voorwinden.xcdn.nl ... /vda-8330.31.101130-b.jpg



Deze wil ik gaan passen als ik ze bij een winkel kan vinden en anders maar bestellen. Schijnt een jongensschoen te zijn, maar dat maakt mij allemaal niet zo uit. Maar meer input is welkom:

http://www.shoehoo.nl/img ... /laarsje%20met%20gesp.jpg
Alle reacties Link kopieren
Zeker niet onder een jurkje en zeker niet met bolle kuiten (sorry). Als er een (smalle) hak van minimaal 5 cm onder zit, kan je vaak wel wegkomen met een stoerdere schoen, bontvoering of grover profiel. Succes...




Onder 100 euro 5 cent over.

Maat 36 t/m 43

Hak 6 cm en gevoerd

Het kan dus wel.
Lebowski, dank..



Ik zoek voor mezelf halfhoge laarsjes met een rits aan de zijkant en een platte zool in het zwart maat 39.



Geen hakken; daar kan ik niet op lopen (of strompelen). Ze moeten echt makkelijk aan en uit te doen zijn. Ik heb MS en uit en aan kleden is niet makkelijk omdat mijn benen niet willen. Optillen is dus lastig..



Ideeen welkom!



Ik heb nu nog een paar van Esprit van een paar jaar oud. Zijn echt aan vervanging toe.
Als het toch lomp moet zou ik gewoon gaan voor veredelde snowboots. Goedkoop, lekker warm en dan lijkt het nog als of je beetje de draak steekt met mode.



Al die lompe laarsjes die hier staan staan wel leuk bij modellen, maar dat zijn modellen, daar staat alles wel bij.



Ik heb trouwens ook snow boots van Scapino of zo, voor als ik ergens ben waar de sneeuw echt tot aan mijn knieën staan, of over een skinny jeans als het eens lekker makkelijk moet, maar onder een rok: nooit.
Bij scapino onder comfort. Daar zit onder comfort nog meerdere.

Bij Van Haren hebben ze ook betaalbare.

Er zitten ook wel eens mooie bij.



http://www.scapino.nl/comfort-schoenen/39

Kan je beter even zelf kijken. Ecco, Hush Puppie, voering ook even zelf kijken.

Bij Vanharen onder merk medicus zitten een heleboel lelijke, maar ook een zwart suede veterlaarsje met rits. Meerdere van leer onder de 100 euro. Een andere grijze vind ik ook best leuk.

En veters kan je vervangen door elastieken veters. Die zijn er in allerlei kleuren. Kan je ook leuke sneakers nemen. Als je dat zou willen. (Voering is even zelf kijken.)
Alle reacties Link kopieren
quote:marjolein852 schreef op 21 september 2014 @ 21:08:

Lebowski, dank..



Ik zoek voor mezelf halfhoge laarsjes met een rits aan de zijkant en een platte zool in het zwart maat 39.



Geen hakken; daar kan ik niet op lopen (of strompelen). Ze moeten echt makkelijk aan en uit te doen zijn. Ik heb MS en uit en aan kleden is niet makkelijk omdat mijn benen niet willen. Optillen is dus lastig..



Ideeen welkom!



Ik heb nu nog een paar van Esprit van een paar jaar oud. Zijn echt aan vervanging toe.Netjes of stoer?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren


Teva
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Van haren heeft onder het merk Mediq oid ook brede schoenen. Van alles wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zulke laarsjes (pistol boots) leuk staan bij stevige benen. Kunnen prima onder een rok.

Heb ze zelf in 4 kleuren

Ze zijn er ook met iets lagere hakken.

Ik draag er altijd vachtzooltjes in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven