Mode & Beauty alle pijlers

Winterschoenen.. hoe moeilijk kan het zijn?

21-09-2014 09:54 84 berichten
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar winterschoenen. Ik slaag alleen iedere keer niet. Ik wil er niet al teveel geld aangeven max. 125 euro. Vind ik al duur zat. Maar ik ben best wel kieskeurig dus als ik via google wat zie heb ik weer iets duurzaams uitgekozen van een of andere hiker shop en kostten die schoenen al gauw 300 euro..



Ik heb vrij stevige kuiten, meestal krijg ik alles wel aan, maar nu ik afgelopen jaar iets ben aangekomen vind ik het net worstenbenen.. Geen gezicht!!



Ik wil korte enkellaarsjes die ook leuk zijn onder een jurk. Het liefst niet zwart , want dat draag ik al best veel. Ik heb maat 36, en het voordeel daarvan is dat sommige merken dat ook als kindermaat verkopen. Dus ik heb best wat keus.. Hetgeen wat het dan alleen weer lastig maakt, is dat ik wel schoenen wil die niet alleen mooi zijn, maar die ook geschikt zijn om een beetje mee te wandelen. Daarnaast bij voorkeur ook nog is van binnen gevoerd met wol oid, want mijn tenen hebben het heel snel, heel koud! Toch nog een heel eisenpakket... Zou ik daarom niet slagen?



Ik heb deze gepast, maar die vond ik niet staan in combinatie met mijn benen.

http://voorwinden.xcdn.nl ... /vda-8330.31.101130-b.jpg



Deze wil ik gaan passen als ik ze bij een winkel kan vinden en anders maar bestellen. Schijnt een jongensschoen te zijn, maar dat maakt mij allemaal niet zo uit. Maar meer input is welkom:

http://www.shoehoo.nl/img ... /laarsje%20met%20gesp.jpg
Bij Scapino kan je via de site ook wat selecties doen. Daar hebben ze ook wijdtematen. Net als bij Dolcis, maar die laat het niet online zien. Ziengs ook niet vergeten. Die hebben het ook. Kan je ook selecteren. En verder hoef ik even geen schoenen meer.

Succes!
Timberland en dat andere merk....

www.Shoeline.nl HIer had ik dus com en die moet je NIET hebben.



Mij zijn ze kwijt.

Al die rottige webshops eisen dat je cookies accepteert, want anders mag je niet kijken.

Mijn laptop wordt er traag van.

Die flitsende irritante schermen raak je niet meer kwijt.

Dus opschonen en niet meer bezoeken. (De ene keer is het com en een andere keer nl...)
Als je na de herfst nog even kijkt dan staat er veel meer op.

Er staat bijna niks aan winterschoenen.



Maar hier kan je selecteren op imitatiebont. http://www.ziengs.nl/nieuw/damesschoene ... oering=415 Hebben ze ook de duurdere merken.



Tamaris heeft er wel en ook leer. Combinatie? Weet ik niet. Is wel goede prijs. Ik geloof dat ze ook een enkel laarsje hebben dat breder smaller is. Betaalbaar zijn ze zeker.

Er staan trouwens meerdere op. Zelf even kijken of het ook echt wat is in de winkel.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 21-09-2014 15:01
Reden: Gepost voor degenen die ook voor anderen zoeken.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 21 september 2014 @ 13:26:

[...]



Nou Tickel, bij die van jou spat de seks ook niet echt van het scherm af.Ze moet er op lopen niet seksen hoor
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 21 september 2014 @ 13:48:

Waarschijnlijk staan er bij Zalando nog heel wat meer, maar ze hebben geen filter voor gevoerde binnenkant dus nogal veel werk om te filteren...Toch wel. Je kunt filteren op voering.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 21 september 2014 @ 15:42:

[...]



Toch wel. Je kunt filteren op voering.



Wat een openbaring! Ik zie nu pas dat plusje bij de filters!



En dat nadat ik al jaren zit te vloeken op de onhandigheid van de Zalando website, mijn dank is groot!
Alle reacties Link kopieren


115,-
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 21 september 2014 @ 15:47:

[...]





Wat een openbaring! Ik zie nu pas dat plusje bij de filters!



En dat nadat ik al jaren zit te vloeken op de onhandigheid van de Zalando website, mijn dank is groot!
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:elninjoo schreef op 21 september 2014 @ 12:16:

Iets waar je mee moet kunnen wandelen staat niet onder 'n jurk. Kies dus voor praktisch en comfortabel. Daar is genoeg in te vinden. Je trekt in de winter toch sowieso geen jurk/rok aan?Waarom zou je in de winter geen rokken of jurken kunnen dragen?
Alle reacties Link kopieren
Zalando:







Super bedankt voor alle goede tips! Ik ben nu ook wel wat meer op ideeën gebracht. Ik ben toevallig vanmiddag, na een tip van hier, naar de schoenenreus geweest. In geen jaren binnen geweest.. maar jahoor voor 40 euro heb ik nu hele leuke laarsjes die in de schacht gevoerd zijn. Ik ga dan nog van die wollen inlegzoolen kopen. De zool is ook stevig, wilde namelijk geen gladde zool. En nog genoeg budget over als ik eventueel nog laarsjes tegenkom voor onder een jurk.







Ze lopen aan de bovenkant wat wijder uit, dus het dikke kuiten effect valt enorm mee.
Ik zie trouwens op de laatste pagina echt zoveel leuke schoenen voorbij komen.. Niet goed hoor!!



Hoorde iemand trouwens over shabbies, die heb ik. Heb ze een keer met 70% korting kunnen kopen want die krengen zijn duur.. Ik vind ze super, prachtig en geweldig, maar krijg er wel enorme blaren van. Dus het zijn wel voor mij schoenen die ik draag met avondjes uit etc. Waarbij ik niet teveel hoef te lopen. Misschien zou dat met die binnenvoering van wol wel anders zijn, maar ik ga niet eens kijken naar de prijs want dat zal vast wel niet onder de 125 euro zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuke schoenen heb je gekocht. En voor dat geld kun je inderdaad wel twee paar kopen!



De wollen inlegzooltjes heb ik gekocht bij een goede schoenmaker. Geen idee of de standaard schoenenwinkel ze ook in het assortiment heeft.
En zoiets? Wel zwart, maar vind ze nog wel kunnen onder een jurkje ook (als je niet voor elegant gaat). En ze lopen fijn, en zijn gevoerd, superwarm.



Tommy Hilfinger van @Lebowski hiervoor is ook wel betere kwaliteit. Die is mooi.



Deze zijn tussen 99,95 en 119,95

Ik heb geen details bekeken, maar zitten onder gevoerd. Die link hiervoor die ik postte.

Eigenlijk moet ik ze niet plakken, maar ach...

Bij de Schoenenreus ben ik ook wel eens geslaagd voor weinig geld. Maar meestal is dat geen leer en ik heb zelf een paar waar de kleur onder een broek er af schuurt.

Ik ga die zwarte van Tamaris proberen.



Ze zijn trouwens de virtuele schappen aan het laden. Er staan opeens een heleboel meer dan daarstraks.
quote:Pumps_italiaans schreef op 21 september 2014 @ 20:14:

Tommy Hilfinger van @Lebowski hiervoor is ook wel betere kwaliteit. Dat zou je denken hè, maar dat valt best tegen. Ze zijn érg dicht op de rand gestikt, en die ging dus ook vrij snel stuk. Is geplakt, maar kon helaas niet heel mooi worden gerepareerd.
Ann Rocks. Het is leer.



ook leer.

De neus ziet er erg breed uit.... Misschien gewoon eens in de winkel kijken.



Maar is dus keuze onder de 125 euro.
quote:Lebowski schreef op 21 september 2014 @ 17:15:

En zoiets? Wel zwart, maar vind ze nog wel kunnen onder een jurkje ook (als je niet voor elegant gaat). En ze lopen fijn, en zijn gevoerd, superwarm.



[img]http://cdnc.lystit.com/photos/2013/08/2 ... _flex.jpeg[/img]Zo iets zoek ik. Waar kan ik deze vinden?
Laat maar.. Het merk gezien..
quote:Lebowski schreef op 21 september 2014 @ 20:18:

[...]



Dat zou je denken hè, maar dat valt best tegen. Ze zijn érg dicht op de rand gestikt, en die ging dus ook vrij snel stuk. Is geplakt, maar kon helaas niet heel mooi worden gerepareerd.



Qua afwerking ziet het er op de foto wel goed uit. De zool is goed om te weten.

Ik ga die Ann Rocks proberen. Ik ken die helemaal niet. Tamaris wel en daar ben ik tevreden over. Maar dat zijn pumps.
quote:marjolein852 schreef op 21 september 2014 @ 20:26:

[...]

Zo iets zoek ik. Waar kan ik deze vinden?Deze zijn vd collectie van vorig jaar, ik had ze bij de Bijenkorf. Ze zijn van Tommy HiIfiger, model Winslet, misschien kun je ze nog ergens online vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het kopen van schoenen ook altijd DRAMA. Ik heb maat 42 EN steunzolen dus dan kom je al snel terecht bij duurdere exemplaren. Echter, als ik dure schoenen (¤200,- is echt mijn max.) koop, dan doe ik daar soms wel 3 jaar mee! Dus dat komt op hetzelfde neer wanneer ik om het halfjaar schoenen van ¤70,- zou kopen oid. Je zou Schutrups Exloo kunnen proberen (hebben eveneens webshop). Mocht je ooit in de buurt zijn is dit echt een aanrader. Veel schoenen, veel deskundigheid (echt!!!) en zoooveel keus qua modellen, stijlen, wijdtes, etc. Succes!


Deze zijn ook goedkoper. 99,95



Allemaal te vinden onder Voering Ziengs (imitatiebont)



En deze zijn ook leuk. voor 99,95
En Esprit voor 60 euro. maar die lijken op UGGS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven