Nog steeds verliefd... contact zoeken of opgeven?

23-09-2014 16:17 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:choilleich schreef op 23 september 2014 @ 18:18:

Ik snap het bericht van TO ook niet helemaal...



Wat is er nou zo moeilijk aan het pakken van de telefoon, een nummer intoetsen en een afspraak maken met degene die je belt?



Niks, Feestboek, niks Watsoep, geen getwiet of short mobiele messages, gewoon bellen... Of nog beter, er naar toe lopen, fietsen, busje of taxi pakken en aanbellen!hihi niet iedereen is zo zeker van zichzelf om die stap te nemen. Ik heb het nl nog nooit gedaan. Ik ga hem vanavond bellen. Hij woont in een ander woonplaats, zo maar aanbellen lijkt me nog al een grote verassing.
Alle reacties Link kopieren
Succes Leyanne!
Alle reacties Link kopieren
Wat hij heeft geen facebook Ik zou er niet aan beginnen dat kan echt niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolahuppelt schreef op 23 september 2014 @ 18:32:

Succes Leyanne! Dankjewel!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 september 2014 @ 18:32:

Wat hij heeft geen facebook Ik zou er niet aan beginnen dat kan echt niet.Hahaha, ja ik begrijp dat ook niet. Maja! In ieder geval geen reden voor mij om niet aan iemand te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Als iedereen nou zoveel ballen had als TO, dan had heel dat Facebook niet eens bestaan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf hier vanavond F5-en TO! Ik zeg al mijn afspraken af.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Houd je ons op de hoogte? Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 23 september 2014 @ 19:03:

Houd je ons op de hoogte? Succes!Ja ga ik zeker doen!! Mijn hart bonst me in de keel, alleen al bij de gedachten er van. Straks achteraf waren de zenuwen voor niks, weet ik nu al haha
Alle reacties Link kopieren
Top! Succes! ;)
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net al mijn moed bij elkaar geraapt om hem te bellen. En toen ging de telefoon over, ging die over, ging die over, ging die over, ging die over... en toen voicemail. Ik kreeg hem niet te pakken EN NU??!
quote:leyanne schreef op 23 september 2014 @ 19:15:

Ik heb net al mijn moed bij elkaar geraapt om hem te bellen. En toen ging de telefoon over, ging die over, ging die over, ging die over, ging die over... en toen voicemail. Ik kreeg hem niet te pakken EN NU??!Nog even wachten tot het wat later is en dan weer proberen. Of een berichtje op zijn voicemail achterlaten. Geef de moed niet zo gauw op.
Alle reacties Link kopieren
quote:leyanne schreef op 23 september 2014 @ 19:15:

Ik heb net al mijn moed bij elkaar geraapt om hem te bellen. En toen ging de telefoon over, ging die over, ging die over, ging die over, ging die over... en toen voicemail. Ik kreeg hem niet te pakken EN NU??!Borrel!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:duistercontinent schreef op 23 september 2014 @ 19:17:

[...]





Nog even wachten tot het wat later is en dan weer proberen. Of een berichtje op zijn voicemail achterlaten. Geef de moed niet zo gauw op.Oke! Ik wacht tot het wat later is, bel dan nog een keer. Heb ik dan nog geen gehoor, stuur ik hem een smsje en dan is het klaar. Dan moet hij maar kijken of hij contact met mij neemt, zo niet, dan moet ik hem dan maar proberen uit mijn hoofd en hart te verbannen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 23 september 2014 @ 19:20:

[...]



Borrel!Ja, ben ik wel een beetje aan toe haha
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een berichtje sturen! Hij zal er niet super raar van opkijken gezien jullie vrienden waren en niet geschoten is altijd mis! succes
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 23 september 2014 @ 18:13:

Tjonge zeg, wat mankeert er toch aan het lezen van sommige reageersters.

!Sommige??? 90% hier is analfabeet volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
quote:leyanne schreef op 23 september 2014 @ 19:27:

[...]





Ja, ben ik wel een beetje aan toe haha Cheers darling!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Jammer! Op naar poging twee!
Alle reacties Link kopieren
F5F5F5F5



*haalt klapstoel uit de schuur*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 23 september 2014 @ 20:06:

F5F5F5F5



*haalt klapstoel uit de schuur*hahaha..! ik heb nog niet gebeld. Ik denk dat ik rond 21.00 nog een keer bellen.. straks vind hij me nog vervelend
Ja echt gewoon bellen hoor.

Ooit in eenzelfde soort situatie gezeten en hem opgebeld of hij naar een kroeg kwam. Snap nog steeds niet hoe ik het durfde.

Het was heel gezellig die uren. Maar helaas had hij alweer een paar jaar een vriendin in het buitenland.

Ik ben opnieuw weer zoekende naar hem, maar volgens mij is hij of getrouwd of dood.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 23 september 2014 @ 20:31:

Ja echt gewoon bellen hoor.

Ooit in eenzelfde soort situatie gezeten en hem opgebeld of hij naar een kroeg kwam. Snap nog steeds niet hoe ik het durfde.

Het was heel gezellig die uren. Maar helaas had hij alweer een paar jaar een vriendin in het buitenland.

Ik ben opnieuw weer zoekende naar hem, maar volgens mij is hij of getrouwd of dood.Waahh, wat goed dat je dat durfde! Jammer dat hij toen een vriendin had in het buitenland... Ik hoop voor je dat hij gewoon plots vrijgezel is
Alle reacties Link kopieren
Belllllennnn!!!! Stoer hoor! Ik ben benieuwd of ie nu wel opneemt en anders idd berichtje sturen! :D
Alle reacties Link kopieren
Spannend topic! Hopelijk zijn jullie nu gezellig aan het bellen! Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven