Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



Omdat het kan: ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 18 september 2014 @ 13:42:

Omdat het kan: ik!Haha! Ik vond het zo fout om je merk 'LaFly' te noemen (ik neem aan als in lovely) nadat je ook al het verschrikkelijke 'ChaBly' had binnen Utopia dat ik er gewoon een post aan moest wijden. Puur flauwekul maar goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpediem90 schreef op 18 september 2014 @ 13:12:

Die mutsen van Lau he, daar staat Lafly op. Nou heeft Laura niet het hoogste IQ en verwacht ik ook geen heel grappig of intelligent gekozen naam maar bedoelt ze nou: 'Lafly' als in het Engelse 'lovely' fonetisch geschreven? Of staat La voor Laura en Fly voor ehm… iets anders? Of bedoelt ze "La Fly" als in een frans voorzetsel en dan vliegen? En wat bedoelt ze daar dan weer mee? Wie helpt?!!!!Kan mij het schelen. Er is een tijd geweest dat mensen veel te dure onderbroeken kochten met de naam van een gepensioneerde tennisser erop. Die snapte ik ook niet, maar het verkocht wel.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Laura verdient per muts ruim negen euro. Dat vond ze weinig.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 18 september 2014 @ 14:42:

Laura verdient per muts ruim negen euro. Dat vond ze weinig.Echt? Borduurt ze dat logo er hoogstpersoonlijk met de hand op ofzo?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Dat zou je dan wel verwachten. Ze heeft immers tijd genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 17 september 2014 @ 12:32:

Maar begrijp ik het goed, wordt Utopia 2.0 zonder de bodemloze portemonnee van Ome Sjon? Dus dat bewoners echt voor zichzelf moeten gaan zorgen? Rienk staat vast al voor de poort om over 3 maand weer naar binnen te kunnen
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 17 september 2014 @ 12:30:

[...]



Die koeien hebben het bij boer Klaver een stuk beter dan bij gekke Ruutje die ze telkens teveel krachtvoer geeft waardoor ze aan de schijterij raken. Daar lopen ze ook lekker in de wei, worden ze goed verzorgd en krijgen ze de juiste aandacht. Zet het hek bij die Utopia-koeien open en ze lopen zo naar huis, naar boer Klaver toe. En die hoeft de melk niet weg te gooien omdat vieze Ruutje met zijn smerige vingers erin heeft gezeten.Oh, dat wist ik niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 17 september 2014 @ 12:30:

[...]



Die koeien hebben het bij boer Klaver een stuk beter dan bij gekke Ruutje die ze telkens teveel krachtvoer geeft waardoor ze aan de schijterij raken. Daar lopen ze ook lekker in de wei, worden ze goed verzorgd en krijgen ze de juiste aandacht. Zet het hek bij die Utopia-koeien open en ze lopen zo naar huis, naar boer Klaver toe. En die hoeft de melk niet weg te gooien omdat vieze Ruutje met zijn smerige vingers erin heeft gezeten.



Boer Klaver wil zijn koeien vanaf 2015 op kunstgras laten lopen. Hij is al druk doende met het aanleggen van een kunstgrasveld van 15 hectare rondom zijn boerderij. Klaver: “Het is de toekomst. De mensen willen een stukje buitenbeleving, maar mijn dames trappen in de winter het hele weiland kapot. Kunstgras is de oplossing. Ik denk dat over dertig jaar alle koeien op kunstgras lopen.”



Collega’s van Klaver spreken schande van diens plan. “Dit is je reinste landbouwvervalsing. Europa moet hier een stokje voor steken”, aldus boer Franken uit het naastgelegen Oosteinde. De Europese Commissie heeft inderdaad een onderzoek aangekondigd.
Alle reacties Link kopieren
Een kunstgrasveld rond een boerderie????? Van het padje af.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Is dit de goede boer Klaver of een andere?
Alle reacties Link kopieren
Een kunstweiland met een goede afwatering is wel goed tegen hoefrot.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Echt, dat mensen naar deze bagger kijken snap ik niet. Dan moet je IQ toch wel vreselijk laag zijn. Arme sukkels
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik van mensen die naar voetbal kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:peterr schreef op 22 september 2014 @ 00:05:

Echt, dat mensen naar deze bagger kijken snap ik niet. Dan moet je IQ toch wel vreselijk laag zijn. Arme sukkels Dank voor je medelijden ik voel me meteen een stuk beter!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het niet,maar er is volgens mij nog maar weinig tot niets gerealisseerd van het oorspronkelijke idee, dat ze van alles moesten bouwen en selfsupporting te zijn. Als ik hier zo lees en wat ik in real life hoor. Is het niet veel meer dan roken,relaties aan en uit en weer aan en veel gehuil en geschreeuw en gestook onderling. correct me if i'm wrong..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Die luie niet lachende Gio en Isa zijn ook lekker bezig. Giet er een hoop drank in en ze word zo geil als een bos uien en dat Gio een (bijna ex) vriendin heeft interesseerd haar geen moer lijkt het wel. En hem ook niet. Zoals Vanfles al zei: wat een pubers. En wanneer gaan gladde Joey en hippie elfje Laura B. van bil(ly)???? Misschien kunnen ze wel een Utopiaorgie gaan houden????
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Gio en Isa hebben afgedaan die krijgen vast een publieksstem en een hoop tegenstemmen van hun medebewoners.

Isa met haar,daar heb ik toch niets mee te maken dat hij een vriendin heeft hoe ze haar borsten ook in zijn gezicht duwde in dat zwembad die kan echt niet tegen drank.En Gio die een brief gaat sturen naar zijn vriendin met,ik wil je echt geen pijn doen

Het is toch niet Isa's probleem dat Gio het nog steeds niet officieel heeft uitgemaakt met z'n vriendin, terwijl ie 'n tijd terug ook zat te vozen met die griet die er alweer uit is? Snap alleen niet wat Isa in die gozer ziet. En hij geilt alleen op haar omdat ze nu succes heeft. Daarvoor zag ie haar ook niet staan.
quote:Mutsje78 schreef op 23 september 2014 @ 12:20:

Die luie niet lachende Gio en Isa zijn ook lekker bezig. Giet er een hoop drank in en ze word zo geil als een bos uien en dat Gio een (bijna ex) vriendin heeft interesseerd haar geen moer lijkt het wel. En hem ook niet. Zoals Vanfles al zei: wat een pubers. En wanneer gaan gladde Joey en hippie elfje Laura B. van bil(ly)???? Misschien kunnen ze wel een Utopiaorgie gaan houden????



Vanfles heeft totaal geen recht van spreken. Deze Helmondse tokkie ging jarenlang vreemd met de man van haar beste vriendin. Aan beide kanten waren er kinderen die met deze shit opgescheept werden.



Toen Charlotte in het begin achter Joey aanging (die toen dus nog een relatie had) haalde niemand het in z'n hoofd om daar kritiek op te hebben en nu heeft Isa opeens een doodzonde begaan?

Vergeet niet dat ze daar al bijna 9 maanden zitten en dan gaat een goede vriendschap onder invloed van veel drank, misschien wel eens over in 'friends with benefits'.

Als hier iemand wat te verwijten valt, is het Gio maar ook van hem kan ik het nog wel begrijpen dat het moeilijk is om trouw te blijven aan je vriendin buiten de Utopiapoort als je zo jong (en hormonaal belast) bent als hij.
Alle reacties Link kopieren
Jibba ken je Vanessa?Hoe kom je aan die inside informatie?
quote:ElleMichelle schreef op 24 september 2014 @ 09:49:

Jibba ken je Vanessa?Hoe kom je aan die inside informatie?



Nee zeg, ik ken Vanessa gelukkig niet.

Dit verhaal heeft ze zelf meerdere malen in geuren en kleuren verteld daar. Dat wordt natuurlijk niet op tv uitgezonden maar de oplettende streamer (en bewoner) is hiervan dus op de hoogte.
Renee heeft net aangegeven, dat hij morgen vrijwillig vertrekt.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh Rene weg? En zei hij ook nog waarom?
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij de hele dag zeker alleen moet bouwen en verder niemand wat doet?



Die Nicoline,zolang Rienk er was deed ze niets wat geld opleverde en nu men betaald krijgt zit ze de hele dag te schilderen (wel mooi trouwens) en durft ze nog meer dan Billy te vragen die het daar niet mee eens is zacht gezegt

En Colinda gaat ook een sieradenlijn opzetten.

Wie gaat wat origineels doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven