Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



Alle reacties Link kopieren
van mij had lot niet hoeven winnen ook, Lau is verdrietig dat lot weg is en wil alleen zijn,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gehoord dat ze aan haar zoon had beloofd niet langer dan een jaar te blijven
Alle reacties Link kopieren
quote:knopper schreef op 01 januari 2015 @ 15:13:

[...]





Want?Lot laat zich echt geen 20.000 euro door de neus boren uit de goedheid van haar hart hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vanessa had haar jongste inderdaad beloofd er uit te gaan op de 31ste. Daar was ze heel duidelijk in, alleen zei ze er ook bij dat als dat niet zo was geweest, ze wel was gebleven. Best lullig voor haar jongste zoon vond ik dat.



Lot wist echt wel al dat ze geen kans maakte hoor. En om dan toch nog een vinger in de pap te hebben, hebben ze die afspraak gemaakt. Sneu voor Naomi dat ze zich zo laten beïnvloeden, ze is duidelijk nog erg jong en heeft een bff nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2015 @ 13:34:

Leuk hoor Gio de winnaar. Geweldig hoe Charlotte dacht dat ze in de top 3 stond Ik vind het ook leuk, sluit mij bij Nous aan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Of ze wist of ze kans maakte of niet alsnog had ze dus hoger kunnen staan... Van mij had ze zeker mogen winnen maar met een Gio ben ik ook tevreden vooral nu die lekker blijft, arme Isa 😉
Ik vind het ook prima dat Gio heeft gewonnen. Ik had een aantal die ik het niet gunde, maar de meesten hadden van mij mogen winnen.
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik gister de afleveringen van de afgelopen dagen heb terug gekeken ben ik, door Nicolien, van mening veranderd. Ik neem bij deze plechtig terug dat ik het Vanessa meer gunde dan Gio.
Heb ik ook wel Beel.

Mijn kijk op zijn overwinning is na het verhaal van Nicoline ook wel wat veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gezien maar welk verhaal van Nicolien? Dat van dat Vanessa altijd hard gewerkt heeft in Utopia?

Dat mag dan wel zo zijn maar ik hoorde wel van een fanatieke streamkijker dat Vanfles echt wel behoorlijk wat achterover gedrukt heeft aan drank en sigaretten.



Wij,als alleen tv kijkers,hebben toch een heel ander beeld dan de mensen die ook de streams volgen.

Bijvoorbeeld dat met die steen die Chris gooide, op tv was er eigenlijk niks te zien. Of toen Laura Patrick aanviel,op tv was dat toevallig net achter de kerstboom.

Dat is natuurlijk een bewuste keuze van de redactie en ik snap dat ze niet alles kunnen zien maar ze sturen en manipuleren zo ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 02 januari 2015 @ 13:54:

Ik heb niet alles gezien maar welk verhaal van Nicolien? Dat van dat Vanessa altijd hard gewerkt heeft in Utopia?

Dat mag dan wel zo zijn maar ik hoorde wel van een fanatieke streamkijker dat Vanfles echt wel behoorlijk wat achterover gedrukt heeft aan drank en sigaretten.



Wij,als alleen tv kijkers,hebben toch een heel ander beeld dan de mensen die ook de streams volgen.

Bijvoorbeeld dat met die steen die Chris gooide, op tv was er eigenlijk niks te zien. Of toen Laura Patrick aanviel,op tv was dat toevallig net achter de kerstboom.

Dat is natuurlijk een bewuste keuze van de redactie en ik snap dat ze niet alles kunnen zien maar ze sturen en manipuleren zo ook.



Zeker te weten, Dolfje, ik zit op de streams nou wat daar al voorbij is gekomen wat wij op tv niet zien

Of ze zitten te stoken, snode plannen te smeden ........ hup naar de zenderkamer.

Nee er is niet zo heel veel real aan, althans wat wij op tv te zien krijgen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
1 x is wel voldoende.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
@Dolfje: Ik had het idee dat Vanessa in elk geval altijd hard gewerkt had en ik zag Gio eigenlijk weinig doen.

Maar zoals Nicoline het stelde: Vanessa werkte inderdaad hard maar dat moest ook iedereen altijd weten, vandaar dat ik het ook wist.

Gio daarentegen werkte blijkbaar ook heel hard altijd maar liet dat niet constant weten, vandaar dat ik het ook niet wist .
Alle reacties Link kopieren
Die nieuwe gaat vast ook leuke tv opleveren. Is door God genezen van haar biseksualiteit, waardoor Laura er een uitdaging bij heeft om het tegendeel te bewijzen.



Als binnenkort het Utopia terrein in de fik staat weten we dat Lot erachter zit.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Och jeeee, het wordt steeds meer trashtveeeeeeeeee
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 03 januari 2015 @ 11:29:

Die nieuwe gaat vast ook leuke tv opleveren. Is door God genezen van haar biseksualiteit, waardoor Laura er een uitdaging bij heeft om het tegendeel te bewijzen.



Als binnenkort het Utopia terrein in de fik staat weten we dat Lot erachter zit.vertel
Alle reacties Link kopieren
quote:winnie2000 schreef op 03 januari 2015 @ 11:37:

[...]



vertel



Lid van de pinkstergemeente. Op een gegeven moment met de nek aangekeken, omdat ze er een lesbische relatie op nahield. Na een goed gesprek met God is ze op wonderbaarlijke wijze 'genezen'. En ze heeft God dan ook het huis mee ingenomen.



Laura laat zich niks wijs maken natuurlijk en qua uiterlijk is het ook nog eens haar type.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Col en Pat hebben weer eens trammelant. Col ligt nu naast Mark en Pat bij de koeien.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Komen er eigenlijk nog oude utopianen terug? Die mochten toch als ze wilden omdat Utopia nu doorgaat? enne dit topic heeft meer dan 3000 posts....moeten we niet een nieuw deel aanvragen?
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 03 januari 2015 @ 16:26:

[...]





Lid van de pinkstergemeente. Op een gegeven moment met de nek aangekeken, omdat ze er een lesbische relatie op nahield. Na een goed gesprek met God is ze op wonderbaarlijke wijze 'genezen'. En ze heeft God dan ook het huis mee ingenomen.



Laura laat zich niks wijs maken natuurlijk en qua uiterlijk is het ook nog eens haar type. Maar, maar maar (stamelt) ze hep tog zoon vreselijk ludevudu...........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuw topic, verhuizen jullie gezellig allemaal mee?

http://forum.viva.nl/foru ... ert-/list_messages/250932
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven