Opwindend: mijn vrouw met een andere man

07-07-2009 13:01 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



ik ben Nick, ben achter in de 30 en getrouwd met een zeer aantrekkelijke vrouw.



Mijn verhaal: ik vind het zeer opwindend om mijn vrouw te zien zoenen, strelen en sex te zien hebben met andere mannen. Mijn vrouw gaat daar gelukkig in mee en we gaan zo af en toe dan ook eens naar een PC en spreken ook af bij mannen die we via advertenties leren kennen voor triosex.



Als ik mijn vrouw bezig zie met een andere man windt mij dat enorm op. Ik doe zelf wel mee, het is niet zo dat ik alleen toekijk. Verder is er ook geen sprake van onderdanigheid of wens tot vernedering of zoiets.



Als we naar een PC gaan heeft mijn vrouw geen gebrek aan aandacht en zijn er altijd wel mannen (maar ook vaak genoeg vrouwen) die sex met haar willen. Ik vind dat prima en mag dan graag kijken en meedoen. Ik geniet er enorm van als ik haar zie genieten van sex. En ik geniet dus ook als zij geniet van de sex met anderen dan ikzelf.



Ik heb nu enkele vragen:



-zijn er mannen die deze gevoelens ook hebben of vrouwen die een partner hebben met dergelijke gevoelens en hoe gaan jullie daar mee om?

-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?

-ik zie in onze situatie geen gevaar omdat we van elkaar precies weten wat we er van vinden en hoe we er mee om gaan. Maar ik ben benieuwd of een onafhangkelijk iemand hier misschien anders over denkt. Soms bekijk je van veraf situaties anders dan van dichtbij?

-aansluitend op de vorige vraag: kennen jullie dergelijke situaties waarbij het verkeerd is gelopen en hoe kwam dat dan?



Het is niet zozeer dat ik erkenning zoek of mijn situatie ervaar als een probleem. Ik denk er wel vaak over na en mijn vrouw en ik praten er ook over maar ik wil nu ook wel eens weten wat anderen hierover denken. We bespreken onze situatie niet met familie en/of vrienden maar willen (mijn vrouw leest mee) hierover graag met andere mensen van gedachte wisselen en ons leek dit forum hiervoor een goede start.



Denk gerust hardop. Iedere bijdrage aan dit "gesprek" om het maar zo te noemen, is welkom.



Nick
Ook ik vindt het grandioos om mijn vrouw te zien genieten, het gebeurd bij ons regelmatig dat ons vriendje komt en wij haar dan samen verwennen en we zijn inmiddels zover dat het allemaal erg vertrouwd overkomt.

Meestal eerst samen de dame in de olie zetten en masseren en dan gaat het verder....ze kan er enorm van genieten en laat dit ook duidelijk blijken.

Uiteindelijk gaan we "all the way" de ene keer hij eerst en de andere keer ik.

Een wens van ons drieen is om haar zowel anaal als vaginaal te nemen (tegelijk dus).

We hebben ooit een poging gedaan maar dat lukte niet op dat moment maar er komt zeker nog eens een herhaling.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook het gevoel zoals veel mannen hier.



Ik en mijn vriendin zijn nu 3 jaar bij elkaar en we hebben het al eens eerder gehad over trio MMV en trio MVV..

Ik begon er toen over en het leek me wel geil om met een andere man mijn meid te verwennen.. in het begin ging ze mee in die fantasie en vond ze het ook geil.. maar toen ik een keer serieus vroeg of ze het kan.. zij ze nee.. de gedachte speelt nog steeds door me heen en heb het weer naar boven gebracht.. maar daarover maak ik nog even me eigen topic!
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat is een tijd geleden. Ik zie dat "mijn" topic nog steeds actueel is.



We zijn hier al een tijd niet geweest, misschien leuk om even de huidige stand van zaken door te geven.



We zijn in deze gedachte steeds verder gegaan. Veel naar parenclubs geweest maar de laatste maanden / jaren zijn voor ons de thuisfeestjes de overhand gaan nemen. In de parenclubs wat leuke mensen leren kennen en op een gegeven moment besloten we thuis af te spreken in plaats van in een pc. Daarnaast zijn we ook lid geworden van een swingerswebsite en hebben daar ook contacten opgedaan.



En hoe ver zijn we dan gegaan? Onze voor mij meest opwindende belevenis was toen ik een keer, buiten medeweten van mijn vrouw om, met zes mannen had afgesproken. Ik reed met mijn vrouw naar een niet nader te noemen lokatie (buiten). Daar aangekomen deed ik haar een blinddoek om en op het afgesproken tijdstip kwamen de zes mannen ook aan. Mijn vrouw heeft toen met zes mannen sex gehad en er waren ook nog wat omstanders die keken. Ik was ook een van de kijkers en heb erg genoten. net als mijn vrouw trouwens.



Naast onze gewone swingactiviteiten organiseren we nu ook zo af en toe een gangbang om het maar zo te noemen. We nodigen een aantal mannen uit en die hebben dan sex met mijn vrouw. Zij en ik vinden het heerlijk en genieten er enorm van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bof_kont schreef op 24 maart 2012 @ 12:00:

Zo, dat is een tijd geleden. Ik zie dat "mijn" topic nog steeds actueel is.



We zijn hier al een tijd niet geweest, misschien leuk om even de huidige stand van zaken door te geven.



We zijn in deze gedachte steeds verder gegaan. Veel naar parenclubs geweest maar de laatste maanden / jaren zijn voor ons de thuisfeestjes de overhand gaan nemen. In de parenclubs wat leuke mensen leren kennen en op een gegeven moment besloten we thuis af te spreken in plaats van in een pc. Daarnaast zijn we ook lid geworden van een swingerswebsite en hebben daar ook contacten opgedaan.



En hoe ver zijn we dan gegaan? Onze voor mij meest opwindende belevenis was toen ik een keer, buiten medeweten van mijn vrouw om, met zes mannen had afgesproken. Ik reed met mijn vrouw naar een niet nader te noemen lokatie (buiten). Daar aangekomen deed ik haar een blinddoek om en op het afgesproken tijdstip kwamen de zes mannen ook aan. Mijn vrouw heeft toen met zes mannen sex gehad en er waren ook nog wat omstanders die keken. Ik was ook een van de kijkers en heb erg genoten. net als mijn vrouw trouwens.



Naast onze gewone swingactiviteiten organiseren we nu ook zo af en toe een gangbang om het maar zo te noemen. We nodigen een aantal mannen uit en die hebben dan sex met mijn vrouw. Zij en ik vinden het heerlijk en genieten er enorm van.Volgens mij is je fantasie met je op de loop gegaan.
Alle reacties Link kopieren
@bof-kont. Volgens mij heb je inderdaad een grote fantasie.....
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer gewoon niet..... maar zielig blijft het.
Alle reacties Link kopieren
hallo Nick,



Hier een zeer late reactie op jou topic.

Mijn vrouw heeft al jaren seks met andere mannen en dit is enkel begonnen omdat ik haar hiertoe aangezet heb.



Mijn vrouw is zeer knap en sexy en ook ik voel het aan als een vorm van fierheid dat andere mannen in haar zijn geinteresseerd zijn.

Heel dikwijls doen wij een trio maar bijna wekelijks gaat mijn vrouw alleen uit en versiert dan een man waarna ze samen in een hotelletje belanden. En het kan gek klinken maar als ze dan

's anderendaags thuiskomt en ze doet haar verhaal dan word ik en ook zij zo geil dat we een geweldige neukpartij starten.



Als we samen uitgaan en er zit een kerel in de kroeg die bij mijn vrouw in de smaak valt dan ben ik het meestal die een gesprek begint met die gast en hem vertel van de interesse van haar in hem.



Meestal belanden we dan met ons drietjes bij ons thuis in bed, maar dan is zij die jongen eerst nog op de achterbank aan het pijpen terwijl ik met de wagen naar huis rijd.

Ik vind dit allemaal geweldig en hoe meer verschillende mannen dat zij neukt hoe liever ik het heb.



Ik ben mij bewust dat veel mensen dit abnormaal vinden maar wij trekken ons dat niet aan. Wij zien mekaar graag en hebben een geweldig leven.



Zo zie je Nick je bent zeker niet abnormaal en ik wens je nog veel seksgenot.



Groetjes
@Bof_Kont, ik herken mij helemaal in jou verhaal.

Heerlijk als andere mannen naar mijn vriendin kijken en haar aandacht geven. Ik show graag met haar en het wind mij ook erg op.

In een parenclub heeft ze sex met meerdere mannen en ik doe heerlijk mee. zo geil als ze mij pijpt en door een andere man geneukt wordt. Ze is een zeer aantrekkelijke vrouw geniet ook zeer van de aandacht en sex met andere mannen.

Wij hebben een zeer open relatie maar met de sex is de afspraak dat ik er wel bij ben. 1 op 1 sex met een andere man is bij mij wel bespreekbaar maar alleen onder strike voorwaarden.

Helaas is het bij ons pas daardoor bijna mis gegaan. Mijn vriendin wilde graag met een man 1 op 1 maar dat vond ik niet goed. Zij is er op een hele dunne haar na mee vreemd gegaan. Voor mij was het vreemdgaan! Onze relatie is er bijna onderdoor gegaan. Nu werken wij er aan dat die situatie niet meer ontstaat.

Wij zullen nog heel vaak genieten van de sex met meerdere mannen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er best in komen dat een man die zich echt zeker voelt in zijn relatie er geen probleem van maakt als zijn vrouw ook met anderen vrijt. Maar als zij dat alleen mag als hij erbij is, dan kan ik me voorstellen dat zij bedenkingen maakt bij zijn grootmoedigheid. Een *open* relatie, laat staan seksuele vrijheid is toch nog iets anders, imho.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zo? Dat kunnen toch gewoon afspraken zijn? Hij zegt niks over 'open relatie'. Ik denk dat het niks met grootmoedigheid te maken heeft maar met grenzen en afspraken.



Ik vertaal hun ervaringen dat het voor hun beide een fantasie is die ze samen delen. En dat zij daarin hem uit het oog verloren is omdat zij haar eigen fantasie boven die van hun stelde zelfs na het besproken te hebben thuis.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Hoe open is open als het onder zijn strikte voorwaarden moet? Ik had vriendelijk bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 05 oktober 2014 @ 10:31:

Hoe open is open als het onder zijn strikte voorwaarden moet? Ik had vriendelijk bedankt.

Dat vind ik ook lekker krom, alsof zij geen 'voorwaarden' heeft. Daar valt niks over te zeggen, omdat dat niet ter sprake gekomen is in wat hij geschreven heeft.



Het lijkt me alsof het iets is waar ze beide akkoord mee zijn gegaan, toch?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Dan nog, wat is openheid waard als er allerlei voorwaarden en restricties zijn? Als er alleen "open" gesekst mag worden als het door zijn ballotage is gegaan? Voor haar werkt het schijnbaar belemmerend want ze is dus bijna "vreemdgegaan" terwijl dat imo helemaal niet kan in een open relatie.

Dan noem ik (ik!) die openheid een wassen neus. Het is alleen maar open onder zijn voorwaarden.



En over haar voorwaarden lees ik inderdaad niks, daar kan ik dus ook mijn mening niet over geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 04 oktober 2014 @ 12:46: Wij hebben een zeer open relatie maar met de sex is de afspraak dat ik er wel bij ben. 1 op 1 sex met een andere man is bij mij wel bespreekbaar maar alleen onder strike voorwaarden. Helaas is het bij ons pas daardoor bijna mis gegaan. Mijn vriendin wilde graag met een man 1 op 1 maar dat vond ik niet goed. Ben jij bang dat jij haar kwijt raakt aan een ander?

Waarom zit jij anders als een havik te letten op de seks die zij met anderen heeft?



Een open relatie is naar mijn ervaring elkaar de ruimte gunnen zelf degene uit te kiezen waarmee gesekst gaat worden.

Door voor jouw vrouw te bepalen met wie zij het wel/niet mag doen ontneem jij haar die keuzevrijheid.

Wantrouw jij haar beoordelingsvermogen?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Zullen we anders eerst eens vragen wat die strikte voorwaarden zijn voordat we aannames gaan maken?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
SM, je hebt gelijk.

Ik ben (ook) benieuwd wat zijn préselectieprocedure over het seksleven van zijn vrouw precies inhoud.



Dan nog vind ik het los swingen van elkaar - iig geen open relatie -doordat hij de shortlist maakt van mannen met wie zijn vrouw individueel op seksdate zou kunnen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Dat idee heb ik ook, maar dat komt door zijn omschrijving van 'zeer open'... De interpretatie hiervan is voor mij net als zeggen dat je ergens 'vrij zeker' van bent. Daar naast vind ik de definitie van 'open relatie' ook bijzonder subjectief zodra er meningsverschillen en eigen wensen bij komen kijken.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ook met een "open" relatie kan je samen afspraken hebben wat wel en wat niet kan/mag.

Ik vind dat persoonlijk niet meer dan normaal, elk stel maakt samen die afspraken.

De een mag alles lekker zelf weten en de ander praat er eerst met de partner over.

Kennelijk heeft dedoper afspraken gemaakt met zn vrouw en heeft zn vrouw zich daar nog maar net op tijd aangehouden.

Zijn grens is kennelijk overschreden waardoor hun relatie onder druk kwam te staan.

Iedereen heft een eigen definitie van een "open"relatie
Alle reacties Link kopieren
leuk zo een discussie waar het onderwerp zelf niet aan meedoet:-)
Een hele discussie over mijn post.

Ik heb hem gepost op de vraag van de TO maar zag na het posten pas dat het een oud topic is. Als ik dat eerder gezien had dan had ik niet gereageerd maar wat ik post laat ik staan.



Een open relatie is voor iedereen anders en vult iedereen voor zichzelf in.

Voor de een is dat helemaal vrij en voor de ander minder vrij en zijn er regels

De voorwaarden die wij er aan gesteld hebben zijn tussen mijn vriendin en mij. Daar gaat dit topic niet over.
Grappig, in andere topics vraag je hulp bij je klaarkom issues en je Ds experimenten, je krijgt daar openhartige onderwerpen en nu is er enige discussie over jouw mate van openheid en dan weiger je te antwoorden omdat het een oud topic is.

Terwijl je wel je vrouw beticht van bijna vreemdgaan.



Geinig.
@roos4

Dan heb jij ook gelezen dat ik heel open ben.

Ik hou me graag aan het onderwerp van de TO
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net in dezelfde situatie

Mijn vrouw kwam er mee aanzetten om sex te hebben met andere man

Ondanks dat we een ruime tijd samen zijn en een goed seksleven hebben heb ik haar de volledige vrijheid gegeven. Zolang ze me nadien op de hoogte brengt vind ik het ok. Het is wel steeds met dezelfde man. Wat ik hier lees en al die negatieve opmerkingen en commentaar kan ik ergens begrijpen. Als je er niet voor open staat en maar het geringste gevoel hebt dat het niet pluis is begin er dan niet aan, denk ik dan. Want juist kan ik het ook niet noemen maar toch was er iets die me haar de toestemming doen geven heeft. Maar vind het beter dan vreemd gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wel hoor Bof_kont. Ik zit niet in dezelfde situatie, maar ben wel heel ruimdenkend. Verwacht van de meesten hier echter geen leuke of positieve reacties.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Je kunt een kutje niet claimen vind ik. Dus ik laat mijn vriendin gerust door een ander neuken. Vooral geil om te zien als het zaad van een ander uit haar vagina lekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven