Opwindend: mijn vrouw met een andere man

07-07-2009 13:01 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



ik ben Nick, ben achter in de 30 en getrouwd met een zeer aantrekkelijke vrouw.



Mijn verhaal: ik vind het zeer opwindend om mijn vrouw te zien zoenen, strelen en sex te zien hebben met andere mannen. Mijn vrouw gaat daar gelukkig in mee en we gaan zo af en toe dan ook eens naar een PC en spreken ook af bij mannen die we via advertenties leren kennen voor triosex.



Als ik mijn vrouw bezig zie met een andere man windt mij dat enorm op. Ik doe zelf wel mee, het is niet zo dat ik alleen toekijk. Verder is er ook geen sprake van onderdanigheid of wens tot vernedering of zoiets.



Als we naar een PC gaan heeft mijn vrouw geen gebrek aan aandacht en zijn er altijd wel mannen (maar ook vaak genoeg vrouwen) die sex met haar willen. Ik vind dat prima en mag dan graag kijken en meedoen. Ik geniet er enorm van als ik haar zie genieten van sex. En ik geniet dus ook als zij geniet van de sex met anderen dan ikzelf.



Ik heb nu enkele vragen:



-zijn er mannen die deze gevoelens ook hebben of vrouwen die een partner hebben met dergelijke gevoelens en hoe gaan jullie daar mee om?

-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?

-ik zie in onze situatie geen gevaar omdat we van elkaar precies weten wat we er van vinden en hoe we er mee om gaan. Maar ik ben benieuwd of een onafhangkelijk iemand hier misschien anders over denkt. Soms bekijk je van veraf situaties anders dan van dichtbij?

-aansluitend op de vorige vraag: kennen jullie dergelijke situaties waarbij het verkeerd is gelopen en hoe kwam dat dan?



Het is niet zozeer dat ik erkenning zoek of mijn situatie ervaar als een probleem. Ik denk er wel vaak over na en mijn vrouw en ik praten er ook over maar ik wil nu ook wel eens weten wat anderen hierover denken. We bespreken onze situatie niet met familie en/of vrienden maar willen (mijn vrouw leest mee) hierover graag met andere mensen van gedachte wisselen en ons leek dit forum hiervoor een goede start.



Denk gerust hardop. Iedere bijdrage aan dit "gesprek" om het maar zo te noemen, is welkom.



Nick
Alle reacties Link kopieren
Het is een erg spannende fantasie. Vraag is alleen hoe je je vrouw ook zover krijgt.

Zeker in een lange relatie lijkt het me een manier om het vuur weer eens stevig op te stoken.

Daarnaast moet je er de goede man bij vinden. Iemand uit je kring van bekenden lijkt me niet zo slim.

Ik vind het lastig om het onderwerp op de agenda te krijgen... Ik praat er wel met haar over, maar alleen als fantasie. Dat vind ze helemaal prima. Vraag me alleen af wat ze zegt als ik ga voorstellen het eens in het echt te doen... best lastig...
Alle reacties Link kopieren
Even geaarzeld om als vrouw en ervaringsdeskundige te reageren op dit 'ogewarmde topic' maar......

Ten eerste is het echt niet 'gek' of 'raar' om als man je vrouw graag te zien vrijen met een andere man(nen) terwijl de man zelf wel of niet meedoet. Praat natuurlijk en gelukkig niet voor alle vrouwen -zeer zeker niet- maar ben in mijn leventje al verschillende keren vrouwen tegen gekomen die net als ik het heeeeerlijk vinden om als een 'Koningin' verwend te worden door meerdere mannen waaronder je eigen man. Lastig uit te leggen,maar zal het proberen.



Natuurlijk kun je dit alleen doen als je een zeer goed en hechte relatie/huwelijk hebt,waarbij je zoveel van elkaar houdt dat je de andere partner meer seksueel genot gunt dan je alleen kan geven. Dit is dus wat anders dan de intimiteit binnen het houden van. Je moet absoluut elkaar alles gunnen en elkaar blindelings vertrouwen en desondanks toch goed afspraken maken! Toch is het niet alleen lust en geilheid want eigenlijk bevredig ik door met meerdere mannen te vrijen een fantasie/gevoel van mijn man een soort van psychisch orgasme. Daarnaast vervul ik natuurlijk ook fysiek zijn fantasie/gevoel want hij wordt er bijzonder geil van mij bezig te zien met een andere man(nen).



Als je het aan hem vraagt of aan andere mannen welke ik ken, die het ook heerlijk vinden hun vrouw bezig te zien met een andere man,dan hoor ik vaak dat het ze 'trots' maakt......het gevoel dat hún vrouw die andere man(nen) zoveel genot schenkt! Maar ookdat hij verschrikkelijk geniet van het feit dat ik het zo lekker heb met die andere man(nen). Misshien dat andere mannen en vrouwen door dit te lezen een beetje beter begrijpen dat het niet raar of gek is,maar dat ieder mens andere gevoelens en beleveningen heeft!



Ik zelf voel(de) mij altijd heerlijk geliefd en verwend maar natuurlijk ook het gevoel dat ik mijn eigen vent hiermee kon behagen,dus psychisch deed.doet het mij ook wat. De laatste paar jaar is het niet meer voorgekomen maar in een eerdere relatie en ook in mijn huidige relatie heb ik dit met heel erg veel plezier in de praktijk mogen brengen om het maar zo te zeggen.

Wel is het zo dat het bijna verslavend is voor een vrouw,hier mag elke vrouw anders overdenken,maar wat is er nou lekkerder voor een vrouw dat als de eerste manlijke partner klaarkomt de tweede heerlijk met jouw verdergaat! Nu ik dit weer schrijf komt het steeds meer terug.....en oh jee...
Alle reacties Link kopieren
nou vooruit dan: wij doen 2 a 3 keer een trio met een extra man en ik kan alleen maar helemaal onderschrijven wat Zoo geschreven heeft. Heel goed en precies verwoord wat wij eraan beleven. een ding is echter anders: mijn man doet wel mee dan.
Alle reacties Link kopieren
Zoo hierboven verwoord het goed. Mijn aanvulling daarop.



Mijn man (eigenlijk vriend maar enkele kinderen, huis etc. verder spreken wij maar van man/vrouw.....binnenkort wat aan doen:-) )vind het gewoon mooi/leuk om mij te zien genieten...op alle fronten...dus ook sex. Dit heeft hij altijd gehad en gedeeld met mij en pas de laatste tijd is dat tot uiting gekomen in 1 op 1 sex met een andere man. We hebben nog steeds genoeg aan elkaar en aan de kwaliteit en/of kwantiteit ligt het ook niet maar af en toe wat extra of veranderende spanning middels het uitvoeren van een fantasie is, en houdt het, leuk. We reageren naar elkaar ook niet afkeurend en vinden de fantasie(n) van de ander ook nooit raar. Of we iets uitvoeren of dat we het bij een fantasie houden is uiteraard weer een andere stap. De fantasie van dit topic is inmiddels geen fantasie meer en leuk om te beleven.



Het is 3 jaar geleden begonnen met een trio met een man erbij waarbij hij zich af en toe afzijdig maakte om het 'spel' tussen mij en de ander te bekijken. 2,5 jaar geleden is dat nog eens gebeurd en in de tussentijd hebben we ook wat ervaring met stelletjes opgedaan en enkele weken geleden heb ik, letterlijk voor de ogen van mijn man, 1 op 1 sex bedreven met een andere man wat erg spannend, leuk en lekker was. We hadden de afspraak gemaakt dat, als ik wilde dat hij erbij kwam, ik hem zou wenken maar het klikte zo dat dat niet hoefde. Het was leuk om te ervaren en het was ook een goede minnaar die goed, lekker en verleidelijk kon masseren (daar begon het mee) en ook zeer bedreven was met zijn tong (hmmmmm). Mijn man keek toe hoe ik voor hem (voor de open haard op het dikke vloerkleed) begeerd werd en hij genoot ervan mij te zien genieten. Hij bleef tot het eind gekleed en had wel zin de hand aan zichzelf te slaan maar vond de situatie er niet naar. Toen dit klaar was was het niet zo dat ik daarna meteen bovenop mijn man sprong maar een drankje en praatje verder werd de situatie zo dat ik met mijn man op het kleed lag en we een toeschouwer hadden.....ook erg leuk



In de dagen en gesprekken daarna kwamen we allebei tot de conclusie dat we het een heerlijke avond vonden die we niet elke week of maand hoeven maar wel voor herhaling vatbaar is en we nog heerlijk van nagenieten als we het erover hebben. Het klikte ook gewoon met de man in kwestie wat deze zelf ook vond (oftewel we spreken weer een keer af). Voor hem was het de eerste keer met een stel wat voor ons ook leuk was (iemand dat mee te laten maken).

En, om sommige reacties voor te zijn, mijn man heeft geen (behoudens een gezonde) obsessie voor mij, vind ook niet alles wat ik doe maar goed, geeft meer dan genoeg tegengas, heeft ook geen minderwaardigheidscomplex.....etc etc. Het is zelfs een zeer knappe en sportieve verschijning (met een zeer vrije en open geest) dus het is ook niet zo dat ik het deed omdat ik mijn man niet aantrekkelijk zou vinden o.i.d. integendeel:-). Het was een fantasie die we allebei wilden proberen en goed heeft uitgepakt. We zijn verder erg gek op en met elkaar en merken dat zo'n ervaring dat alleen maar versterkt. Het is trouwens wel lastig een partner in crime te vinden die gelijkwaardig is aan mijn man.....mooi om naar te kijken (nee bi is hij niet) en leuk om mee om te gaan......
When nothings seems right....go left!
Je klinkt voor mij echt niet als iemand die niet weet wat hij doet.

Ik vind het bijzonder en heb er dan ook geen mening over behalve dan dat als jullie gelukkig zijn zo het geen probleem is.



En verder.. Kun je wat over je heen gaan krijgen nu maar DAT zegt dus niks over jou.



Ik ken wel situaties waardoor het verkeerd liep. Maar dat kwam Door jaloers zijn of verliefdheid.

Of het over grenzen heen gaan en een slechte communicatie.



Ik geloof dat bij jou dit niet zo is... heb dan ook alleen je topic gelezen en niet al die reacties inclusief die van jou want ik moet gaan slapen.. mijn plichten roepen morgen vroeg.



Slaap lekker en blijf wie je bent met je vrouw als jullie gelukkig zijn is er niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle reacties gelezen want het is vroeg, maar ik herken het wel. Ik vind t ook leuk om vriend met een ander te zien. Af en toe een trio houdt dat leuk, we praten er open over en eigenlijk werkt het prima voor ons beide.
Alle reacties Link kopieren
quote:Groll schreef op 07 juli 2009 @ 14:33:

Wil je graag aan de kant worden gezet, door anderen overtroefd, wil je je vrouw zien als een loops teefje die door iedereen mag worden gedekt - de psych mag 't zeggen.



Groll, wat jammer dat je perspectief zooo beperkt is. Het lijkt wel of je niet alleen seks te kort komt maar ook liefde. Het delen van seks met de gene die je lief is, is pas vrijheid, een vrije geest is sexy. Claimen van je partner is vreemdgaan met jezelf.



Vrije liefde of geest is een heerlijke ervaring, daarbij komt nog genot van de seks en warmte van de liefde. Als humor en veel lol maken dan ook nog wordt meegenomen heb je een mooi leven en ben je een bofkont.
Quid Pro Quo.
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi gesproken 'Drone-Bee'

Het gewoon veel verder dan zomaar seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven