standjes vrouw bovenop?

01-10-2014 00:18 11 berichten
Voordat mijn vriend en ik seks hebben vraagt hij me vaak wat ik wil doen, of vraagt hij me om iets nieuws te verzinnen.

Nu wil ik graag nieuwe standjes uitproberen, maar ik wil hem niet al het werk laten doen.

We hebben tot nu toe ik boven, hij boven, reverse cowgirl, doggy en nog enkele gedaan waarbij hij dan t werk deed. Bij 3/4e moet hij dus al t werk doen ..



Iemand suggesties?

Ik ben niet super lenig, vind t daarom ook moeilijk om iets leuks te verzinnen waarbij ik of wij beide in controle zijn. En daarbij vind ik het makkelijker om een standje uit te leggen waarbij ik in controle ben, omdat ik het dan gewoon zelf kan voordoen/leiden..

Andere standjes zijn ook welkom, maar zoek er vooral een paar waarbij ik ook in controle ben ^^

Ik heb trouwens geen pc bij de hand dus kon niet zoeken of hier al een topic over is.



Alvast bedankt dames! (En heren)
Alle reacties Link kopieren
kama sutra staat vol standjes, veel lees-en oefenplezier !
Bespreken jullie de standjes vooraf dan? Belanden jullie niet tijdens in een standje die jullie van te voren niet kenden?



Al doende leert men toch?
Alle reacties Link kopieren
Google eens op sex positions
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 oktober 2014 @ 00:27:

Google eens op sex positions





Topic opener heeft geen PC bij de hand, en dit topic is per post ingezonden.



Mocht TO de Engelse taal niet machtig zijn, dan kan ze ook "standjes" in haar favoriete zoekmachine intypen.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem234 schreef op 01 oktober 2014 @ 00:18:



Ik heb trouwens geen pc bij de hand dus kon niet zoeken of hier al een topic over is.







En dit bericht is via wat hier terecht gekomen?



Komop, ff googlen hoor
Je bent zelf een theepot
quote:_lupine_ schreef op 01 oktober 2014 @ 00:27:

Bespreken jullie de standjes vooraf dan? Belanden jullie niet tijdens in een standje die jullie van te voren niet kenden?



Al doende leert men toch?



Dit.



En hoezo moet jij alles bedenken? Laat hem zijn eigen fantasie ook eens gebruiken.



Verder; niet vooraf bespreken maar hem bespringen in de keuken. De tafel, een stoel, het aanrecht.... de douche doet ook goede diensten (als je een beetje stevige muur hebt tenminste ). Staand tegen de muur, op de trap. En als je alle kamers hebt gehad, loop dan eens binnen in een erotische boetiek of ga eens naar zo´n beurs. Als je dan nog geen ideeen krijgt, weet ik het ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
het vogelnestje?
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 01 oktober 2014 @ 08:59:

het vogelnestje?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Pfff, ik hou niet van dat gegoochel tijdens sex. En al helemaal niet als het vooraf bedacht is.



Ik zie wel waar ons enthousiasme, onze lust en onze spontaniteit ons brengt eigenlijk. En dat bevalt prima!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem234 schreef op 01 oktober 2014 @ 00:18:

Ik heb trouwens geen pc bij de hand dus kon niet zoeken of hier al een topic over is.



Mijn PC is ook kapot, dus ik kan ook even niet zoeken op internet. Maar ik heb per post gereageerd (gisteren op de bus gedaan) dus binnenkort zal het antwoord hier wel te vinden zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven