Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



@sense : inhaken en gaan , afleiding help het beste om de liefde/vriendschap in perspectief te zien.



@lot : wat deed nr 2 dat je nu zo afgeknapt bent ?
Alle reacties Link kopieren
Lotje, voor zover ik dat kan (nooooit meegemaakt) kan ik mij juist heel goed voorstellen dat je er even uit moest. Je echt vrouw voelen ipv verpleegster, als ik het zo mag verwoorden. Volgens mij is het volstrekt normaal wat je voelt en ervaart, in deze niet zo normale situatie.

Wist je overigens dat er specifieke ondersteuning bestaat voor mantelzorgers (want dat bén jij) van mensen met dementie? Die is er niet voor niets, kans op overbelasting, gezondheidsproblemen en uitval is erg groot! Je partner verandert, het vooruitzicht is niet om vrolijk van te worden, je voelt je verantwoordelijk, je omgeving snapt het niet, dat kan allemaal spelen.

Doe wat jij nodig hebt om dit aan te kunnen. En schaam je niet, voel je niet schuldig.





Gesprek met de gemeenschappelijke vriend was superfijn, openhartig en meer moois (we hebben het over relatie-uitdagingen gehad, bij hem en bij mij, en over psychische problemen die we beide (gehad) hebben - eigenlijk alles wat er speelt behalve de rol van de vlam). Over vlam kon hij me niks vertellen, die heeft hij maanden geleden voor het laatst gesproken - en daar was ik bij. Zij zijn minder close dan ik dacht, misschien maar goed ook.



Het was een heel goede dag. Voelde me een beetje rot bij het naar huis rijden - te weten dat vlam zo dichtbij was en zo onbereikbaar; op plekken te zijn waar ik vorige keer met hem was... Het zal nog wel een tijdje pijn blijven doen.
Nou ehh..niet nodig toch Roosje? Struinen? Als ik het zo inschat wordt het een "Ohhh Captain...my Captain!" nog voor de Kerstkalkoen haar laatste adem uitblaast
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Sense als mannen met een knipoog hun bedoeling zo duidelijk maken. Ik hou daar wel van! Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ano*k schreef op 01 oktober 2014 @ 19:34:

Nou ehh..niet nodig toch Roosje? Struinen? Als ik het zo inschat wordt het een "Ohhh Captain...my Captain!" nog voor de Kerstkalkoen haar laatste adem uitblaast







Die struint uit nieuwsgierigheid joh...
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Look: die baard komt wel verd** goed uit eigenlijk, nietwaar?



Ik heb er ook niks mee trouwens. Hooguit borsthaar kan mij bekoren.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 01 oktober 2014 @ 17:50:

Poeh hee wat een kromme zinnen in mijn post net. Excuses.En dat corrigeer je niet schijnheilig maar meld je even. Hulde!
Haha, of luiheid, kan ook hè ;)



Behaarde mannen? Ja hoor, geen problemen mee. Stuur maar door!
Zwarte piet hè Look.. Nou misschien kunnen we een groepje Sahara-gangers verzamelen en eens een bezoekje brengen aan die Black Edition parenclub? Wachten we even Sense haar koffiedate af, geven we Oranje nog wat speelruimte met haar nr. 1, Heidi laat Guus een paar daagjes waarnemen in haar kroeg... En dan hoppa, 5 december. Kom maar binnen met je knecht en vergeet vooral je pepernoten niet.
Borsthaar en stoppelbaard: heerlijk en thuis volop aanwezig (en dames ik wil even rust en focus op thuis, dus niet direct man opzoeken op SF!)



Rosebud, rust en focus voelt ook goed. Het jachtige is er even af, gewoon weer even zonder ruis samen op de bank. Zo blijkt wel weer: voor alles is een tijd.



Sense, go for it!



Noek: straks plan,' sinterklaasje kom maar binnen met je lekkere staf....'



Lotje: gewoon even een knuffel!



Haddock, leuk dat je weer eens voorbij komt. Wat brengt jou hier nu als oude zeebonk? (En nee dames en heren, voor zover ik weet is Haddock niet mijn bootsman ;))
Prima plan ...Ik doe mee , zware pieten of ik neem de baardman die willen jullie toch niet
Alle reacties Link kopieren
quote:courtisane schreef op 01 oktober 2014 @ 19:50:



Ik heb er ook niks mee trouwens. Hooguit borsthaar kan mij bekoren.

Mm mm... en behaarde mannenbenen

@roodkapje, tja, wat zal ik zeggen over nr2 in neutrale bewoording? Dat ik een koud, koel, kort bericht kreeg op een vraag van mij die hij heel anders had kunnen zetten en die ik nu als kwetsend ervaarde, zeker door t bekende diertje maar weer s uit zn koker te toveren, en waardoor ik ineens met 2 benen terug op aarde was en me niet meer voelde dan een of andere pop die je (en nu zeg ik t hoe ik het letterlijk voelde): in een hoek van de kast "pleurt", en m er over een paar weken weer s uitpakt als je zin hebt. En toen ik daar ook maar s naderhand, na denken, een heel korte reactie (geen zin meer in discussies) op teruggaf was meneer op zn pik getrapt. Daarnaast de week er voor iets met een oud familielid geflikt (euh, dit klinkt wel heel raar als ik t zo zet eigenlijk), waar ik misselijk van werd, en eigenlijk, besefte ik me gister, ben ik veel te lief voor m en cijfer ik me weg en pik ik en slik ik alles maar. Heb al best moeten inleveren tov hoe we begonnen vorig jaar. En hij vindt t allemaal wel best. Maar daar was ik zelf bij, en dat hebben jullie me ook al meerdere keren voorgehouden. Tja. Wie niet horen wil...
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 01 oktober 2014 @ 20:39:Haddock, leuk dat je weer eens voorbij komt. Wat brengt jou hier nu als oude zeebonk? (En nee dames en heren, voor zover ik weet is Haddock niet mijn bootsman ;))

Dank, oranje! Ik kijk zo nu en dan eens stil om het hoekje. Nu moest ik hard lachen om een opmerking van Roos en kon een reactie niet laten...



Voor zover ik weet ben ik niet de bootsman van Oranje....
Alle reacties Link kopieren
quote:roodkapjeendewolf schreef op 01 oktober 2014 @ 20:43:of ik neem de baardman die willen jullie toch niet *Zoekt scene Jiskefet weer eens op*
Ach lieve Lotje..als ik iemand toch een echt leuke minnaar gun ben jij het wel. Je avatar zegt het hè: trouw als een hond. Of ze nou goed behandeld wordt of niet. Maar grom eens wat harder en laat je jachtinstinct spreken. Je kunt het best! Eerder had je ook een "lekkertje" in het vizier dus je oogjes heb je niet in je zak;) Het begint allemaal met het jezelf gunnen



Roodk(w)apje: zware Pieten? Hun klokkenspel of...?



Woohoooo!
Alle reacties Link kopieren
@lotje



Bah, een lompe botterik dus. Is hij altijd zo, hoort dit standaard bij hem?
Alle reacties Link kopieren
Jammer, Lotje, dat het zo gaat. Hij klinkt niet echt als een leukerd.. Juist terwijl wat afleiding nu zo fijn zou zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit soort dates je goed zouden doen. Je relatie met nr 1 is voor altijd veranderd en zal ook blijven veranderen. Denk dat het goed is om ook goed op jezelf te passen en af en toe iets voor jezelf te plannen. Neuken buitenshuis is dan miss niet heel keurig, maar ik snap het wel.



Sense, wow!! Gaan en een leuke koffiedate hebben en dan zie je toch vanzelf hoe het loopt of wat er van komt? Als je zin hebt, heb je zin en zo niet, dan ben je niets verplicht. Veel plezier iig!!



Stoppelbaard ook hier geen probleem!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 01 oktober 2014 @ 20:39:

Borsthaar en stoppelbaard: heerlijk en thuis volop aanwezig (en dames ik wil even rust en focus op thuis, dus niet direct man opzoeken op SF!)

maar we houden van borsthaar en stoppelbaard!!! haha...

Dank je oranje voor de knuffel, en blauwe vrouw voor je tips! Ooit zal ik toch hulp moeten hebben ja, thuis, of dat hij naar dagbehandeling moet ofzo. Maar zn kinderen uit eerder huwelijk zeiden al dat "ie wel zo langmogelijk moet thuis blijven hoor" (wonen zelf anderhalf uur hier vandaan, komen haast nooit, zelfs met vaderdag hoort ie niks, ach je kent t vast). Maar ik ga zeker je tip over ondersteuning voor mantelzorgers onthouden!!
Alle reacties Link kopieren
dus "we" kunnen stoppen met glad scheren?
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Ah, dank je nouk (lekkertje buiten beeld, want van sport verhuisd helaas...), hint en heidi!

Ja, hij is best vaak zo. Vroeger niet, en met dates zelf ook niet, en ook niet altijd, maar soms is t net jeckyll en hyde. Kan zo omslaan in een vingerknip.

Heidi, ja ik weet t, een vriendin zei vanmiddag ook, denk ook goed om je zelf, en op tijd achter hulp aan. Maar ja... X
Alle reacties Link kopieren
@lotje: 't is allemaal niet makkelijk voor je zeg......vooral als je het gevoel hebt het echt alleen te moeten doen zonder hulp en back-up van zijn kinderen. Ik gun jou ook wel de afleiding van leuk contact en leuke dates met je nr 2......wel jammer dan dat hij ook nog eens zo kortaf doet.
quote:klussendeman schreef op 01 oktober 2014 @ 21:04:

dus "we" kunnen stoppen met glad scheren?Jij nog niet visser. Word eerst maar eens kapitein. Of bootsman:P
Is dat pluralis majestatis, klussendeman of heb je last van een dissociatieve identiteitsstoornis?



Oftewel; spreek voor jezelf :p
Alle reacties Link kopieren
quote:Ano*k schreef op 01 oktober 2014 @ 20:21:

Zwarte piet hè Look.. Nou misschien kunnen we een groepje Sahara-gangers verzamelen en eens een bezoekje brengen aan die Black Edition parenclub? Wachten we even Sense haar koffiedate af, geven we Oranje nog wat speelruimte met haar nr. 1, Heidi laat Guus een paar daagjes waarnemen in haar kroeg... En dan hoppa, 5 december. Kom maar binnen met je knecht en vergeet vooral je pepernoten niet. deal! Met de roe door de spinnerag!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
@ lotje



Ik denk dat iedereen een off day of off periode kan hebben. Misschien zit hij niet lekker in zijn vel, wat overigens geen reden is om zich op jou uit te kuren!! Goed dat je voor jezelf op kwam. Hoop dat hij weer terug in balans komt voor jou (er vanuit gaande dat hij in basis wel ok is). Betrek het iig niet op jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven